Vari System
Moderátor: DYK
Re: Vari System
To kolo toho ještě namotá , nám nosí na opravu až ty co už nemají vůbec zuby tohle je optřebené tak 25% (neděláme vary jsme strojírna)
Re: Vari System
Rozebrat,vyměnit ložiska a smontovat zpátky.Pozor na tloušťku těsnění na přírubě šnekového kola-tím se lícuje stopa.Jako strojařovi mě vadí použití radiálních ložisek a zrovna na šnekovém kole.Na šneku to nevadí.
Re: Vari System
Bigj66 to jste mě potěšil. Myslel jsem,že budu muset kupovat nové kolo. Snad ho při zpětné montáži nedám špatně a nebo obráceně aby se nezničilo.
Vitex - těsnění na přírube mám jen to co se běžně prodává co je běžně k dostání.
Vitex - těsnění na přírube mám jen to co se běžně prodává co je běžně k dostání.
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "
Re: Vari System
No, je těm ložiskám u šnekového kola něco? Já bych si tipnul, že ani ne. A někdo už tam dole byl!!! Asi pro kuličky!!! Toto šnekové kolo je v dobré kondici.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari System
Pro DYK - ložiska na hřídeli se šnekovým kolem jsou naprosto vpořádku. Asi máte kolego opět pravdu. Kuličky z ložiska jsem nikde nenašel. Všude v převodovce je bílý silikon jako těsnění.
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "
Re: Vari System
Já vím že mám pravdu. Proč? To už jsem psal. Asi by se ti nepodařilo tam dát lepší ložiska než tam jsou. Silikon se v montáži nikdy nepoužíval. Můj odhad? Kuličky zničili předchozí šnekový kolo a teď tam máš druhý.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari System
Pro DYK - budete mít kolego opět pravdu.
Objednal jsem na internetu ložiska, těsnění a další drobnosti včetně tahového startéru a mezitím jsem vyčistil vnitřek převodovky v plechové dóze a nevyplavalo nic kromě pár kousíčku klece z poškozeného horního ložiska. Dávám vám za pravdu kolego.
Objednal jsem na internetu ložiska, těsnění a další drobnosti včetně tahového startéru a mezitím jsem vyčistil vnitřek převodovky v plechové dóze a nevyplavalo nic kromě pár kousíčku klece z poškozeného horního ložiska. Dávám vám za pravdu kolego.
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "
Re: Vari System
Balík s díly na Vari dorazil.
Jsem zvědav za jak dlouho utrhnu šňůru na startování.
Četl jsem zde v jednom příspěvku, že se to musí člověk naučit aby se s motorem a jeho kompresí nepřetahoval.
Jsem zvědav za jak dlouho utrhnu šňůru na startování.
Četl jsem zde v jednom příspěvku, že se to musí člověk naučit aby se s motorem a jeho kompresí nepřetahoval.
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "
Re: Vari System
Máte někdo informace, jestli budou ekodotace na 4-takty (jde mi o XP-200) i příští rok? Pořád mám návaly, že koupím čtyřtakt. Naposledy dnes, kdy se mi zase povolila matička startovacího kola na plechové "nádrži" a zamotala se startovací šňůra, když jsem bránoval.
Kupovat to teď na zimu, mi přijde zase zbytečné, když už tak na jaro - navíc bych možná do té doby rozchodil motor (který jsem získal v "rozdrbaném stavu") s plastovou nádrží a nakonec nic nekupoval. Jinak motor chytá pěkně i jede, na to, že je to skoro 30 let starý DMJ 315.
Kupovat to teď na zimu, mi přijde zase zbytečné, když už tak na jaro - navíc bych možná do té doby rozchodil motor (který jsem získal v "rozdrbaném stavu") s plastovou nádrží a nakonec nic nekupoval. Jinak motor chytá pěkně i jede, na to, že je to skoro 30 let starý DMJ 315.
„Zeptáš-li se, budeš 5 minut vypadat jako blbec. Nezeptáš-li se, budeš blbcem po celý život.“
Re: Vari System
Kdo ještě máte GXVčko???
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
-
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned čer 07, 2009 8:47 am
- Bydliště: Kutna Hora
Re: Vari System
Napriklad ja , slape jak hodinky. Jeste stary s plechovou nadrzi.
Re: Vari System
To mě ani nepiš, nebo se zblázním, nedaří se mě ho někde urvat!!
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari System
Nový asi nechceš... či?
http://www.garteko.cz/motor-honda-gxv-160/
http://www.garteko.cz/motor-honda-gxv-160/
Re: Vari System
Ee, to není vono! Plech musí být červený a výfuk lesklý!!! Prostě ještě před dobou, kdy červený motory jsou jen na strojích Honda, jinak jiná barva a motory na ledasjaký použití. Na něco jsem v minulosti narazil, ale zacházeli s ním jak kurva s dětcem vypadal děsně. Nevyléčitelně.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari System
Z času na čas sa niečo objaví na Bazoši. Dosť dlho boli dva GXV-čka niekde pri Nitre a keď som volal s chlapíkom tak tvrdil že oba sú funkčné a jeden bol len zabehnutý a slúžil len ako záloha. Boli tam dosť dlho..... skús pozrieť ....