UNC 060,061
Moderátor: Franta.cz
Re: UNC 060,061
Tak ta vule nevim kde vznika, tedy vim musi to byt mezi ve spoji hridele a ozubeneho kola, ale oboji vypada v poradku. Je to jak nove.
Sundan i druhy pojezd. Tak je situace jeste horši, vsechny 4 loziska na vymenu. Nekde jsem cetl varovani pred levnymi lozisky. Jak kvalitni je znacka ZTS.
Sundan i druhy pojezd. Tak je situace jeste horši, vsechny 4 loziska na vymenu. Nekde jsem cetl varovani pred levnymi lozisky. Jak kvalitni je znacka ZTS.
- mape
- Příspěvky: 1548
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: UNC 060,061
Já dával všude SKF a bylo to peněz strasnejch..... Tomas6 tam dokonce doporučoval dát jiná ložiska.... Počti... Je to někde ve vlákně o mém UNC.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: UNC 060,061
Já teď dělal poloosu. Dávají se tam kuželíková ložiska,Přední je 32210 a zadní 32208. Je potřeba zkrátit rozpěrnou trubku mezi kolem a ložiskem,o kolik se musí změřit,dělal jsem to tak že jsem seskládal přední(vnější) ložisko s víčkem,vrazil poloosu dovnitř s kolem a rozpěrnou trubkou, sešrouboval se zadním ložiskem a doměřil kolik tu trubku zkrátit,je možné že to skrz kolo které se opře o frému nevyjde,tak zkracovat třeba na víckrát,je potřeba trochu měřit a improvizovat,pak to na hřídeli stáhnout předek opřít o víčko a zadním víčkem přes vymezovací podložky vymezit vůle obou ložisek. Když to blbě popíšu tak vnější kroužky se stahují víčkama proti sobě a vymezují přes vymezovací podložky vůle ložisek. Kdybych to tu ráno četl mohl jsem to nafotit a změřit, já zkrácenou trubku dostal od kolegy,zkusím se ho zeptat zda neví rozměr. Teď už je převodovka ve stroji.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1548
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: UNC 060,061
No ten rozměr by byl super.....
Já jen řeknu že po vzoru jednoho borce co tu má ty unc asi 3 a kydá s tím chlévy tak ten se tím dost trápil až tam dal právě SKF a od té doby prej klid..... Ale to ložisko stojí třeba 3 tisíce.,... Ty kuželky se mi ale jako řešení taky líbí....
Tomas6.... Možná by to šlo seskládat odzadu bez osy a domerit to tak že se zjistí o kolik to ložisko kouká ven ..... Pak to jen doladit podložkama. Ono je vopruz s tím vůbec něco dělat protože je to těžký jako krava.
Ale když bude ta převodovka venku a položila by se tou mrkví nahoru tak by to šlo.... Já sám jsem to okukoval když jsem to dělal .
Já jen řeknu že po vzoru jednoho borce co tu má ty unc asi 3 a kydá s tím chlévy tak ten se tím dost trápil až tam dal právě SKF a od té doby prej klid..... Ale to ložisko stojí třeba 3 tisíce.,... Ty kuželky se mi ale jako řešení taky líbí....
Tomas6.... Možná by to šlo seskládat odzadu bez osy a domerit to tak že se zjistí o kolik to ložisko kouká ven ..... Pak to jen doladit podložkama. Ono je vopruz s tím vůbec něco dělat protože je to těžký jako krava.
Ale když bude ta převodovka venku a položila by se tou mrkví nahoru tak by to šlo.... Já sám jsem to okukoval když jsem to dělal .
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: UNC 060,061
Jo přesně tak. Ale pak je důležité to tlačit odzadu,přední ložisko musí být opřené o víčko,kvůli poloze gufera na hřídeli. Ikdyž tam milimetr dva asi taky nic neřeší.
Já mám dojem že toto okopíroval ten kolega z locust 750. Kde ty kuželíková ložiska jsou už z výroby. Je pravda že na 750 jsem převodovku nikdy nedělal. Jen na 060 a to díky tomu že tam buď nateklá voda nebo že spíš prasklo to ložisko.
Já mám dojem že toto okopíroval ten kolega z locust 750. Kde ty kuželíková ložiska jsou už z výroby. Je pravda že na 750 jsem převodovku nikdy nedělal. Jen na 060 a to díky tomu že tam buď nateklá voda nebo že spíš prasklo to ložisko.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060,061
Chlapi nejaka zkusenost s loziskama ISB? Ted mi dorazili.
Myslim timmloziska do pojezdů. Na eshopu ZTS k tomu jsem pojal duveru ze to neni cina, ale prisli ISB. Nasel jsem snad ze jsou to Italové, ale absolutne nic z recenzi.
Myslim timmloziska do pojezdů. Na eshopu ZTS k tomu jsem pojal duveru ze to neni cina, ale prisli ISB. Nasel jsem snad ze jsou to Italové, ale absolutne nic z recenzi.
