Papíry na pilu mám ještě z lesárny, pojištění odpovědnosti také. Zajímá mě to hlavně kůli kácení od vršku. Dělám to už nějaký čas a teď mi kamarád říkal, že na to musí být osvědčení. Tak se chci poradit. Jinak díky za odpovědi.kůrovec píše:Osvědčení opravňující k práci s RMŘP jistě máš,jakož i pojištění odpovědnosti za případnou způsobenou škodu...Codza píše:Když nebudeš dělat ve větší výšce než 1,5m tak žádné školení nepotřebuješ .zadroz píše:Nikdo neporadí???zadroz píše:Zdravím. Chlapi nevíte jak je to s rizikovým kácením? Když mám ŽL na lesnické práce, potřebuji ještě certifikaci na výškové práce?
UKT,LKT a parta z lesa VIII
Moderátor: Franta.cz
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
A pokud to nebude totálka ta bys měl mít i arboristický papíry.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Ahoj Franto,Ty máš na na vyvážečce spirálovou hadici na vzduch a to máš jednohadicový brzdy ?a máš tam normární klasickou rychlospoku ?
Josef Novák vstoupil do dílny pana Jahody aby se vyučil strojnictví-bavily jej stroje
- jurex
- Příspěvky: 1007
- Registrován: sob pro 13, 2008 10:41 am
- Bydliště: Jestřabí(zlínsko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
A co je na té spirálové hadici divného na jednookruhových brzdách?
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Jednookruhový brzdy a originální Zetoráckou hlavici.zvičiňák píše:Ahoj Franto,Ty máš na na vyvážečce spirálovou hadici na vzduch a to máš jednohadicový brzdy ?a máš tam normární klasickou rychlospoku ?
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Jak to tady říkali?
,,Já bych se toho carrara nebál´´.
,,Já bych se toho carrara nebál´´.
- jurex
- Příspěvky: 1007
- Registrován: sob pro 13, 2008 10:41 am
- Bydliště: Jestřabí(zlínsko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Jenže to není o tom carraru...
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Carraro má na tom podiel, ale menší, ako údržba.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Jak chceš Matouši udržovat kus železa kterej prasknul Mimochodem silnej jak skořápka
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Takto znicenu poloos som uz videl aj na tazkej naprave. Ked to nema mazivo tak sa to skor zacne zadrzhavat a ihly priecit az rozlupu salku a vznikne vôla. Ked si to obsluha nevsimne tak to takto dopadne. Ale nevsimne si to len hluchy, slepi ci inak postihnuty clanok medzi sedakom a volantom.
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: sob pro 24, 2016 7:50 pm
- Bydliště: tyn nad vltavou
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
do lesa patři těžka naprava sice na proxime mam taky cararo ale těžkou už bych asi na proximu nedostal
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Ono je to blbě aspoň mně s těch fotek vidět. Ale neni to ulomená aj nohavica a né jenom poloos?
-
- Příspěvky: 279
- Registrován: stř led 14, 2009 9:56 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Náprava těžká je to nej co Zetor kdy nabídl na uř-1.Italská náhrada už stojí za hovno.Vím o čem mluvím.Dělal jsem v Zetoru když nabíhaly nápravy z Itálie.V těhto nápravách je toho už moc poddimenzovaného.Kdo tuto nápravu viděl rozdělanou,musí souhlasit.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Nebude skôr ťažká predimenzovaná?
Kamarát, čo opravuje nápravy (frézovanie atď.) hovorí, že s dobrou údržbou vydrží aj Carraro dosť, aj keď stále to nie je to, čo ťažká. Ale vraj podľa neho do hory ťažká, na pole to je jedno a na cestu carraro.
Inak Codza je to tak, je odfiknutá nohavica
Kamarát, čo opravuje nápravy (frézovanie atď.) hovorí, že s dobrou údržbou vydrží aj Carraro dosť, aj keď stále to nie je to, čo ťažká. Ale vraj podľa neho do hory ťažká, na pole to je jedno a na cestu carraro.
Inak Codza je to tak, je odfiknutá nohavica