DH 0115
Moderátor: Franta.cz
- tatra
- Příspěvky: 289
- Registrován: sob úno 12, 2011 8:57 pm
- Bydliště: Jablonica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 0115
Dobrý den
posíláme Vám cenovou nabídku na hydraulické čerpadlo P23-4,4R.11100
Cena:3045,-Kč/ks termín:1-2.týdny
máme skladem hydraulické čerpadlo P23-4,8R.11100 stejné připojení, jen dává o něco vic oleje. Cena:3045,-Kč/ks
V případě zájmu potřebujeme Vaši adresu a DIČ:SK...atd pokud nemáte DIČ bude učtovat DPH 20%
Přeji pěkný den
HCP CZ,s.r.o.
Ke Smíchovu 38
154 00 PRAHA 5-Slivenec
L.Zavadil
hcp.zavadil@centrum.cz
http://www.hcpcz.cz/
http://www.apartmanybara.cz
Ponúkajú mi toto čerpadlo. Mám ho zobrať?
posíláme Vám cenovou nabídku na hydraulické čerpadlo P23-4,4R.11100
Cena:3045,-Kč/ks termín:1-2.týdny
máme skladem hydraulické čerpadlo P23-4,8R.11100 stejné připojení, jen dává o něco vic oleje. Cena:3045,-Kč/ks
V případě zájmu potřebujeme Vaši adresu a DIČ:SK...atd pokud nemáte DIČ bude učtovat DPH 20%
Přeji pěkný den
HCP CZ,s.r.o.
Ke Smíchovu 38
154 00 PRAHA 5-Slivenec
L.Zavadil
hcp.zavadil@centrum.cz
http://www.hcpcz.cz/
http://www.apartmanybara.cz
Ponúkajú mi toto čerpadlo. Mám ho zobrať?
http://tatrafanclub.estranky.sk/
Tandem S3 http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=64203
Zetor 6911 http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 34&t=47944
Zetor 15 z Doliny
Moje traktory zetor 25
Tandem S3 http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=64203
Zetor 6911 http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 34&t=47944
Zetor 15 z Doliny
Moje traktory zetor 25
Re: DH 0115
Ahoj chlapy sháním lžíci 20cm nejlépe... na svoje DH v popřípadě mám možnost nechat si ji udělat dva zoubky a byla by řetízková cana 4000kč je to moc . Díky
Re: DH 0115
Zdravím všechny bagráky a vlastníky DH 0115.
Po dlouhém rozmýšlení a zvažování jsem se odhodlal ke stejnému kroku jako zde přítomní, nyní již kolegové.
Než jsem své peníze ivestoval, sháněl jsem informace, abych se ujistil, že v pozdější době nebudu mít problémy na silnici . Nakonec jsem nalistoval zákon č. 56/2001 Sb o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, kde jsem našel odpověď
V tomto zákoně je paragraf, jehož citaci sem vkládám raději celou:
§6
(2) Povinné registraci podle odstavce 1 nepodléhá pracovní stroj přípojný (vozidlo patřící do kategorie S podle přílohy tohoto zákona), který je účelově a technicky určen pro práce v zemědělství; toto vozidlo lze však registrovat na žádost vlastníka. Na vozidlo nepodléhající registraci se nevztahují ustanovení § 38 odst. 1 písm. b) až f) a § 39.
dalším zajímavým článkem v tomto zákoně je
příloha:
Členění některých kategorií vozidel
(8) Kategorie vozidel S se člení na
b) Sp - pracovní stroj přípojný je zvláštní vozidlo bez vlastního zdroje pohonu, konstrukčně a svým vybavením určené pouze pro vykonávání určitých pracovních činností. Pracovní stroj přípojný se připojuje k tažnému motorovému vozidlo, které je přizpůsobené pro jeho připojení. Pracovní stroj přípojný není určený zpravidla pro přepravní činnost.
