WARINSKY K 162 OSTROWEK
Moderátor: Franta.cz
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Ahojj:
Problém zo spojkou sme mali tiež, nám však nešmýkala, ale slabo vypínala, z miesta sa nedala zaradiť rýchlosť. Lamely neboli zodraté, boli popraskané a strašne zaolejované! Po vytlačení spojky zostali zalepené a zaradiť kvalt bolo nemožné. Olej do spojky prenikal z prevodovky. Ale keď sme skúšali čelný nakladač, spojka vôbec neprešmykla
Problém zo spojkou sme mali tiež, nám však nešmýkala, ale slabo vypínala, z miesta sa nedala zaradiť rýchlosť. Lamely neboli zodraté, boli popraskané a strašne zaolejované! Po vytlačení spojky zostali zalepené a zaradiť kvalt bolo nemožné. Olej do spojky prenikal z prevodovky. Ale keď sme skúšali čelný nakladač, spojka vôbec neprešmykla
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
- 1majo2
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned dub 05, 2009 10:14 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Čaf,
a ako si spokojný s riadením ORSTA. JA som od toho očakával viac. Na SUPRI nie je žiaden posilovač a pri cúvani s vlečkou je to fuška. Preto keď som sa rozhodoval medzi Ostrowekom a Bielorusom, bol Ostrowek vo výhode, kedže mal posilovač(porovnával som starší Bielkorus). Mám pocit ako keby dávalo čerpadlo riadenia slabý tlak, preže volant ide dosť ťažko. Čím chcem točiť rýchlejšie tým ťažšie ide volant. Pokiaľ točím volantom pomaly, tak je to ako tak v pohode. No keď budem robiť s čelným nakladačom, tak budem s toho asi nervózny. Keď som išiel po ceste, tak som mohol zaradiť max 4.prevodový stupeň a śť tak na pol plynu, pretože sa stroj nedal udržať na ceste. Na strednom čape a pieste sú vôle, tak to lietalo zľava doprava. Guľový čap na pieste mám už nový, ale ten stredový som zatiaľ nerobil. Zarazilo ma ale to, že ako som vyrovnával smer jazdy, nikdy sa mi nevrátil volant do pôvodnej polohy, ale krútil som sním dookola. Niekedy aj o jednu otáčku. Nemôže byť problém aj priamo v ORSTE? Ak máte niekto skúsenosti s týmto typom riadenia, budem vďačný za každú radu.
Strojom zdar
a ako si spokojný s riadením ORSTA. JA som od toho očakával viac. Na SUPRI nie je žiaden posilovač a pri cúvani s vlečkou je to fuška. Preto keď som sa rozhodoval medzi Ostrowekom a Bielorusom, bol Ostrowek vo výhode, kedže mal posilovač(porovnával som starší Bielkorus). Mám pocit ako keby dávalo čerpadlo riadenia slabý tlak, preže volant ide dosť ťažko. Čím chcem točiť rýchlejšie tým ťažšie ide volant. Pokiaľ točím volantom pomaly, tak je to ako tak v pohode. No keď budem robiť s čelným nakladačom, tak budem s toho asi nervózny. Keď som išiel po ceste, tak som mohol zaradiť max 4.prevodový stupeň a śť tak na pol plynu, pretože sa stroj nedal udržať na ceste. Na strednom čape a pieste sú vôle, tak to lietalo zľava doprava. Guľový čap na pieste mám už nový, ale ten stredový som zatiaľ nerobil. Zarazilo ma ale to, že ako som vyrovnával smer jazdy, nikdy sa mi nevrátil volant do pôvodnej polohy, ale krútil som sním dookola. Niekedy aj o jednu otáčku. Nemôže byť problém aj priamo v ORSTE? Ak máte niekto skúsenosti s týmto typom riadenia, budem vďačný za každú radu.
