PF-62
Moderátor: DYK
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
A zabudol hlavne na smrad.
A neviem mam motor 4takt cinsky kolko 8 rokov, menim olej lejem benzim, cena cca 200E niet co riešiť, pokazi kupim novy.
A neviem mam motor 4takt cinsky kolko 8 rokov, menim olej lejem benzim, cena cca 200E niet co riešiť, pokazi kupim novy.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
Nie, mali sme traktor za ktorym trebalo chodit, n8kdy viac. I ked na malom policku to vyznam moze mat
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: PF-62
Jo takhle dyt to mas vlastne na obrazku na trakturku, sorry za blbej dotaz
Vymena motoru za 4takt byla to prvni co jsem chtel delat na PFce nez jsem koupil tuhle. Pro ted jsem to zavrhnul, myslim ze to na vsecky moje cinnosti bude dostacujici. Musim se s tou masinou nejdriv poradne zzit.
Vymena motoru za 4takt byla to prvni co jsem chtel delat na PFce nez jsem koupil tuhle. Pro ted jsem to zavrhnul, myslim ze to na vsecky moje cinnosti bude dostacujici. Musim se s tou masinou nejdriv poradne zzit.
Re: PF-62
Cituju z toho článku co dal odkaz Thovt:
Teoretická životnost dvoutaktních motorů je cca 2500 motohodin (započítány jsou i max. 3 generální opravy, které lze na těchto motorech provést)
- co to je za kokotinu? Vesele používám na varině dvoutakt r.v.1993 a každoročně těch 250h naběhá určitě, takže těch 2500 hodin uváděných v článku měl natočeno někdy tak před 15 roky. A počítám, že tu budou majitelé i mnohem starších těchhle motorů. A jaký maximálně 3 generální opravy které lze provést? Vyměnit ložiska v bloku a na klikovce, píst, nechat přebrousit válec ( a když už nepůjde brousit tak ho vyměnit) to jde dělat furt dokola, pokud to majitel udělá jak se má, nebude prase a nepoškodí si při tom blok.
Teoretická životnost dvoutaktních motorů je cca 2500 motohodin (započítány jsou i max. 3 generální opravy, které lze na těchto motorech provést)
- co to je za kokotinu? Vesele používám na varině dvoutakt r.v.1993 a každoročně těch 250h naběhá určitě, takže těch 2500 hodin uváděných v článku měl natočeno někdy tak před 15 roky. A počítám, že tu budou majitelé i mnohem starších těchhle motorů. A jaký maximálně 3 generální opravy které lze provést? Vyměnit ložiska v bloku a na klikovce, píst, nechat přebrousit válec ( a když už nepůjde brousit tak ho vyměnit) to jde dělat furt dokola, pokud to majitel udělá jak se má, nebude prase a nepoškodí si při tom blok.
Re: PF-62
123 - asi tým bola myslená ekonomická rentabilita opráv.
Re: PF-62
No ono se píše TEORETICKÁ ŽIVOTNOST!!!! Nedá se třeba taky uvažovat o tom, že ten, kdo ten článek psal, použil hodnotu uváděnou samotným výrobcem?
Thovt se zase dotkl tribologie a mazání motorů. To, že jde s benzínem stále "čerstvý" olej co maže motor je sice pravda, ale třeba o trhání se olejového filmu přehřátého motoru ani zmínka. To řeší výrobci olejů pomocí kolorimetrické interferometrie. A když už je někdo takovej debil, že potřebuje v těch největších vedrech ještě třeba dráždit sekačku, pak se nedá nic dělat. No a vodou chlazenému motoru je v podstatě jedno, v jakých klimatických podmínkách dělá. Když se uchladí, může jet ve čtyřicítkách. Snad žádná Honda ale ani jiný motor není v čemkoli seřízen na pouhých 2500ot/min. Jednak je v těchto otáčkách výkon lehce nadpoloviční udávanému a všechno řeší prakticky jen krouťák.
Thovt se zase dotkl tribologie a mazání motorů. To, že jde s benzínem stále "čerstvý" olej co maže motor je sice pravda, ale třeba o trhání se olejového filmu přehřátého motoru ani zmínka. To řeší výrobci olejů pomocí kolorimetrické interferometrie. A když už je někdo takovej debil, že potřebuje v těch největších vedrech ještě třeba dráždit sekačku, pak se nedá nic dělat. No a vodou chlazenému motoru je v podstatě jedno, v jakých klimatických podmínkách dělá. Když se uchladí, může jet ve čtyřicítkách. Snad žádná Honda ale ani jiný motor není v čemkoli seřízen na pouhých 2500ot/min. Jednak je v těchto otáčkách výkon lehce nadpoloviční udávanému a všechno řeší prakticky jen krouťák.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PF-62
No právě že v tom článku je napsáno TEORETICKÁ ŽIVOTNOST a ta je podle mě u toho dvoutaktu neomezená - neznámá, to je ta kokotina. Kdyby se tam autor napsal výrobcem udávaná životnost tak je to něco jiného, jenže to tam nikde nevidím, takže si ty čísla nejspíš akorát tak vyfantazíroval
Re: PF-62
Trosku jsem procital ruzny diskuze a docela tam bylo casto doporuceni aby to melo normu SAE40. Aby to dostatecne dotesnovalo vule pist valec. Ale zas bych v ramci moznosti staryho dvoutaktu chtel min koure .)
Re: PF-62
Pavel : Ani náhodou to jsou nejhorší oleje pro dvoutakt co se tam může nalít.
Ukládá se ještě karbon na pístu,tenkrat byl benzín s olovem ten taky trochu mazal.
Dnes ne
mastnacek:Doporučuji: specifikaci API :API TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI
např. Olej motorový Oregon 2T 1l API-TC , Mogul TSF- tenhle je perfektní uznává i husqvarna.
Pfka má válec vyraběný nejstarší technologii litinový válec to znamená mazat poměru 1:20-1:30 .
Tento rozsah je bezpečný, kouřivost mužeš ovlivnit mazacím poměrem to už je na tobě. 1:20 bych volil když jsou vedra.
Pokud bude delší odstávka nalít konzervační olej do motoru kvůli biosložkám v benzinu jinak zrezne válec.
Dnes je větší riziko než kdy jindy, zareznutí pístu ve válci.
Tento motor vůbec nesrovnávejte s modernimi motory např. motorová pila husqvarna
Vnitřní povrch válce má specialní povrch který se jmenuje NICASIL atd. Zde je stanoven mazací poměr 1:40.
Dyk: Na šílence ve vedru se dívám dost často, udržba zeleně ve městě . Těm je to jedno sekačku jim zaplatí město a my na daních .
O trhání se olejového filmu jsem nepsal ,psal jsem o teplotě oleje.Dobré chlazení motoru zamezí trháni olejového filmu.
Ukládá se ještě karbon na pístu,tenkrat byl benzín s olovem ten taky trochu mazal.
Dnes ne
mastnacek:Doporučuji: specifikaci API :API TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI
např. Olej motorový Oregon 2T 1l API-TC , Mogul TSF- tenhle je perfektní uznává i husqvarna.
Pfka má válec vyraběný nejstarší technologii litinový válec to znamená mazat poměru 1:20-1:30 .
Tento rozsah je bezpečný, kouřivost mužeš ovlivnit mazacím poměrem to už je na tobě. 1:20 bych volil když jsou vedra.
Pokud bude delší odstávka nalít konzervační olej do motoru kvůli biosložkám v benzinu jinak zrezne válec.
Dnes je větší riziko než kdy jindy, zareznutí pístu ve válci.
Tento motor vůbec nesrovnávejte s modernimi motory např. motorová pila husqvarna
Vnitřní povrch válce má specialní povrch který se jmenuje NICASIL atd. Zde je stanoven mazací poměr 1:40.
Dyk: Na šílence ve vedru se dívám dost často, udržba zeleně ve městě . Těm je to jedno sekačku jim zaplatí město a my na daních .
O trhání se olejového filmu jsem nepsal ,psal jsem o teplotě oleje.Dobré chlazení motoru zamezí trháni olejového filmu.
Re: PF-62
Thovt: na TSF jsem jezdil ke konci moji motorkovy dvoutaktni zivotni etapy.
On je jeste Mogul TS.
MOGUL TS SAE 40, API TC, JASO FC
MOGUL TSF API TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI
MOGUL TSF
Motocyklové oleje / Motorové oleje pro dvoutaktní motory
Klasifikace, specifikace
API TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI
Popis
Polosyntetický motorový olej se sníženou kouřivostí pro vysokootáčkové, vysoce tepelně zatížené dvoudobé motory (zejména řetězových pil, křovinořezů, vyžínačů, motocyklů aj.). Olej je vyroben s ředicí složkou a tzv. PIB, který eliminuje zanášení zapalovacích svíček a spalovacího prostoru. Doporučený mísící poměr oleje a paliva je 1:50 nebo dle doporučení výrobce motoru.
Tento výrobek je klasifikován jako nebezpečný podle CLP, viz bezpečnostní list.
MOGUL TS
Motocyklové oleje / Motorové oleje pro dvoutaktní motory
Klasifikace, specifikace
SAE 40, API TC, JASO FC
Popis
Pro tepelně zatížené dvoudobé benzinové motory (motocyklů, automobilů, zemědělských a lesních strojů aj.), vyhovuje požadavkům mazání moderních dvoudobých motorů.
MOGUL 2 T
Motocyklové oleje / Motorové oleje pro dvoutaktní motory
Klasifikace, specifikace
SAE 40, API TB
Popis
Pro dvoudobé motory s nižšími až středními požadavky na užitné vlastnosti oleje (starší motocykly, automobily aj.).
On je jeste Mogul TS.
MOGUL TS SAE 40, API TC, JASO FC
MOGUL TSF API TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI
MOGUL TSF
Motocyklové oleje / Motorové oleje pro dvoutaktní motory
Klasifikace, specifikace
API TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI
Popis
Polosyntetický motorový olej se sníženou kouřivostí pro vysokootáčkové, vysoce tepelně zatížené dvoudobé motory (zejména řetězových pil, křovinořezů, vyžínačů, motocyklů aj.). Olej je vyroben s ředicí složkou a tzv. PIB, který eliminuje zanášení zapalovacích svíček a spalovacího prostoru. Doporučený mísící poměr oleje a paliva je 1:50 nebo dle doporučení výrobce motoru.
Tento výrobek je klasifikován jako nebezpečný podle CLP, viz bezpečnostní list.
MOGUL TS
Motocyklové oleje / Motorové oleje pro dvoutaktní motory
Klasifikace, specifikace
SAE 40, API TC, JASO FC
Popis
Pro tepelně zatížené dvoudobé benzinové motory (motocyklů, automobilů, zemědělských a lesních strojů aj.), vyhovuje požadavkům mazání moderních dvoudobých motorů.
MOGUL 2 T
Motocyklové oleje / Motorové oleje pro dvoutaktní motory
Klasifikace, specifikace
SAE 40, API TB
Popis
Pro dvoudobé motory s nižšími až středními požadavky na užitné vlastnosti oleje (starší motocykly, automobily aj.).