Z toho mi tedy vychází, že DH 0115 není nutné registrovat na příslušném úřadu obce s rozšířenou působností případně magistrátu města. Taktéž tento stroj nepodléhá pravidelným technickým prohlídkám viz. konec výše uvedeného § 6 odst. 2 – opět přidávám citaci těchto paragrafů
§ 38 Silniční motorová vozidla a jejich přípojná vozidla v provozu
(1) Provozovatel silničního motorového vozidla a přípojného vozidla nesmí provozovat na pozemních komunikacích vozidlo,
a) které je technicky nezpůsobilé k provozu,
b) které není zaregistrováno v registru silničních vozidel v České republice nebo v registru silničních vozidel jiného státu,
c) které není opatřeno registrační značkou nebo registrační značkou jiného státu,
d) k němuž není splněna povinnost pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, 5)
e) které nemá platné osvědčení o technické způsobilosti vydané stanicí měření emisí a stanicí technické kontroly,
f) které nemá identifikační údaje v souladu s údaji uvedenými v registru silničních vozidel.
§ 39 Provozovatel silničního vozidla je na svůj náklad povinen přistavit silniční vozidlo k pravidelné technické prohlídce a silniční motorové vozidlo i k pravidelnému měření emisí ve lhůtách stanovených tímto zákonem.
Samozřejmě, že kromě výjimek uvedených v technickém osvědčení musí splňovat ostatní požadavky zákona – osvětlení, hloubku vzorku ..... Ale za to si zodpovídá každý sám.
Nejsem si úplně jistý tím §38 odst. 1 písm. d) a vykládám si to tak, že pokud jsem v provozu, je lepší být pojištěn kvůli tomu, kdybych někoho poškodil, ať potom platí pojišťovna.
Logicky tedy stačí mít k DH0115 technické osvědčení, uzavřené povinné ručení a s bagrem na kouli za odpovídajícím autem lze cestovat po ČR. I když s ohledem na povolenou rychlost soupravy a jízdního komfortu to nebude asi to pravé ořechové
Co se týče povinného ručení, já osobně mám DH 0115 pojištěné stejně jako auto u České podnikatelské pojišťovny a pojistka na DH0115 mě stála 0 Kč.
Jak je to možné? Česká podnikatelská pojišťovna umožňuje k motorovému vozidlu připojistit motocykl do 50 ccm nebo přívěs do 750 kg zdarma. Vycházel jsem z toho, že DH 0115 je sice pracovní stroj, ale „přípojný“ (bez vlastního hnacího ústrojí pro přepravu), a jeho provoz na komunikaci je povolen pouze v přepravní poloze, tedy v poloze jako „přívěs“. Podle uzavřené pojistky se tedy jedná o přípojné vozidlo bez přidělené RZ a s hmotností 565 kg.
Na škody způsobené při pracovní činnosti stroje by se zřejmě musel člověk připojistit jinou pojistkou a na jiná rizika.
Po dlouhém rozmýšlení a zvažování jsem se odhodlal ke stejnému kroku jako zde přítomní, nyní již kolegové.
Než jsem své peníze ivestoval, sháněl jsem informace, abych se ujistil, že v pozdější době nebudu mít problémy na silnici . Nakonec jsem nalistoval zákon č. 56/2001 Sb o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, kde jsem našel odpověď
V tomto zákoně je paragraf, jehož citaci sem vkládám raději celou:
§6
(2) Povinné registraci podle odstavce 1 nepodléhá pracovní stroj přípojný (vozidlo patřící do kategorie S podle přílohy tohoto zákona), který je účelově a technicky určen pro práce v zemědělství; toto vozidlo lze však registrovat na žádost vlastníka. Na vozidlo nepodléhající registraci se nevztahují ustanovení § 38 odst. 1 písm. b) až f) a § 39.
dalším zajímavým článkem v tomto zákoně je
příloha:
Členění některých kategorií vozidel
(8) Kategorie vozidel S se člení na
b) Sp - pracovní stroj přípojný je zvláštní vozidlo bez vlastního zdroje pohonu, konstrukčně a svým vybavením určené pouze pro vykonávání určitých pracovních činností. Pracovní stroj přípojný se připojuje k tažnému motorovému vozidlo, které je přizpůsobené pro jeho připojení. Pracovní stroj přípojný není určený zpravidla pro přepravní činnost.
