Fortschritt E930/931
Moderátor: DYK
Re: Fortschritt E930/931
Rád som pomohol
Re: Fortschritt E930/931
Zdravím chalani. Chcem sa Vás spýtať, koľko by podľa Vás mohol stáť ten "kosohon" (prevodovka) + tá žacia lišta kompletná na Ferdu? Za radu ďakujem
Re: Fortschritt E930/931
Ja sem kuzel kupoval tak sedm let zpatky za 800 a novou listu nejetou za 1000 plus posta minulej tyden. Bezne ale listy jety 1000-1500 a ten kuzel taky treba 500-1000. No a nebo clovek koupi Ferdu s kuzelem, listou, rotavatorem a da 7500 jak ja par tydnu zpatky. To je taky o tom, jak clovek natrefi na nabidku.
Re: Fortschritt E930/931
Zdravím chlapi. Veď o tom to je. U Vás (v ČR) celý Ferda plus komplet náradie za 7500 Kč. Mne ponúkajú len tú ihlanovú prevodovku spolu s lištou na sekanie za 150 €.
Re: Fortschritt E930/931
pozri do sukromnej spravy Vlado 333 jeden kuzel mam co ti mozem pustit
Re: Fortschritt E930/931
Akurát som ti písal. Ďakujem zatiaľ, dám vedieť.
Re: Fortschritt E930/931
Vlado333 ale aj v ČR je problém... Teda na Moravě, protože to většinou prodávají v Čechách. Já jsem ten můj našel náhodou a po x letech za takovou cenu a 40km od baráku.V Maďarsku jsi se nedíval, jestli to nemáš moc daleko tam? Tam taky jedou ty východoněmecký dvoutakty.
Re: Fortschritt E930/931
Zdravím ťa. Mal som kontakty aj na Maďarsko, ale už sú na onom svete (po smrti). Je pravda, videl som aj na youtube veľa príspevkov na Ferdu z Maďarska. Máš pravdu aj v tom, že som mal nejaké veci vyhliadnuté na bazoši a je pravda že skoro všetko v ČR a nie Morava.
Re: Fortschritt E930/931
Do mokrého terénu a blata ako stvorené.
Re: Fortschritt E930/931
Orešanec 2. Tak origo sviečky M14-260 (ZM14-260) sú objednané, najlacnejšie po 2,36 € sú na https://www.motozolzso.sk/zapalovacia-s ... 0-zm14-260 a aj ten vypínač zapaľovania cca 5 € je na tejto stránke, tak som objednal. A mnoho iných vecí......
- Killer Koly
- Příspěvky: 2789
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
hodne dobry. predpokladam, ze vis, ze ty vnitrni maji o neco vetsi prumer nez origo vnejsi pneumanty. na tvrdem to bude lip zatacet.
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Fortschritt E930/931
Nové a větší jsem dal dovnitř aby byla na tvdém menší páka na spodní převodovku, zatáčí to stejně, do budoucna to bude chtít upravit startovací páku, nakopnout to jde ale jenom tak tak. A kryty na vnitřní kola, uvažuju že tam navařím kus trubky o průměru volnoběžky jako nosný prvek a dám kanalizační trubky jako mám na druhém kusu. Na vnější jsem dal trubku z folie na balíky senáže, je to vyosené kvůli tvaru té svorky kola ale vzhledem k tomu že se kola vůči sobě netočí to ničemu nevadí.
Re: Fortschritt E930/931
Vašík, na strane 3 máš foto malého Ferdu a tam si sa pýtal oi aj na filter sania, mám na mysli tú "patronu" dolu pri karburátoru. Tá pasuje so Simsona, ale to bolo v máji 2009. Teraz som si všimol keď si sa sťažoval, že ti neťahá a podobne, na jednej fotke je vidno kde sa dáva horný papierový filter, že ten závit, tá rúra sania v "kleči" je zababraná od výfukových plynov. Nemal si vtedy prerazený integrovaný výfuk do sania? Ďalej, čo si myslíte o vyčistení výfuku u Ferdu a to tak, že by sa dolu upchal vývod výfuku a z hora by sa do výfuku cez rúru nalial trychlór (perchlór), alebo petrolej? To by malo rozpustiť karbón. Potom to vypustiť, nechať odstáť, zliať, spodok "zrecyklovať" a naliať ešte raz.