Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
Re: Mapovo UNC
Ahoj, chtel bych se zeptat jak to ma 750 tka s brzdama,kde a jak vlastne fungujou protoze kdyz treba potrebuju zustat stat na kopecku a pustim paky tak to porad nekam jede
Re: Mapovo UNC
Na kabíne odspodu je ventil ktorý je cez šupátko potiahnutý spodom na podlahu v kabíne.V podstate ide o primitívnu vec kde pri zatlačení pedálu ktorý tam má byť no ja som ho tam nemal ide hydr. olej do prepadu a tým je v systéme nulový tlak.Je to dobrá vec hlavne u geriatrických pacientov čo UNC-060 bezpochyby je, že ked nasadáš do bežiaceho stroja nezachytíš napr. vreckom na nohaviciach o joistick a stroj urobí to čo sa mu chce.Na 750tke by si mal mať na to hrazdu.Inak ak ten ventil nefunguje, alebo tečie treba ho rozobrať,vyčistiť,pretesniť , alebo ak sa nedá vymeniť a brzdy musia šlapať, ak teda nemáš vydraté lamely na pastorkoch hydromotorov.
Re: Mapovo UNC
Ano hrazdu tam mam ale i kdyz ji mam zklopenou a zastavim na kopci tak mi ujizdi a parave nevim jestli se to ma zabrzdit i kdyz pustim paky a nebo jestli brzdy reagujou pouze na zdvihnuti hrazdy
Re: Mapovo UNC
Malo by to stáť.Ked som mal čerpadlá čerstvo po repase tak sa to ani nehlo,teraz to má tendenciu ujsť tak o pol metra nič strašné to nieje, ak chce
m stáť v kopci pri bežiacom stroji opriem lyžicu do materiálu a ak vysýpam,kde tu pri inom povele povel oproti smeru pohybu.Dá sa na to zvyknúť...
m stáť v kopci pri bežiacom stroji opriem lyžicu do materiálu a ak vysýpam,kde tu pri inom povele povel oproti smeru pohybu.Dá sa na to zvyknúť...
Re: Mapovo UNC
Ten ventil pod podlahou mi taky dělá bordel. S pákama jde unc ovládat i přes zvednutou hrazdu.
Celkem mě mrzí, že v dnešní době lidi tak strašně plují na staré stroje, když i ty starý stroje umí udělat ještě hromadu práce. Takovej malej off-topic, jak vlastně sháníte prácu na vaše stroje? Já si to vlastně neumím ani moc představit...
Celkem mě mrzí, že v dnešní době lidi tak strašně plují na staré stroje, když i ty starý stroje umí udělat ještě hromadu práce. Takovej malej off-topic, jak vlastně sháníte prácu na vaše stroje? Já si to vlastně neumím ani moc představit...
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Práci nehledám..... Chodí sama a já to mám hlavně pro sebe. Přípojky, nakládky, úpravy terénu, odvozy.
Teď před zimou se nám s kolegou povedlo pronajmout super dílnu tak půjde unc pěkně přez zimu na dodělání pod střechu.
Teď před zimou se nám s kolegou povedlo pronajmout super dílnu tak půjde unc pěkně přez zimu na dodělání pod střechu.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Uplne stejne, unc hlavne pro sebe, a prace chodi sama.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Mapovo UNC
Ahoj,
Mape děkuji za vlákno, je to pro mě zdroj výborných informací a návodů... Obracím se s prosbou.
Pořídil jsem UNC a od někud z převodovky teče olej. Chci se zeptat kam jsou zaústěny hadičky z přepadů
(přetlatů) převodovky. Díky za odpověď.
Mape děkuji za vlákno, je to pro mě zdroj výborných informací a návodů... Obracím se s prosbou.
Pořídil jsem UNC a od někud z převodovky teče olej. Chci se zeptat kam jsou zaústěny hadičky z přepadů
(přetlatů) převodovky. Díky za odpověď.
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Hadičky mají u mě jeden vývod na ty krabicí co je na ní nalejvaci otvor a druhý konec usti pod hydromotor. Olej nezlobí.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Ahoj,
díky za informaci. Zjistil jsem že na mém UNC někdo zrepasoval brzdy na jedné straně, včetně nového obalu. V novém obalu není
otvor, do kterého by se dala hadička připojit. Na druhé straně lze hadičku připojit na vývod v obalu brzd (orginál řešení).
Pročistil jsem ucpaný odvzdušňovací otvor v nalevacím šroubu a hadičku provizorně zastrčil do PET lahve a budu sledoval co to bude dělat.
