Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No popravdě toho mám už pokrk. Je to dost náročný. Havně na vsechno sám. Ale vidina toho že budu mít do budoucna právě neco čím můžu zvedat a převážet mi říká vydrž a dodělej to.Navíc to byl tak trochu můj sen tohle vlastnit takže jsem si ho splnil. Samozřejmě dílna se zvedákem ,rovnou podlahou atd ..by byla super.Já si musím poradit bez ní.
A jestě perlička... Jak to postupně opravuju tak jsem kazdej den vždy o něco čistější... když jsem to rozebíral a čistil tak jsem byl kazdej den jak kominik....
A jestě perlička... Jak to postupně opravuju tak jsem kazdej den vždy o něco čistější... když jsem to rozebíral a čistil tak jsem byl kazdej den jak kominik....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Ovládací hydrauliku měls dat pod kabinou v hadičkách. Trubky sou sice fajn, ale tím jak je to mezi převodovků a kastlem na batérku tak sa tam šprajcne kameň nebo hruda hliny a zas sa to klepe. Co sme to na pár strojoch dali v hadicách je pokoj. Tak teď už je pozdě ale pro případně další co to tu budů číst.
Ty 14tky šruby na té převodovce to je věc že? To už sa neutrhne. Jináč práce porvals. Klobůk důle. Mne čeká motor bo je to bez tlaků a néni to schopné vyjet kopec. Ale mosí počkat do jara. Teď sa s tým krmí no.
Ty 14tky šruby na té převodovce to je věc že? To už sa neutrhne. Jináč práce porvals. Klobůk důle. Mne čeká motor bo je to bez tlaků a néni to schopné vyjet kopec. Ale mosí počkat do jara. Teď sa s tým krmí no.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Dnes jsem ještě pokračoval. Dal jsem se do opravy spodních čepů ramene. Měl jsem připravená pouzdra,jen upravit autogenem a zavařit.
Je to asi poslední zásadní práce . Ostatní už bude brnkačka. mam to hotové jen ovládání rychloupínaku dovymyslet a bude to
Taky jsem vycistil prostor okolo motoru definitivně. bylo tam jestě další kybl bordelu. najel jsem si na kopeček a vapkou to pekně vypláchnul ven. Konečně jsem ho taky trochu prohřál. JInak je to docela buldozer a ty nový gumy jsou dost nebezpečný.Jednou prohrábne a je na břiše. A díry pod kolama jak blázen.
K tem hadičkám.... chci udělat dekl pod čerpadla tak to bude snad ochráněný. M14 šrouby drží jak blazen... zkusil jsem dotahnout a ani píd. budu průběžně kontrolovat.
pár fotek pro zasmání.
Je to asi poslední zásadní práce . Ostatní už bude brnkačka. mam to hotové jen ovládání rychloupínaku dovymyslet a bude to
Taky jsem vycistil prostor okolo motoru definitivně. bylo tam jestě další kybl bordelu. najel jsem si na kopeček a vapkou to pekně vypláchnul ven. Konečně jsem ho taky trochu prohřál. JInak je to docela buldozer a ty nový gumy jsou dost nebezpečný.Jednou prohrábne a je na břiše. A díry pod kolama jak blázen.
K tem hadičkám.... chci udělat dekl pod čerpadla tak to bude snad ochráněný. M14 šrouby drží jak blazen... zkusil jsem dotahnout a ani píd. budu průběžně kontrolovat.
pár fotek pro zasmání.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Dneska padlo rozhodnutí že trochu porovnám rozvody hydrauliky po ramenech. Vysledkem byly Dvě zničené hadice,ukroucený šroubení,ukroucená trubka u pístu. 6ádná hadice nejde normálně povolit. Takže stříkám povolovačem. To co jsem zničil jsem pak dostal od sebe po nahřátí autogenem.(ještě že ho mám.vůbec si to bez něj nedovedu představit.)Takže jsem ještě vyrazil "do města" a dokoupil další věci. Mimo jiné i kohoutek na chladič kterej tam nebyl a misto něho tam byl naprasenej šroub,pak teklo ruční čerpadlo na naftu tak taky nové,chi přetěsnit celou palivovou soustavu a tak nová těsnění do filtrů a pod skleničku a nové vedení přepadu ,které jsem koupil celé protože horní oka na vstřikovačích jsou nejaká sežraná. Začal jsem i shánět nějaké veci co chybí na elektroinstalaci takže kontrolky,motorek stěračů a ještě dám i ty nové silentbloky na motor když už. atd.
Vezl jsem to na sedaččce v autě a zase ranec peněz... V tomto stavu v jakem to je už ale nechci nic prasit a dotahnout to do konce ve vší paradě. Vůbec nechápu vás co tu stavíte traktory a další techniku . Kolik do toho zahučíte finančně. Když vezmu jen to nejnutnější tak jsem cca na 40 tisících a mraky práce. A to jsem mel hotovej stroj a ještě nejsem na konci.I já jsem chtel stavět... dokonce něco jako kloubovej nakladač a už jsem toho tu mel dost ale vzdycky kdyz jsem začal plánovat a počítat tak jsem z toho vždycky couvnul. Pak jeden borec co měl samoděl byd odlapen policií a byl to mazec. Tím jsem od toho upustil uplně.
