AGZAT motor
Moderátor: DYK
- marek171
- Příspěvky: 289
- Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: AGZAT motor
Tak toho čo by mohlo sposobit zkrat nieje zas tam až toho tolko vela,ale možne to je.Ja si skor myslim že či nemám náhodou zle nastavený predzápal a odtrh preto sa vás chcem chlapy spýtat že či by ste mi vedeli povedat ako to mám nastavit podla fotiek mojho zapalovania?
Stavba nového stroja: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=50105
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
- marek171
- Příspěvky: 289
- Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: AGZAT motor
Ak by vám tie fotky mojho zapalovania pomohli, a vedeli by ste mi podla nich povedat ako ho mám nastavit bol by som vám velmi vdačny + prikladam fotky komplet elektriky
Stavba nového stroja: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=50105
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Re: AGZAT motor
Ty fotky co ti poslal někde vylosoval z netu včetně textu. Ještě chybý ta jeho rada jak, čím a kolik nastavit předstih a odtrh. Já k PA nic nemám a ani snad neznám někoho, kdo ho má. Peter je odborník a má toho hodně za sebou. Hlavně průserů, na to je expert. Už toho i dost opravil, tak vydrž určitě ti pomůže.marek171 píše:Ale aj tak sa mi to nezda tie fotky ktoré pridal peter to zapalovanie s tými odtrhovými ramiekami na agzate to tak nieje.Zo spodnej strany magnetu smerom k spojke nič také nie je.Zapalovanie na PA100vke je z vrchnej strany magnetu pod vrtulou chladenia zajtra vám pridám foto a vy ak vás možem poprosit mi možete prosím poradit čo kde mám mrknut prosím fas o pomoc tej elektrike ako som už zopar krát vyssie pisal nerozumiem
Jinak Lišákovo radu jsi prověřil? Psal jsem to i já, ale asi to nějak zapadlo v textu.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: AGZAT motor
nazdar marek ,motor vyžaduje predstih zapaľovania 1-1,5mm.pred hornou úvraťou piestu. malý predstih spôsobuje pokles výkonu pri vyšších otáčkach ,motor sa po pridaní plynu tažšie dostáva do vyšších otáčkach. Pri veľkom predstihu spôsobuje prehrievanie motora a pokles výkonu .Motor je viac hlučný / klepe/.Zo svojej skúsenosti viem ,že ak je všetko ostatné v poriadku motor naštartuje v akejkoľvek polohe statora v rozmedzí tých úchytou.Takže pri hladaní príčiny poruchy , môžeme presné nastavenie predstihu v tvojom prípade vylúčiť.Skús prosím ťa ešte raz vymeniť sviečku / 100percentnú/ . Potom by som skúsil vylučovacou metódou meniť všetky elektrické súčasti motora ,máš výhodu ,že máš ešte jeden motor. Mám ešte jeden prípad z vlastnej praxe : Po GO motora bežal bez problémov cca 10hodín , potom začal pokašliavať a vynechávať motor a ťažko sa štartoval , po rozobratí som zistil rosypanie ložiskovej klietky a tá následne pridrela piest a zlepila krúžky ,tým pádom traktorik nemal dostatočný tlak na zapálenie paliva ,a určite by som skontroloval rotor /magneto / , či sa tam niečo neuvolnilo ,alebo či si nezabudol dať klinik. Držim palce.
- peter769
- Příspěvky: 366
- Registrován: úte zář 29, 2009 6:12 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: AGZAT motor
typa čislo motoru mi povedz mal by si ho najst podla fotografie zozeniem ti manual
Vlož ten kod na stranku vyrobcu a pohneme sa dalejhttp://www.briggsandstratton.com/engine ... s-manuals/
Ty fotky co ti poslal někde vylosoval z netu včetně textu. Ještě chybý ta jeho rada jak, čím a kolik nastavit předstih a odtrh. Já k PA nic nemám a ani snad neznám někoho, kdo ho má. Peter je odborník a má toho hodně za sebou. Hlavně průserů, na to je expert. Už toho i dost opravil, tak vydrž určitě ti pomůže.
Jinak Lišákovo radu jsi prověřil? Psal jsem to i já, ale asi to nějak zapadlo v textu.
Vieš čo stretneme sa na Techagrru na buduci rok a pôjdeme na pivo nechaj si tie naražky:
Vlož ten kod na stranku vyrobcu a pohneme sa dalejhttp://www.briggsandstratton.com/engine ... s-manuals/
Ty fotky co ti poslal někde vylosoval z netu včetně textu. Ještě chybý ta jeho rada jak, čím a kolik nastavit předstih a odtrh. Já k PA nic nemám a ani snad neznám někoho, kdo ho má. Peter je odborník a má toho hodně za sebou. Hlavně průserů, na to je expert. Už toho i dost opravil, tak vydrž určitě ti pomůže.
Jinak Lišákovo radu jsi prověřil? Psal jsem to i já, ale asi to nějak zapadlo v textu.
Vieš čo stretneme sa na Techagrru na buduci rok a pôjdeme na pivo nechaj si tie naražky:
Naposledy upravil(a) peter769 dne ned bře 20, 2011 5:53 pm, celkem upraveno 1 x.
- peter769
- Příspěvky: 366
- Registrován: úte zář 29, 2009 6:12 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: AGZAT motor
Tu mas part list:Model #12H702-0505-01
http://www.briggsandstratton.com/docume ... 1_F_LO.pdf
Manual:http://www.briggsandstratton.com/docume ... K_F_LO.pdf
Alebo si to vyhľadaj sam vlož model motora :umiestnenie čislana motore najdes na fotke
http://www.briggsandstratton.com/docume ... 1_F_LO.pdf
Manual:http://www.briggsandstratton.com/docume ... K_F_LO.pdf
Alebo si to vyhľadaj sam vlož model motora :umiestnenie čislana motore najdes na fotke
Re: AGZAT motor
Ty seš teda kamoš. To si děláš z Marka prdel, jo? Nevadí ti, že on by potřeboval vyléčit dvoutakt PA 100 (asi).
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: AGZAT motor
Hesy, není ta hodnota předstihu malá? Já se vážně a seriozně jen ptám, sám hodnoty tohoto motoru neznám, ale 1-1.5 mm se mi zdá málo.hesy píše:nazdar marek ,motor vyžaduje predstih zapaľovania 1-1,5mm.pred hornou úvraťou piestu. malý predstih spôsobuje pokles výkonu pri vyšších otáčkach ,motor sa po pridaní plynu tažšie dostáva do vyšších otáčkach. Pri veľkom predstihu spôsobuje prehrievanie motora a pokles výkonu .Motor je viac hlučný / klepe/.Zo svojej skúsenosti viem ,že ak je všetko ostatné v poriadku motor naštartuje v akejkoľvek polohe statora v rozmedzí tých úchytou.Takže pri hladaní príčiny poruchy , môžeme presné nastavenie predstihu v tvojom prípade vylúčiť.Skús prosím ťa ešte raz vymeniť sviečku / 100percentnú/ . Potom by som skúsil vylučovacou metódou meniť všetky elektrické súčasti motora ,máš výhodu ,že máš ešte jeden motor. Mám ešte jeden prípad z vlastnej praxe : Po GO motora bežal bez problémov cca 10hodín , potom začal pokašliavať a vynechávať motor a ťažko sa štartoval , po rozobratí som zistil rosypanie ložiskovej klietky a tá následne pridrela piest a zlepila krúžky ,tým pádom traktorik nemal dostatočný tlak na zapálenie paliva ,a určite by som skontroloval rotor /magneto / , či sa tam niečo neuvolnilo ,alebo či si nezabudol dať klinik. Držim palce.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- marek171
- Příspěvky: 289
- Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: AGZAT motor
Ahojte,tak ta petrova rady mi stojí tak za hovno ved ja nemám žiadny štvortakt ale dvojtakt PA100 .Ale aj tak dakujem všetkým za rady tu lišakovu radu som ešte nepreveril zajtra všetky rady odskúšam.Odskušam aj ešte vymenit sviečku+pokontrolujem všetko.A hesyho radu mám chapat tak že ked som nemal počas tých 5 motohodín čo motor jazdil problém s otačkami a výkonom alebo s klepaním motora tak predstih a odtrh je nastavený dobre?
Stavba nového stroja: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=50105
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Re: AGZAT motor
Kdepak Peter, to je kamoš, ten ví jak někomu dobře poradit.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- marek171
- Příspěvky: 289
- Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: AGZAT motor
Ved ja viem však vidim že aj tu mi chcel pomôct ,ved tu pridal najmenej 3 poučné príspevky.A myslíte že tu hesyho radu som pochopil správne?
Stavba nového stroja: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=50105
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Re: AGZAT motor
marek ,chcem len povedať ,že ak máš rotor /magneto/ na spávnom mieste a stator priskrutkovaný v tých drážkach už v akeľkovek polohe, motor musí naskočiť ,aspoň odpáliť, ale aby si mal pokoj tak ti vysvetlím ako nastavíš ten predstih .Vyskrutkuj sviečku ,miesto sviečky si zasuň nejaký doraz napr.skrutkovač, pootoč rotorom v smere hodinových ručičiek až su rysky na statore a rotore proti sebe zaznamenaj si túto polohu na skrutkovači. Znova pootoč rotorom až je ryska najviac vysunutá /piest je v hornej úvrati/.Potom cúvni rotorom o 1-1,5mm.Rysky na rotore a statore by mali byť oproti sebe ,ak niesu nastavíš stator tak aby boli rysky oproti ---- a to je celé.Daj vedieť samého ma to zaujíma .
- marek171
- Příspěvky: 289
- Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: AGZAT motor
Nazdar chlapy,tak dnes som tu elektriku kontroloval,skušal som vymenit aj sviečku+všetko možné no motor ani len neodpáli ,a sviečka je vždy mokrá.Zajtra skúsim pozriet a nastavit predstih podla hesyho rady.A hesy tak rotor je na 100% na svojom mieste ved na kluke je drazka na kolík takze rotor sa nepresne nastavit ani nedá jedine žeby tam ten kolík nebol.A mohol by som ta poprosit či by si mi nenapísal alebo nezakreslil do obrázka ktorý som v príspevku vyšie pridal tie risky podla ktorých to mám nastavit prosím velmi by mi to pomohlo .A potom ako to nastavím a odskúšam sa ozvem a napišem ako to dopadlo.
Stavba nového stroja: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=50105
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Bývalí stroj: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=27594
Re: AGZAT motor
nazdar posielam ti obrázok v tom obdlžíku je vidieť rysku a na rotore je tiež z hora nadol takáto ryska ,na fotke to nieje vidieť.
Agzat Briggs&Stratton 6,5 hp - aký motorový olej používate?
Zdravím páni, chcem sa podeliť so skúsenosťami s používaným olejom v motore Briggs&Stratton 6,5 hp. Pri kúpe mi predajca povedal že iba originál značkový olej B&S sae 30 je doporučený pre tento motor. Samozrejme že niečo o mot. olejoch viem a preto som pri zimnom odpratávaní snehu prešiel na sae 10w-30 MOL , iný som nezohnal. Aký olej a aké skúsenosti trebárs so zimnými startami máte?