Aká prevodovka ?
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 121
- Registrován: čtv čer 11, 2009 7:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Aká prevodovka ?
Čaute
Plánujem kúpiť malotraktor Azat a neviem aká prevodovka by mi viac vyhovovala, či s diferenciálom alebo bez?
Dvôvod využitia je oranie záhrady na jeseň a rozrábanie na jar. v budúcnosti možno neaká kosačka.
A ešte ak mi vie niekto pradiť, ktorý kultivátor je lepší:
- Rotačný kultivátor: klasika
alebo
- Závesný kultivátor: (info: http://www.danmar.sk/files/ot006.jpg)
Plánujem kúpiť malotraktor Azat a neviem aká prevodovka by mi viac vyhovovala, či s diferenciálom alebo bez?
Dvôvod využitia je oranie záhrady na jeseň a rozrábanie na jar. v budúcnosti možno neaká kosačka.
A ešte ak mi vie niekto pradiť, ktorý kultivátor je lepší:
- Rotačný kultivátor: klasika
alebo
- Závesný kultivátor: (info: http://www.danmar.sk/files/ot006.jpg)
Re: Aká prevodovka ?
[quote="ivann1"]Čaute
Plánujem kúpiť malotraktor Azat a neviem aká prevodovka by mi viac vyhovovala, či s diferenciálom alebo bez?
Dvôvod využitia je oranie záhrady na jeseň a rozrábanie na jar. v budúcnosti možno neaká kosačka.
A ešte ak mi vie niekto pradiť, ktorý kultivátor je lepší:
- Rotačný kultivátor: klasika
no mozno ta presvedcim ako suseda kup vari system s motorom jikov 1447 133 cm/3 prevodovku dsk 317 s prislusenstvom /pluh obracak ,stelovacie teleso,rotavator,jarkovac ,vyoravac ,male kolesa pr.tusim 280mm,/usetris 500€ ,nepropagujem predajcu ,ale http://www.supa.sk kupoval pred 2 tyzdnami a nelutuje .chcel tiez povodne agzat,ale ja mam vari so spojkov 80 ,4 roky a neviem ze mam ,bracho ma agzat 5 rokov a menil spojku 3 x a to nerobi ako ja ,on ho setri ale ja nie .je to na zvazenie
ja mam rotacny rotavator bez sestihranu ,je lacnejsi
Plánujem kúpiť malotraktor Azat a neviem aká prevodovka by mi viac vyhovovala, či s diferenciálom alebo bez?
Dvôvod využitia je oranie záhrady na jeseň a rozrábanie na jar. v budúcnosti možno neaká kosačka.
A ešte ak mi vie niekto pradiť, ktorý kultivátor je lepší:
- Rotačný kultivátor: klasika
no mozno ta presvedcim ako suseda kup vari system s motorom jikov 1447 133 cm/3 prevodovku dsk 317 s prislusenstvom /pluh obracak ,stelovacie teleso,rotavator,jarkovac ,vyoravac ,male kolesa pr.tusim 280mm,/usetris 500€ ,nepropagujem predajcu ,ale http://www.supa.sk kupoval pred 2 tyzdnami a nelutuje .chcel tiez povodne agzat,ale ja mam vari so spojkov 80 ,4 roky a neviem ze mam ,bracho ma agzat 5 rokov a menil spojku 3 x a to nerobi ako ja ,on ho setri ale ja nie .je to na zvazenie
ja mam rotacny rotavator bez sestihranu ,je lacnejsi
-
- Příspěvky: 121
- Registrován: čtv čer 11, 2009 7:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Aká prevodovka ?
zde,
Ja som chcel agzata kvoli tomu, že má silnejšiu prevodovku ktorá je stavaná na 11HP. Kdežto Vari asi iba na 8HP.
