Přestavba PF-62 na 63D

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#91 Nový příspěvek od Tom »

Přimlouvám se za použití původních odstínů barev :red:
Překvapuje mě ale, že je to modré... Zkoumej dál, jaké barvy na tom najdeš ;-)
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

chobotek
Příspěvky: 11688
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#92 Nový příspěvek od chobotek »

Já bych ji jenom umyl. Jestli je to originál nechat originál, pokud to není moc orezlé a brání to užívání. Modrou jsem ještě neviděl, zelená je 5300 a žlutá 6350 podle ČSN 67 3067. Žluté jsou jen disky a jen z vnější strany, vnitřní je zelená. Olejové zátky a páky jsou červené, číslo barvy bych musel pohledat. A pro úplnost, u PF-62 je čelní maska vytmelená na nastříkaná stříbřenkou.
Hlava má přímý vstřik. Určite zkontroluj co je tam za tryska, přeměř otvírací tlak a jestli nekape, ověř geometrický počátek dopravy paliva. Všecho už tu je popsané.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#93 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

Tom píše:Přimlouvám se za použití původních odstínů barev :red:
Překvapuje mě ale, že je to modré... Zkoumej dál, jaké barvy na tom najdeš ;-)
zkoušel jsem škrabat a kromě modrý jsem jinou nenašel :-/ :)

chobotek
Příspěvky: 11688
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#94 Nový příspěvek od chobotek »

To by bylo typické, soudruhům v Agrostroji totiž základní barva nic neříkala. A nátěr se prováděl až na sestavené výrobky.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#95 Nový příspěvek od Tom »

Teď jsem našel fotku rozložené převodovky z PF 61 a tam je vidět modrá a na ní zelená barva.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#96 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

chobotek píše:Já bych ji jenom umyl. Jestli je to originál nechat originál, pokud to není moc orezlé a brání to užívání. Modrou jsem ještě neviděl, zelená je 5300 a žlutá 6350 podle ČSN 67 3067. Žluté jsou jen disky a jen z vnější strany, vnitřní je zelená. Olejové zátky a páky jsou červené, číslo barvy bych musel pohledat. A pro úplnost, u PF-62 je čelní maska vytmelená na nastříkaná stříbřenkou.
Hlava má přímý vstřik. Určite zkontroluj co je tam za tryska, přeměř otvírací tlak a jestli nekape, ověř geometrický počátek dopravy paliva. Všecho už tu je popsané.
Ovapuju jí snad už zejtra,ale barvu dám,olezlí se mi to moc nelíbí.Trysku zkontroluju určitě,vezmu jí do práce na zkoušečku

Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#97 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

Tom píše:Teď jsem našel fotku rozložené převodovky z PF 61 a tam je vidět modrá a na ní zelená barva.
dej ji sem prosim :)

chobotek
Příspěvky: 11688
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#98 Nový příspěvek od chobotek »

K těm olezlým strojům musí člověk dojít. Taky jsem měl kdysi snahu všechno "vylepšit". Ale patina je patina, třeba k tomu taky dojdeš :-)
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#99 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

chobotek píše:K těm olezlým strojům musí člověk dojít. Taky jsem měl kdysi snahu všechno "vylepšit". Ale patina je patina, třeba k tomu taky dojdeš :-)
Jak říkáš,drív to švikli do kádě a bylo :D Jj,třeba k tomu dospěju,ale tak nějak doufám že snad né :smich:

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#100 Nový příspěvek od Tom »

Určitě ji znáš, jen sis nevšiml té barvy (tak jako já).

http://home.tiscali.cz/roboti/PF-62/roz ... age_01.htm
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#101 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

Tom píše:Určitě ji znáš, jen sis nevšiml té barvy (tak jako já).

http://home.tiscali.cz/roboti/PF-62/roz ... age_01.htm
jj,tak tu znám 8)

Packard
Příspěvky: 186
Registrován: ned úno 14, 2010 7:43 pm

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#102 Nový příspěvek od Packard »

Ten řemen má rozměr 13x950 a šponuje se podložkama pod řemenicí. Tento motor startuje dobře jak psal Chobotek a pokud by byl již trocha vyšuškaný tak stačí stříkačkou trocha oleje do otvoru od doutnáku a chytne i při -10

Uživatelský avatar
Ladislav Bém
Příspěvky: 214
Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
Bydliště: Štěpkov

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#103 Nový příspěvek od Ladislav Bém »

Packard píše:Ten řemen má rozměr 13x950 a šponuje se podložkama pod řemenicí. Tento motor startuje dobře jak psal Chobotek a pokud by byl již trocha vyšuškaný tak stačí stříkačkou trocha oleje do otvoru od doutnáku a chytne i při -10
Děkuju za rozměry,ten hajzl na doutnák mi právě nejde vytočit,tak budu asi muset sundat palucu a nahřát to
:'(

chobotek
Příspěvky: 11688
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#104 Nový příspěvek od chobotek »

Tom píše:Určitě ji znáš, jen sis nevšiml té barvy (tak jako já).
http://home.tiscali.cz/roboti/PF-62/roz ... age_01.htm
Ty barvy jsou podle mě ujeté naprosto hovadskou ztrátovou kompresí, to bych vůbec nebral jako směrodatné.
Jinak při zimních startech je důležité nějakým způsobem podržet spojku, abys netočil i převodovkou. Má slušný odpor, aspoň na M-6 a motor má pak snahu po několika bouchnutích zase chcípnout. A když je fakt zima, pomalu ho poleju kýblem horké vody.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Přestavba PF-62 na 63D

#105 Nový příspěvek od DYK »

Trpělivost 8) Něco nakapat z venku ohřát a třeba zítra nebo pozítří půjde. Sundávat hlavu až už nebude zbytí.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“