Strojom zdar
Zetor 50 SUPER, Ostrowek KT162, Zetor 7340
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
MAJO:
Na tom našom stroji je tiež vôla riadenia dosť veľká, a že by šlo zrovna ľahko sa povedať nedá . Mali sme vôlu na strednom čape prednej nápravy, to sa však dá dotiahnuť, je tam matka ak sa nemýlim, na kľúč č.55. Dotiahnuť to šlo dosť ťažko, ledva som zohnal taký veľký kľúč, golu máme iba do čísla 50. A vydlicovím kľúčom to radšej neskúšaj . Čerpadlo už tiež asi veľa pamätá, ale to by nemala byť drahá položka, bolo by treba premerať, aký dáva tlak, ale aj tak neviem, aký má byť.
Do piestu riadenia mám doma sadu manžiet od pána Charváta, ale ešte som ich nemenil, keď sa budem nudiť, pozriem sa na to.
Okrem toho máme vybitý ľaví zvyslý čap, ale to sa mi opravovať fakt nechce, keď zvážim, že ten stroj je doma asi 1,5 roka a nezarobil ani korunu...
S tou orstou ti poradiť neviem, trochu ľahšie sa nám točí, keď má motor vyššie otáčky, inak to po ceste tiež dosť lietalo
Na tom našom stroji je tiež vôla riadenia dosť veľká, a že by šlo zrovna ľahko sa povedať nedá . Mali sme vôlu na strednom čape prednej nápravy, to sa však dá dotiahnuť, je tam matka ak sa nemýlim, na kľúč č.55. Dotiahnuť to šlo dosť ťažko, ledva som zohnal taký veľký kľúč, golu máme iba do čísla 50. A vydlicovím kľúčom to radšej neskúšaj . Čerpadlo už tiež asi veľa pamätá, ale to by nemala byť drahá položka, bolo by treba premerať, aký dáva tlak, ale aj tak neviem, aký má byť.
Do piestu riadenia mám doma sadu manžiet od pána Charváta, ale ešte som ich nemenil, keď sa budem nudiť, pozriem sa na to.
Okrem toho máme vybitý ľaví zvyslý čap, ale to sa mi opravovať fakt nechce, keď zvážim, že ten stroj je doma asi 1,5 roka a nezarobil ani korunu...
S tou orstou ti poradiť neviem, trochu ľahšie sa nám točí, keď má motor vyššie otáčky, inak to po ceste tiež dosť lietalo
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Tiez som z Bielorusom isiel z vlakovej rampy domov zo strany na stranu a furt som to musel korigovat no hrúza....
- 1majo2
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned dub 05, 2009 10:14 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Ono, beriem to tak že budem s tým viac menej upravovať terén a kopať základy pod dom, ale predsa len si myslím že keď tam je hydraulické riadenie, mal by som volant točiť keď nie jedným, tak aspoň dvoma prstami. Ale to by som chcel asi od 20 ročného stroja príliš veľa. Našiel som tu niekde manuál k ORSTE, tak sa musím na to pozrieť bližšie(či vôbec má význam sa stým zaoberať). Dnes som si dal vypáliť s plechu novú prístrojovú dosku, takže cez víkend sa pustím do elektroinštalácie. Už mám jasnú predstavu, aké osvetlenie tam chcem. Tá inštalácia, čo tam bola - das hruza. Pôvodný majiteľ riešil závady v elektroinštalácii novými vodičmi bez žiadneho systému - vzniklo s toho veľké klbko kábľov a to ja nerád.
Tak zatiaľ
Tak zatiaľ
Zetor 50 SUPER, Ostrowek KT162, Zetor 7340
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
No já teda moc velké zkušenosti nemám, ale mě na mém mazliku jde volant, na místě, úplně krásně pomalu jedním prstem . A to mám mašinu starou cca 30 let. Jinak vůle tam mám taky slušné. Hlavně na kulovém čepu na pístu a ve svislých čepech. Ale už pracuji na nápravě. Futra přetočíme na soustruhu a čep vyvaříme a taky stočíme.
