DH 0115

Moderátor: Franta.cz

Zpráva
Autor
Mipi5
Příspěvky: 56
Registrován: pát lis 25, 2011 5:04 pm
Bydliště: Rychnovsko

Re: DH 0115

#286 Nový příspěvek od Mipi5 »

Nevím, jestli se mi to zdá, nebo je to tak - když se podívám na odkazu http://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri ... _piece.asp na zvětšený obrázek #10 a #15 - tak by měla být vůle mezi plovákem a jehlou, která je vymezená drátkem minimální

Mě osobně teda jehla hrká asi 1 mm. Koukněte na to ještě někdo.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II

Uživatelský avatar
Boniek
Příspěvky: 691
Registrován: stř led 05, 2011 3:44 pm
Bydliště: Pardubice

Re: DH 0115

#287 Nový příspěvek od Boniek »


Uživatelský avatar
Boniek
Příspěvky: 691
Registrován: stř led 05, 2011 3:44 pm
Bydliště: Pardubice

Re: DH 0115

#288 Nový příspěvek od Boniek »

Mipi5 píše:Nevím, jestli se mi to zdá, nebo je to tak - když se podívám na odkazu http://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri ... _piece.asp na zvětšený obrázek #10 a #15 - tak by měla být vůle mezi plovákem a jehlou, která je vymezená drátkem minimální

Mě osobně teda jehla hrká asi 1 mm. Koukněte na to ještě někdo.
Já tam mám vůli ječtě větší, chci tan drátek zmáčnout, aby vůle nebyla skoro žádná, jen netuším jaký to bude mít vliv na hladinu v plovákové komoře.

Mipi5
Příspěvky: 56
Registrován: pát lis 25, 2011 5:04 pm
Bydliště: Rychnovsko

Re: DH 0115

#289 Nový příspěvek od Mipi5 »

Boniek píše:
Mipi5 píše:Nevím, jestli se mi to zdá, nebo je to tak - když se podívám na odkazu http://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri ... _piece.asp na zvětšený obrázek #10 a #15 - tak by měla být vůle mezi plovákem a jehlou, která je vymezená drátkem minimální

Mě osobně teda jehla hrká asi 1 mm. Koukněte na to ještě někdo.
Já tam mám vůli ječtě větší, chci tan drátek zmáčnout, aby vůle nebyla skoro žádná, jen netuším jaký to bude mít vliv na hladinu v plovákové komoře.
Prakticky by to nemělo nijak vadit. Působení plováku na jehlu je přesně stanoveno - těsným dotykem tlačí na jehlu (tam se nic nezmění) a pokud klesne hladina, tak okamžitě stáhne jehlu, což je žádoucí. Možná právě ta vůle má za následek všechny naše problémy. Nicméně, za to může i třeba teplota PMH, která ohřívá pogumovanou špičku a ta se stává měkkčí a tím se lépe přilepí naleptaná lihovými přísadami v PHM.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II

Mipi5
Příspěvky: 56
Registrován: pát lis 25, 2011 5:04 pm
Bydliště: Rychnovsko

Re: DH 0115

#290 Nový příspěvek od Mipi5 »

Tak potvrzeno. Dnes jsem před bagrováním rozebral karburátor a přihnul drátek na jehle. Ještě jsem vyzkoušel, jestli to nebude nějak vadit a nevadí. Drátek je pružný, takže při kývání plováku se poddává. Dělal jsem od 8 do 17 a za tu dobu se mi motor zakuckal jen 3-4x. Vždy, když jsem měl v nádrži pod 1/2. Okolní teplota byla kolem poledne přes 30°C. Sice mě to štvalo, ale když jsem bagroval dřív, tak jsem spíš stál než bargoval.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II

carlosovo
Příspěvky: 27
Registrován: sob srp 27, 2011 9:18 pm
Bydliště: Plzeň

Re: DH 0115

#291 Nový příspěvek od carlosovo »

Mipi5 píše:Tak potvrzeno. Dnes jsem před bagrováním rozebral karburátor a přihnul drátek na jehle. Ještě jsem vyzkoušel, jestli to nebude nějak vadit a nevadí. Drátek je pružný, takže při kývání plováku se poddává. Dělal jsem od 8 do 17 a za tu dobu se mi motor zakuckal jen 3-4x. Vždy, když jsem měl v nádrži pod 1/2. Okolní teplota byla kolem poledne přes 30°C. Sice mě to štvalo, ale když jsem bagroval dřív, tak jsem spíš stál než bargoval.
Začínám se v tom ztrácet. :(
Zdá se že kuckání máme všichni stejné, myslím tím stejný projev. Teda alespoň u mě to má vždy stejný průběh a proto mám zato, že to nebude v elektrice.
Jednou ale píšete o zasekávající se jehle u plováku v karburátoru (díl č. 105) a nyní to vypadá na vůli mezi plovákem a jehlou, která je vymezená drátkem.
Nebo je to dokonce obojí?
A není vám podezřelé, že jsme tu rázem tří, co mají stejný problém jejichž stroje se kuckají se stejným příznakem??

