Stránka 1 z 1

MF 70 1mm odskok piestu v hornej úvrati.

Napsal: pon lis 21, 2016 9:34 pm
od tom30
Dobrý deň.Mám motor MF 70 a po zhodený hlavy som zistil že piest sa zastaví 1 mm od hornej hrany valca. Neviem či to tak má zámerne byť,lebo na Čezete 175 končí piest zarovno hornou hranou valca .Tak ma napadlo že by som ten 1mm stočil dole,aj by mi trochu stúpla kompresia. Zároveň by som sa chcel opýtať,keď že sa tam nedáva tesnenie pod hlavu,ale priamo sa položí hlava na ten malí odskok, aké máte skúsenosti s tesnosťou,či niesu z tým problémy.

Re: MF 70 1mm odskok piestu v hornej úvrati.

Napsal: čtv led 26, 2017 3:44 pm
od Rostislav
Ahoj ,akorát dávám motor z MF-ky dohromady po celkové generálce(klika ,válec,píst,gufera).Je pravda ,že tohohle jsem si nevšimnul.A proč tě to zajímá?Pokud nemáš vymlácenů kliku(respektive ojnicu) ,tak zvětšíš kompresi ,ale na úkor životnosti.Jestli jsou jehly na ojnici v háji tak by mohl píst koncit nižej,to je fakt.Ale v tom případě by motor dělal binec.Těžce seřit předstih ,volnoběh atd.

Re: MF 70 1mm odskok piestu v hornej úvrati.

Napsal: sob led 28, 2017 8:12 pm
od tom30
Zdravím.Zaskočilo ma že 1mm je nižšie od úrovne valcu tak som myslel či to nie je výrobná vada,preto som sa pýtal.Ale už som pre istotu stočil 0,8mm,musel som zložiť motor.Kompresia bola 7,5 ale po zabehnutí krúžkov môže stúpnuť.Klukovka má trochu vôľu,ale na ten 1 mm nemá vplyv.