Vari problem s vykonem
Moderátor: DYK
Re: Vari problem s vykonem
Mail je letošní.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari problem s vykonem
Veľmi tú mailovú odpoveď nechápem, nepísal by som to keby sme to už x-krát nemenili, jak s malym tak aj s veľkým ozubeným kolesom. Neviem či budeme objednávať tovar do konca roka, ak áno alebo ak by som pre niečo iné rozoberal agzat prevodovku tak nafotim. Sevas
Re: Vari problem s vykonem
Kubo v pohodě. Z ničeho tě nijak nepodezřívám. Chtěl jsem v tom mít jasno, zastoupení v ČR je jaké je a proč se nezeptat rovnou u zdroje, že? Tak jsem tak učinil a výsledek jsem vložil. No a jestli není ta odpověď pravda, pak už nevím, kam jít pro věrohodné informace.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari problem s vykonem
Nelenil jsem a hned včera jsem požádal o informaci stran převodovky Agzat, prostě to co již letos jednou proběhlo. Zkopíruji odpověď, jen odstrním mail.
Kmecik Imrich - VVED (ikmecik@vved.sk)
RE: převodovka Agzat
Dnes 10. 12. 2014, 6:56:28
Komu: @seznam.cz
Dobrý deň,
prevodovky Agzat podľa typu motora nerozlišujeme.
S pozdravom
Imrich Kmecík, Oddelenie technickej kontroly
VVED TECHNIKA s.r.o
ul. M. R. Štefánika 138
017 01 Považská Bystrica
M: 0917851889
E: ikmecik@vved.sk
W: www.vved.sk
Kmecik Imrich - VVED (ikmecik@vved.sk)
RE: převodovka Agzat
Dnes 10. 12. 2014, 6:56:28
Komu: @seznam.cz
Dobrý deň,
prevodovky Agzat podľa typu motora nerozlišujeme.
S pozdravom
Imrich Kmecík, Oddelenie technickej kontroly
VVED TECHNIKA s.r.o
ul. M. R. Štefánika 138
017 01 Považská Bystrica
M: 0917851889
E: ikmecik@vved.sk
W: www.vved.sk
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari problem s vykonem
Pardon ostřílení bardi., jako začátečník jsem v tom měl dost zmatek a díky proběhlé diskuzi se mi mnohé ujasnilo.
Při prvních zkouškách Teri jsem byl dost rozladěn z malé síly (T20) na jedničku. Udělal jsem si závěs na druhou stranu převodovky. Na zpátečku to je jiné kafe. Pořád to nebylo ono: připadalo mi, že omezovač otáček reaguje nějak podivně. Nerozebíral jsem zatím kryt válce, v návodu toto taky není detailně popsáno. Řekl bych, že tam bude pružinka, která celý mechanizmus udržuje v určité poloze a ta bude asi unavená nebo co?
Prozatím jsem malinko přihnul táhlo od té klapky ke karburátoru (které se tam mele jako nudle v bandě) a je to mnohem lepší. Správně naladit to zřejmě půjde asi jen za pomoci otáčkoměru.
Při prvních zkouškách Teri jsem byl dost rozladěn z malé síly (T20) na jedničku. Udělal jsem si závěs na druhou stranu převodovky. Na zpátečku to je jiné kafe. Pořád to nebylo ono: připadalo mi, že omezovač otáček reaguje nějak podivně. Nerozebíral jsem zatím kryt válce, v návodu toto taky není detailně popsáno. Řekl bych, že tam bude pružinka, která celý mechanizmus udržuje v určité poloze a ta bude asi unavená nebo co?
Prozatím jsem malinko přihnul táhlo od té klapky ke karburátoru (které se tam mele jako nudle v bandě) a je to mnohem lepší. Správně naladit to zřejmě půjde asi jen za pomoci otáčkoměru.
DSK 317
Re: Vari problem s vykonem
Tak že naladěno. Jede to pěkně. Nevim co s tím kdo dělal byla přihlá a vzduchová klapka v místě co je do ní zasunuto táhlo a to bylo napůl vyskočené, dirka vymačkaná.papanhe píše:Pardon ostřílení bardi., jako začátečník jsem v tom měl dost zmatek a díky proběhlé diskuzi se mi mnohé ujasnilo.
Při prvních zkouškách Teri jsem byl dost rozladěn z malé síly (T20) na jedničku. Udělal jsem si závěs na druhou stranu převodovky. Na zpátečku to je jiné kafe. Pořád to nebylo ono: připadalo mi, že omezovač otáček reaguje nějak podivně. Nerozebíral jsem zatím kryt válce, v návodu toto taky není detailně popsáno. Řekl bych, že tam bude pružinka, která celý mechanizmus udržuje v určité poloze a ta bude asi unavená nebo co?
Prozatím jsem malinko přihnul táhlo od té klapky ke karburátoru (které se tam mele jako nudle v bandě) a je to mnohem lepší. Správně naladit to zřejmě půjde asi jen za pomoci otáčkoměru.
DSK 317
Re: Vari problem s vykonem
Ahoj všem.
Jak to vůbec dopadlo s Terou a jejím problémem s výkonem?
Zajímalo by mě to, protože včera jsem asi také Dojezdil.
Mám vari traktůrek převodovka T20 a motor Jikov. Je to dvoutakt.
Včera jsem jel povozit děti na louku a domů jsem jel na laně.
Popis co s stalo.
Jezdím si krásně po louce asi 15 minut. Pak to vezmu do kopečka. Musím dát plnej. Jedu jedu a po ujetí asi 500m traktůrek začne sám od sebe zpomalovat až zastaví úplně. Motor běží, ale kola se nerozjedou.
Sjedu tedy z kopce dolů, že to vezmu domů po rovince, ale ani náhodou. Prostě motor neotočí kolama ani po rovince. Dám tam zpátečku, ta jede. Rozhodnu se to odcouvat. No ale po chvíli jízdy do mírného kopce se traktůrek opět zastaví a nejede.
Zhasl jsem to a šel pro auto a odtáhl to. Sousedům jsem evidentně zlepšil náladu, když mě viděli, jak mě táhne auto
Olej v převodovce je. Motor nastartovat lze a zdá se mi, že běží normálně.
Sundal jsem pohonnou jednotku, bubínek u spojky byl trochu mastný. Vyčistil jsem to čističem na brzdy, nasadil motor a furt to nejede. Pohne to kolama o 30cm a pak se zastaví a motor se začne trápit.
Sundal jsem znovu motorovou jednotku, zařadil jedničku a otáčel bubínkem spojky rukou a šlo to krásně a kola se otáčela. To znamená, že s převodovkou asi nic není.
Prosím Vás zkuste mi poradit.
Snad jsem to nepřidřel. Bohatost na karburátoru mám nastavenou na 1.5otáčky. Před touto včerejší projížďkou si motor krásně prozpěvoval, nic neklepalo. Karburátor byl pročištěný a olej ve filtru nový.
Díky Lukáš.
Jak to vůbec dopadlo s Terou a jejím problémem s výkonem?
Zajímalo by mě to, protože včera jsem asi také Dojezdil.
Mám vari traktůrek převodovka T20 a motor Jikov. Je to dvoutakt.
Včera jsem jel povozit děti na louku a domů jsem jel na laně.
Popis co s stalo.
Jezdím si krásně po louce asi 15 minut. Pak to vezmu do kopečka. Musím dát plnej. Jedu jedu a po ujetí asi 500m traktůrek začne sám od sebe zpomalovat až zastaví úplně. Motor běží, ale kola se nerozjedou.
Sjedu tedy z kopce dolů, že to vezmu domů po rovince, ale ani náhodou. Prostě motor neotočí kolama ani po rovince. Dám tam zpátečku, ta jede. Rozhodnu se to odcouvat. No ale po chvíli jízdy do mírného kopce se traktůrek opět zastaví a nejede.
Zhasl jsem to a šel pro auto a odtáhl to. Sousedům jsem evidentně zlepšil náladu, když mě viděli, jak mě táhne auto
Olej v převodovce je. Motor nastartovat lze a zdá se mi, že běží normálně.
Sundal jsem pohonnou jednotku, bubínek u spojky byl trochu mastný. Vyčistil jsem to čističem na brzdy, nasadil motor a furt to nejede. Pohne to kolama o 30cm a pak se zastaví a motor se začne trápit.
Sundal jsem znovu motorovou jednotku, zařadil jedničku a otáčel bubínkem spojky rukou a šlo to krásně a kola se otáčela. To znamená, že s převodovkou asi nic není.
Prosím Vás zkuste mi poradit.
Snad jsem to nepřidřel. Bohatost na karburátoru mám nastavenou na 1.5otáčky. Před touto včerejší projížďkou si motor krásně prozpěvoval, nic neklepalo. Karburátor byl pročištěný a olej ve filtru nový.
Díky Lukáš.
Re: Vari problem s vykonem
Asi gufero když máš v bubínku olej .
Tak se podívej na spojku mastná nefunguje, nakonec se spalí.
Olej 2T chce používat kvalitní api:tc
Tak se podívej na spojku mastná nefunguje, nakonec se spalí.
Olej 2T chce používat kvalitní api:tc
Re: Vari problem s vykonem
To, že se motor začne trápit, znamená, že je slyšet, jak jde do zátěže? K tomu spekulace: převodovka T20 nemá opěrné ložisko, jen bronzové futro. Pokud se používá k orbě (převodovka se otočí a orá se na zpátečku), to futro časem zmizí a pak má šnek vůli. Teoreticky se může stát, že se při zatížení šprajcuje. Pokud je nějaké jiné příslušenství - okopávačka, čerpadlo, ap. Zkusil bych nejprve motor tam, tím se snadno zjistí, kde hledat.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”