Uživatelský avatar
Boniek
Příspěvky: 691
Registrován: stř led 05, 2011 3:44 pm
Bydliště: Pardubice

Re: DH 0115

#292 Nový příspěvek od Boniek »

carlosovo píše:
Mipi5 píše:Tak potvrzeno. Dnes jsem před bagrováním rozebral karburátor a přihnul drátek na jehle. Ještě jsem vyzkoušel, jestli to nebude nějak vadit a nevadí. Drátek je pružný, takže při kývání plováku se poddává. Dělal jsem od 8 do 17 a za tu dobu se mi motor zakuckal jen 3-4x. Vždy, když jsem měl v nádrži pod 1/2. Okolní teplota byla kolem poledne přes 30°C. Sice mě to štvalo, ale když jsem bagroval dřív, tak jsem spíš stál než bargoval.
Začínám se v tom ztrácet. :(
Zdá se že kuckání máme všichni stejné, myslím tím stejný projev. Teda alespoň u mě to má vždy stejný průběh a proto mám zato, že to nebude v elektrice.
Jednou ale píšete o zasekávající se jehle u plováku v karburátoru (díl č. 105) a nyní to vypadá na vůli mezi plovákem a jehlou, která je vymezená drátkem.
Nebo je to dokonce obojí?
A není vám podezřelé, že jsme tu rázem tří, co mají stejný problém jejichž stroje se kuckají se stejným příznakem??
Zkracování drátku/zmenšování vůle plováku, je pokus o řešení zasekávajícíse jehly :) .
Podezřelé to moc není, špíš čekám, že nás bude víc, od loňska lejou do benzínu větší procento alkoholu a na díly karburátoru je to už asi moc. Ale hold je to ekologické :vztek: :vztek: .

Mipi5
Příspěvky: 56
Registrován: pát lis 25, 2011 5:04 pm
Bydliště: Rychnovsko

Re: DH 0115

#293 Nový příspěvek od Mipi5 »

carlosovo píše:
Mipi5 píše:Tak potvrzeno. Dnes jsem před bagrováním rozebral karburátor a přihnul drátek na jehle. Ještě jsem vyzkoušel, jestli to nebude nějak vadit a nevadí. Drátek je pružný, takže při kývání plováku se poddává. Dělal jsem od 8 do 17 a za tu dobu se mi motor zakuckal jen 3-4x. Vždy, když jsem měl v nádrži pod 1/2. Okolní teplota byla kolem poledne přes 30°C. Sice mě to štvalo, ale když jsem bagroval dřív, tak jsem spíš stál než bargoval.
Začínám se v tom ztrácet. :(
Zdá se že kuckání máme všichni stejné, myslím tím stejný projev. Teda alespoň u mě to má vždy stejný průběh a proto mám zato, že to nebude v elektrice.
Jednou ale píšete o zasekávající se jehle u plováku v karburátoru (díl č. 105) a nyní to vypadá na vůli mezi plovákem a jehlou, která je vymezená drátkem.
Nebo je to dokonce obojí?
A není vám podezřelé, že jsme tu rázem tří, co mají stejný problém jejichž stroje se kuckají se stejným příznakem??
Přesně jak píše Boniek. Tím, že přihneš drátek na jehle zajistíš, že jakmile ti klesne hladina, tak plovák svojí váhou vytáhne zaseklou/přilepenou jehlu. Pokud je ta vůle větší, plovák ti vytáhne jehlu, až když klesne hladina pod určitou mez (to už je zpravidla ve chvíli, kdy motor zhasne). Správně by to mělo fungovat tak, že je jehla po poklesu plováku uvolněna vlastní vahou, případně vytlačena sloupcem kapaliny nad ní. Toto ale nefunguje v případě, že se na dosedací ploše zasekne nebo přilepí vlivem naleptání lihem, což tu řešíme. Proto je vhodné upravit ten drátek na jehle na co nejmenší vůli, aby byla téměř okamžitá odezva na pohyb plováku při poklesu hladiny.

