AGZAT motor
Moderátor: DYK
Re: AGZAT motor
Zdravím agzataci vie my niekto poradit ktorý typ výstupu je pouzity na motoroch Honda gxv 160 alebo gsv 190 montovanych na prevodovku agzat zo 120mm spojkou (N1,N4,N5,N6)?
http://stroje.honda.sk/_cms_/_files/20f ... GXV160.pdf
Pýtam sa preto lebo uvazujem ci sa da na agzat pouzit motor Honda GXV 340.
http://stroje.honda.sk/index.php?_core_ ... ontent=745
Viem ze asi fantazirujem ale za opytanie nic nedam....
http://stroje.honda.sk/_cms_/_files/20f ... GXV160.pdf
Pýtam sa preto lebo uvazujem ci sa da na agzat pouzit motor Honda GXV 340.
http://stroje.honda.sk/index.php?_core_ ... ontent=745
Viem ze asi fantazirujem ale za opytanie nic nedam....
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGZAT motor
Zbytocna vec ten vykon nedostanes na zem.....
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: AGZAT motor
Robim prestavbu na stvorkolesak preto sa o to zaujmam inak by som nad tym ani neuvazoval....
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
Re: AGZAT motor
Hladam niekoho kto ma na agzate namontovyny silnejsi motor ako 6.5Hp.....
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
- serpenton
- Příspěvky: 1353
- Registrován: čtv kvě 12, 2011 10:11 pm
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGZAT motor
... no a taky spojce se to asi líbit nebude - nevím jestli je dimenzovaná na takovej krouťák. Podívej se na ten novej motor od Vari ten má taky slušný parametry ...Atlan píše:Zbytocna vec ten vykon nedostanes na zem.....
Jediný co má na světě cenu je hlína a co z ní vyroste ..
Re: AGZAT motor
Napadly ma zatial 3 problemy jeden je ta spojka ako spominas a dalsie 2 su priruba asi by nepasoval na povodnu a vydrz prevodovky neviem kolko znesie.....niekde som sa docital vo fore ze je stavana na 11Hp....ten motor od vari neni to co hladam ale vdaka za radu...
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
- serpenton
- Příspěvky: 1353
- Registrován: čtv kvě 12, 2011 10:11 pm
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGZAT motor
mě napadá ještě čtvrtý, na takovou aplikaci zbytečně drahý motor.
Jediný co má na světě cenu je hlína a co z ní vyroste ..
Re: AGZAT motor
Uznavam je moc drahy a hladal som dalsiu alternativu a nasiel som tento motor ktory dava vari do mulcovaca F-600B a to briggs&strantton 950 TM ale neviem sa knemu dopatrat na Slovensku alebo v Cechach je to asi novinka na truhu....netusim ani jeho vykon.
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
Re: AGZAT motor
Zdravim potrebujem poradit mam motor agzat PA100 po GO....ale ked sa zahreje strati totalne vykon a netaha ....kde mam hladat problem?Vdaka za rady
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
AGZAT motor
Zdravím.
Mám problém s pohonnou jednotkou, s motorom JM4-002. Ide o dvojtakt s obsahom 100 cccm. Minulý rok som s ním v pohode pracoval. Využíval som ho hlavne spolu s JM 005 na pohon vlečky. Raz ako som ho odstavil, v ten deň šlapal v pohode. Pri ďalšom štartovaní nechcel naskočiť ani za svet! Už predtým s tým bol párkrát problém ale nikdy nie do tej miery, že hoci všetko sa zdalo byť v poriadku, ani za svet nenabehol! Už som ho potom nechal tak. Teraz som sa rozhodol, keďže mi tá vlečka veľmi v záhrade a kolo chalupy chýba, že ho predsa skúsim opraviť. Vyčistil som karburátor od špiny a aj starého paliva. Prečistil som aj sviečku. Najprv nič. Zistil som, že iskra je dosť slabšia... Tak som sklepol odtrh na sviečke na čo najmenej, kým som jasne nevidel, že ide iskra. Na moje prekvapenie po pár pokusoch naštartoval. Aj som s ním jeden deň jazdil v pohode. Teraz pred pár dňami som skúšal štartovať a nič už! Márna snaha. Iskra síce išla ale aj tak nič. Povedal som si, asi je odpálený zapaľovací tyristor, je tam použitý trojpólový GY-T s vývodom priamo na sviečku. Náš sused má rovnaký motor, tak ten tyristor som vzal ku nemu. Napojili sme ho na jeho motor a s ním jeho motor nedal ani prsk... Tak som sa rozhodol, že kúpim nový tyristor aj s káblom VN a aj novú fajku na sviečku. K ničomu mi to však nedopomohlo... Zvláštne bolo, že s tým starým tyristorom to dalo aspoň slabučkú iskru, s novým vôbec nič! Povedal som si, že asi je niekde zrada v elektrike. Zhodil som z motora dekel s nádržou, plechový kryt telesa ventilátora ktorý je zároveň aj spriahnutý s mechanizmom šnúrového štartéra. Až som zložil aj samotné teleso. Pod ním už sú cievky na statore. Celý som ho vybral von, všetky cievky aj prívody premeral. Nikde som nenašiel prerušenie či skraty alebo zvody. Zložil som to potom nazad, skúšam, iskra ide aj keď stále len taká malá... Skúšam štartovať, po pár pokusoch to zakuckalo už už sa zdalo že naskočí. Ale nič už potom. Aj sa to prechlastalo. Nepomohlo vyšróbovanie sviečky, prevetranie pár ťahmi ani vypálenie samotnej sviečky nad sporákom. Proste nič a napokon už vôbec nešla iskra ani s novozakúpeným tyristorom, ani so starým. Tak je to celé vyslovene že mysteriózne záhada jak šlak. Teraz nechápem už ozaj ničomu... Starý tyristor na susedovom nedal iskru vôbec. Na mojom slabá ale bola, potom nič. S novým vôbec! A tak teraz neviem, v čom je čert zakopaný? Môže byť príčinou aj samotné magneto /rotor/, ktoré sa vrtí uprostred? Že je oslabené magnetické pole? Alebo je zlý spoj v impulznej cievke /žltý kábel/, ktorá spína tyristor? Či je zlá cievka, ktorá napája tyristor /červený kábel/, prerazená, medzizávitový skrat alebo čo už... Nechápem proste z tohto celého. Tak budem Vám nesmierne vďačný za každú radu. Rozmýšľam, či previť obe cievky, alebo rovno kúpiť celý stator alebo čo s tým vlastne...
Ešte raz, vďaka za každú radu i postreh.
Mám problém s pohonnou jednotkou, s motorom JM4-002. Ide o dvojtakt s obsahom 100 cccm. Minulý rok som s ním v pohode pracoval. Využíval som ho hlavne spolu s JM 005 na pohon vlečky. Raz ako som ho odstavil, v ten deň šlapal v pohode. Pri ďalšom štartovaní nechcel naskočiť ani za svet! Už predtým s tým bol párkrát problém ale nikdy nie do tej miery, že hoci všetko sa zdalo byť v poriadku, ani za svet nenabehol! Už som ho potom nechal tak. Teraz som sa rozhodol, keďže mi tá vlečka veľmi v záhrade a kolo chalupy chýba, že ho predsa skúsim opraviť. Vyčistil som karburátor od špiny a aj starého paliva. Prečistil som aj sviečku. Najprv nič. Zistil som, že iskra je dosť slabšia... Tak som sklepol odtrh na sviečke na čo najmenej, kým som jasne nevidel, že ide iskra. Na moje prekvapenie po pár pokusoch naštartoval. Aj som s ním jeden deň jazdil v pohode. Teraz pred pár dňami som skúšal štartovať a nič už! Márna snaha. Iskra síce išla ale aj tak nič. Povedal som si, asi je odpálený zapaľovací tyristor, je tam použitý trojpólový GY-T s vývodom priamo na sviečku. Náš sused má rovnaký motor, tak ten tyristor som vzal ku nemu. Napojili sme ho na jeho motor a s ním jeho motor nedal ani prsk... Tak som sa rozhodol, že kúpim nový tyristor aj s káblom VN a aj novú fajku na sviečku. K ničomu mi to však nedopomohlo... Zvláštne bolo, že s tým starým tyristorom to dalo aspoň slabučkú iskru, s novým vôbec nič! Povedal som si, že asi je niekde zrada v elektrike. Zhodil som z motora dekel s nádržou, plechový kryt telesa ventilátora ktorý je zároveň aj spriahnutý s mechanizmom šnúrového štartéra. Až som zložil aj samotné teleso. Pod ním už sú cievky na statore. Celý som ho vybral von, všetky cievky aj prívody premeral. Nikde som nenašiel prerušenie či skraty alebo zvody. Zložil som to potom nazad, skúšam, iskra ide aj keď stále len taká malá... Skúšam štartovať, po pár pokusoch to zakuckalo už už sa zdalo že naskočí. Ale nič už potom. Aj sa to prechlastalo. Nepomohlo vyšróbovanie sviečky, prevetranie pár ťahmi ani vypálenie samotnej sviečky nad sporákom. Proste nič a napokon už vôbec nešla iskra ani s novozakúpeným tyristorom, ani so starým. Tak je to celé vyslovene že mysteriózne záhada jak šlak. Teraz nechápem už ozaj ničomu... Starý tyristor na susedovom nedal iskru vôbec. Na mojom slabá ale bola, potom nič. S novým vôbec! A tak teraz neviem, v čom je čert zakopaný? Môže byť príčinou aj samotné magneto /rotor/, ktoré sa vrtí uprostred? Že je oslabené magnetické pole? Alebo je zlý spoj v impulznej cievke /žltý kábel/, ktorá spína tyristor? Či je zlá cievka, ktorá napája tyristor /červený kábel/, prerazená, medzizávitový skrat alebo čo už... Nechápem proste z tohto celého. Tak budem Vám nesmierne vďačný za každú radu. Rozmýšľam, či previť obe cievky, alebo rovno kúpiť celý stator alebo čo s tým vlastne...
Ešte raz, vďaka za každú radu i postreh.
AGZAT motor
Dobry den chcel by som sa spytat mame AGZAT takyto http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz/13 ... tvom-6.jpg
A potrebujeme vymenit horne gufero, pod zapalovanim, viete poradit alebo nejaky postup ? Dakujem
A potrebujeme vymenit horne gufero, pod zapalovanim, viete poradit alebo nejaky postup ? Dakujem
AGZAT motor
Caute Agzatáci. Mohli by ste prosim pomôct. Na mojom agzate pa100 mam taky problem ze neviem vyriesit aby my netekal z nadrze von palivo. Uz som kupil aj novu zatku na palivovú nádrz, menil som aj tesnenie ale stale my (vypluva benzin hore cez zatku)cez vetracny otvor pal.nadrza. je to mozne nejak zbavit sa toho problemu? .prosim pomozte. Dakujem.
Re: AGZAT motor
Najlepsie netankovat uplne do plna ale max do 3/4 nadrze....
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
Re: AGZAT motor
dobry mam novy motor agzat pa 100-dvojtakt. na motore mam nastavene volnobezne otacky . ked motor vypnem a schladne ze je uplne studeny a nastartujem ho tak su volnobezne otacky vysoke a asi 5 minut trva kym sa znizia na nastavene otacky. v com moze byt chyba? motor ma 2 a pol mesiaca. a vymenil som tam ten cinsky karburator za karburator original uplne novy jikov.
AGZAT motor
Prosim poradte... mam motor agzat dvojtakt a mam taky problem ze stratil som pruzinku co bol na kovovej packe regulatora, kupil som uz novu pruzinku ale neviem kde to presne patri. Mam to dat na tu plastovu do dierki kde je aj ta kovova tycka ktoru taha karburator? teraz bez pruzinky nereaguje regulator aku funkciu ma presne ta pruzinka??co to taha? Ako funguje presne ten regulator?a este tolko ze nevadi to ked mam opacne namontovanu tiahlo klapky(kovova tycka) ?neviem presne ako to bolo povodne .