A to, že brat menil spojku a ty nie bude asi v tom, že ho šetrý. Lebo odstredivá spojka funguje na základe odstredivej sily. A kedže ty máš 2takt Jikov ktorý má večšie otáčky(väčšia odstredivá sila) oproti bratovmu, ktorý má ak dobre predpokladám asi 4takt, ktorý má nižšie otáčky(tým pádom menšia odstredivá sila oproti tvojmu) je viac namáhaná spojka a skôr sa zoderie. Teda to je aspoň môj názor, ak sa mýlim nech ma niekto opravý.
A ten cenový rozdiel je tiež na zváženie
Ja som chcel agzata kvoli tomu, že má silnejšiu prevodovku ktorá je stavaná na 11HP. Kdežto Vari asi iba na 8HP.
A to, že brat menil spojku a ty nie bude asi v tom, že ho šetrý. Lebo odstredivá spojka funguje na základe odstredivej sily. A kedže ty máš 2takt Jikov ktorý má večšie otáčky(väčšia odstredivá sila) oproti bratovmu, ktorý má ak dobre predpokladám asi 4takt, ktorý má nižšie otáčky(tým pádom menšia odstredivá sila oproti tvojmu) je viac namáhaná spojka a skôr sa zoderie. Teda to je aspoň môj názor, ak sa mýlim nech ma niekto opravý.
A ten cenový rozdiel je tiež na zváženie
Re: Aká prevodovka ?
Ivane, tak to není. Spojky u dvou a čtyžtaktu jsou konstrukčně jiné a nedá se to takto stovnávat. Příčin poruchy může být víc a jsou lidí co mají problém s oběma druhy odstředivých spojek. Zde má, podle mne, taky čtyřtakt, ale nevím, jen hádám.
Převodovka Agzatu má skutečně větší únosnots a pokud Agzat, pak jedině s diferenciálem. Na druhé straně ani na Vari a Agzat nedostaneš motor takového výkonu, aby znižoval životnost převodovek a navíc ty motory budou mít ptejný výkon. Konec konců obě převodovky pochází z prken konstruktérů v Libici n. Cidlinou.
Převodovka Agzatu má skutečně větší únosnots a pokud Agzat, pak jedině s diferenciálem. Na druhé straně ani na Vari a Agzat nedostaneš motor takového výkonu, aby znižoval životnost převodovek a navíc ty motory budou mít ptejný výkon. Konec konců obě převodovky pochází z prken konstruktérů v Libici n. Cidlinou.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Aká prevodovka ?
DYK píše:Ivane, tak to není. Spojky u dvou a čtyžtaktu jsou konstrukčně jiné a nedá se to takto stovnávat. Příčin poruchy může být víc a jsou lidí co mají problém s oběma druhy odstředivých spojek. Zde má, podle mne, taky čtyřtakt, ale nevím, jen hádám.
Převodovka Agzatu má skutečně větší únosnots a pokud Agzat, pak jedině s diferenciálem. Na druhé straně ani na Vari a Agzat nedostaneš motor takového výkonu, aby znižoval životnost převodovek a navíc ty motory budou mít ptejný výkon. Konec konců obě převodovky pochází z prken konstruktérů v Libici n. Cidlinou.
bracho ma agzat (zlto - modrý) 3.3kw2 takt orginal agzat 100cm/3
a ja 2takt jikov 133cm/3 davam foto mojho motora
motorová jednotka Jikov 1453
2 takt
moment krútenia 7,7 Nm
zdvihový objem 133 cm3
palivo natural 95 + olej
spotreba 1,2 l/mhod
prevodovka dsk 317 - 3 rýchl. vpred, 1 vzad
uzávierka - 4 polohy
hmotnosť 250 kg
- Přílohy
-
- motor_1453.jpg (10.11 KiB) Zobrazeno 19152 x
-
- Příspěvky: 121
- Registrován: čtv čer 11, 2009 7:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Aká prevodovka ?
DYK píše:Převodovka Agzatu má skutečně větší únosnots a pokud Agzat, pak jedině s diferenciálem. .
Dyk,
prečo prevodovku "jedine" s diferenciálom?
