HON 053
Moderátor: Franta.cz
- drevakm
- Příspěvky: 247
- Registrován: stř zář 16, 2009 10:08 pm
- Bydliště: Domažlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HON 053
Děkuji za odpověď i za odkaz. Děkuji opravdu moc
Zetor 6748 s manžetovou napravou a dalsi hracky
Pokud chcete poradit z oblasti zpracování dřeva, tak se ptejte.
Pokud chcete poradit z oblasti zpracování dřeva, tak se ptejte.
Re: HON 053
odtoho tu fórum je. Nemáš zač.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
- drevakm
- Příspěvky: 247
- Registrován: stř zář 16, 2009 10:08 pm
- Bydliště: Domažlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HON 053
Panove drobny dotaz kdyz nemam klicek od spinaci skrinky existuje na tyhe stroje nejakej univerzalni co by se dal sehnat a nebo novou spinacku? pasuje tam spinaci skrinka ze 72 zetora nebo co mam pripadne schanet?
Zetor 6748 s manžetovou napravou a dalsi hracky
Pokud chcete poradit z oblasti zpracování dřeva, tak se ptejte.
Pokud chcete poradit z oblasti zpracování dřeva, tak se ptejte.
Re: HON 053
Ja myslim ze koupis novou,jeto stejna spinacka jako na VZV koupil sem ji normalne v prodejne dilu stala par korun,a nebo jak americky film kable osebe
zetor 50super,Z10045turbo,7011,E516B,BSS P53S,6T,P93S,10.08-agro,hon un 050 2x,BDT po faceliftu,bogballe,kertitox ala Napa,a spousta dalších stroju co uz není kam davat:)
Re: HON 053
Zdravím majitele těchto strojů. Potřeboval bych vyndat naftovou nádrž. Musí kabina dolů, nebo to jde i jinak ?
Re: HON 053
Tak hlásím nádrž venku, stačí vzadu vyčepovat kabinu a pozvednout
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4253
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HON 053
Aha vidíš to dobrý vědět Pročpak jsi ji vyndával?
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Re: HON 053
Daval nekdo na un053 mechanický joystick na ovládání lopaty?
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: HON 053
To by mne docela zajímalo. Už sem o tom jednou přemejšlel jak to udělat. Mám tady totiž rozvaděč s pěti sekcema a chtěl bych ho dát na hona, kvůli svahovce.
Re: HON 053
Tak se s největší pravděpodobnosťí staneme vlastníky Hona 053. Už jsme domluvení s majitelkou. Včera jsme to byli omrknout a dohodli cenu šrotu. No 7 tun je slušná váha! Dneska tam jel syn se sousedem, nafoukat zadní kola. A vyprostit z kopřiv, připravit na nakladku na podval. Sundat lžíci, aby nepřekážela při nakládce. Přední jsou nafouknutý, trochu budou potřebovat. Aly ty zadní jsou bez tlaku. Zkusí je, aby vydržely vymanipulování z kopřiv a převoz. Pak tam přijdou 12,5x20" ty tu mám dvě z 517 kombajnu volný. Mám tu i z mačkače 16x20". Tak uviďime co bude sedět a vypadat lepší. Hoňík asi 6 let nejel. Motorem jsme za řemenici hýbali. Problém v nastartování na místě je, že v chladiči není asi kapalina. Někdo sundal víčko a na vrchu je opuštěné myší hnízdo. Bude třeba chladič vyndat a vyčistit. V nádrži je nafta. Ale jsem pumpičkou pumpoval a nic. Je to ta Polská pumpička a bude asi špatná. Nafta je puštěná, kohout otevřený. No kabina je dost vybydlená. Ty překlapávací tlačítka nefungujou, jsou zatuhlý. Pedály se hýbou. Orsta vypadá že neteče.
Z voditelných závad. Teče pístnice na horním ramenu, pístnice řízeňí černá koule. Stejně tak pístnice vyrovnávání zadní nápravy. V kastlíku za pravými schůdky hadr a černej od oleje. Ale po okouknuťí vypadá, že by to mohlo být těsnění filtru. Tam je to zlemtaný od oleje nejvíc. No snad nepoteče rozvaděč. Olej v nádrži je. Pod honem není flek, že by tekl olej. V motoru je na měrce černý olej. Hlavně není tam voda. Olej je na měrce akorát. Celé rameno vypadá že někdo měnil. Vůle v čepech viditelně žádné. Ten předek před kabinou je vařený. Což je dost běžné. Časem by ty lepeňáky chtěly vybrousit a převařit. Na motoru jsou vidět měněné díly. Jedna hlava, vodní pumpa, potrubí na hlavách pro vodu. Je omoklej, ale kompletní. Dojel na místo a tam stojí. Pak se změnil majitel pozemku a neřešili to.
Já teď nesmím nic dělat, tak to syn musí zmáknout. Naložit a přivézt ho na podvalu. Povídal jsem, aby se podíval, jestli ta ocelová deska pod deklem motoru z 10 mm plechu snese našroubování závěsu a pak natlačení tyčí na podval. To se muselo osadit závěsem. Vyvrtat a našroubovat závěs na místě. Jinak s nakládkou nevím, není tam nikde nic, za co by se dal bezpečně natlačit na podval.
Postupně když budu mít obrázky nebo něco nového budu přispívat.
Tady je pár obrázků do čeho jsme se pustili.
Z voditelných závad. Teče pístnice na horním ramenu, pístnice řízeňí černá koule. Stejně tak pístnice vyrovnávání zadní nápravy. V kastlíku za pravými schůdky hadr a černej od oleje. Ale po okouknuťí vypadá, že by to mohlo být těsnění filtru. Tam je to zlemtaný od oleje nejvíc. No snad nepoteče rozvaděč. Olej v nádrži je. Pod honem není flek, že by tekl olej. V motoru je na měrce černý olej. Hlavně není tam voda. Olej je na měrce akorát. Celé rameno vypadá že někdo měnil. Vůle v čepech viditelně žádné. Ten předek před kabinou je vařený. Což je dost běžné. Časem by ty lepeňáky chtěly vybrousit a převařit. Na motoru jsou vidět měněné díly. Jedna hlava, vodní pumpa, potrubí na hlavách pro vodu. Je omoklej, ale kompletní. Dojel na místo a tam stojí. Pak se změnil majitel pozemku a neřešili to.
Já teď nesmím nic dělat, tak to syn musí zmáknout. Naložit a přivézt ho na podvalu. Povídal jsem, aby se podíval, jestli ta ocelová deska pod deklem motoru z 10 mm plechu snese našroubování závěsu a pak natlačení tyčí na podval. To se muselo osadit závěsem. Vyvrtat a našroubovat závěs na místě. Jinak s nakládkou nevím, není tam nikde nic, za co by se dal bezpečně natlačit na podval.
Postupně když budu mít obrázky nebo něco nového budu přispívat.
Tady je pár obrázků do čeho jsme se pustili.
Re: HON 053
Oto nemáte na prdeli ty dva haky?
Tazny byk kdyžtak udelal jako velký cčko, prostrčil dva srouby téma hakama a stáhl. Zrivna by to mohlo fungovat jako držák na závaží. Ony ty hony padají na drzku snadno i s malým vrchovatym sufanem. A pak zase praskají. Já svyho vařil taky.
Tazny byk kdyžtak udelal jako velký cčko, prostrčil dva srouby téma hakama a stáhl. Zrivna by to mohlo fungovat jako držák na závaží. Ony ty hony padají na drzku snadno i s malým vrchovatym sufanem. A pak zase praskají. Já svyho vařil taky.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: HON 053
Jo ty háčky tam vzadu jsou. Na bokách na rámu. Asi to je tovární výroba. Koukal jsem na videa a tam mají v té desce závěs. Zkusil bych vykvičet ze souseda na třeba zapůjčení toho závěsu co má velikosťí valník. Je takový vystouplý, nemá tu dlouhou maťici dozadu, prdel. A je na 4 šrouby do rámu. Vyvrtaly by se tam na místě 4 x 12,5 mm díry a na 12 šrouby dal závěs. Tyčí by se natlačil na podval. Je tam docela pevná asfaltová cesta do kopce. Podval pod kopec a hona nahoru. Aby se eliminovala výška podvalu. Jde o to, že kdyby sjel řetěz, smekl se, nebo vypadl hon by byl bez nastartovanyho motoru neovladatelnej. A bylo by škoda ho třeba skácet bokem z podvalu. Supra jsme z předu natáhli navyjákem na podval. Ale tohle je jiná váha. To by to Brano 1,6 tunový nemusel zvládnout.
Re: HON 053
Kompresorek, ony brzdy i třeba se ztrátou trochu brzdí, ručka též.
Proč to nechces startovat?
Jó jinak on má hak i vepredu pod otočí.
Já tam dal řetěz, pud šufan a na tažný bagr, natahoval řetěz, na rozvaděči zatáhl za paku, tím jsem šufan prizvedl lezel na retezu. A vytahl hona z garáže.
Jinak pokud sedí dlouho chce to uvolnit hridelku čerpadla, bývá přilepená, to asi víš. A místo nádrže jsem dal butyločku na střechu, lip se to odvzdušní, mel jsem to tak že jsem ji trochu natlakoval, nafta tam sla sama i s ko pumpičkou, v nádrži bývá bordel, a když dlouho stojí zacpe se ta privodni trubka a pumpička se zdá nefunkční.
Proč to nechces startovat?
Jó jinak on má hak i vepredu pod otočí.
Já tam dal řetěz, pud šufan a na tažný bagr, natahoval řetěz, na rozvaděči zatáhl za paku, tím jsem šufan prizvedl lezel na retezu. A vytahl hona z garáže.
Jinak pokud sedí dlouho chce to uvolnit hridelku čerpadla, bývá přilepená, to asi víš. A místo nádrže jsem dal butyločku na střechu, lip se to odvzdušní, mel jsem to tak že jsem ji trochu natlakoval, nafta tam sla sama i s ko pumpičkou, v nádrži bývá bordel, a když dlouho stojí zacpe se ta privodni trubka a pumpička se zdá nefunkční.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: HON 053
Čerstvé fotky.
No podval je za traktor. Tandemovej a při nakládce musí byt zapřažený do traktoru. Takže nelze tahat z předu.
Startovat nechceme kvůli tomu bordelu v chladiči. Myšáci nanosily nahoru bordel. Ten by vplaval všude. A to nechceme. Vysavačem co půjde před vyndáním. vzhůru nohama a spodem vyfoukat. Pak vymejt vodou vzhůru nohama proudem. Aby ten bordel maximálně vyšel ven.
Nastartovat by asi šel, je to vše pod naftou. Akorát vyměnít tu ruční pumpu a propumpovat naftou. V nádrži bylo nafta dost, na měrce tak 7 cm. Čistá.
Prej tam dáme ten závěs, deska je silná a soused něco má. Bude to nejbezpečnější manipulace. Podklad pro nakládku je pevný.
Jo Fizz v kopřivách už nalezli ty nářadí. No jde mi z toho hlava kolem. Bude to navýšení ceny! Klapačka, řepařská lžíce, jeřábek, podkop, další lžíce podkopu, studniční lžíce, akorát tu lomovku ne najít.
Už je venku z kopřiv.
No podval je za traktor. Tandemovej a při nakládce musí byt zapřažený do traktoru. Takže nelze tahat z předu.
Startovat nechceme kvůli tomu bordelu v chladiči. Myšáci nanosily nahoru bordel. Ten by vplaval všude. A to nechceme. Vysavačem co půjde před vyndáním. vzhůru nohama a spodem vyfoukat. Pak vymejt vodou vzhůru nohama proudem. Aby ten bordel maximálně vyšel ven.
Nastartovat by asi šel, je to vše pod naftou. Akorát vyměnít tu ruční pumpu a propumpovat naftou. V nádrži bylo nafta dost, na měrce tak 7 cm. Čistá.
Prej tam dáme ten závěs, deska je silná a soused něco má. Bude to nejbezpečnější manipulace. Podklad pro nakládku je pevný.
Jo Fizz v kopřivách už nalezli ty nářadí. No jde mi z toho hlava kolem. Bude to navýšení ceny! Klapačka, řepařská lžíce, jeřábek, podkop, další lžíce podkopu, studniční lžíce, akorát tu lomovku ne najít.
Už je venku z kopřiv.
Re: HON 053
Asi bych to neměl psát ale hrotová či děravá lzice by se mi hodila
Hele, sundat chladič a ty 3 4 minuty bez vody nebo propojit hadicí místo chladiče.
Dole pod chladičem je kolínko a vratka z topení to bývá vzdy ko.
Hele, sundat chladič a ty 3 4 minuty bez vody nebo propojit hadicí místo chladiče.
Dole pod chladičem je kolínko a vratka z topení to bývá vzdy ko.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23