Co se týče toho, jestli ty přísady mají pozitivní vliv na ekologii, já osobně silně pochybuji :cert: . Přidávají jen nějaké procento, ale kolik energie se spálí na vytvoření takové přísady - od zorání pole, hnojení a práškování, sklizeň, doprava a nakonec chemický proces na výrobu té přísady, která v konečném důsledku zhorší kvalitu benzinu, která se promítá ve zvýšené spotřebě, problémovém chodu motoru apod. Navíc to přinese zisk jen některým jedincům. Za vším jsou těžké Lobby. Navíc, když EU stanoví 5%, naši idioti začnou dávat 10%. Možná by stálo za to koupit do DH benzin třeba v německu, polsku .... a otestovat za stejných podmínek.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II

brnaj
Příspěvky: 168
Registrován: pát čer 12, 2009 9:27 pm
Bydliště: ČR - Český ráj

Re: DH 0115

#294 Nový příspěvek od brnaj »

kupujte 100 oktanovej, tam není líh. leju to do všeho-pily, bagr, centrala, sekačky. cena je větší ale nedá se to srovnat a ve finále to není na zvýšených nákladech ani znát.

carlosovo
Příspěvky: 27
Registrován: sob srp 27, 2011 9:18 pm
Bydliště: Plzeň

Re: DH 0115

#295 Nový příspěvek od carlosovo »

Tak jsem se jen tak lehce podíval na internet co se píše o 95 či 100 oktanovém benzínu a tady je nějaký výsledek:
1) zde se píše, že u motorů s vyšším výkonem motoru (HP) je při 100okt. i nějaké to zvýšení poznat. Viz. http://www.tuning.as/cz/benzin-vyssi-ok ... islo-test/
2) zde se naopak píše, že to není vůbec poznat. Viz. http://www.auto.cz/100-oktanu-do-bezneh ... ower-16952
3) no a tady je pytel různých názorů. Viz. http://www.zahrada.cz/forum/motorove-pi ... a_oblast=5

Rozhodně nikdo nečekáme zvednutí výkonu u svého stroje, ale za příplatek rozdílu ceny mezi 95 a 100okt. bych čekal spolehlivost, respektive nekuckající se motor.
Otázkou je, zda by to opravdu pomohlo a pak především, zda by to naopak neublížilo DHčku. Možná je totiž něco pravdy na tom, že 100okt. do motoru, který proto není přizpůsoben muže udělat paseku.
Ani jsem se nevšiml, zda čerpačky běžně mají stooktan. Shell má „V-Power Racing“ a Benzina jen někde „Verva 100 „. Více ale nevím.

mokrous
Příspěvky: 6
Registrován: stř kvě 18, 2011 10:50 am
Bydliště: Příbram

Re: DH 0115

#296 Nový příspěvek od mokrous »

Nemáte prosím někdo tušení, k čemu je dobrý šestihran nad čerpadlem? Po výmeně čerpadla (za doporučený typ) je tam jiný závit, tak jsem hadici připojil přímo k čerpadlu. Nezdá se že by to čemukoli vadilo a tak mi vlastně trochu uniká jeho funkce.

Díky, MokrOuš

Uživatelský avatar
tatra
Příspěvky: 289
Registrován: sob úno 12, 2011 8:57 pm
Bydliště: Jablonica
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 0115

#297 Nový příspěvek od tatra »

A kam potom pripojíš merací budík na nastavenie tlaku?

Bimbo84
Příspěvky: 4
Registrován: pát čer 15, 2012 10:00 am
Bydliště: Mělník

Re: DH 0115

#298 Nový příspěvek od Bimbo84 »

Zdravím pánové,
též jsem se stal majitelem tohoto luxusního ,,megabagru". Momentálně na něm provádíme menší opravy čerpadlo (teklo jak sviňa, přisávalo vzduch a výkon taky nebyl optimální) motor se choval víc jak podivně z důvodu nedosedajícího sacího ventilu a dosti mizerného karburátoru (prohnuté víčko plovákové komory apod.). ještě nás čeká kompletní očista a promazání všech čepů, a pak hurá kopat základy k novému domovu.

P.S. nemá někdo přebytečnou páku do rozvaděče?? mě tam jedna chyběla.

Gaga
Příspěvky: 1
Registrován: úte zář 15, 2009 9:32 pm

Re: DH 0115

#299 Nový příspěvek od Gaga »

Zdravim mam prosbicku nevite nahodou nekdo kde by se daly sehnat dily do karburatoru na Dh0115 nebo nemate doma stary karburator konkretne potrebuju tu dlouhou trysku co vede ze spodu predem moc dekuji za odpoved

Uživatelský avatar
Boniek
Příspěvky: 691
Registrován: stř led 05, 2011 3:44 pm
Bydliště: Pardubice

Re: DH 0115

#300 Nový příspěvek od Boniek »

Gaga píše:Zdravim mam prosbicku nevite nahodou nekdo kde by se daly sehnat dily do karburatoru na Dh0115 nebo nemate doma stary karburator konkretne potrebuju tu dlouhou trysku co vede ze spodu predem moc dekuji za odpoved
ND se dají sehnat v Česku, v servisech zahradní techniky B&S např. Moutfield, ale skladem to nemívají, objednávají z Ameriky a trvá to tak měsíc.

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - lesní stroje a bagry“