Mohol by si mi to objasniť? Nech som zas o čosi múdrejší
Re: Aká prevodovka ?
No, beru to odle příměru když Vari, tak v DSK 317 a ne T20. Prostě, když se kupuje nový stroj tak na tom zbytečně nešetřit, protože by mohla dojít doba, že si člověk řekne :kdybych vzal tu s tím diferenciálem.... Je to nejkonfortnější převodovka a diferenciál ocení majitel hlavně v dopravě. Proti volnoběžkám v kolech - jiné lepší chování se při provozu. O vývodových hřídelých nemá cenu psát. To je jasná volba, protože třeba tažený rotavátor je nebe a dudy proti rotavároru na ose kol.
Co mě vadí od výrobce je tento text při vychvalování stroje: Prevodovka s diferenciálom a uzávierkou je vyšší štandard, ktorý okrem špičkových zahraničných výrobcov ostatná domáca a česká konkurencia nemá
Nezpochybňuji že to není pravda, ale nebyt čechů tak mají hovno a ne převodovku. Proto se taky přestolo brát z Prákovců a DSK se odlévají zde. To už je ale jiná pohádka.
Co mě vadí od výrobce je tento text při vychvalování stroje: Prevodovka s diferenciálom a uzávierkou je vyšší štandard, ktorý okrem špičkových zahraničných výrobcov ostatná domáca a česká konkurencia nemá
Nezpochybňuji že to není pravda, ale nebyt čechů tak mají hovno a ne převodovku. Proto se taky přestolo brát z Prákovců a DSK se odlévají zde. To už je ale jiná pohádka.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Aká prevodovka ?
Vsetko je o peniazoch. Ak mozem za seba tak urcite nekupovat hnaciu jednotku Agzat. Tento tyzden som rozoberal 6 a cim viac ich rozoberiem tym viac som si isty tym ze to nieje najlepsie riesenie. 100cm3 je malo, ked z toho clovek chce vyzmykat nejaky vykon tak musi odpojit obmedzovac ako pri rotacnej kose, potom to uz ide ale zas pri 8000ot/min dostava ten motor dost na prdel.
Hnacia jednotka Vari je lepsia, objem 133ccm je uz lepsi, ale zas je to koncepcne stary stroj vychadzajuci este z nemeckej terry, naviac ma problem s emisiami, preto sa od neho v poslednej dobe upusta. VAri prevodovka je dobra, vyhoda je ze k nej mozme pripojit rotavator, avsak to robia ludia iba na zahradkach lebo ked ma vari s vleckou a komplet zavazia na prevodovke tak dojde na policko, vypriahne vlecku, vyberie kolesa(neviem ako sa to da normalne urobit v jednej osobe, podla mna aspon dvaja aj tak maju co robit so zavaziami) nahodi rotavator, obrobi policko a naspet rozobera a sklada. Na slak trafenie.
Pokial je mozna volba prevodovky tak podla mna agzat, omnoho vyspelejisa, komfortnejsia, o robustnosti nebreba hovorit, kto vydel rozobrate obe prevodovky pochopi.
Pre zahradkara je asi najlepsia volba Agzat prevodovka, ako hnaciu jednotku by som zvolil urcite stvortakt, aspon Honda GCV 160. Pre hoby pouzivatela nedobytny stroj. Ak by chcel clovek trochu zainvestovat tak potom GXV 160/190.
Kupu jednooseho traktora zvazujeme aj my doma, nakolko ich opravujeme aj predavame tak nasou volbou bude asi skladacka z vybranych dielov. Predstava je asi taka, ze sa objedna Agzat prevodovka, agzat poloosi, Ale rafiky Vari 14" bez pneumatik. Ako hnaciu jednotku volime B&S 825 Intek Pro (6,5HP, 11,2Nm).
cize pohanat to bude Briggs, Agzat prevodovka to v pohode znesie a aby sme ten vykon preniesli na zem tak tam pojdu disky z Vari a na to Sipaky Barim 6,5-14, asi vzor TZ13 alebo TZ18, nie tie shitove 14ky co idu na vari originalne, idu aj na Mini 070, ta vzorka sa hned zatrepe a nic netaha.