No nic... jen taková moje uvaha.
Vezl jsem to na sedaččce v autě a zase ranec peněz... V tomto stavu v jakem to je už ale nechci nic prasit a dotahnout to do konce ve vší paradě. Vůbec nechápu vás co tu stavíte traktory a další techniku . Kolik do toho zahučíte finančně. Když vezmu jen to nejnutnější tak jsem cca na 40 tisících a mraky práce. A to jsem mel hotovej stroj a ještě nejsem na konci.I já jsem chtel stavět... dokonce něco jako kloubovej nakladač a už jsem toho tu mel dost ale vzdycky kdyz jsem začal plánovat a počítat tak jsem z toho vždycky couvnul. Pak jeden borec co měl samoděl byd odlapen policií a byl to mazec. Tím jsem od toho upustil uplně.
No nic... jen taková moje uvaha.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Tak jsem asi chytil na začátek roku to nejlepší počasí. Od té doby co jsem dodělal ty zásadní věci jen prší a sněží.... Takže zatím chystám palubní desky . Budou trochu upravené.chci taky udělat menší ochranné rámy okolo zrcátek a přídavných světel. Kupodivu blatníky které mám skoro rok opakované v garáži vůbec nezrezly. Asi ještě poctivé železo.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Mape jsi borec!!! Dík za tvoje vlákno. Hlavně vydrž.
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Díky za reakci.Potěší to. Myslím že to není o tom kdo je borec a kdo ne ale spíše popsat problémy a fígle na které člověk přijde během oprav. ...
Jinak dneska ulovek z inzerce....zubatá lžíce ve zkráceneném provedení.... teda kratší ted díl co se pohybuje po zemi. ty lžíce nejsou už skoro vidět. každej chce tu největší.....
Já z ná mel velkou radost.
Taky se mi dnes povedlo dohnat firmu do dodává gumové profily na zasklení. Byl jsem mile překvapen cenou techto materiálů a tak dám asi všechny gumové profily postupmě nové...Zatím mám na boční okno kde jsem mel totálně zpuchřelou.
Také jsem začal postupné dávat Nová těsnění ,sítko a novou ruční pumpu na naftu.... Je dost poznat že to má dodávku nafty v plné palbě a bez vzduchua motor se hooodně zklidnil. Dokonce i natfa přestala padat a chytá daleko líp. uvidíme do budoucna.....
Jinak dneska ulovek z inzerce....zubatá lžíce ve zkráceneném provedení.... teda kratší ted díl co se pohybuje po zemi. ty lžíce nejsou už skoro vidět. každej chce tu největší.....
Já z ná mel velkou radost.
Taky se mi dnes povedlo dohnat firmu do dodává gumové profily na zasklení. Byl jsem mile překvapen cenou techto materiálů a tak dám asi všechny gumové profily postupmě nové...Zatím mám na boční okno kde jsem mel totálně zpuchřelou.
Také jsem začal postupné dávat Nová těsnění ,sítko a novou ruční pumpu na naftu.... Je dost poznat že to má dodávku nafty v plné palbě a bez vzduchua motor se hooodně zklidnil. Dokonce i natfa přestala padat a chytá daleko líp. uvidíme do budoucna.....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Dneska jsem si jen tak letmo procházel inzerci protože jsem likvidovat všechny možné papíry z lonského roku kdy jsem uncčko lovil a k mému překvapení jsou některé stroje stále v inzerci s tím že už tam není cena dohodou ale cena je přímo dána. Jeden človek co nechtel přijmout moji nabídku tak tehdy tvrdil že to prodá že za branou čekají dalsí co ty peníze dají a dnes je o 20 000 níž nez jsem mu chtel dát (jeste že jsem nedal) a stale nemá prodáno. Přitom ten jeho stroj byl docela peknej. Jeden bored myslím od někud z pelhřimova je tam má taky pořád. v novém laku a nově obutý.
Inu Někdy je cena v inzerci ne uplne adekvátní....A rozhodně nemusí byt realná.
Já jsem nakonec rád za toho co mám.
Inu Někdy je cena v inzerci ne uplne adekvátní....A rozhodně nemusí byt realná.
Já jsem nakonec rád za toho co mám.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Je doslova fascinujúce ako tieto staré mašiny zoženieš,vytiahneš ich odniekial kde v dezolátnom stave doslova vydojené čakajú na svoj ortiel,kompletne ich vyčistiš,zgenerálkuješ,venuješ im čas všetky svoje úspory a nakoniec máš radosť z toho ako slúžia.Stroje ako UNC a jemu podobné sa stávajú pomaly kultovou záležitosťou a verím tomu, že každý kto hladá kvalitný šmýkač,ktorý dokáže makať za minimálne náklady na údržbu sa skôr či neskôr vráti k tejto klasike.Zdar všetkým majitelom UNC.
