MT7-032
Moderátor: DYK
Re: MT7-032
Ďakujem kuknem to. Inač som sa hral s karburátorom, či to nebude tým ale asi nie. Trocha som ho pristavil a chvíľku išiel normálne všetko a zrazu otačky vysoko a nešlo vypnúť. Neviete aké sú základne hodnoty nastavenia.
Re: MT7-032
K výrobě přívěsu za kultivátor, nebo výrobě sulky nabízím kompletní masivní oj z vleku k malotraktoru MT7 032 UNI včetně pružinové sedačky LAVOR a ruční a nožní brzdy. Můžu dodat i bržděná kola Simson skútr. Odběr Brno, není problém zaslat Toptrans.
Foto na vyžádání, zašlu.
Foto na vyžádání, zašlu.
- pasa444
- Příspěvky: 1730
- Registrován: pát srp 07, 2009 11:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT7-032
Ahoj kluci, nebyl by prosím vás někdo ochoten mi vyfotit barevné zapojení u cívky a u magneta? abych věděl odkud co kam vede? v návodu je něco mílo ale tam to není až tak přehledné.Sousedovi pes překousal kablíky ,bylo to vše natahané jednou barvou a nevím co kam napojit děkuju moc za případnou pomoc
- pasa444
- Příspěvky: 1730
- Registrován: pát srp 07, 2009 11:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT7-032
Pomohl by mi kluci někdo? Děkuju
Re: MT7-032
Asi půjde o motor Jikov 1415, ale k tomu já nic nemám, bohu žel.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- pasa444
- Příspěvky: 1730
- Registrován: pát srp 07, 2009 11:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT7-032
Dyku ,děkuju moc, já k tomu mám návod ale tam je to elektroschema takové naprd .Proto se snažím najít někoho , kdo by měl to zapalování k vyfocení ....
Moc děkuju za tvou reakci
Moc děkuju za tvou reakci
Re: MT7-032
Věděl jsem jen o jednom členu fora co MT měl, ale už dávno nemá. Na Jikovu je jen toto http://www.motorjikov.com/wp-content/up ... UNI_v1.pdf asi taky k ničemu.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- pasa444
- Příspěvky: 1730
- Registrován: pát srp 07, 2009 11:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT7-032
Jasné to je v pohodě, děkuju i tak , to pdf není to co bych potřeboval ale i tak moc děkuju za snahu Dyku
- pasa444
- Příspěvky: 1730
- Registrován: pát srp 07, 2009 11:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT7-032
prosím nevyfotil by mi to někdo ? spěchá děkuju moc
- pasa444
- Příspěvky: 1730
- Registrován: pát srp 07, 2009 11:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT7-032
Kluci , moc moc prosím o pomoc děkuju vám
Re: MT7-032
Zdravim vsetkych majitelov MT7-032,
tento traktorik kupil moj otec este v case Ceskoslovenska - teraz ho uz pouzivam len sporadicky (2x rocne poorat zahradu), avsak kedysi sme s nim obhospodarovali viac ako 2 ha pody plus dalsich niekolko policok ....
Ak dovolite, podelim sa aj ja o svoje dlhorocne skusenosti s tymto strojom - mozno budu cenne pre niekoho, kto ho vytlacil z humna ako dedicstvo napr. po svojom otcovi (starym harcovnikom asi uz nie je ani co poradit) ...
Povodny 2-taktny motor JIKOV (UNI) nebol ziadny zazrak - chodil dobre, avsak pri vacsej zatazi (napr. koseni) sa zahrieval - otacky zacali kolisat vyssie a nizsie az to nakoniec zdochlo. Ak motor chytil samozapal na plne otacky, nedal sa standardne vypnut skratovanim zapalovania (packou plynu) - stacilo jednoduchu zatvorit klapku vzduchu na karburatore, motor ihned zdochol (teda netreba zatvarat benzin a cakat az sa spali).
Startovanie za studena bola niekedy magia - ale postupne sme na tento motor vyzreli a to nasledovnym sposobom startovania:
1. otvorit benzin - natecie do karburatora benzin, packu plynu dat do cca 50% polohy
2. zatvorit benzin - pre istotu, aby sa motor nezachlastal - ak by sa tak napriek tomu neskor stalo, spodnou tryskou pod motorom sa da otvorit ventil, kde prebytocny benzin z motora vytecie
3. zatvorit klapku vzduchu na karburatore !!! - 2 x natocit - tu samozrejme motor nechyti, avsak pripravime si podu pre uz ozajstny start
4. otvorit klapku vzduchu - natocit - spravidla chyti na druhe natocenie (90% pripadov), po zime mozno az na 3 krat
5. otvorit benzin
Zavady (uz spominane vo fore):
Vytekanie benzinu z karburatora cez "prepadovy" otvor - je pravdepodobne sposobeny chybnym plavakom - do karburatora ide beznin, avsak ho nema co zastavit - dnes som to riesil po 25 rokoch pouzivania aj ja. Priamo do telesa plavaka natieklo trochu benzinu, avsak to stacilo, aby neplaval ako ma a nezavrel ihlovy ventil. Este aj dnes sa da kupit samostatne plavak (5 EUR), ktory problem odstrani.