Z toho mi tedy vychází, že DH 0115 není nutné registrovat na příslušném úřadu obce s rozšířenou působností případně magistrátu města. Taktéž tento stroj nepodléhá pravidelným technickým prohlídkám viz. konec výše uvedeného § 6 odst. 2 – opět přidávám citaci těchto paragrafů
§ 38 Silniční motorová vozidla a jejich přípojná vozidla v provozu
(1) Provozovatel silničního motorového vozidla a přípojného vozidla nesmí provozovat na pozemních komunikacích vozidlo,
a) které je technicky nezpůsobilé k provozu,
b) které není zaregistrováno v registru silničních vozidel v České republice nebo v registru silničních vozidel jiného státu,
c) které není opatřeno registrační značkou nebo registrační značkou jiného státu,
d) k němuž není splněna povinnost pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, 5)
e) které nemá platné osvědčení o technické způsobilosti vydané stanicí měření emisí a stanicí technické kontroly,
f) které nemá identifikační údaje v souladu s údaji uvedenými v registru silničních vozidel.
§ 39 Provozovatel silničního vozidla je na svůj náklad povinen přistavit silniční vozidlo k pravidelné technické prohlídce a silniční motorové vozidlo i k pravidelnému měření emisí ve lhůtách stanovených tímto zákonem.
Samozřejmě, že kromě výjimek uvedených v technickém osvědčení musí splňovat ostatní požadavky zákona – osvětlení, hloubku vzorku ..... Ale za to si zodpovídá každý sám.
Nejsem si úplně jistý tím §38 odst. 1 písm. d) a vykládám si to tak, že pokud jsem v provozu, je lepší být pojištěn kvůli tomu, kdybych někoho poškodil, ať potom platí pojišťovna.
Logicky tedy stačí mít k DH0115 technické osvědčení, uzavřené povinné ručení a s bagrem na kouli za odpovídajícím autem lze cestovat po ČR. I když s ohledem na povolenou rychlost soupravy a jízdního komfortu to nebude asi to pravé ořechové
Co se týče povinného ručení, já osobně mám DH 0115 pojištěné stejně jako auto u České podnikatelské pojišťovny a pojistka na DH0115 mě stála 0 Kč.
Jak je to možné? Česká podnikatelská pojišťovna umožňuje k motorovému vozidlu připojistit motocykl do 50 ccm nebo přívěs do 750 kg zdarma. Vycházel jsem z toho, že DH 0115 je sice pracovní stroj, ale „přípojný“ (bez vlastního hnacího ústrojí pro přepravu), a jeho provoz na komunikaci je povolen pouze v přepravní poloze, tedy v poloze jako „přívěs“. Podle uzavřené pojistky se tedy jedná o přípojné vozidlo bez přidělené RZ a s hmotností 565 kg.
Na škody způsobené při pracovní činnosti stroje by se zřejmě musel člověk připojistit jinou pojistkou a na jiná rizika.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
Snad jsem svým předchozím příspěvkem pomohl k objasnění Vašich otázek a teď bych zase já potřeboval pár rad od Vás.
Nemáte někdo návod na motor Briggs & Straton řady 195400 kompletně v češtině a lépe oskenovaný než co jsem našel na odkaze zde ve fóru a na bagry.cz? Pokud by se někdo takový našel a byl ochotný mi ho poslat, tak na e-mail <pirkomilan@seznam.cz> Předem děkuji.
Konkrétně mám motor 195436 - 4016-01 - 90082510 a chtěl bych se zeptat jak silný je alternátor. Chtěl bych na násadu DH umístit dvě pracovní světla s H3 žárovkami, které mají 55W tedy celkem 110W pro osvětlení pracovního prostoru. Samozřejmě, že nehodlám dělat do noci, ale na druhou stranu, kdyby se něco vyvrbilo a člověk to chtěl dotáhnout do konce a byla již tma. Jde mi o to, jak tvrdý zdroj je tento alternátor. Klakson utáhne, ale ten se používá krátkodobě. Nechová se podobně jako dynamo na kole, nebo magneto v Babetě (když praskne jedna žárovka, aby neodešla druhá) nebo abych ho nadměrně nepřetížil a nespálil. Mám zapojit světla, aby svítila obě současně, nebo, aby bylo možné rozsvítit vždy jen jedno světlo samostaně.
Dělal se tento motor i s elektrickým stratérem? Pokud by se chtěl stratéru někdo zbavit, jaká by byla cena?
Dále bych se chtěl zeptat, jak se seřizují vůle ventilů. Motor sice chodí, ale abych se ujistil, že je vše v pořádku. Po vypnutí zapalování, když se motor dotáčí, tak na konci vždycky "štěkne" do výfuku. Signalizuje to něco?
Jaký dáváte olej do motoru? Výrobce sice předepisuje SAE 30 nebo 10W-30,10W-40. Jenže ten SAE 30 je vlastně naše M6A. Já jsem zvolil minerál 15W-40 (M7ADSIII - klasifikace SG/CF). Ne snad z důvodu, abych ušetřil, ale kvůli tomu, abych doma neměl 10 druhů olejů. Pochybuji, že bych dělal při teplotách pod 5 stupňů, takže si myslím, že by měl olej vyhovovat. Váš názor?
Spotřeba oleje se mi zdá normální - za 4 hodiny si vzal asi 0,1 L.
Jaký dáváte olej do hydrauliky? V návodu jsem našel OTH3. Koupil jsem OTHP3 a všechen co vytekl jsem po vyčištění nádrže a výměně filtru vyměnil. Jenže při práci jsem po určité době cítil, že hydraulika ztrácela sílu. Nezvedl jsem se na předních opěrách, násada s naloženou lopatou se tak rychle nezvedala. Celkově bagr chodil pomaleji. Venku teplota asi +25°C. Proto jsem vyměnil olej za HM-46. Zdálo se to být lepší, ale dělal jsem při teplotě asi +10°C. Hydraulický systém je těsný, jednotlivé pístnice nepadají. Může mi pomoci chladič oleje, nebo je to spíše na výměnu čerpadla?
Případně uvítám Vaše postřehy a zkušenosti s tímto zázračným strojem.
Nemáte někdo návod na motor Briggs & Straton řady 195400 kompletně v češtině a lépe oskenovaný než co jsem našel na odkaze zde ve fóru a na bagry.cz? Pokud by se někdo takový našel a byl ochotný mi ho poslat, tak na e-mail <pirkomilan@seznam.cz> Předem děkuji.
Konkrétně mám motor 195436 - 4016-01 - 90082510 a chtěl bych se zeptat jak silný je alternátor. Chtěl bych na násadu DH umístit dvě pracovní světla s H3 žárovkami, které mají 55W tedy celkem 110W pro osvětlení pracovního prostoru. Samozřejmě, že nehodlám dělat do noci, ale na druhou stranu, kdyby se něco vyvrbilo a člověk to chtěl dotáhnout do konce a byla již tma. Jde mi o to, jak tvrdý zdroj je tento alternátor. Klakson utáhne, ale ten se používá krátkodobě. Nechová se podobně jako dynamo na kole, nebo magneto v Babetě (když praskne jedna žárovka, aby neodešla druhá) nebo abych ho nadměrně nepřetížil a nespálil. Mám zapojit světla, aby svítila obě současně, nebo, aby bylo možné rozsvítit vždy jen jedno světlo samostaně.
Dělal se tento motor i s elektrickým stratérem? Pokud by se chtěl stratéru někdo zbavit, jaká by byla cena?
Dále bych se chtěl zeptat, jak se seřizují vůle ventilů. Motor sice chodí, ale abych se ujistil, že je vše v pořádku. Po vypnutí zapalování, když se motor dotáčí, tak na konci vždycky "štěkne" do výfuku. Signalizuje to něco?
Jaký dáváte olej do motoru? Výrobce sice předepisuje SAE 30 nebo 10W-30,10W-40. Jenže ten SAE 30 je vlastně naše M6A. Já jsem zvolil minerál 15W-40 (M7ADSIII - klasifikace SG/CF). Ne snad z důvodu, abych ušetřil, ale kvůli tomu, abych doma neměl 10 druhů olejů. Pochybuji, že bych dělal při teplotách pod 5 stupňů, takže si myslím, že by měl olej vyhovovat. Váš názor?
Spotřeba oleje se mi zdá normální - za 4 hodiny si vzal asi 0,1 L.
Jaký dáváte olej do hydrauliky? V návodu jsem našel OTH3. Koupil jsem OTHP3 a všechen co vytekl jsem po vyčištění nádrže a výměně filtru vyměnil. Jenže při práci jsem po určité době cítil, že hydraulika ztrácela sílu. Nezvedl jsem se na předních opěrách, násada s naloženou lopatou se tak rychle nezvedala. Celkově bagr chodil pomaleji. Venku teplota asi +25°C. Proto jsem vyměnil olej za HM-46. Zdálo se to být lepší, ale dělal jsem při teplotě asi +10°C. Hydraulický systém je těsný, jednotlivé pístnice nepadají. Může mi pomoci chladič oleje, nebo je to spíše na výměnu čerpadla?
Případně uvítám Vaše postřehy a zkušenosti s tímto zázračným strojem.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
Tak já ve svém Dh 0115 mám už nový motor Briggs & Straton 10 hp. ale o návodu nevím.
Asi bych neřešil osvětlení z H3 55W natož ze dvou H3 to máš 110W a 9A což ten motor neutáhne, šel bych cestou led diod sice pořizovací cena vyšší ale menší odběr proudu a stejný světelný výkon spíš vyšší.
Osobně bych startér neřešil, k čemu ??? akorát další náklady na baterii atd. Startér se dá koupit k mému modelu cena cca 2450kč.
I mě potor škytá a někdy házy lišky takže v pohodě neřešit pokud hytá a běží......
Olej rozhodně polosyntetiku 10W-40 je jedno jestli 10W-30 nebo 10W-50 to je akorát teplotný rozdíl.
Ale nedoporučuji minerální.
Mě se osobně také hydraulika ucpala a myslel jsem že mi odešlo čerpadlo ale né je tam šroub jak je rozdělovač a tím se šteluje tlak do systému a má tam být 16Mpa a je tam v rozdělovaču taková triska malinka a ta se mi zacpala a bylo to v háji.Chladič na olej musím udělat přez zimu přehřívá se mi to Dávám tam HV 46 co mám možnot....
víše jsem dal svoje nové lžice co jsem si pořídil.
Asi bych neřešil osvětlení z H3 55W natož ze dvou H3 to máš 110W a 9A což ten motor neutáhne, šel bych cestou led diod sice pořizovací cena vyšší ale menší odběr proudu a stejný světelný výkon spíš vyšší.
Osobně bych startér neřešil, k čemu ??? akorát další náklady na baterii atd. Startér se dá koupit k mému modelu cena cca 2450kč.
I mě potor škytá a někdy házy lišky takže v pohodě neřešit pokud hytá a běží......
Olej rozhodně polosyntetiku 10W-40 je jedno jestli 10W-30 nebo 10W-50 to je akorát teplotný rozdíl.
Ale nedoporučuji minerální.
