Motostandard-Terra v historii
Moderátor: DYK
Motostandard-Terra v historii
Toto som nasiel na nete su tam zaujimave obrazky treba len preklikat.http://motostandard-terra.over-blog.com/
Re: Motostandard-Terra v historii
Hezké věci. Ten postřikovač na Terru může být prima.
Pivo je moje palivo.
Re: Motostandard-Terra v historii
Tu su nejake prospekty-katalogy ake bolo prislusenstvo k terre.
Re: Motostandard-Terra v historii
Tu je zaujimave riesenie valcov k terre. http://www.youtube.com/watch?v=SG2g7pmRcNE
Re: Motostandard-Terra v historii
Toto bych chtěl!!!
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Motostandard-Terra v historii
Toto se zde nedávno řešilo, bylo to na aukru.
Chobotek našel i někoho, kdo řešil to "rychlý" přední kolečko pojezdu http://fans-de-motostandard.forumgratui ... de-mon-t27
Chobotek našel i někoho, kdo řešil to "rychlý" přední kolečko pojezdu http://fans-de-motostandard.forumgratui ... de-mon-t27
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Motostandard-Terra v historii
Pár odkazů na cizojazyčná fóra:
- La Passion Motostandard, pro zajímavost vlákno o Vari
- fans de motostandards a odtud vlákno s popisem výrobků
- Fans Gutbrod - Motostandard Belgique
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: sob srp 27, 2011 11:28 pm
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motostandard-Terra v historii
Agzat a Vari a jikov motor sú len kópie starej terry malými zmenami. Terra mala prevodovku v tej dobe s diferenciálom a vypínatelnou uzávierkou a maličkú ako dnes DSK 317 volalo sa to T46 žiadny šnekový prevod.
http://i77.servimg.com/u/f77/11/47/21/30/p2190413.jpg
http://i77.servimg.com/u/f77/11/47/21/30/p2190413.jpg
Re: Motostandard-Terra v historii
TERRA prodávaná v ČSSR nikdy neměla čelní ozubení a diferenciál. Předmětem zakoupení licence od Gutbrod byla převodovka T20 a T19. Všechny ostatní převodovky Gutbrod s aktivním vývodem nebo čelním ozubením a diferenciálem zůstali Gutbrodu. Převodovka DSK 316 a 317 jsou už pak konstrukcí "místních". Stejně jako Agzat, ten vznikl až "po" a na českých konstrukčních prknech. Celý sortiment převodovek Gutbrod lze naleznout v tomto vlákně.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Motostandard-Terra v historii
Našiel som nejaké zaujímavé videá o histórii terra na YouTube tak si pozrite
https://www.youtube.com/watch?v=x0TLRpS ... ture=share
https://www.youtube.com/watch?v=C53p4tL ... ture=share
https://www.youtube.com/watch?v=x0TLRpS ... ture=share
https://www.youtube.com/watch?v=C53p4tL ... ture=share