Agzat s karburátorom Buffalo
Moderátor: DYK
Agzat s karburátorom Buffalo
Zdravím,
Poradil by mi niekto ako nastaviť karburátor buffalo? Pri naštartovaní sú otáčky veľmi vysoké, potom sa nedá znížiť plyn a traktor sa vypne. Či bude chyba v niečom inom?
Ďakujem za odpovede
Poradil by mi niekto ako nastaviť karburátor buffalo? Pri naštartovaní sú otáčky veľmi vysoké, potom sa nedá znížiť plyn a traktor sa vypne. Či bude chyba v niečom inom?
Ďakujem za odpovede
- marek171
- Příspěvky: 289
- Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Agzat s karburátorom Buffalo
Nazdar, a aký máš vlastne motor? 2T alebo 4t? Ked je to dvojtakt, mohli by to byť aj guferá na kľuke. Najlepšie bude ked pridáš aj fotky toho karburátora.
Stavba nového stroja: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=50105
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Re: Agzat s karburátorom Buffalo
Ja mám nový JIKOV 1447 DV je tam karbec buffalo a musel som na ňom vymeniť: plastové viečko za AL, trysku voľnobehu,držiak bovdenu, pružinu a musel som ho dať vyčistiť ultrazvukom aby mi vôbec fungoval- je to nepodarok odliatok. Takže gufera nerieš je to karburátor!eRo píše:Zdravím,
Poradil by mi niekto ako nastaviť karburátor buffalo? Pri naštartovaní sú otáčky veľmi vysoké, potom sa nedá znížiť plyn a traktor sa vypne. Či bude chyba v niečom inom?
Ďakujem za odpovede
Re: Agzat s karburátorom Buffalo
Presne toto riesim teraz, kedze som gufera menil tak pred dvoma mesiacmi, tak to typujem na ten karbec. Mam uz druhy a vyzerat to tak ze asi kupim treti. Strasne sa opotrebuvavaju tociace sa suciastky (osky, ). Je mozne tam dat karbec aj neaky iny? Spolahlivejsi?
Re: Agzat s karburátorom Buffalo
caf, kolko stal ten cinsky karburator?
Re: Agzat s karburátorom Buffalo
Je to 2-takt a už 1 karburátor tam menený bol (ten pôvodný).Vyhodil som ho a letel veľmi pekne. Fotky pridám zajtra.marek171 píše:Nazdar, a aký máš vlastne motor? 2T alebo 4t? Ked je to dvojtakt, mohli by to byť aj guferá na kľuke. Najlepšie bude ked pridáš aj fotky toho karburátora.
Ďakujem, skúsim.stanislav.b píše:Ja mám nový JIKOV 1447 DV je tam karbec buffalo a musel som na ňom vymeniť: plastové viečko za AL, trysku voľnobehu,držiak bovdenu, pružinu a musel som ho dať vyčistiť ultrazvukom aby mi vôbec fungoval- je to nepodarok odliatok. Takže gufera nerieš je to karburátor!eRo píše:Zdravím,
Poradil by mi niekto ako nastaviť karburátor buffalo? Pri naštartovaní sú otáčky veľmi vysoké, potom sa nedá znížiť plyn a traktor sa vypne. Či bude chyba v niečom inom?
Ďakujem za odpovede
Viete mi poradiť konkrétne nejaké spoľahlivejšie karburátory?Pajdo píše:Presne toto riesim teraz, kedze som gufera menil tak pred dvoma mesiacmi, tak to typujem na ten karbec. Mam uz druhy a vyzerat to tak ze asi kupim treti. Strasne sa opotrebuvavaju tociace sa suciastky (osky, ). Je mozne tam dat karbec aj neaky iny? Spolahlivejsi?
Ten karburátor som kupoval ako Taliansky zo značkovej predajni a stál ma viac ako 70 eur.rado píše:caf, kolko stal ten cinsky karburator?
Re: Agzat s karburátorom Buffalo
Z jari som bol v jednom obchode na zapadnom SK.
Mali tam vystavenych niekolko motorov Jikov 1453 aj 1447.
Na niektorych bol karburator Buffalo, inde Jikov Czech republic a dojal ma funglak Jikov Czechoslovakia.
Obal toho posledneho musel mat cez 18 rokov.
Mali tam vystavenych niekolko motorov Jikov 1453 aj 1447.
Na niektorych bol karburator Buffalo, inde Jikov Czech republic a dojal ma funglak Jikov Czechoslovakia.
Obal toho posledneho musel mat cez 18 rokov.
Re: Agzat s karburátorom Buffalo
Teba dojal mňa by veľmi potešil JIKOV je JIKOV to bola kvalita !!!rado píše:Z jari som bol v jednom obchode na zapadnom SK.
Mali tam vystavenych niekolko motorov Jikov 1453 aj 1447.
Na niektorych bol karburator Buffalo, inde Jikov Czech republic a dojal ma funglak Jikov Czechoslovakia.
Obal toho posledneho musel mat cez 18 rokov.