My jsme v práci od tud taky moc nebrali,jezdíme spíš do Čáslavic a nebo do Oponešic,dělám v Litohoři ve statku,kde makáš ty??romus145 píše:No ono tam moc lidi nechodilo. Takze asi proto to stehuji. Maji tu byt do brezna tak je jeste cas.Ladislav Bém píše:Dobrej nápad ,mám to od domu 500m azejtra mám dovču,tak tam skočím.Prej to stěhují do Znojmaromus145 píše:To lozisko zkus v dos traidingu. Treba budou mit a navic likviduji prodejnu a tak maji 60%slevu
Přestavba PF-62 na 63D
Moderátor: DYK
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Na koukani tam byli spis jen ty 2 bloncky jojo v Litohori v tom kopci jezdim tama furt na kole. ja jeste nemakam chodim s aldem do tridy
Věrný člen agresorů.com
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Tak to jo No ty dvě prciny to myslim dovedli do krachu,to bylo furt jen nemáme,nevim jak to vypadá a tak.Z toho měli spíš udělat bordelromus145 píše:Na koukani tam byli spis jen ty 2 bloncky jojo v Litohori v tom kopci jezdim tama furt na kole. ja jeste nemakam chodim s aldem do tridy
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Sak uz tam nejsou a ten kluk co tam je vi taky prd no bordel by byl asi lepsi vyloha tam je dost velka
Věrný člen agresorů.com
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Ten kluk ví taky píííí..... dělával prej modelaromus145 píše:Sak uz tam nejsou a ten kluk co tam je vi taky prd no bordel by byl asi lepsi vyloha tam je dost velka
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Sem tam v lete kupoval baterku a ne aby ju vzal tahnul sem ju sam a jeste sem si musel otevrit dvere tam byla pracovni moralka
Věrný člen agresorů.com
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Nejlepší bylo když tam dělal ještě Marek,ten tomu rozuměl,pak ho vystrnadili a teď je na STK v Lažínkáchromus145 píše:Sem tam v lete kupoval baterku a ne aby ju vzal tahnul sem ju sam a jeste sem si musel otevrit dvere tam byla pracovni moralka
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Tak toho neznam. Mel tam byt nekdo kdo tomu rozumel a vedel neco o tom a ne takove nadhery
Cele je to divne v tom nasem mestecku hlavme barinka s tim jeho novym namestim
Cele je to divne v tom nasem mestecku hlavme barinka s tim jeho novym namestim
Věrný člen agresorů.com
Re: Přestavba PF-62 na 63D
ten pomocný podvozek je parádní,kdybys ho "náhodou nepotřeboval",tak bych ho od Tebe koupil.
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Rád bych ti pomohl,ale chtěl jsem si ho dělat a najednou jsem narazil na tendle,tak zůstane domaFiataro píše:ten pomocný podvozek je parádní,kdybys ho "náhodou nepotřeboval",tak bych ho od Tebe koupil.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Fiataro, který myslíš? Ten co má na vozíku u PF je PP-23. Jestli takový chceš, jeden je u kamaráda plonkový. Optám se ho.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Clapy tak dneska byl první start ,problém byl to odvzdušnit a nejde mi vytočit ten hajzl na knot,tak jsem dal do sání hořáček a pak blafla v poho,tlaky to má oproti benzínu jak sviňa .Spojku jsem dal do kupi,měl to jen rozhozený na packách,nebo takhle,složil jsem to a jezdí to .Setrvák to má z normální 62 a je vešroubovanej do setrváku 1D80.Jínak je všechno z 62.Hlavu se m nafotil.Ještě mám dotaz,jak se šponuje řemen a jakej je rozměr řemenu,děkuju
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Tady je vydeo :
http://www.youtube.com/watch?v=888mxgaKK5Y
http://www.youtube.com/watch?v=MPL2JD5ywxQ
http://www.youtube.com/watch?v=CqtwErNqF3k
Za studena házela trochu otáčkama
http://www.youtube.com/watch?v=888mxgaKK5Y
http://www.youtube.com/watch?v=MPL2JD5ywxQ
http://www.youtube.com/watch?v=CqtwErNqF3k
Za studena házela trochu otáčkama
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Vida, to je klasické (stacionární) provedení motoru. Traktorové má v klice vývrt a v něm ložisko hřídele převodovky. Jinak tu spojku, co jsem Ti slíbil někde v sekci Koupím jsem našel. Chceš ji ještě?
Ta modrá barva je (alespoň odhadem) původní? Doufám, že to nepoleješ nějakou kolotočovou barvou, byla by to škoda.
Houpání motoru mají na svědomí vůle v ovládacích pákách regulátoru a na hřebenu čerpadla. Pokud předem vyloučíme, že to nikde nevázne. Jinak tento motor by měl chytat bez doutnáku i lehce pod nulou.
Ta modrá barva je (alespoň odhadem) původní? Doufám, že to nepoleješ nějakou kolotočovou barvou, byla by to škoda.
Houpání motoru mají na svědomí vůle v ovládacích pákách regulátoru a na hřebenu čerpadla. Pokud předem vyloučíme, že to nikde nevázne. Jinak tento motor by měl chytat bez doutnáku i lehce pod nulou.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
- Ladislav Bém
- Příspěvky: 214
- Registrován: sob říj 23, 2010 8:41 am
- Bydliště: Štěpkov
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Za lamelu dík,ale brát ji zatím nebudu.Ta modrá je asi původní,ale hodil bych to do barev asi tý mí benzínoví,nebo co myslíš???Je to tada hlava s předkomurkou nebo ne?A má to přírubu na startér,jaký tam pasuje?Zustanu ale u klasiky,řemen je řemenchobotek píše:Vida, to je klasické (stacionární) provedení motoru. Traktorové má v klice vývrt a v něm ložisko hřídele převodovky. Jinak tu spojku, co jsem Ti slíbil někde v sekci Koupím jsem našel. Chceš ji ještě?
Ta modrá barva je (alespoň odhadem) původní? Doufám, že to nepoleješ nějakou kolotočovou barvou, byla by to škoda.
Houpání motoru mají na svědomí vůle v ovládacích pákách regulátoru a na hřebenu čerpadla. Pokud předem vyloučíme, že to nikde nevázne. Jinak tento motor by měl chytat bez doutnáku i lehce pod nulou.