Jo, tohle schéma mám, ale tam je to vyvedeno z indukční cívky a tu já na PFce nemám.thovt píše: ↑úte úno 15, 2022 7:48 pm Zde je schéma
http://www.pf62.wz.cz/motor8.jpg
Z cívky > na tlačítko> kostra (hliníkový obal motoru).
PF-62
Moderátor: DYK
Re: PF-62
Re: PF-62
Pánové,využiji toto téma a zeptám se.Přicestoval ke mně tenhle stroj.Zajímaly by mě především dvě věci:
Má to těsnění pod hlavou?
Dají se na to sehnat třeba pístní kroužky nebo uvedené těsnění(pokud tam je)?
Dle majitele hlava netěsní a předchozí "fachman" prý použil jako těsnění tácek obalený alobalem.Při sundání hlavy se zdá,že pístní kroužky už příliš neplní svou funkci.Než se pustím do nějaké opravy,rád bych věděl jestli lze něco na to sehnat...
Díky za případnou reakci.
Má to těsnění pod hlavou?
Dají se na to sehnat třeba pístní kroužky nebo uvedené těsnění(pokud tam je)?
Dle majitele hlava netěsní a předchozí "fachman" prý použil jako těsnění tácek obalený alobalem.Při sundání hlavy se zdá,že pístní kroužky už příliš neplní svou funkci.Než se pustím do nějaké opravy,rád bych věděl jestli lze něco na to sehnat...
Díky za případnou reakci.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát zář 23, 2022 5:23 pm
- Bydliště: Braškov
Re: PF-62
Zdravím ve spolek. Potřeboval bych poradit. Brzdovy buben, kde seženu kompletní.
Spojka ko, motor je venku. Spojka přidat axiální lozisko, poradi někdo jaky?
Motor, ma smysl generalkovat nebo rovnou napasovat čtyřtaktní? Ono to s bezkontaktnim zapalováním vyjde snad i draz ten repas. Vape jaky? Psal sem jim mail a nikdo neodpověděl. Jinak zapalování jiskru dává, a nikdo se do toho do ted nevrtal. Šrouby sem musel odvrtat jak to bylo shnily. Vlek k tomu mam taky, asi neoriginální, dneska jsem objednal prkna na bočnice, na jaře musím vyjet, sazka...
Spojka ko, motor je venku. Spojka přidat axiální lozisko, poradi někdo jaky?
Motor, ma smysl generalkovat nebo rovnou napasovat čtyřtaktní? Ono to s bezkontaktnim zapalováním vyjde snad i draz ten repas. Vape jaky? Psal sem jim mail a nikdo neodpověděl. Jinak zapalování jiskru dává, a nikdo se do toho do ted nevrtal. Šrouby sem musel odvrtat jak to bylo shnily. Vlek k tomu mam taky, asi neoriginální, dneska jsem objednal prkna na bočnice, na jaře musím vyjet, sazka...
Re: PF-62
Zde máš cenovku
https://www.motorylifan.cz/PF-62-c17_0_1.htm
To si musíš rozhodnout sám co chceš .
Tvůj stav dvoutaktního motoru nikdo zde nezná , nemáme tu věšteckou kouli. co vím že původní motory jsou držáci.
Brzdový buben jedině bazar
https://www.motorylifan.cz/PF-62-c17_0_1.htm
To si musíš rozhodnout sám co chceš .
Tvůj stav dvoutaktního motoru nikdo zde nezná , nemáme tu věšteckou kouli. co vím že původní motory jsou držáci.
Brzdový buben jedině bazar
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát zář 23, 2022 5:23 pm
- Bydliště: Braškov
Re: PF-62
Jo tohohle zloděje sem viděl, motor koupím , mezikus v práci udělám a hridel taky
Re: PF-62
Pokud by jsi chtěl nechat původní motor. Tak výbrus zde: www.ahra.cz . Bezkontaktní zapalování zde: www.pfmotorobot.cz . Můžu doporučit. Cena bezkontaktního zapalování včetně montáže na ventilátor cca 4700. Vybrus cca 4000. Ložisko PLC24: 969-500351.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát zář 23, 2022 5:23 pm
- Bydliště: Braškov
Re: PF-62
Go motoru, nstartovat šel ale žádné otáčky, střelba do výfuku, vibrace. Motor ven, rozebrat. Přidřený válec, sehnal sem nový s pístem (3000), spojková lamela ko, nová lamela z trabanta 500, nová ložisk a gufera 400,-. Včera motor zpět do stroje, dokončoval jsem za tmy, neska dostrojit a snad se povede i start. To zapalování se mi moc nezdá, takže už koukám po bezkontaktu. Olej v převodovce vyměněn
Chybí mi pakny v jednom kole, ví někdo o nějakých někde? Rozměr co to mělo, z čeho to je původně?
káru k tomu mám samodomo, brzdy to má, ten sem musel otočit a vyvařit ze spodu, prkna sem objednal na pile, bočnice budou vyšší, cca půl metru, potřebuju to na seno a převoz zvěře.
Chybí mi pakny v jednom kole, ví někdo o nějakých někde? Rozměr co to mělo, z čeho to je původně?
káru k tomu mám samodomo, brzdy to má, ten sem musel otočit a vyvařit ze spodu, prkna sem objednal na pile, bočnice budou vyšší, cca půl metru, potřebuju to na seno a převoz zvěře.
Re: PF-62
Chce to kvalitnější olej než je M2T to je historie .
V benzinu chybí olovo které trochu přimázávalo, litinové válce se musí mazat . Čím více otáček a zátěž motoru tím více mázat . API TC poměr 1:25 Když motor nový. Teplota okolního vzduchu dělá hodně v tření.
Brzdit motorem jde také přidřít píst,motor se točí mnohem rychleji , něž mázano palivem.
V benzinu chybí olovo které trochu přimázávalo, litinové válce se musí mazat . Čím více otáček a zátěž motoru tím více mázat . API TC poměr 1:25 Když motor nový. Teplota okolního vzduchu dělá hodně v tření.
Brzdit motorem jde také přidřít píst,motor se točí mnohem rychleji , něž mázano palivem.