Uvidíme
díky za informaci. Zjistil jsem že na mém UNC někdo zrepasoval brzdy na jedné straně, včetně nového obalu. V novém obalu není
otvor, do kterého by se dala hadička připojit. Na druhé straně lze hadičku připojit na vývod v obalu brzd (orginál řešení).
Pročistil jsem ucpaný odvzdušňovací otvor v nalevacím šroubu a hadičku provizorně zastrčil do PET lahve a budu sledoval co to bude dělat.
Uvidíme
Re: Mapovo UNC
Kdyz uz tu resime zavady.
Zacal mi penit olej, dela to jen pri manipulaci s lopatou. Na pojezd to nepeni.
Vec druha. Nastartuju, preklopim pojistku, vezmu za joysticky a chvilku to nic nedela. Sice se to hejbe, ale nedunguje mi ani naklapeni ani zvedani. Chvilku s tim jebu a najednou se to chytne a az do dalsiho startu je to ok.
Nejake navrhy? Vhajzlu cerpadlo (saje vzduch kolem hridele) ?
Zacal mi penit olej, dela to jen pri manipulaci s lopatou. Na pojezd to nepeni.
Vec druha. Nastartuju, preklopim pojistku, vezmu za joysticky a chvilku to nic nedela. Sice se to hejbe, ale nedunguje mi ani naklapeni ani zvedani. Chvilku s tim jebu a najednou se to chytne a az do dalsiho startu je to ok.
Nejake navrhy? Vhajzlu cerpadlo (saje vzduch kolem hridele) ?
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
- mape
- Příspěvky: 1546
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
A máš tam dva filtry nebo jeden? me to začalo penit když mi prasklo tesnení pod filtrem. Mám jen jeden tak to penilo na vsechno.
Nebo netěsný vakuometr.
Asi bych zkontroloval sací cestu timto zpusobem...
Nebo netěsný vakuometr.
Asi bych zkontroloval sací cestu timto zpusobem...
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Zdravím chlapi,
mám Locusta 750 a kromě toho, že mi z pístku joysticku teče olej (pístky už mám koupené, vyměním a měl by snad být klid???) mám problém ten, že se mi seká poloha otvírání lopaty - ťuknu joystickem aby se mi trochu otevřela, pustím joystick a lopata se pořád otvírá až do konce... pokud ji chci zastavit, musím ťuknout na opačnou stranu (zavírání lopaty). Bude tento problém taky pístky, že se nějak seká a pomůže tedy výměna, nebo je problém ještě dále (co tam v tom joysticku pod pístkem ještě je, co by tohle mohlo dělat?)
Děkuji
mám Locusta 750 a kromě toho, že mi z pístku joysticku teče olej (pístky už mám koupené, vyměním a měl by snad být klid???) mám problém ten, že se mi seká poloha otvírání lopaty - ťuknu joystickem aby se mi trochu otevřela, pustím joystick a lopata se pořád otvírá až do konce... pokud ji chci zastavit, musím ťuknout na opačnou stranu (zavírání lopaty). Bude tento problém taky pístky, že se nějak seká a pomůže tedy výměna, nebo je problém ještě dále (co tam v tom joysticku pod pístkem ještě je, co by tohle mohlo dělat?)
Děkuji
Re: Mapovo UNC
S joystikama mám taky problém, roní olej a to se mi nelíbí. Jedná se myslím o typ Bardějov. Orsty jsou jakoře čtveratý a Bardějov kulatej, ne? Každopádně, zkoušeli jste to někdo přetěsnit? Co mám očekávat? Dají se ještě sehnat krycí manžety? V průbehu příštího tejdne bych na tom zase chtěl začít dělat, tak chci mít unc po takové jako střední opravě. A hlavně bez olejových skvrn.
Jinak máte někdo plech pod čerpadlama, že by jste měli dole jednu dlouhou podlahu? Chtěl bych si něco takovýho udělat, protože jezdím na farmě často v bahně a motor mi v podstatě seděl v mazutu z oleje a hlíny. Už mám namyšlenej plech pod vylévací otvor motorového oleje, ale tady u tohoto plechu bych se ndchal inspirovat.
Jinak máte někdo plech pod čerpadlama, že by jste měli dole jednu dlouhou podlahu? Chtěl bych si něco takovýho udělat, protože jezdím na farmě často v bahně a motor mi v podstatě seděl v mazutu z oleje a hlíny. Už mám namyšlenej plech pod vylévací otvor motorového oleje, ale tady u tohoto plechu bych se ndchal inspirovat.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
Tak ten kryt pod cerpadla by me taky zajmal z naprosto stejnejch duvodu