DH 0115
Moderátor: Franta.cz
Re: DH 0115
Zdravim pred vianocami som sa stal majitelem dh0115 neviem ci som dobre investoval co je to za stroj a co dokaze udelat.
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: pát led 23, 2009 8:48 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: DH 0115
Zdravím, skusil bych chladič oleje a větrák poháněný olejem vracejícím se do nádrže. Ale nemám to odskoušené.lukas513 píše:Tak zitra budu dělat malou udržbu na svém stroji .......... tak jsem dám nějaké foto pokud nezapomenu at jsem připraven na sezonu. Akorád nevím jak budu řešit chlazení oleje má někdo nápad???
Já mám ryana 600 a ten má dva druhy pohonu, spalovací motor nebo elektromotor. A jelikoš 90%prací provádím s elektrickým pohonem tak jsem k větráku u el. motoru přisadil chladič a bylo to vyřešeno. Jo ještě jsem lopatky u větráku nahřál a ohnul, aby více nasával vzduch.
Re: DH 0115
Jásné, akorád z čeho dát olejový chladič to je problém a čím to chladit když ten motor nedává elektřinu ...... hlavně je tam hrozně málo místa. Neví někdo kolik je tlaku na zpátečce cca....
Re: DH 0115
Kdyby někdo měl na prodej rozvadeč na dh 0115 kopím
Re: DH 0115
tlak na zpátečce je takovej, jakej klade vlivem odporu filtr, je tam ventil myslim nastyvenej na 1 MPa. jinak rozvaděč by asi neměl bejt na zpátečce namáhanej na víc než 3 MPa. na co chceš jinej rozvaděč? a na co potřebuješ u 115 chladič oleje??? děje se ti tam něco?
Re: DH 0115
Tak když je venku 30C a kopu kopu tak teplota oleje tak na 80C, na pístnicích se nedají udržet ruce. Trpí tím veškeré pryžové těsnění a gumičky.
Re: DH 0115
hm, ja kopal jednou v letě tejden, denně 8 hodin, nad sebou slunečník, připadal sem si jak na poušti. teplota se ustálila, jen na jedné pístnici byla vyšší než zbytek-na násadě. ta nejvíc pracuje a ruku sem na ni udržel tak 3 sekundy max. mám modrý gumičky. na funkci to nemělo vliv. každá hydraulika se ohřívá.
máš představu jakej tepelnej výkon musíš mařit? o kolik myslíš že to klesne?
máš představu jakej tepelnej výkon musíš mařit? o kolik myslíš že to klesne?
Re: DH 0115
Zdravím všechny DH-čkáře.
Pánové, mám na vás dotaz.
Pravděpodobně mi odešlo čerpadlo, protože dává tlak max. 15 Mpa (špička) a ten hned klesne na max. 6-8 MPa. Pojišťovák jsem zkoušel plně zavřít a nic se nezměnilo. Pročítal jsem tu dřívější diskusi na téma výměny čerpadla a váhám. Nevím, jestli zvolit objem 3,6 nebo 4,4 za otáčku. Chápu, že je lepší mít větší objem, ale zase nechci motor nějak dusit. Když se podívám do charakteristik tak 3,6 dává při 3000 ot/min průtok cca 11 litrů a 4,4 dává při stejných otáčkách průtok cca 13 litrů (tedy při 2800 ot/min se srovná s tím 3,6 co se týče průtoku)
Proto se obracím na ty, co s tím mají zkušenost a čerpadlo měnili, jestli by mi dokázali poradit. Mám v DH origo motor BrigssStratton o výkonu 8 HP (tedy 6kW). Ve stroji mám nějakýho bulhara, ze kterýho zjistím pouze tlak 16 MPa. K originálu C-072-XTM se mi podařilo z návodu zjistit, že má max. průtok 11 l/min a 16 MPa pracovní tlak. Navíc se mi nechce kupovat čerpadlo tak, abych musel upravovat holendry a pod.
Takže otázka - P23 -3,6 R.11300 nebo P23 -4,4 R.11300 je 100% náhrada originálního čerpadla bez nutnosti dalších úprav? Jaký průtok zvolit 3,6 nebo 4,4? Uvítám jakýkoliv postřeh, ohledně volby čerpadla. Díky moc a práci zdar.
Pánové, mám na vás dotaz.
Pravděpodobně mi odešlo čerpadlo, protože dává tlak max. 15 Mpa (špička) a ten hned klesne na max. 6-8 MPa. Pojišťovák jsem zkoušel plně zavřít a nic se nezměnilo. Pročítal jsem tu dřívější diskusi na téma výměny čerpadla a váhám. Nevím, jestli zvolit objem 3,6 nebo 4,4 za otáčku. Chápu, že je lepší mít větší objem, ale zase nechci motor nějak dusit. Když se podívám do charakteristik tak 3,6 dává při 3000 ot/min průtok cca 11 litrů a 4,4 dává při stejných otáčkách průtok cca 13 litrů (tedy při 2800 ot/min se srovná s tím 3,6 co se týče průtoku)
Proto se obracím na ty, co s tím mají zkušenost a čerpadlo měnili, jestli by mi dokázali poradit. Mám v DH origo motor BrigssStratton o výkonu 8 HP (tedy 6kW). Ve stroji mám nějakýho bulhara, ze kterýho zjistím pouze tlak 16 MPa. K originálu C-072-XTM se mi podařilo z návodu zjistit, že má max. průtok 11 l/min a 16 MPa pracovní tlak. Navíc se mi nechce kupovat čerpadlo tak, abych musel upravovat holendry a pod.
Takže otázka - P23 -3,6 R.11300 nebo P23 -4,4 R.11300 je 100% náhrada originálního čerpadla bez nutnosti dalších úprav? Jaký průtok zvolit 3,6 nebo 4,4? Uvítám jakýkoliv postřeh, ohledně volby čerpadla. Díky moc a práci zdar.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
zdravim akurat som mal ten isty problem a som namontoval 4,4ku ide to fajn motor ani neciti poistovak nastaveny cca 18MPa , ale aj tak musus upravit holendry nove cerpadlo ma na vstupe aj na vystupe zavit M18x1,5 a na povodnom ja som mal na vystupe M16x1,5 a na vstupe M20xneviem ale da sato doriesit.
Re: DH 0115
je to tak, takhle se projevuje čerpadlo v pr... dej tam určitě 4,4 je to origo velikost. já mám 5,8 ale na motoru honda GX390- 13 HP
Re: DH 0115
Díky za info. Poměřil jsem to a na vstupu jsem naměřil M20x1,5 a na výstupu M16x1,5, takže mám totožné čerpadlo, jako jsi měl ty. Ještě se zeptám, musel jsi přírubu, která je přišroubovaná k motoru a která nese čerpadlo, nějak upravovat? Jihočeský čerpadlo má podle katalogu u hnací hřídelky nátrubek o průměu 25,4 mm (pro vycentrování) tím myslím, převrtat přírubu na větší otvor, nebo je to stejné? (čerpadlo z příruby jsem neměl sundané). Jo a ještě rozteč šroubů na přišroubování čerpadla? Jsou stejné, nebo je nutné něco propilovat?jaro ke píše:zdravim akurat som mal ten isty problem a som namontoval 4,4ku ide to fajn motor ani neciti poistovak nastaveny cca 18MPa , ale aj tak musus upravit holendry nove cerpadlo ma na vstupe aj na vystupe zavit M18x1,5 a na povodnom ja som mal na vystupe M16x1,5 a na vstupe M20xneviem ale da sato doriesit.
Neříkám, je to trocha práce, příruby už mám vyřešené, ale abych věděl, co mě s tím čeká. Dnes jsem psal na hcp@centrum.cz, tak jsem zvědav, jaká bude cenová nabídka na čerpadlo P23–4,4R–R1C1–SM05M05-N pro letošní rok
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
vsetky rozmery sedia bez problemov nic netreba pilovat ,, zajtra uvidim ako to fahci idem kopat pivnicu
Re: DH 0115
moje stalo pred vianocami 3000Kc kupil som na firmu bez dph
Re: DH 0115
Chtěl bych poděkovat všem, kteří se podíleli na radách ohledně čerpadla pro DH 0115. Pro všechny ostatní mohu také již z vlastní zkušenosti doporučit čerpadlo, s označením P23–4,4R–R1C1–SM05M05-N (starší označení P23-4,4R.11100), které nabízí firma na internetové adrese hcp@centrum.cz.
Tlak jsem seřídil na 17 MPa a nedá se to srovnávat s tím předešlým čerpadlem, které již dávalo tlak max. 8MPa . Když jsem hýbal lopatou nebo násadou a chtěl přizvednout výložník, hned mi padal k zemi. Nyní to čerpadlo dává tlak i množství oleje, že mohu hýbat výložníkem aniž by padal při současném otevření sekce násady nebo lopaty na půl. Celkově je bagr rychlejší a je cítit, že při koncovém zdvihu jde motor docela do záběru. Pro ty co mají originální motor BrigssStratton 8HP je toto ideální volba. Větší bych už asi nedoporučoval. I tak s ním bagr chodí svižně. Ve výkopu jsem ho ještě nezkoušel, ale to napravím za 14 dnů, až budu kopat základy.
K té firmě hcp@centrum.cz . V Pátek večer jsem odeslal dotaz na čerpadlo. V pondělí jsem obržel odpověď, na kterou jsem vzápětí odpověděl, že čerpadlo beru. V úterý jsem měl čerpadlo poštou doma. Cena pro soukromou osobu nepodnikající 3680 Kč včetně poštovného.
Co se týče úprav na čerpadle - kromě šroubení není nutné nic upravovat. Rozteč šroubů, kužel hřídele i klínek jsou totožné.
Na vstup čerpadla jsem koupil 1x přechodku s vnějšími závity 18x1,5 / 22x1,5 a 1x koleno s převlečnou maticí a vnějším závitem 22x1,5
Na výstup čerpadla jsem koupil přechodku s vnějšími závity 18x1,5 / 16x1,5
Pouze jsem musel udělat nátrubek s vnitřním závitem 16x1,5 o délce cca 25 mm, abych mohl spojit originální šestihran (s otvorem na kontrolu seřízení tlaku přepouštěcího ventilu) s výstupní přechodkou na čerpadle.
To je vše, co bylo nutné udělat. Náklady na 2x přechodky a 1x koleno byly 380Kč. Napojení už pak byla otázka několika málo minut a hned jsem to ozkoušel.
Tlak jsem seřídil na 17 MPa a nedá se to srovnávat s tím předešlým čerpadlem, které již dávalo tlak max. 8MPa . Když jsem hýbal lopatou nebo násadou a chtěl přizvednout výložník, hned mi padal k zemi. Nyní to čerpadlo dává tlak i množství oleje, že mohu hýbat výložníkem aniž by padal při současném otevření sekce násady nebo lopaty na půl. Celkově je bagr rychlejší a je cítit, že při koncovém zdvihu jde motor docela do záběru. Pro ty co mají originální motor BrigssStratton 8HP je toto ideální volba. Větší bych už asi nedoporučoval. I tak s ním bagr chodí svižně. Ve výkopu jsem ho ještě nezkoušel, ale to napravím za 14 dnů, až budu kopat základy.
K té firmě hcp@centrum.cz . V Pátek večer jsem odeslal dotaz na čerpadlo. V pondělí jsem obržel odpověď, na kterou jsem vzápětí odpověděl, že čerpadlo beru. V úterý jsem měl čerpadlo poštou doma. Cena pro soukromou osobu nepodnikající 3680 Kč včetně poštovného.
Co se týče úprav na čerpadle - kromě šroubení není nutné nic upravovat. Rozteč šroubů, kužel hřídele i klínek jsou totožné.
Na vstup čerpadla jsem koupil 1x přechodku s vnějšími závity 18x1,5 / 22x1,5 a 1x koleno s převlečnou maticí a vnějším závitem 22x1,5
Na výstup čerpadla jsem koupil přechodku s vnějšími závity 18x1,5 / 16x1,5
Pouze jsem musel udělat nátrubek s vnitřním závitem 16x1,5 o délce cca 25 mm, abych mohl spojit originální šestihran (s otvorem na kontrolu seřízení tlaku přepouštěcího ventilu) s výstupní přechodkou na čerpadle.
To je vše, co bylo nutné udělat. Náklady na 2x přechodky a 1x koleno byly 380Kč. Napojení už pak byla otázka několika málo minut a hned jsem to ozkoušel.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
tys objednal M metriku, standartně je tam G, to bys pak nic neměnil.