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No vidíš a pritom je tu téma http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 23&t=45978
Kde ho všichni zašlapávají do země jakej je to krám a podobně.. až jsem se lekl.Já teda neříkám že je to buhví co ale myslím že to spousty práce udělá a třeba já potřebuju pořád něco nakládat takže pro mě dobrý.
Kde ho všichni zašlapávají do země jakej je to krám a podobně.. až jsem se lekl.Já teda neříkám že je to buhví co ale myslím že to spousty práce udělá a třeba já potřebuju pořád něco nakládat takže pro mě dobrý.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Nech idú do...Pre mňa je uncéčko srdcová záležitosť.Kopa vecí sa dá zohnať naň za babku, pretože pasujú z rôznych strojov dokonca z osobných aut.Ak niekomu vadí kde tu kvapnutý olej nemá čo robiť za kniplom šmýkača.Ak ho chceš na kšeft tak tiež dobre, pretože kedykolvek dokážeš podliezť cenu tých borcov na Bobcatoch a iných pičovinách, lebo 99% vecí si urobíš sám.Borcovi klakne čerpadlo, letí s tým do servisu a solí neskutočné prachy ktoré potom pumpuje premietnuté v hodinovkách a nehovorím o tom jak si trhajú vlasy ked je menej roboty a nestíhajú sa platiť lízingy.Ako tu nieje čo riešiť.
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
tak dnes zase kousek
Mám koupený olejovy filtr,dneska jsem mel možnost byt v jedné dílně tak jsem si naohýbal boční výplně,udělal čast zadního krytu na motor nově protze je strašne domlácenej a rozlámanej a svařenej strasným zpusobem, trochu jsem narovnal tu novou lžíci a pořídil pojistkové skřínky na nožové pojistky. chci dát nožovky... mam je na vsech strojích..
Postraní výplně chci dár proto ze si do nich udělám odkládací prostory a ještě nějaké ovladače. Přece jen když děláme zahrady tak v tom človek tráví celej den .Tak trochu pohodlí neuškodí.Ta vlevo navíc pekně uklidí prostor pod pákou spojky.
Mám koupený olejovy filtr,dneska jsem mel možnost byt v jedné dílně tak jsem si naohýbal boční výplně,udělal čast zadního krytu na motor nově protze je strašne domlácenej a rozlámanej a svařenej strasným zpusobem, trochu jsem narovnal tu novou lžíci a pořídil pojistkové skřínky na nožové pojistky. chci dát nožovky... mam je na vsech strojích..
Postraní výplně chci dár proto ze si do nich udělám odkládací prostory a ještě nějaké ovladače. Přece jen když děláme zahrady tak v tom človek tráví celej den .Tak trochu pohodlí neuškodí.Ta vlevo navíc pekně uklidí prostor pod pákou spojky.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
tuhle jsem tu likvidoval železnej šrot tak jsem vám vyfotil jednu párádu co byla na trubce od hydrauliky
Taky ohyby byli pekně naklepaný
Jinak jsem se dal do opravy a upravy budíků.... sice kdybych koupil nové tak to bude bez práce ale proč si trochu nepohrát. Takže rozpertlovat,vyčistit,nastříkat znova vše černou ,ručičku bílou a znovu složit. Oba teploměry,otáčkoměr mám nový a ještě si dám do kabiny asi tlakoměr mazání.
Taky jsem konečně vyzkoučel jak drží hydraulika. Vyložník spadl za dva dny uplně nepatrně...Podle značky na pístu se píst zasunul asi o 1,5 cm.Zato lopata ....ta padá za noc z uplně zvednuté až na zem... Asi ještě nechám přetěsnit ... to už není taková rána peněz a bude na chvíli pokoj.Sice to může dělat i rozvaděč ale pístnice jsou lehce omatlaný u manžet a tak budou aspon dobré.
Taky ohyby byli pekně naklepaný
Jinak jsem se dal do opravy a upravy budíků.... sice kdybych koupil nové tak to bude bez práce ale proč si trochu nepohrát. Takže rozpertlovat,vyčistit,nastříkat znova vše černou ,ručičku bílou a znovu složit. Oba teploměry,otáčkoměr mám nový a ještě si dám do kabiny asi tlakoměr mazání.
Taky jsem konečně vyzkoučel jak drží hydraulika. Vyložník spadl za dva dny uplně nepatrně...Podle značky na pístu se píst zasunul asi o 1,5 cm.Zato lopata ....ta padá za noc z uplně zvednuté až na zem... Asi ještě nechám přetěsnit ... to už není taková rána peněz a bude na chvíli pokoj.Sice to může dělat i rozvaděč ale pístnice jsou lehce omatlaný u manžet a tak budou aspon dobré.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Výložník mi také nepadá. Lžica mi spadne za dvě hodiny na zem. Když je plná hliny tak za chvílu. Písnice přetěsněné a stejně padá. Ale to možů dělat aj ty pomocné. Zas tak mi to nevadí. Stejně podle předpisů máš při ukončení práce položit lžicu na zem. Jak nás za to instruktor při kurzu jebal.... Jak malé ogary.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Já mám ty pomocné přetěsněné.Tak zkusím přetesnit i ty lopatové a uvidíme.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný