PF-62

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Pavel___
Příspěvky: 48
Registrován: čtv bře 01, 2012 6:33 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: PF-62

#406 Nový příspěvek od Pavel___ »

Cerusit píše:Buďte zdrávi. Chtěl bych se zeptat, jestli nevíte jaký olej lze použít do převodovky místo původního P45, který je v návodu. Díky.
Jinak původní záměr, že budu průběžně dávat fotky z renovace nevyšel, tak to pak zfouknu zaráz až bude hotovo
Já jsem před lety nalil Paramo PP44, který je tak hustý, že ani neteče netěsnostmi :-). Při řazení hustý olej krásně zpomalí ozubená kola a tak to nejde přes zuby.
4,5L = 4kg, asi dal jsem 5L.

Cerusit
Příspěvky: 10
Registrován: pát bře 28, 2014 7:46 pm
Bydliště: Rovensko

Re: PF-62

#407 Nový příspěvek od Cerusit »

Pavel___ píše:
Cerusit píše:Buďte zdrávi. Chtěl bych se zeptat, jestli nevíte jaký olej lze použít do převodovky místo původního P45, který je v návodu. Díky.
Jinak původní záměr, že budu průběžně dávat fotky z renovace nevyšel, tak to pak zfouknu zaráz až bude hotovo
Já jsem před lety nalil Paramo PP44, který je tak hustý, že ani neteče netěsnostmi :-). Při řazení hustý olej krásně zpomalí ozubená kola a tak to nejde přes zuby.
4,5L = 4kg, asi dal jsem 5L.
Je tomu vskutku tak. Taky jsem se dopídil (teda vlastně mechanik se mi dopídil) toho, že tam patří právě ten PP44.
Díky

tk14
Příspěvky: 1295
Registrován: stř pro 03, 2008 7:44 pm
Bydliště: Buda 4,okr.Kutná Hor

Re: PF-62

#408 Nový příspěvek od tk14 »

Potřebuji radu,pf ka má dva vývody,na co byl používán ten horní,kolik má otáček a na kterou stranu se točí děkuji moc za odpověď

Cerusit
Příspěvky: 10
Registrován: pát bře 28, 2014 7:46 pm
Bydliště: Rovensko

Re: PF-62

#409 Nový příspěvek od Cerusit »

tk14 píše:Potřebuji radu,pf ka má dva vývody,na co byl používán ten horní,kolik má otáček a na kterou stranu se točí děkuji moc za odpověď
No ten horní vývod by měl sloužit jako pohon pro statické příslušenství, tedy vrták, cirkulu, případně řemenový pohon (jak praví návod). A jestli se dobře pamatuju tak jde přímo od spojky, takže otáčky a směr otáčení budou stejné jako u motoru. Řekl bych já jako laik. :)

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#410 Nový příspěvek od Mira80 »

Cerusit píše:
tk14 píše:Potřebuji radu,pf ka má dva vývody,na co byl používán ten horní,kolik má otáček a na kterou stranu se točí děkuji moc za odpověď
No ten horní vývod by měl sloužit jako pohon pro statické příslušenství, tedy vrták, cirkulu, případně řemenový pohon (jak praví návod). A jestli se dobře pamatuju tak jde přímo od spojky, takže otáčky a směr otáčení budou stejné jako u motoru. Řekl bych já jako laik. :)
je to tak, horni se toci primo od kliky, takze otacky odpovidaji otackam motoru a smer otaceni je proti smeru hodinovych rucicek pri pohledu od riditek.
preo uplnost jeste info - dolni nahon (ten, ktery je schovany pod zavesem) je hnan od prevodovky, takze se toci jen kdyz je zarazeny rychlostni stupen a smer otaceni (a ted si nejsem uplne jisty) je po smeru hodinovych rucicek
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
brigadnik
Příspěvky: 1070
Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
Bydliště: Žatecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#411 Nový příspěvek od brigadnik »

Je závislej na pojezdu, nemusí být zařazen kval, stačí, že se točí kola.

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#412 Nový příspěvek od Mira80 »

brigadnik píše:Je závislej na pojezdu, nemusí být zařazen kval, stačí, že se točí kola.
presne receno :) takze treba pro rotavator neni treba zaradit rychlost, staci tlacit :smich:
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

Uživatelský avatar
brigadnik
Příspěvky: 1070
Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
Bydliště: Žatecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#413 Nový příspěvek od brigadnik »

Mira80 píše:
brigadnik píše:Je závislej na pojezdu, nemusí být zařazen kval, stačí, že se točí kola.
presne receno :) takze treba pro rotavator neni treba zaradit rychlost, staci tlacit :smich:

Ano, v tvým případě doporučuju tlačit. Ani jedno z tvých tvzení není pravdivý. Směr otáčení je přímo závislej na směru pohybu PF62 a jestli tam mám kvalt nebo ne není důležitý, i bez kvaltu ti lištovka na PF 62 spolehlivě ustříhne prsty. Převod pojezdovýho vývodu oproti otáčkám kol je tuším cca 1:33

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#414 Nový příspěvek od Mira80 »

brigadnik píše:
Mira80 píše:
brigadnik píše:Je závislej na pojezdu, nemusí být zařazen kval, stačí, že se točí kola.
presne receno :) takze treba pro rotavator neni treba zaradit rychlost, staci tlacit :smich:

Ano, v tvým případě doporučuju tlačit. Ani jedno z tvých tvzení není pravdivý. Směr otáčení je přímo závislej na směru pohybu PF62 a jestli tam mám kvalt nebo ne není důležitý, i bez kvaltu ti lištovka na PF 62 spolehlivě ustříhne prsty. Převod pojezdovýho vývodu oproti otáčkám kol je tuším cca 1:33
Neber to vazne prosim, delal jsem si legraci. Mas pravdu, ze je to pevne s kolama a muze to mit i ty dusledky ktere rikas.
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

vincek00
Příspěvky: 18
Registrován: stř zář 05, 2012 9:51 pm
Bydliště: Orlová

PF-62

#415 Nový příspěvek od vincek00 »

Zdravím opravuje někdo v blízkém okolí Ostravy motory pf62..?? nedrží volnoběh,jede ve vysokých otáčkách.Co jsem uměl jsem udělal a nic.Myslím že by to chtělo malou generálku u profíka.Nemáte někdo kontakt nebo doporučení..?? Díky

Wyky
Příspěvky: 1998
Registrován: úte říj 27, 2009 12:59 pm
Bydliště: Písecko

Re: PF-62

#416 Nový příspěvek od Wyky »

Gufera na klice v hajzlu. Práce na dvě hodiny. :-/

Uživatelský avatar
imaginaro
Příspěvky: 4992
Registrován: čtv bře 24, 2011 1:43 am
Bydliště: olomoucko

Re: PF-62

#417 Nový příspěvek od imaginaro »

omlouvám se lezu do tématu ale nechci zakládat nové téma - kamošovi střílí PFka do sání i do výfuku rany jak z děla, nevíte čím to může být? Kdyžtak do SZ, díky moc ;-)
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/

Uživatelský avatar
jokr68
Příspěvky: 6
Registrován: úte bře 03, 2015 7:52 pm
Bydliště: Martin

Re: PF-62

#418 Nový příspěvek od jokr68 »

imaginaro píše:omlouvám se lezu do tématu ale nechci zakládat nové téma - kamošovi střílí PFka do sání i do výfuku rany jak z děla, nevíte čím to může být? Kdyžtak do SZ, díky moc ;-)
Guferá, falošný vzduch, chudobná/bohatá zmes, nastavenie zapaľovania, ....
Podľa profilu si od Olomouca, ja som si dával robiť generálku PF motora k p. Petříkovi (737850260) zo Zvole . Robil mi ju pred rokom a odvtedy ten motor beží tak ako treba.
PF62, samohyb1203, Suzuki Intruder VS 1400

Uživatelský avatar
brigadnik
Příspěvky: 1070
Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
Bydliště: Žatecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#419 Nový příspěvek od brigadnik »

Na mojí PF jsem přijatelnýho chodu motoru dosáhl přetěsněním (nový gufera), ale hlavně mi pomohlo přelisovat magneto proti směru otáčení o tuším cca 7 stupnů, návod je někde na netu. Zkoušel jsem si aku vrtačkou točit motorem při magnetu v původní poloze a po pootočení a rozdíl v jiskře je okometricky viditelnej - doporučuju. Taky dávám svíčku s vyšším číslem, konkrétně N17, protože je ještě běžně k sehnání, N19 by byla údajně lepší, ale nesháněl jsem. Motor nestřílí a drží volnoběh.

Wyky
Příspěvky: 1998
Registrován: úte říj 27, 2009 12:59 pm
Bydliště: Písecko

Re: PF-62

#420 Nový příspěvek od Wyky »

Tak jsem opět musel rozpůlit motor na PFce, jelikož ta dělostřelba, která se odehrávala ve čtvrtek, znemožňovala jakékoliv rozumné použití stroje. Hned v pátek jsem koupil zelená gufery od SKF, v sobotu jsem se jal skládat rozpůlenej motor. Všechno šlo krásně, vše pasovalo, zalisoval jsem kliku do jedné půlky karterů, potom jsem nalisoval druho půlku karterů, ještě pod lisem jsem poutahoval matice, dal jsem nové kroužky, namotoval válec, hlavu a všechno poutahoval. Pak jsem si motor postavil na ponk do pracovní polohy a že namontuju spojku. Ale ouha, na straně spojky na mě koukal krátký konec kliky, na který se montuje magneto. Já debil jsem otočil kliku. :evil: :evil: :zly: :zly: Takže jsem to zase všechno rozložil, nová gufera jsem hodil do popelnice a dneska budu kupovat znovu. Zase tři kila v prdeli, půl dne práce v prdeli, nervy v prdeli a práce na zahradě stojí. :vztek: :vztek:

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“