Re: UNC 060,061
To mi nic neříká. Nicméně je mraky výrobců,tak že není známý tady v těch končinách nic neznamená. Já jsem.kdysi kupoval ložiska na lis a přišly taky nějaký "no name" a až když jsem se pak pídil v jedné prodejně ve Zlíně,tak ten dotyčný říkal že jsou to kvalitní ložiska.
Ono muzou být všechny kvalitní, kromě pančovaných. I s tím už jsem se setkal, že SKF bylo sice za mírně lepší cenu,ale po pár hodinách provozu bylo na hadry. Bylo to na nějaké převodovce do míchacího centra na panelárně. Ložiska koupené na internetu, na první pohled normální ložisko, oproti dalšímu koupenému na krámě,trochu jiná krabička a úplně jiný font popisků na ložisku. Šméčko jak vyšité. Jen to jedno z asi osmi ložisek. Ty ostatní měly jiné rozměry ty se asi nepančovaly.
Ono muzou být všechny kvalitní, kromě pančovaných. I s tím už jsem se setkal, že SKF bylo sice za mírně lepší cenu,ale po pár hodinách provozu bylo na hadry. Bylo to na nějaké převodovce do míchacího centra na panelárně. Ložiska koupené na internetu, na první pohled normální ložisko, oproti dalšímu koupenému na krámě,trochu jiná krabička a úplně jiný font popisků na ložisku. Šméčko jak vyšité. Jen to jedno z asi osmi ložisek. Ty ostatní měly jiné rozměry ty se asi nepančovaly.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060,061
Já dával ZKLka, na SKF mi bylo líto peněz, nejsem Rotschild. Ono SKF taky není to co to bejvalo, velice často se setkávám s SKF z Tchaiwanu, Číny, Polska a dalších No-Name států. On ten trend se obecně hejbe tímhle směrem. Třeba výrobce šroubových bloků GHH Rand GmBH - teď se mi povedlo prodat novej kompresor no a co čert nechtěl celej kompresorovej blok a HPM motor made in China. No, zatím to jede, ale kvalitu Skopčáckejch bloků asi nedosáhnou Od prvopočátku to má divnej zvuk a vyšší vibrace.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: UNC 060,061
Tak snad to bude ok. Pro info lozisko 22210 stalo 700,- patram na netu. Je to Ital maji celkem historii a je to podle videí skladů a vyroby hodně velka firma. Nekde jsem objevil ze vyrabí i pro Alfu.
Re: UNC 060,061
Jak utahujete hridel? Ma to byt na krev, nebo je nejaky moment?
Re: UNC 060,061
Na kref. A pořádně zajistit. Někdy i EB121...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: UNC 060,061
Jsem rád, že nemám UNC po tvojí opravě Já to vzal rázákem na krev a pojistil Loctitem 648.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
- mape
- Příspěvky: 1548
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: UNC 060,061
Já to utahl na krev a zajistil ohnutím zajišťovací podložky. Jinak k těm ložiskům....
Ono to tam nemá žádnej fofr takže to neodejde opotřebením z otáčení ale spíš tím jaké to dostává rázy a pak také kvalita olejové náplně.
Ono to tam nemá žádnej fofr takže to neodejde opotřebením z otáčení ale spíš tím jaké to dostává rázy a pak také kvalita olejové náplně.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: UNC 060,061
No já už vyběhlou poloosu viděl,i po pořádném utažení a zajištění,proto ten svár. Paseku jakou to v té skříni udělalo popisovat asi nemusím.
Můžu tě ujistit že to jde pak úplně v klidu bruskou odjistit a krásně vyšroubovat. A v tom samém místě znovu zajistit.
Ty ložiska jsou problém. Nejsou na ty rázy vůbec stavěné. Další problém je voda v oleji. Takže těm co teče olej vrchníma víčkama,tak samozřejmě tama tam teče i voda...
Můžu tě ujistit že to jde pak úplně v klidu bruskou odjistit a krásně vyšroubovat. A v tom samém místě znovu zajistit.
Ty ložiska jsou problém. Nejsou na ty rázy vůbec stavěné. Další problém je voda v oleji. Takže těm co teče olej vrchníma víčkama,tak samozřejmě tama tam teče i voda...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1548
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: UNC 060,061
No vidíš .... A já měl pocit že ty soudeckovy ložiska musí ty rázy vydržet levou zadní...
I když já si myslím že je to hodně o zacházení.
A taky si myslím že díky té převodovce je tam docela pěknej kroutak.....
I kdyz oni ty pomaluběžné hydromotory mají taky páru.
I když já si myslím že je to hodně o zacházení.
A taky si myslím že díky té převodovce je tam docela pěknej kroutak.....
I kdyz oni ty pomaluběžné hydromotory mají taky páru.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný