Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
Re: Mapovo UNC
Jo a ta pístnice se dá lehce demontovat,nějakým jednoduchým způsobem proklemovat a nouzově to funguje i s jednou. Jen už si nepamatuju jak,ale bral jsem hadici z přídavného okruhu a v zadu co jsou ty blindy.Musel bych u toho stát a trochu zapřemýšlet.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1548
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No já to dodělal s touhle.... Jen jsem jí podložil aby jezdila mimo to oko.
A pak proklemobal tím že jsem vzal vsuvku a druhou hadici zazatkoval.
A to se snažím abych to nedrtil přez ty prepoustaky ale občas se stane.
Dneska odvezu k navařeni a dobrý.... Trochu mi to pocuchalo i trubky pod tím.
Nojo je to jen technika.
A pak proklemobal tím že jsem vzal vsuvku a druhou hadici zazatkoval.
A to se snažím abych to nedrtil přez ty prepoustaky ale občas se stane.
Dneska odvezu k navařeni a dobrý.... Trochu mi to pocuchalo i trubky pod tím.
Nojo je to jen technika.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Taky jsem chtěl na svým bobíkovi nainstalovat vyrovnávání lopaty, protože ho z výroby nemá...pomocí paralerogramu, kterej mám dokonce už rozdělanej. Nakonec jsem to zavrhnul...soused z vedlejší vsi na 060ce ty vyrovnávací válce včetně potrubí zrušil, že to je dobrý akorát tak na vidle...nebo aby si při nakládání navysypal lopatu na boudu...a to se prej naučil uhlídat. Jak to vyrovnávání nemám, tak jsem nucenej při práci s vidlema hlídat náklon upínáku...a žádnej problém to není.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
- mape
- Příspěvky: 1548
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Já si nemyslím že by to bylo špatný.....
Už jen při nakládání se výrazně zrychluje cyklus....
Když jsem byl kdysi na školení na čelní nakladače tak tam se jeden den probírala ekonomika provozu čelního nakladače a vlastně když máš stroj třeba s klapackou tak při nakládce je ta manipulace se lžící úplně minimální a cyklus se tak celkem výrazně zrychluje zvláště pak při na skládání volně ložených hmot.....
Já navíc s paletami celkem pracuju takže to i vítám.
To že se roztrhlo to oko není úplně tragédie....
Ale naštve to....
Navíc si při zvedani vysoko nesypu na kabinu.... Kolikrát vidím borce co mají stroje bez vyrovnávání jak si sypou .....
Je to samozřejmě o zvyku.
Na vysokej náklaďák jsem nakládal asi 2x a stejně to do výšky zvedám až těsně před ním tak si člověk dáva pozor.... Ale s tím vyrovnáváním nemusí tolik.
Ono vůbec jsem tuhle zjistil že spousta strojníků.... Nebo rádoby strojníků neumí vůbec s čelním nakladačem pracovat.....
Měl jsem teď jednoho na stavbě..... Říkal že s tím jezdil 10 let..... To co ale předvedl jsem nechápal .měl jen brát z hromady a rovnat pozemek...... Udělal tam takový kotary ..... Když jsem mu říkal co musí ....tak mě poslal do pr..... Že to zná že nepotřebuje radit.....
Asi po 5 minutách od upozornění skončil s tím že to líp nejde že není prostor......
Tak jsem mu pak asi za 20 min ukázal že to jde i na malém prostoru.......
Prostě pořád tvrdim a stojim si za tím že rovinu uděláš jedině tím že z roviny začneš.....
Už jen při nakládání se výrazně zrychluje cyklus....
Když jsem byl kdysi na školení na čelní nakladače tak tam se jeden den probírala ekonomika provozu čelního nakladače a vlastně když máš stroj třeba s klapackou tak při nakládce je ta manipulace se lžící úplně minimální a cyklus se tak celkem výrazně zrychluje zvláště pak při na skládání volně ložených hmot.....
Já navíc s paletami celkem pracuju takže to i vítám.
To že se roztrhlo to oko není úplně tragédie....
Ale naštve to....
Navíc si při zvedani vysoko nesypu na kabinu.... Kolikrát vidím borce co mají stroje bez vyrovnávání jak si sypou .....
Je to samozřejmě o zvyku.
Na vysokej náklaďák jsem nakládal asi 2x a stejně to do výšky zvedám až těsně před ním tak si člověk dáva pozor.... Ale s tím vyrovnáváním nemusí tolik.
Ono vůbec jsem tuhle zjistil že spousta strojníků.... Nebo rádoby strojníků neumí vůbec s čelním nakladačem pracovat.....
Měl jsem teď jednoho na stavbě..... Říkal že s tím jezdil 10 let..... To co ale předvedl jsem nechápal .měl jen brát z hromady a rovnat pozemek...... Udělal tam takový kotary ..... Když jsem mu říkal co musí ....tak mě poslal do pr..... Že to zná že nepotřebuje radit.....
Asi po 5 minutách od upozornění skončil s tím že to líp nejde že není prostor......
Tak jsem mu pak asi za 20 min ukázal že to jde i na malém prostoru.......
Prostě pořád tvrdim a stojim si za tím že rovinu uděláš jedině tím že z roviny začneš.....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Tak je to nakladač...pokud ho stavební firma využívá na nakládání aut, co čekaj frontu v řadě, celou pracovní směnu...tak každý pohyb navíc nejenže zdržuje, ale zvyšuje spotřebu a amortizaci, v přepočtu třeba na kubík naloženýho materiálu. Ale na to moje přicmrdávání kolem baráku...
Stejně je zajímavý, jak takový masivní oko praskne. Bylo to do tahu pístnice, takže výložník šel dolů, lopata nejspíš prázdná. Do směru dolů by měly být na válcích výložníku omezovací ventily proti rychlému pádu při ztrátě tlaku...estli je tam nemáš, výložník pak jde dolu moc rychle a olej se nestačí procedit z vyrovnávacích válců do válců lopaty dost rychle...stoupá tlak a roste i síla působící na čepy.
Prostě furt něco...já zas neustále odhaluju další a další drobný prasečinky bývalého majitele. Místo aby za podložku do dirky v čepu strčil kus drátu...když už asi závlačku ztratil...tal tu podložku na ten čep bodnul svářečkou...a samozřejmě přes tu dirku. Na co ten člověk šáhnul, co rozebral, to už nedal dohromady jak to bylo, a nějak to zkurvil. Ale když jsem to kupoval...tak machr největší...všechno znal, všude byl, od všeho měl klíče...
Stejně je zajímavý, jak takový masivní oko praskne. Bylo to do tahu pístnice, takže výložník šel dolů, lopata nejspíš prázdná. Do směru dolů by měly být na válcích výložníku omezovací ventily proti rychlému pádu při ztrátě tlaku...estli je tam nemáš, výložník pak jde dolu moc rychle a olej se nestačí procedit z vyrovnávacích válců do válců lopaty dost rychle...stoupá tlak a roste i síla působící na čepy.
Prostě furt něco...já zas neustále odhaluju další a další drobný prasečinky bývalého majitele. Místo aby za podložku do dirky v čepu strčil kus drátu...když už asi závlačku ztratil...tal tu podložku na ten čep bodnul svářečkou...a samozřejmě přes tu dirku. Na co ten člověk šáhnul, co rozebral, to už nedal dohromady jak to bylo, a nějak to zkurvil. Ale když jsem to kupoval...tak machr největší...všechno znal, všude byl, od všeho měl klíče...
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: Mapovo UNC
to oko nepraskne hned, nejdřív se udělá vůle a pak se to klepe až se uklepe a taky tomu nepomůže "točení na lžíci" jak to dost lidí dělá aby šetřili gumy
malej traktorista v malým traktoru
- mape
- Příspěvky: 1548
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No já osobně si myslím že těch 180 baru v pracovní hydraulice je hrozný masakr.... Ten stroj s tímto tlakem nezná Hranice.
Všechno utrhne všechno urve všechno uzvedne a spíše by došlo k převrácení stroje Ne že by to nezvládl tlak hydrauliky.
Já už docela vážně přemýšlím že bych ten tlak snížil..... Ale seřídit všechny ty pojišťovák i je hrozná pakárna.... a mimo stroj to v domácích podmínkách nedokážu.
Všechno utrhne všechno urve všechno uzvedne a spíše by došlo k převrácení stroje Ne že by to nezvládl tlak hydrauliky.
Já už docela vážně přemýšlím že bych ten tlak snížil..... Ale seřídit všechny ty pojišťovák i je hrozná pakárna.... a mimo stroj to v domácích podmínkách nedokážu.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
To máš recht. Já takhle vloni o cosi zapáčil vidlama, až jsem je ohnul. Hezky i s rámem, no nadával jsem, jako sviňa. Ale tlouct do hlavy můža člověk jen sám sebe. Jinak, když jsem se kdysi v družstvu učil na bobkovi, tak první věc, co mě byla kladena na srdce, bylo abych NIKDY nepouštěl dolů výložník se zavřenou lopatou, že se to rádo trhá, ta pístnica.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
- mape
- Příspěvky: 1548
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Tak oko na pístu konečně vyměněné a celou tu dobu v pohodě bez něho.....
Jinak stroj v pohodě a stále bez vážnějších úniku..... A pak že to nejde utěsnit.....
Jen se pořád trochu Peru s úniky na motoru.
Pořád mám lehce únik někde u víka z boku na bloku a úplně nevím kde protože se tam nikam nemůžu dostat..... Už o tom vytažení motoru uvažují víc a víc.
Jinak stroj v pohodě a stále bez vážnějších úniku..... A pak že to nejde utěsnit.....
Jen se pořád trochu Peru s úniky na motoru.
Pořád mám lehce únik někde u víka z boku na bloku a úplně nevím kde protože se tam nikam nemůžu dostat..... Už o tom vytažení motoru uvažují víc a víc.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Tak já motor stále na bloku v místě trubky pro mazání čerpadla, jinak oblast hydrauliky, jo jsou tam, ale jen tam, kde jsem na to ještě nesahal. Jinak se mi zaneslo sítko, když jsem kydal hnoje, jenže když jsem byl kabinou napasovanej na vleku. Leč nerad, tak přes startér udělat trochu místa, abych pootevřel dveři, ale kde se ten bordel v té nádrži bere fakt nevím
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: Mapovo UNC
No proto je jistota jezdit bez dveri
Re: Mapovo UNC
To není moje gusto. Já jezdím leda s dveřima i v tomto horku. Nepotřebuji mít v kabině bordel. Bez dveří jsme jezdil tři roky a po hnojách pak bylo v kabině, jak na hnojišti.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
- mape
- Příspěvky: 1548
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Já taky raději s dverma... Ale nemám je ještě hotové....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Chlapy prosím o radu. Včera jsem po delší době dělal cca 2 hodiny s Unc 060 dnes ráno k tomu přijdu a nejde nastartovat. Motor točí ale nechytne. Rozdělil jsem trubičku od výstřiků a nejde tam nafta. Když pumpuji pumpičkou naftu to bere a vrací se i zpět do nádrže. Diky
Re: Mapovo UNC
Ucpaná sklenička nebo přívod k ní. Klidně i v nádrži. Nebo jenom průtokový šroub co drží skleničku. A nebo netěsní ventilek v podávacím čerpadle, případně přetlakový ventilek zezadu čerpadla. Možností je spousta. Musíš specifikovat jak a kudy se nafta vrací zpátky do nádrže a zda je na pumpičce podtlak že ti ji samo vrací do spodní polohy atd...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233