Toto je premna najoptimalnejsia volba, deluxe jednoosak.
Ale pre bezne potreby Agzat prevodovka, Honda motor a majitel chrochta blahom.
Hnacia jednotka Vari je lepsia, objem 133ccm je uz lepsi, ale zas je to koncepcne stary stroj vychadzajuci este z nemeckej terry, naviac ma problem s emisiami, preto sa od neho v poslednej dobe upusta. VAri prevodovka je dobra, vyhoda je ze k nej mozme pripojit rotavator, avsak to robia ludia iba na zahradkach lebo ked ma vari s vleckou a komplet zavazia na prevodovke tak dojde na policko, vypriahne vlecku, vyberie kolesa(neviem ako sa to da normalne urobit v jednej osobe, podla mna aspon dvaja aj tak maju co robit so zavaziami) nahodi rotavator, obrobi policko a naspet rozobera a sklada. Na slak trafenie.
Pokial je mozna volba prevodovky tak podla mna agzat, omnoho vyspelejisa, komfortnejsia, o robustnosti nebreba hovorit, kto vydel rozobrate obe prevodovky pochopi.
Pre zahradkara je asi najlepsia volba Agzat prevodovka, ako hnaciu jednotku by som zvolil urcite stvortakt, aspon Honda GCV 160. Pre hoby pouzivatela nedobytny stroj. Ak by chcel clovek trochu zainvestovat tak potom GXV 160/190.
Kupu jednooseho traktora zvazujeme aj my doma, nakolko ich opravujeme aj predavame tak nasou volbou bude asi skladacka z vybranych dielov. Predstava je asi taka, ze sa objedna Agzat prevodovka, agzat poloosi, Ale rafiky Vari 14" bez pneumatik. Ako hnaciu jednotku volime B&S 825 Intek Pro (6,5HP, 11,2Nm).
cize pohanat to bude Briggs, Agzat prevodovka to v pohode znesie a aby sme ten vykon preniesli na zem tak tam pojdu disky z Vari a na to Sipaky Barim 6,5-14, asi vzor TZ13 alebo TZ18, nie tie shitove 14ky co idu na vari originalne, idu aj na Mini 070, ta vzorka sa hned zatrepe a nic netaha.
Toto je premna najoptimalnejsia volba, deluxe jednoosak.
Ale pre bezne potreby Agzat prevodovka, Honda motor a majitel chrochta blahom.
Re: Aká prevodovka ?
Nazdar chlapče Tvoje volba nebo spíše výběr není špatný a je to na tobě ALE. Tímto způsobem, bohu žel, se nákup hotové sestavy prodraží. Sám víš, že něco poskládat z dílů a nebo koupit celé vychází finančně vždy jinak a když se podívám na akční sety Vari je to bez debat. Ale jak říkám: "jak chcou vaši, našim je to jedno" Ještě bych snad doplnil, že Vari začíná pomalu ale jistě zapracovávat do sortimentu motor Honda GSV 190.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Aká prevodovka ?
Seruus.
Jadne beriem co pises, je to pravda. Ako som vravel, ja mam tu moznost cize ma skladacka vyde lacnejsie ako akciovka priamo do vari, ale pre bezneho spotrebitela je takato moznost skoro nemozna, financne aj nevyhodna. mame toho plnu dielnu a doba ide dopredu, moj nazor je ze dvojtakty su v tomto sorimente uz pomaly ale isto mimo hru, a stvortakty ich vytlacia aj v inych oblastiach,ale to je uz zas ina tema.
O skladani veci zo suciastok viem svoje. Otec sa v zime nudil tak si zapol pocitac, otvoril katalog a do podlozky rozpisal motorovu pilu Stihl Ms 250. Nova stala 15 000Sk. keby ju objednal po suciastkach a poskladal tak material by vysiel na 45 000Sk. to je prirazka 300 percent
A takto je to skoro vsade. Vcera bol u nas dealer od Stihlu, zasipal nas katalogmi, nalepkami, ciapkami, plagatmi, kalendarmi atd, potom je jasne z kadial na to maju peniaze.
Jadne beriem co pises, je to pravda. Ako som vravel, ja mam tu moznost cize ma skladacka vyde lacnejsie ako akciovka priamo do vari, ale pre bezneho spotrebitela je takato moznost skoro nemozna, financne aj nevyhodna. mame toho plnu dielnu a doba ide dopredu, moj nazor je ze dvojtakty su v tomto sorimente uz pomaly ale isto mimo hru, a stvortakty ich vytlacia aj v inych oblastiach,ale to je uz zas ina tema.
O skladani veci zo suciastok viem svoje. Otec sa v zime nudil tak si zapol pocitac, otvoril katalog a do podlozky rozpisal motorovu pilu Stihl Ms 250. Nova stala 15 000Sk. keby ju objednal po suciastkach a poskladal tak material by vysiel na 45 000Sk. to je prirazka 300 percent
A takto je to skoro vsade. Vcera bol u nas dealer od Stihlu, zasipal nas katalogmi, nalepkami, ciapkami, plagatmi, kalendarmi atd, potom je jasne z kadial na to maju peniaze.
-
- Příspěvky: 121
- Registrován: čtv čer 11, 2009 7:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Aká prevodovka ?
KUBO,
Kedže sa vo veci vyznáš tak čo hovorýš na motor Honda GSV190? (na agzatáckej stránke ho majú teraz v ponuke). Čo chcem od neho je aby na jeseň zoral záhradu a na jar ju rozrobil a aby pár rôčkov vydržal bez poruchy.
Kedže sa vo veci vyznáš tak čo hovorýš na motor Honda GSV190? (na agzatáckej stránke ho majú teraz v ponuke). Čo chcem od neho je aby na jeseň zoral záhradu a na jar ju rozrobil a aby pár rôčkov vydržal bez poruchy.
Re: Aká prevodovka ?
No, problematiky znalych je tu viac, takze ja poviem len svoj nazor. Rozobrate som to nemal, takze co je vo vnutri ti nepoviem.
Z toho co som zatial vycital asi tolko:
LIATINOVA VLOZKA VALCA-pokrok vpred, vecsina strojov ma hlinikovy valec potiahnuty vrstvou nikosilu, velmi odolna povrchova uprava, avsak v pripade poskodenia v podstate neopravitelna. Zatial sme valec s liatinovou vlozkou na vybrus neposielali, z toho vyplyva ze to asi nieco vydrzi, avsak neviem ako sa k tomu postavi chlapik ktory robi vybrusy, ci budu schopny spravit piest na mieru nakolko u vyrobcu sa da objednat len nova suciastka, neverim zeby predaval vybrusove piesty a kruzky. Cize tu hovorim ANO
ZDVIHOVY OBJEM- 187ccm, k tomu neje co povedat, je to vykon z ktoreho sa da tazit.
VYKON-6,5Hp je v tejto triede spicka, rovnako ako B&S Intek Pro 65, ak nepocitam Tecumseh Enduro s vykonom 7HP, avsak Tecumseh skoncil vyrobu cize je mimo hru. 3600ot/min je u stvortaktov klasika, avsak pochybujem ze motor bude dosahovat tieto otacky.
KRUTIACI MOMENT- 13,2Nm je maximum v tejto skupine motorov, tento motor by som urcite nekombinoval s Vari prevodovkou, coskoro by ju poslal do vecnych lovist. Dobre je ze tuto hodnotu dosahuje motor uz pri 2500ot/min, len na tento fakt je potrebne mysliet aj pri praci, u ostatnych strojov je to jednotuche, pretoze maximalny vykon aj maximalny krutiaci moment dosahuju pri rovakej urovni a to napr. B&S pri 3050ot/min. Cize sa da plny plyn a robi sa. U tejto Hondy bude treba s plynom trochu pracovat ak chceme parametre motora vyuzivat hospodarne a nie ho stale tocit na plny kotol.
CHLADENIE VZDUCHOM- co povedat, v jednoduchosti je krasa a dokonalost.
MAZANIE ROZSTREKOM- jednoduche riesenie, spolahlive. Je vsak pravda ze napr. B&S u profi motorov pouziva tlakove mazanie s olejovym filtrom, co je kvalitnejsie, avsak mazanie rozstrekom je plne dostacujuce, len treba priebezne kontrolovat hladinu oleja.
ZAPALOVANIE - tranzistorove, klasika, bez poruch.
K ostatnym udajom niet co hovorit, mozno akurat k uvadzanej spotrebe 1,3l/hod, u B&S, Tecumseh sa tato hodnota pohybuje okolo 0,7-0,9l/hod. Avsak neviem podla ktorej normy (SAE,DIN) vyrobcovia tieto udaje odsledovali, cize k tomu sa neda co povedat. Ale spotreby by som sa nebal, ak clovek vyuziva u tychto stvortaktov vykon a krutiaci moment uvazlivo, su velmi hospodarne.
Tolko moj skromny nazor, podla mna kupou akejkolvek Hondy clovek nespravi krok vedla.
Z toho co som zatial vycital asi tolko:
LIATINOVA VLOZKA VALCA-pokrok vpred, vecsina strojov ma hlinikovy valec potiahnuty vrstvou nikosilu, velmi odolna povrchova uprava, avsak v pripade poskodenia v podstate neopravitelna. Zatial sme valec s liatinovou vlozkou na vybrus neposielali, z toho vyplyva ze to asi nieco vydrzi, avsak neviem ako sa k tomu postavi chlapik ktory robi vybrusy, ci budu schopny spravit piest na mieru nakolko u vyrobcu sa da objednat len nova suciastka, neverim zeby predaval vybrusove piesty a kruzky. Cize tu hovorim ANO
ZDVIHOVY OBJEM- 187ccm, k tomu neje co povedat, je to vykon z ktoreho sa da tazit.
VYKON-6,5Hp je v tejto triede spicka, rovnako ako B&S Intek Pro 65, ak nepocitam Tecumseh Enduro s vykonom 7HP, avsak Tecumseh skoncil vyrobu cize je mimo hru. 3600ot/min je u stvortaktov klasika, avsak pochybujem ze motor bude dosahovat tieto otacky.
KRUTIACI MOMENT- 13,2Nm je maximum v tejto skupine motorov, tento motor by som urcite nekombinoval s Vari prevodovkou, coskoro by ju poslal do vecnych lovist. Dobre je ze tuto hodnotu dosahuje motor uz pri 2500ot/min, len na tento fakt je potrebne mysliet aj pri praci, u ostatnych strojov je to jednotuche, pretoze maximalny vykon aj maximalny krutiaci moment dosahuju pri rovakej urovni a to napr. B&S pri 3050ot/min. Cize sa da plny plyn a robi sa. U tejto Hondy bude treba s plynom trochu pracovat ak chceme parametre motora vyuzivat hospodarne a nie ho stale tocit na plny kotol.
CHLADENIE VZDUCHOM- co povedat, v jednoduchosti je krasa a dokonalost.
MAZANIE ROZSTREKOM- jednoduche riesenie, spolahlive. Je vsak pravda ze napr. B&S u profi motorov pouziva tlakove mazanie s olejovym filtrom, co je kvalitnejsie, avsak mazanie rozstrekom je plne dostacujuce, len treba priebezne kontrolovat hladinu oleja.
ZAPALOVANIE - tranzistorove, klasika, bez poruch.
K ostatnym udajom niet co hovorit, mozno akurat k uvadzanej spotrebe 1,3l/hod, u B&S, Tecumseh sa tato hodnota pohybuje okolo 0,7-0,9l/hod. Avsak neviem podla ktorej normy (SAE,DIN) vyrobcovia tieto udaje odsledovali, cize k tomu sa neda co povedat. Ale spotreby by som sa nebal, ak clovek vyuziva u tychto stvortaktov vykon a krutiaci moment uvazlivo, su velmi hospodarne.
Tolko moj skromny nazor, podla mna kupou akejkolvek Hondy clovek nespravi krok vedla.
Re: Aká prevodovka ?
Ak môžem, pridám svoj postreh. Máme doma agzat s motorom honda 160 ccm. Už má asi 10 rokov, od novoty je používaný skôr "sviatočne". Na jeseň poorieme záhradu a na jar rozrobíme rotavátorom. Je to asi 10 árov. Co sa týka motora, celkom ujde, aj ked výkon by mohol byť aj trochu vyšší. Už dlhší čas pri vyšších otáčkach vynecháva, najme ked je v zábere, s pluhom alebo rotavátorom. Kontroloval som aj karburátor, ale vôbec to nepomohlo. Sviečka je vypálená pekne, aj štarty sú výborné. Takže neviem .
Spojka už bola opravovaná, praskli pružiny. Ked som sa pýtal, viacerí známi s ňou mali problémi.
Pluh obracák, orie pekne, ale práca zaslúžená, je dosť ťažký, manévruje sa s ním dosť zle.
Rotavátor pracuje pekne, mám ten, žo sa pripája priamo k traktoru, na vývodoví hriadel. Točí sa proti smeru jazdy, a ten motor má toho ozaj dosť. A uzávierky na kolesách....... No, v každom prípade sa človek narobí, pri manévrovaní a pri pripájaní náradia.
Spojka už bola opravovaná, praskli pružiny. Ked som sa pýtal, viacerí známi s ňou mali problémi.
Pluh obracák, orie pekne, ale práca zaslúžená, je dosť ťažký, manévruje sa s ním dosť zle.
Rotavátor pracuje pekne, mám ten, žo sa pripája priamo k traktoru, na vývodoví hriadel. Točí sa proti smeru jazdy, a ten motor má toho ozaj dosť. A uzávierky na kolesách....... No, v každom prípade sa človek narobí, pri manévrovaní a pri pripájaní náradia.
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
-
- Příspěvky: 121
- Registrován: čtv čer 11, 2009 7:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Aká prevodovka ?
Ursus 73,
Vraviš že máš pluh obracák a to 90° alebo 180° respektíve ktorý by bol lepší?
A ešte sa chcem spýtať na ten rotavátotor (toto je asi on: http://www.ror.sk/images/zavesny%20kult ... RU800A.jpg) ako rozrába pôdu? Či aj do hĺbky aj na jemno, respektíve či je lepší ako klasika (napr.: http://www.ror.sk/images/Rotacny%20kult ... -%2030.jpg)
Vraviš že máš pluh obracák a to 90° alebo 180° respektíve ktorý by bol lepší?
A ešte sa chcem spýtať na ten rotavátotor (toto je asi on: http://www.ror.sk/images/zavesny%20kult ... RU800A.jpg) ako rozrába pôdu? Či aj do hĺbky aj na jemno, respektíve či je lepší ako klasika (napr.: http://www.ror.sk/images/Rotacny%20kult ... -%2030.jpg)
Re: Aká prevodovka ?
Ursus 73, jen se zeptám, kdy se naposledy dělaly ventily na motoru? Na Agzata máte stále možost, jestli se nepletu, dát motor Honda GXV. Nic lepšího od Hondy není. Je mi líto, že podle Kubi se převodovky Agzatu sypou. Já s nimi žádné zkušenosti nemám, ale vím že kusy z ověřovací série jezdí do dnes bez máknutí. Leda že by někdo inovoval.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod