MF 70
Napsal: pon říj 12, 2009 9:56 am
Nevet nekdo kolik má otáček kardan na MF 70?
Lojzo, to je prosím optimální provoz motoru těch 3500 ot/min? Potřeboval bych to vědět pro výpočet velikosti řemenice na tona k MF, protože ho chci předělat za Zetor 25. Chtěl bych docílit zhruba stejných otáček hrabic, protože tak je to asi správné a ideální pro obracení i shrnování. Když tak mě klidně opravte, jestli nemám pravdu. Lojzo napíšu Ti i na SZ.Lojza2 píše:Zdravím,
700ot při 3500ot/min
To je snad jediná práce s MF, která tě nestojí ani moc nervů - pokud to ovšem nastartuješ. Přívěs je myslím na 360 kg, tzn. půl tuny s přehledem.naftak píše:Zdravím,
Chcel by som sa spýtat majitelov MF70 ci pouzivaju tuto nasinu aj na tahanie vozíka. Je MFka na to vhodná? Nemoze sa poskodit nieco v prevodovke? Kolko asi toho utiahne? Je to porovnatelne ako vari? prípadne slabsie - silnejsie?
Dakujem za kazde vyjadrenie
Jozef
Zdravím, tak tohle vypadá na vylámané zuby ve šnekovém kole na ose pneumatik, zkus vykvaltovat a tlačit jen tak bez motoru, nesmí zadrhávat kola(pneu). Kamarádovi jsem MFku rozebíral a kolečko bylo bez pěti zubů. Nové stojí 2300,- v Agrowestu. podle mě není MFka dělaná na tahání vyzíku, ale připojovala se lavička s kolečky aby se nemuselo se sekačkou běhat. Někdo na foru psal že uvažuje i o pluhu.Zetor píše:Zdravím všechny,
taky máme MFku, když jede (a neměníme zrovna jednu svíčku za druhou ), tak je to perfektní pomocník, tomu se žádný Mountfield nevyrovná . Chtěl bych se zeptat, jestli je u MF normální, že po zmáčknutí spojky (zrovna jedu-mám kvalt), se kola skoro natvrdo zablokují. Prostě to i z kopečka zastaví na místě, až skoro klepnu zvedlou kosou o zem. Abych to lépe popsal. Když stojí sólo nastartovaná bez kvaltu, zmáčknu spojku, dám 1 rychlost, tak musím hodně přidat abych se po rovině rozjel a nechcípla. Potom když jede, tak můžu dát volnoběh a přejedu cokoliv. Naopak když za jízdy zmáčknu spojku, tak se bloknou kola, vyřadím a pouštím spojku (nemám nic zařazeno, kosu, pojezd, prostě nic), tak musím taky přidat plyn aby nechcípla. Potom zase můžu dát vonoběh a normálně běží v klidu. Spojka zabírá moc rychle, pomalu pouštím a nejednou to skočí a už jede. Brzdy jsou volné, takže blokování kol by neměly způsobovat. Nemůže být nějaké ložisko v převodovce přidřené? Ale oleje je tam až dost, tak nevím. Třeba by stačilo jen něco poštelovat bez rozebrání... Předem všem moc děkuju za rady
Ahoj, díky za odpověď. Tak to jsi mě uklidnil, myslel jsem že je tam něco špatně. Na tu spojku se skusím někdy podívat .Kutil.cz píše:To že se zastaví při vypnutí spojky je v pořádku,to je daný konstrukcí,ale to že se Ti to špatně rozjíždí vypadá spíše na špatně seřízenou spojku,nebo ojetej třecí grafitovej kroužek. Už jsem ho viděl i tak ojetej,že se musela měnit i ta kovová vypínací objímka. Zkus doladit spojku,pokud se Ti to nebude dařit,zkus to rozpůlit a mrknout na to.
Když vykvaltuju, tak ji normálně tlačím a nic se nezadrhává. Tak teď už je mě jasné to zastavování, když je tam šnek a šnekové kolo . Za tou naší se nikdy nic netahalo, tak by to mělo být dobré. Díky za odpověď .Pepik_Plzen píše:Zdravím, tak tohle vypadá na vylámané zuby ve šnekovém kole na ose pneumatik, zkus vykvaltovat a tlačit jen tak bez motoru, nesmí zadrhávat kola(pneu). Kamarádovi jsem MFku rozebíral a kolečko bylo bez pěti zubů. Nové stojí 2300,- v Agrowestu. podle mě není MFka dělaná na tahání vyzíku, ale připojovala se lavička s kolečky aby se nemuselo se sekačkou běhat. Někdo na foru psal že uvažuje i o pluhu.
třeba tady:palisander píše:Chcel by som sa vás opýtať či náhodou neviete niekto o dobrom obchode s ND na MF 70 v Čechách, alebo o nejakom e-schope.