rkt700/rkt710
Moderátor: DYK
rkt700/rkt710
aky je rozdiel medzi rkt 700 a rkt 710, lebo mne motor tera nevojde medzi kolesa. musim ho asi trosku upravit.dnes mi menili prirubu z agzat na vari . zapytali si 140€. 122€ stala priruba a ked som to hcel nahodit tak sa mi motor nevosielmedzi kolesa. mam teru dmj 315...
Re: rkt700/rkt710
Aký je v tom rodiel ti neporadím, len ti chcem povedať môj postreh. Jedného času sme mali od známeho požičanú takúto agzaťácku rotačku, nepamätám aký to bol presne typ, ale bola to kosačka z dvojtaktu a ja mám štvortakt briggs and straton, a mám taký pocit že to bolo cez tie remenice inak sprevodované, lebo som mal pocit, že to nemá dostatočné otáčky. Ale vôbec netuším, či tam je rozdiel pre dvojtakt a štvortakt. Ak by niekto vedel rád sa priučím.
Re: rkt700/rkt710
aj postrehy sa cenia viem ze na stvortakt sa meni zaci kotuc , na ktorom su uchytene noze. na stvortakt sa dava mensi priemer zacieho kotuca
Re: rkt700/rkt710
Tak teď nevím Myslel jsem, že čím menší průměr žacího "kotouče" tím menší obvodová rychlost žacích nožůa na čtyřtakt je třeba, proti dvoutaktu tu obvodovou rychlost zvíšit, ne? Asi jsem chodil do jiné školy.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: rkt700/rkt710
zda sa ze sme chodili do rovnakej skoly, ale mne to bolo takto vysvetlene u predajcu..tak ja neviem
Re: rkt700/rkt710
Ja som skôr myslel, že či sa nemení ta remenica, alebo či nie je nejak spomaléný pojazd. Lebo keď sme šli na plný plyn a pojazd úplne stlačený tak to upchávalo a dusilo, no keď sa pojazd stláčal len tak po troške tak to celkom šlo. Tak ja teda neviem ako to je.
Re: rkt700/rkt710
Když není správná obvodová rychlost na nožích, neseče to, nebo to dělá to, co popisuješ.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: rkt700/rkt710
No presne tak ako vravíš, len je otázka ako je to v skutočnosti riešené pre motory 2T a 4T.
Re: rkt700/rkt710
Nejjednosuší je změna převodových poměrů výměnou jedné z řemenic za větší či menší. Podle toho na jaký motor. Je to velice podobná konstrukce sekačky jako dělá v ČR Dakr a ten to takto řeší. Je to fakt nejjednoduší. Dokonce se dá podle motoru ta řemenice měnit, kdy si vzpomeneš. Nemá to moc logického opodstatnění, ale možné to je. Sečení se čtyřtaktem je prostě lepší. Pokud ovšem vše "okolo" sedí jak má. Mě to totiž připadá, že si "někdo" myslel, že když se použitím čtyřtaktu sníží pojezdová rychlost, nebude vadit, když se sníží i otáčky žacího bubnu, jenže to se šeredně mýlí. To je jak ta prasárna s neseným rotavárorem. Celýmu světu se rotavátory točí po směru jízdy, jen u Agzatu jsou chytřejší.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: rkt700/rkt710
kosenie"secenie" so stvortaktom je lepsie? asi som chodil do inej skoly,ale mne osobne nevyhovuje . celkovo povazujem benzinovy dvojtakt za jednotku medzi motormi na kosenie"secenie" .mam dkr s motom fd2myslim ze 6,5hp ale jikov je jikov ...
Re: rkt700/rkt710
Tiež s tebou súhlasím, mne príde, že ten 4T má taký kultivovaný chod.
K tej remenici: pod tou remenicou nad bubnom je ešte jedna na pojazd, takže asi by bolo treba zmeniť obe, aby boli otáčky bubna vyššie a pojazdové zas o niečo nižšie, lebo zmenou jednej remenica sa nič nevyrieši, síce sa zvýšia otáčky taniera no aj pojazd bude rýchlejší a to nieje najlepšie riešenie.
Keď sme pri tom agzate: má strašne veľa vecí nedoriešených ( nie že by Vari nemala), ale napríklad keď sme kupovali prírubu na spojenie motora s prevodovkou tak ani tá doťahovacia šróba nešla rukou otočiť a to vôbec nebola lacná a aby si to človek ešte dorábal keď to toľko stojí, to sa mi nepáči. Nakoniec sme prerezali závit a na konci sme si tiež narezali závit na maticu a tú sme tam zavarili aby sa to dalo lepšie dotiahnuť. A chcem sa spýtať, tých ktorí majú spojku 120mm. Prírubu doťahujete len rukou?
K tej remenici: pod tou remenicou nad bubnom je ešte jedna na pojazd, takže asi by bolo treba zmeniť obe, aby boli otáčky bubna vyššie a pojazdové zas o niečo nižšie, lebo zmenou jednej remenica sa nič nevyrieši, síce sa zvýšia otáčky taniera no aj pojazd bude rýchlejší a to nieje najlepšie riešenie.
Keď sme pri tom agzate: má strašne veľa vecí nedoriešených ( nie že by Vari nemala), ale napríklad keď sme kupovali prírubu na spojenie motora s prevodovkou tak ani tá doťahovacia šróba nešla rukou otočiť a to vôbec nebola lacná a aby si to človek ešte dorábal keď to toľko stojí, to sa mi nepáči. Nakoniec sme prerezali závit a na konci sme si tiež narezali závit na maticu a tú sme tam zavarili aby sa to dalo lepšie dotiahnuť. A chcem sa spýtať, tých ktorí majú spojku 120mm. Prírubu doťahujete len rukou?
Re: rkt700/rkt710
ja som mal 120 prirubu a len rukou som ju dotahoval .nikdy som s nou nemal problem
Re: rkt700/rkt710
Mozes pridat aj foto s (nasadenym) agregatom? Mne sa nechce verit ze tam nevojde
Re: rkt700/rkt710
mozem tam dat foto , ale uz to mam upravene . zuzil som vyfuk a posunul vzduch. filter .bojim sa toho vyfuku asi to bude mat vpliv na vykontomas-p píše:Mozes pridat aj foto s (nasadenym) agregatom? Mne sa nechce verit ze tam nevojde
- marek171
- Příspěvky: 289
- Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: rkt700/rkt710
A nemá ta kosačka nejaké bud podložky na vymedzenie,alebo nejaký iný spôsob rozšírenia rozchodu kolies?Lebo tá tvoja úprava sa mi nezdá najvhodnejšia .A tam na tej fotke z inzerátu,sa mi zdá že kolesá su viac vzdialené od toho rámu.
Stavba nového stroja: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=50105
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594