JCB 3CII
- 1majo2
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned dub 05, 2009 10:14 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Už mám novú prístrojovku, takže sa idem pustiť do el.inštalácie. Olejový filter - motor už mám tiež vyriešený, akurát ostáva ešte ten hydraulický. Kolega ho zobral do poľska, že skúsi šťastie tam. Rozhodil som siete aj na podkopovú lopatu - šírka okolo 25 - 30cm, ale zatiaľ som nič nezohnal. Na el.prípojku a podobné práce bude zbytočné kopať lopatou 55 cm, ktorú mám teraz.
Zetor 50 SUPER, Ostrowek KT162, Zetor 7340
- 1majo2
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned dub 05, 2009 10:14 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Neviete niekto, prečo má rameno na podkope dlhšiu odozvu na povel páčky rozvádzača? Všetky piesty reagujú ihneď, akurát ten vrchný, ktorý zalomuje rameno ide oneskorene. Niečo podobné ako keby to malo byť zavdušnené. Trvá zo 3-4 sekundy, kým sa pohne. Údajne by to zavzdušnené nemalo byť. Dostal som radu, že keď zo pár krát dám piest do krajných polôh, vzduch sa z neho vytlačí.
Zetor 50 SUPER, Ostrowek KT162, Zetor 7340
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Bud zavzdusnene alebo špatné manžety a musi sa piest viacej natlakovat...
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Tak takýto problem mám na rusovi tiež a v manžetách alebo zavzdušnení to určite nieje. Špekulujem nad tým už vyše roka. Moj názor je že je chyba v rozdelovači oleja. Skus prehodiť hadice na inu sekciu rozdelovača a uvidíš či bude nejaká zmena. Inak bavil som sa z jedným čo má tiež ostrowka a jemu to robí zase hlavné rameno ked chce pritlačiť dolu.1majo2 píše:Neviete niekto, prečo má rameno na podkope dlhšiu odozvu na povel páčky rozvádzača? Všetky piesty reagujú ihneď, akurát ten vrchný, ktorý zalomuje rameno ide oneskorene. Niečo podobné ako keby to malo byť zavdušnené. Trvá zo 3-4 sekundy, kým sa pohne. Údajne by to zavzdušnené nemalo byť. Dostal som radu, že keď zo pár krát dám piest do krajných polôh, vzduch sa z neho vytlačí.
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
- 1majo2
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned dub 05, 2009 10:14 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Že by tam bol predsa len niekde vzduch? Rameno padne dolu svojou váhou a keď treba pritlačiť tak sa musí najprv vytlačiť vzduch a až potom môže olej tlačiť na piestnicu? Ale kde sa potom berie ten vzduch?
Zetor 50 SUPER, Ostrowek KT162, Zetor 7340
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
[quote = "1majo2"] Že by tam bol predsa len niekde vzduch? Rameno padne dolu svojou váhou a keď treba pritlačiť tak sa musí najprv vytlačiť vzduch a až potom môže olej tlačiť na piestnice? Ale kde sa potom berie ten vzduch? [/ Quote]
To keby som vedel ... : zlosť: teoreticky to nieje možné ale moj názor je že cez ten rozdelovač okolo presuvačov. To je lapovanie a ked sa to tam trocha viac vyderie tak tadial prisaje vzduch. Asi ked tam tlačí olej opačným smerom tak to gumičky dotesnia lebo je aj na ne vyvíjaný tlak oleja, ale ked to ide dolu tak je to v podstate bez tlaku a vtedy prisáva vzduch. Neviem si to už inak vysvetliť. Novšie stroje maju pravdepodobne zámky na piestoch a pokial to neotvorí tlak tak sa nehýbe rameno. Takže majú celý systém stale pod tlakom, teda ked pohnú z pákou (jojstickom). Pri nových strojov ti nehrozí že ked ti drbne hadica, že by ti rameno padlo dolu. Pôvodne to tak podobne mali aj bielorus vymyslené, lenže sa tie ventily čo to ovladaju srali, tak to v generálkách vyhadzovali preč a pravdepodobne aj v dielnach na firmách kde sa tie stroje používali.
To keby som vedel ... : zlosť: teoreticky to nieje možné ale moj názor je že cez ten rozdelovač okolo presuvačov. To je lapovanie a ked sa to tam trocha viac vyderie tak tadial prisaje vzduch. Asi ked tam tlačí olej opačným smerom tak to gumičky dotesnia lebo je aj na ne vyvíjaný tlak oleja, ale ked to ide dolu tak je to v podstate bez tlaku a vtedy prisáva vzduch. Neviem si to už inak vysvetliť. Novšie stroje maju pravdepodobne zámky na piestoch a pokial to neotvorí tlak tak sa nehýbe rameno. Takže majú celý systém stale pod tlakom, teda ked pohnú z pákou (jojstickom). Pri nových strojov ti nehrozí že ked ti drbne hadica, že by ti rameno padlo dolu. Pôvodne to tak podobne mali aj bielorus vymyslené, lenže sa tie ventily čo to ovladaju srali, tak to v generálkách vyhadzovali preč a pravdepodobne aj v dielnach na firmách kde sa tie stroje používali.
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Nato aby ti nepadlo rameno ked drbe hadica je zámek, Trebarz UNHZ-750 to ma na patkách, je to priamo na pieste ako idu donho hadice...
Majo ved pojdeme do toho žiaru nekedy a kupis novy rozvadzač a uvidiš či to je tím.....
MNe take neico robi zasa predny rozvadzač polozim radlicu, a trva ale 4 sekundy lez zacne piest tlacit... a robia mi to aj zadne patky, ale nemam nove manžety tak neviem či to neni len nimi.... inak ten rozvadzač sa mi občas kusne a ostane funkcia zapata tak ho musim sam vratit....
Majo ved pojdeme do toho žiaru nekedy a kupis novy rozvadzač a uvidiš či to je tím.....
MNe take neico robi zasa predny rozvadzač polozim radlicu, a trva ale 4 sekundy lez zacne piest tlacit... a robia mi to aj zadne patky, ale nemam nove manžety tak neviem či to neni len nimi.... inak ten rozvadzač sa mi občas kusne a ostane funkcia zapata tak ho musim sam vratit....
- 1majo2
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned dub 05, 2009 10:14 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Možno sa treba s tým len zmieriť a pokiaľ nič netečie tak kopať a kopať. Neviem, ja to v podstate chcem využiť lan na stavbu domu a za nejaké dva roky to predať. Je pravda, že aby som nebol pri robote nervozny, chcem to mať v poriadku. Preto aj generálkujem elektroinštaláciu(ak budem kopať a zastihne ma večer a tma, budem nervozny a to už je nanič robota). Svetiel musí byť dostatok(tie originál hlavné svetlomety sú nanič) a hlavne musia fungovať. Motor musí mať nový olej a filter, poprípade pozriem ventily, inak vyzerá byť OK. Hydraulika - viem že bez nejakej netesnosti sa to nezaobíde, ale čo sa dá tak pretesniť, filter vymeniť(stále som ho ešte nezohnal). Rozvádzač zatiaľ nevyzerá že by tiekol, tak asi kupovať druhý nebudem, aspoň si myslím. Ešte riešim sedačku, pretože tam bola nejá stará foteľa a mechanizmus pérovania je polámaný. Rozhodol som sa že ho odtiaľ vyhodím a dám tam sedačku z Octavie, ktorá sa dá nastaviť pozdlžne a aj zvysle. Zadné pneumatiky sú tam skoro nové. Toto dúfam že postíham do jari a niekedy v máji začnem pracovať na terénych úpravach pozemku. Inak, neviete čo sa všetko ovládalo vypinačmi vzadu. Myslím že kúrenie, klakson a zadné prac. svetlá. Ale vypínačov tam mám myslím že 5. A ešte na prednom ramene je ťahyný kábel smerom k lopate. Bolo tam niekedy svetlo? Alebo načo iné by tam bol ten kábeľ?
Zetor 50 SUPER, Ostrowek KT162, Zetor 7340
Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK
Já mám vzadu klakson, topení, světla, stěrač.