Bohužel nejsem první majitel, takže nevím, jestli to už někdo nějak přede mnou nebastlil stylem, co dílna dala. Skutečnost je taková, že na čerpadle byly připojení v metrických závitech (byť jiných rozměrů) stejně jako mi psal jaro ke . Proto jsem volil opět metrické závity, protože si myslím, že je jednodušší sehnat redukci ve stejných závitech, než si jí nechat dělat v převodu z M/G.brnaj píše:tys objednal M metriku, standartně je tam G, to bys pak nic neměnil.
DH 0115
Moderátor: Franta.cz
Re: DH 0115
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
Zdravim moje vyzeralo byt original z vyroby bulhar 16Mpa 1500 ot , montovali co prislo
Re: DH 0115
Řešil někdo z Vás rechloupínání na DH-čko jelikož se mi nechcou furt přehazovat čepi a bylo by to rychlejší .......... a svahovku jakou délku doporučujete 70cm ?????
Díky
Díky
Re: DH 0115
ja mam 65cm je to tak akurat
Re: DH 0115
krasna lopata s temi retizky
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: DH 0115
Jo jo a super se sní kope nejen v Blátě
Tak jsem si nechal udělat svahovka s pravítkem šíře 70cm, počítám že do konce týdne jí budu mít pak sem hodím fotečky ......
Tak jsem si nechal udělat svahovka s pravítkem šíře 70cm, počítám že do konce týdne jí budu mít pak sem hodím fotečky ......
Re: DH 0115
Pánové je tu někdo kdo má DH 0126?
Re: DH 0115
Zdravím pánové.
Mám další malý dotaz. Po výměně čerpadla se mi vyskytl drobný problém, který jsem se starým čerpadlem nezažil. Jak jde motor více do záběru, pravděpodobně vzniká více tepla. Tím dochází k většímu ohřívání okolí motoru a když bagruji, tak asi po 20 minutách (naložení cca 1 kubíku) dojde k tomu, že motor zhasne. Přišel jsem na to, že když otevřu nádrž a podívám se do otvoru ventilu a zahýbu benzinovou hadicí tak z hadice vyběhne do nádrže docela dost vzduchu. Pak zase bagr jede cca těch 2O minut a pak se to opakuje. Když jsem doplnil nádrž, tak se tento problém objevuje po delší době. Podle mě se po delší době ohřeje benzin a ten pak zplynuje a dělá ty bubliny. Mám motor B&S 8 HP - origo dodávaný do DH 0115.
Řešil nebo vyřešil někdo stejný problém? Vím, že u Š1203 se tento problém taky vyskytoval a řešilo se to tak, že se pod AC pumpu dával pertinax pro odizolování pumpy od bloku motoru, aby se nepřehřívala. Tady je to spádové a nádrž a karbec jsou mimo výdech motoru. Napadá mě jedna jediná věc, jak to řešit. Nyní mi vede hadice mezi nádrží a karburátorem nad přírubou pro čerpadlo - v místě, kde je výdech chladicího vzduchu. Napadlo mě dát delší hadici a vyvést jí až pod tuto přírubu. Ovšem nevím, zda to problém vyřeší. Jestli není problém v tom, že by bylo v okolí motoru tolik tepla, které ohřívá jak karburátor, tak nádrž a hadice na to má minimální vliv.
Co se týče teploty hydrauliky nyní po výměně čerpadla, tak na pístnicích násady a lopaty jsem po práci ruku dlouho neudržel. Takže tak 80 °C
Děkuji za jakýkoliv postřeh nebo radu.
Mám další malý dotaz. Po výměně čerpadla se mi vyskytl drobný problém, který jsem se starým čerpadlem nezažil. Jak jde motor více do záběru, pravděpodobně vzniká více tepla. Tím dochází k většímu ohřívání okolí motoru a když bagruji, tak asi po 20 minutách (naložení cca 1 kubíku) dojde k tomu, že motor zhasne. Přišel jsem na to, že když otevřu nádrž a podívám se do otvoru ventilu a zahýbu benzinovou hadicí tak z hadice vyběhne do nádrže docela dost vzduchu. Pak zase bagr jede cca těch 2O minut a pak se to opakuje. Když jsem doplnil nádrž, tak se tento problém objevuje po delší době. Podle mě se po delší době ohřeje benzin a ten pak zplynuje a dělá ty bubliny. Mám motor B&S 8 HP - origo dodávaný do DH 0115.
Řešil nebo vyřešil někdo stejný problém? Vím, že u Š1203 se tento problém taky vyskytoval a řešilo se to tak, že se pod AC pumpu dával pertinax pro odizolování pumpy od bloku motoru, aby se nepřehřívala. Tady je to spádové a nádrž a karbec jsou mimo výdech motoru. Napadá mě jedna jediná věc, jak to řešit. Nyní mi vede hadice mezi nádrží a karburátorem nad přírubou pro čerpadlo - v místě, kde je výdech chladicího vzduchu. Napadlo mě dát delší hadici a vyvést jí až pod tuto přírubu. Ovšem nevím, zda to problém vyřeší. Jestli není problém v tom, že by bylo v okolí motoru tolik tepla, které ohřívá jak karburátor, tak nádrž a hadice na to má minimální vliv.
Co se týče teploty hydrauliky nyní po výměně čerpadla, tak na pístnicích násady a lopaty jsem po práci ruku dlouho neudržel. Takže tak 80 °C
Děkuji za jakýkoliv postřeh nebo radu.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
Pravděpodobně máš ucpaný přívod vzduchu do nádrže, aby se vyrovnával tlak. Zkus povolit víčko a pracuj těch 20min. abys tuto variantu potvrdil nebo vyloučil.
Re: DH 0115
Tuhle možnost jsem již vyloučil jako první. U pionýra jsem se s tím také trápil, ale po tom, co jsem zjistil závadu v ucpaném víčku, tak první co udělám je, že vždycky zkontroluji, jestli v nádrži nevzniká podtlak. Ve víčku DH-čka je nějaká plsť a když jsem ho zkusil profouknout, tak vzduch prochází lehce. V tomhle problém není.Ak_001 píše:Pravděpodobně máš ucpaný přívod vzduchu do nádrže, aby se vyrovnával tlak. Zkus povolit víčko a pracuj těch 20min. abys tuto variantu potvrdil nebo vyloučil.
Jo a ještě jeden dotaz. Jestli někdo přetěsňoval pístnice - komplet celé DH nebo jen některou. Nemáte čísla případně rozměry pryžových, teflonových, nebo jaké tam jsou těsnících kroužků? Počítám, že mi časem nějaká pístnice umře a chtěl bych být připraven a nečekat až budu muset práci přerušit na týden, než je seženu.
mám na bagru pístnice s těmito označeními:
PČH 40/22/250 111 111 TP HM-1-9-81-42 opěry
PČH 50/25/320 111 111 TP HM-1-9-81-41 ovládání lopaty, otoče a zadní opěry
PČH 63/32/320 111 111 TP HM-1-9-81-41 násada, výložník
Pokud dobře počítám, tak by v každé pístnici měly být dvě manžety na pístu, jeden O kroužek mezi pístem a pístní tyčí (rozměr nepotřebuji, ty jsou běžně k dostání), jeden stírací kroužek na pístní tyči a jedna prachovka na pístní tyči. Pokud má někdo rozměry těchto kroužků nebo katalogové číslo od konkrétního výrobce, napište je prosím.
Díky moc
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
Tak závada je odstraněna. Nějaký dobrák ve firmě Brigss & Stratton svoji práci ofláknul a na odlitku karteru motoru neodjehlil otřep, který vznikl netěsností formy (sice hliníkový, ale přesto ostrý jak žiletka). Přes tento otřep byl vedený drát do hladinového spinače oleje, který je mimo jiné spojen s vypinačem motoru a ty pak společně vedou do cívky zapalování. Když se motor ohřál, tak kabel změkl a s ním i izolace a při klepání přes ten otřep došlo k vyzkratování zapalování (jako když klesne hladina oleje). Motor se choval naprosto stejně, jako když má špatnou dodávku paliva. Po zaizolování poškozené části vodiče motor běžel celých 40 minut, tak mě už ani nenapadlo, koukat do nádrže, jestli tam jdou ještě bubliny.
Chlapi. Prosím Vás, nemáte někdo ty rozměry manžet, stíracího kroužku a prachovky na originál pístnice na DH-čko. Dnes se mi ozvala pístnice na lopatě. Bylo to, jako když kobra vystříkne jed. Naštěstí se to srovnalo, takže to momentálně neteče, ale potřeboval bych kopat základy a mezitím sehnat těsnění, abych až totálně umře mohl hned přetěsnit.
Díky moc
Chlapi. Prosím Vás, nemáte někdo ty rozměry manžet, stíracího kroužku a prachovky na originál pístnice na DH-čko. Dnes se mi ozvala pístnice na lopatě. Bylo to, jako když kobra vystříkne jed. Naštěstí se to srovnalo, takže to momentálně neteče, ale potřeboval bych kopat základy a mezitím sehnat těsnění, abych až totálně umře mohl hned přetěsnit.
Díky moc
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
Tak pánové v Sobotu jedu pro hotovou svahovku tak sem hned dám fotečky at´ máte inspiraci .
Re: DH 0115
Zdravím,
nějakou dobu jsem již šťastným majitelem DH 0115 a rád bych nyní vyměnil čerpadlo, protože už se s tím skoro nedá pracovat. Poradí prosím někdo jak na to? Odšrouboval jsem 4 šroubky, kterými drží na takové té kostře, ale nevím co s ním teď. Mám prostě nějak zabrat a od motoru ho dostat silou? Nebo je v tom nějaký fígl? Nedrží ho tam nějak ten klínek (ke kterému ale nevím jak se dostat)?
Moc díky za radu.
MokrOuš
nějakou dobu jsem již šťastným majitelem DH 0115 a rád bych nyní vyměnil čerpadlo, protože už se s tím skoro nedá pracovat. Poradí prosím někdo jak na to? Odšrouboval jsem 4 šroubky, kterými drží na takové té kostře, ale nevím co s ním teď. Mám prostě nějak zabrat a od motoru ho dostat silou? Nebo je v tom nějaký fígl? Nedrží ho tam nějak ten klínek (ke kterému ale nevím jak se dostat)?
Moc díky za radu.
MokrOuš
Re: DH 0115
Ahoj, musíš odšroubovat přírubu nesoucí čerpadlo od motoru (standartně je černá). Jak to budeš od motoru oddalovat, rozpojí se ti zubová spojka mezi hnací hřídelí a čerpadlem. Když se podíváš do té zubové spojky na čerpadle, najdeš tam matku, kterou když povolíš, tak mírným tlakem dvěma šroubováky proti sobě tu část zubové spojky sundáš a jsi u klínku. Pak už ti čerpadlo samo vypadne (když už máš povolené ty 4 šrouby). Jaké čerpadlo zvolit máš u mě v diskusi z konce března letošního roku.mokrous píše:Zdravím,
nějakou dobu jsem již šťastným majitelem DH 0115 a rád bych nyní vyměnil čerpadlo, protože už se s tím skoro nedá pracovat. Poradí prosím někdo jak na to? Odšrouboval jsem 4 šroubky, kterými drží na takové té kostře, ale nevím co s ním teď. Mám prostě nějak zabrat a od motoru ho dostat silou? Nebo je v tom nějaký fígl? Nedrží ho tam nějak ten klínek (ke kterému ale nevím jak se dostat)?
Moc díky za radu.
MokrOuš
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
Chlapi, opravdu nikdo nepřetěsňoval pístnice DH-čka? Nikdo nemá rozměry manžet, stíracích kroužků a prachovek?
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II