Mě se osobně také hydraulika ucpala a myslel jsem že mi odešlo čerpadlo ale né je tam šroub jak je rozdělovač a tím se šteluje tlak do systému a má tam být 16Mpa a je tam v rozdělovaču taková triska malinka a ta se mi zacpala a bylo to v háji.Chladič na olej musím udělat přez zimu přehřívá se mi to Dávám tam HV 46 co mám možnot....
víše jsem dal svoje nové lžice co jsem si pořídil.
Re: DH 0115
Právě ty diody mě taky napadly. Příkon něco kolem 3W zní lákavě. Přiložil jsem obrázek. Prodejce vychválí úplně všechno, ale když jsem oslovil lidi, kteří je koupili, tak je hodnotili jako nevyhovující, že ve dne svítí pěkně, ale ve tmě od nich nic není vidět. To už by možná bylo lepší dát tam couvačku s 21 W žárovkou. Dokonce mi je nedoporučili ani kupovat. Osobně si myslím, že leddiodové světlo je spíš takové mrtvé a to mi potvrzují i videa na Youtube, kde je vidět, že tyto led osvětlí pouze parabolu.
pro srovnání http://www.youtube.com/watch?v=XdGlM7dj ... re=related - vlevo LED, vpravo halogen
Jinak s tou tryskou děkuji za radu, protože si nemyslím, že by mělo čerpadlo odděláno tolik hodin. Letos už ne, ale z jara na to kouknu a pročistím to. Je tam pojišťovací ventil zajištěn plombovacím drátkem, proto mě nenapadlo se v tom vrtat, abych to nerozladil. Náhodou foto tý trysky nemáš? Nebo alespoň popsat, svými slovy, jak to tam vypadá. Abych věděl, na co se mám připravit. Moje představa je, že je to jehlový ventil, na kterém když vznikne tlak, který přemůže pružinu, zatlačí tu jehlu a kapalina začne obtékat přes tuto jehlu zpět do nádoby. Tím dojde ke snížení tlaku a opět k uzavření ventilu a zvýšení tlaku kapaliny. Pokud by byla nějaká nečistota na tý jehle, tak je stále otevřená a tím pádem to nenatlakuje a hydraulika nemaká.
A tlak se seřizuje v jaký poloze rozvaděče? Když jsou páky v klidu, tak to do tlaku nejde. Až když se dostane pístnice do polohy minimálního/maximálního zdvihu. Nebo je jiný způsob jak nastavovat přetlakový ventil? Manometr napojím mezi rozvaděč a čerpadlo do toho šestihranu se 3 šrouby co je hned za čerpadlem. Toto je spíš dotaz, ještě jsem to nikdy nezkoušel.
Co se týče teploty, tak na pístnici ovládající násadu jsem normálně udržel ruku, tipoval bych to na max. 50 stupňů. Pak už to teplo začíná "kousat" do dlaně.
pro srovnání http://www.youtube.com/watch?v=XdGlM7dj ... re=related - vlevo LED, vpravo halogen
Jinak s tou tryskou děkuji za radu, protože si nemyslím, že by mělo čerpadlo odděláno tolik hodin. Letos už ne, ale z jara na to kouknu a pročistím to. Je tam pojišťovací ventil zajištěn plombovacím drátkem, proto mě nenapadlo se v tom vrtat, abych to nerozladil. Náhodou foto tý trysky nemáš? Nebo alespoň popsat, svými slovy, jak to tam vypadá. Abych věděl, na co se mám připravit. Moje představa je, že je to jehlový ventil, na kterém když vznikne tlak, který přemůže pružinu, zatlačí tu jehlu a kapalina začne obtékat přes tuto jehlu zpět do nádoby. Tím dojde ke snížení tlaku a opět k uzavření ventilu a zvýšení tlaku kapaliny. Pokud by byla nějaká nečistota na tý jehle, tak je stále otevřená a tím pádem to nenatlakuje a hydraulika nemaká.
A tlak se seřizuje v jaký poloze rozvaděče? Když jsou páky v klidu, tak to do tlaku nejde. Až když se dostane pístnice do polohy minimálního/maximálního zdvihu. Nebo je jiný způsob jak nastavovat přetlakový ventil? Manometr napojím mezi rozvaděč a čerpadlo do toho šestihranu se 3 šrouby co je hned za čerpadlem. Toto je spíš dotaz, ještě jsem to nikdy nezkoušel.
Co se týče teploty, tak na pístnici ovládající násadu jsem normálně udržel ruku, tipoval bych to na max. 50 stupňů. Pak už to teplo začíná "kousat" do dlaně.
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
Dnes jsou jiné technologie led Diod to co jsi dal na odkaz to je na prd, koukni na tohle http://www.youtube.com/watch?v=T1gN4c2uFxk mám ji doma a to je věc
Přesně jak jsi napsal je tam jehla a v ní mikro dírka a pružinka a ta jehla se mi ucpala a byl hned problém na světě .... na vytažení jehli potřebuješ tohle http://www.inna-kt.cz/index.php?sdet=19307
Manometr napojím mezi rozvaděč a čerpadlo do toho šestihranu se 3 šrouby co je hned za čerpadlem jak jsi napsal a zavřeš třeba lžíci či rameno a manometr ti ukáže tlak a mě čerpadlo dává na plný plyn motoru 16l/min.
Přesně jak jsi napsal je tam jehla a v ní mikro dírka a pružinka a ta jehla se mi ucpala a byl hned problém na světě .... na vytažení jehli potřebuješ tohle http://www.inna-kt.cz/index.php?sdet=19307
Manometr napojím mezi rozvaděč a čerpadlo do toho šestihranu se 3 šrouby co je hned za čerpadlem jak jsi napsal a zavřeš třeba lžíci či rameno a manometr ti ukáže tlak a mě čerpadlo dává na plný plyn motoru 16l/min.
Re: DH 0115
Udělil bych Nobelovu cenu tomu, kdo založil tato fóra
Takovéhle informace jsou zlatem placené. Nějaký nečistoty v nádobě byly a vzhledem k tomu, že filtr je na vracečce, mohu předpokládat, že to bude zaneřáděné. Jsem zvědavý, co mě v tom ventilu čeká.
Ty lžíce jsou pěkný, jen se zeptám, ty sousedící články řetízků jsou svařené k sobě, nebo jsou na volno. Zde se patrně počítá s tím, že při plném otevření se do řetízků opře nějaká vzpěra na násadě a tím dojde k samočištění ne?
Takovéhle informace jsou zlatem placené. Nějaký nečistoty v nádobě byly a vzhledem k tomu, že filtr je na vracečce, mohu předpokládat, že to bude zaneřáděné. Jsem zvědavý, co mě v tom ventilu čeká.
Ty lžíce jsou pěkný, jen se zeptám, ty sousedící články řetízků jsou svařené k sobě, nebo jsou na volno. Zde se patrně počítá s tím, že při plném otevření se do řetízků opře nějaká vzpěra na násadě a tím dojde k samočištění ne?
MT8 132.2, Multicar M22-D, Multicar M22 P-D, DH0115,
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Fiat 126 P, Barkas B-1000, Daewoo Matiz, Nissan Terrano II
Re: DH 0115
Řetězový systém
Při kopání běžnou lžící s pevným zadním pláštěm se zemina ve lžíci upěchuje a vzniklý podtlak znesnadňuje vyklápění materiálu. Pokud je navíc zemina mokrá nebo slínovitá, po prvním nabrání se pevná lžíce zaplní, kope jen na zuby a je nutné lžíci vyškrabávat lopatou nebo krumpáčem.
Naopak řetízky se při vyklápění lopaty prověsí. Tím jednak vlastní váhou a jednak prostupem vzduchu zmenšují podtlak a veškerý materiál ze lžíce sám vypadne. S řetízky je proto možné kopat i za deštivého počasí, v blátě, ve slínu, ve vodě stále na plný objem lžíce.
Mezi bagráky, kteří řetězovku zatím nezkusili, panuje přirozená obava , že bude sypký materiál (písek, štěrk, jemná hlína) zadním pláštěm vypadávat nebo že se bude lžíce v záběru, např. při páčení, tlačení, tahání nebo nárazu na kámen či kořen, deformovat. Nebude, v praxi si to zákazníci vyzkoušeli a řetízkový systém se začal využívat i u svahových lžic. V řetízkovém systému se i sypký materiál po prvním nabrání zhutní a nepropadne, naopak lehce se vyklopí. Lžíce je navržena tvarově a materiálem tak, že ji řetízkový zadní plášt neoslabuje a co se týče pevnosti, je použitelná stejným způsobem jako jakákoliv lžíce s pevným pláštěm.
Při kopání běžnou lžící s pevným zadním pláštěm se zemina ve lžíci upěchuje a vzniklý podtlak znesnadňuje vyklápění materiálu. Pokud je navíc zemina mokrá nebo slínovitá, po prvním nabrání se pevná lžíce zaplní, kope jen na zuby a je nutné lžíci vyškrabávat lopatou nebo krumpáčem.
Naopak řetízky se při vyklápění lopaty prověsí. Tím jednak vlastní váhou a jednak prostupem vzduchu zmenšují podtlak a veškerý materiál ze lžíce sám vypadne. S řetízky je proto možné kopat i za deštivého počasí, v blátě, ve slínu, ve vodě stále na plný objem lžíce.
Mezi bagráky, kteří řetězovku zatím nezkusili, panuje přirozená obava , že bude sypký materiál (písek, štěrk, jemná hlína) zadním pláštěm vypadávat nebo že se bude lžíce v záběru, např. při páčení, tlačení, tahání nebo nárazu na kámen či kořen, deformovat. Nebude, v praxi si to zákazníci vyzkoušeli a řetízkový systém se začal využívat i u svahových lžic. V řetízkovém systému se i sypký materiál po prvním nabrání zhutní a nepropadne, naopak lehce se vyklopí. Lžíce je navržena tvarově a materiálem tak, že ji řetízkový zadní plášt neoslabuje a co se týče pevnosti, je použitelná stejným způsobem jako jakákoliv lžíce s pevným pláštěm.
- Radek01
- Příspěvky: 982
- Registrován: stř pro 05, 2007 10:01 am
- Bydliště: Hranicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 0115
Ahoj.
Takže jestli to chápu správně, tak když se mi lžíce při kopání v jílu neustále zaplňuje a musím z ní při každém druhém nabrání ten jíl vybírat lopatou či krumpáčem, tak mi pomůže vyrobit si takovouto lžíci s řetízky? Opravdu to funguje do tvrdého jílu a do bláta???
Napište mi zkušenosti
Díky Radek.
Takže jestli to chápu správně, tak když se mi lžíce při kopání v jílu neustále zaplňuje a musím z ní při každém druhém nabrání ten jíl vybírat lopatou či krumpáčem, tak mi pomůže vyrobit si takovouto lžíci s řetízky? Opravdu to funguje do tvrdého jílu a do bláta???
Napište mi zkušenosti
Díky Radek.
Potřeboval bych aby měl den mnohem více hodin, ať stihnu alespoň zlomek toho co plánuji. (www.coolsvatba.cz)
Re: DH 0115
Dnešní práce likvidace obrovského pařezu pomocí DH 0115, Zetor 9540 kladač, Claas ares 567, práce uspěšná pařez vytažen.
Re: DH 0115
Zbylo mi doma zánovní čerpadlo na D-háčko. Tak pokud by měl někdo zájem. Cenovka asi tak 2000,-.
Re: DH 0115
Tak zitra budu dělat malou udržbu na svém stroji .......... tak jsem dám nějaké foto pokud nezapomenu at jsem připraven na sezonu. Akorád nevím jak budu řešit chlazení oleje má někdo nápad???