Ziadny benzin v karburatore - ak v plavakovej komore nie je benzin, bud je upchaty privod benzinu (sitko v nadrzi sa uz mohlo rozpadnut) a necistoty upchali ihlovy ventil .... alebo ako sa mi niekolkokrat stalo - ihlovy ventil ostal zaseknuty napriek tomu, ze plavak bol dolu, nepustil ziaden benzin. Povodny ihlovy ventil bol uplne tenucky a lahky a obcas sa zasekol (prilepil) - doporucujem ho vymenit za novsi lepsej konstrukcie, kde je ihla tazsia a zemskou tiazou sa lahsie uvolni ...
Zelam vela bezporuchovych motohodin.
tento traktorik kupil moj otec este v case Ceskoslovenska - teraz ho uz pouzivam len sporadicky (2x rocne poorat zahradu), avsak kedysi sme s nim obhospodarovali viac ako 2 ha pody plus dalsich niekolko policok ....
Ak dovolite, podelim sa aj ja o svoje dlhorocne skusenosti s tymto strojom - mozno budu cenne pre niekoho, kto ho vytlacil z humna ako dedicstvo napr. po svojom otcovi (starym harcovnikom asi uz nie je ani co poradit) ...
Povodny 2-taktny motor JIKOV (UNI) nebol ziadny zazrak - chodil dobre, avsak pri vacsej zatazi (napr. koseni) sa zahrieval - otacky zacali kolisat vyssie a nizsie az to nakoniec zdochlo. Ak motor chytil samozapal na plne otacky, nedal sa standardne vypnut skratovanim zapalovania (packou plynu) - stacilo jednoduchu zatvorit klapku vzduchu na karburatore, motor ihned zdochol (teda netreba zatvarat benzin a cakat az sa spali).
Startovanie za studena bola niekedy magia - ale postupne sme na tento motor vyzreli a to nasledovnym sposobom startovania:
1. otvorit benzin - natecie do karburatora benzin, packu plynu dat do cca 50% polohy
2. zatvorit benzin - pre istotu, aby sa motor nezachlastal - ak by sa tak napriek tomu neskor stalo, spodnou tryskou pod motorom sa da otvorit ventil, kde prebytocny benzin z motora vytecie
3. zatvorit klapku vzduchu na karburatore !!! - 2 x natocit - tu samozrejme motor nechyti, avsak pripravime si podu pre uz ozajstny start
4. otvorit klapku vzduchu - natocit - spravidla chyti na druhe natocenie (90% pripadov), po zime mozno az na 3 krat
5. otvorit benzin
Zavady (uz spominane vo fore):
Vytekanie benzinu z karburatora cez "prepadovy" otvor - je pravdepodobne sposobeny chybnym plavakom - do karburatora ide beznin, avsak ho nema co zastavit - dnes som to riesil po 25 rokoch pouzivania aj ja. Priamo do telesa plavaka natieklo trochu benzinu, avsak to stacilo, aby neplaval ako ma a nezavrel ihlovy ventil. Este aj dnes sa da kupit samostatne plavak (5 EUR), ktory problem odstrani.
Ziadny benzin v karburatore - ak v plavakovej komore nie je benzin, bud je upchaty privod benzinu (sitko v nadrzi sa uz mohlo rozpadnut) a necistoty upchali ihlovy ventil .... alebo ako sa mi niekolkokrat stalo - ihlovy ventil ostal zaseknuty napriek tomu, ze plavak bol dolu, nepustil ziaden benzin. Povodny ihlovy ventil bol uplne tenucky a lahky a obcas sa zasekol (prilepil) - doporucujem ho vymenit za novsi lepsej konstrukcie, kde je ihla tazsia a zemskou tiazou sa lahsie uvolni ...
Zelam vela bezporuchovych motohodin.
Re: MT7-032
Zdravím páni,
ste niekto ochotný mi odvážiť a odmerať priemer gule, ktorá sa montuje na riadidlá pri práci s lištovou kosačkou?
ďakujem
rado
ste niekto ochotný mi odvážiť a odmerať priemer gule, ktorá sa montuje na riadidlá pri práci s lištovou kosačkou?
ďakujem
rado
Re: MT7-032
[stream]Změřit Ti to můžu, ale info sem přidám až po neděli. Zdraví Vašek[/stream]
Zetor 50S, Zetor Crystal 8011, vlastní výroba 4x2 s hydraulikou a motorem 45k
Re: MT7-032
vopred ďakujem