Romanova PF 62

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
chobotek
Příspěvky: 11448
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Cena

#31 Nový příspěvek od chobotek »

Co je "origo" vlečka? Starší je PV-81, ta to zcela jistě není, ale PF-62 byl schválen (*) k provozu i s NN-8 a tahle vlečka má stejně řešenou oj i namontování oje k rámu. Mohl bys vyfotit detail oje? Nejlíp brzdu a pak tam, kde je přišroubovaná k rámu.

(*) Je to sice napsané v originálním technickém osvědčení, ale typové schválení jsem od toho nikdy neviděl.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: Cena

#32 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

chobotek píše:Co je "origo" vlečka? Starší je PV-81, ta to zcela jistě není, ale PF-62 byl schválen (*) k provozu i s NN-8 a tahle vlečka má stejně řešenou oj i namontování oje k rámu. Mohl bys vyfotit detail oje? Nejlíp brzdu a pak tam, kde je přišroubovaná k rámu.

(*) Je to sice napsané v originálním technickém osvědčení, ale typové schválení jsem od toho nikdy neviděl.
Nemá to štítek a proto nemohu napsat o jaký typ jde,jestli bylo víc typů to bohužel nevím.Detaily nafotím a pak mi písni o jaký typ jde.

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: Cena

#33 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

DYKU, ty taky vlastníš PF? podle tebe jaká PF je lepší benzín nebo nafta?já mám benzín,osobně bych bral naftu ale bohužel.

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Cena

#34 Nový příspěvek od PULDrapalik »

Na káře taky nemám štítek,myslim že byl na féze,ale už mám připravenej jinej,protože jezdim po silnici

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: Cena

#35 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

PULDrapalik píše:Hlavně bacha na zarostlý malý pařezy,dvakrát mě řiditka vyhodily za sedla :shock: ,tahoun to je,ale taky si veme,mluvil sem s majitelem podobného stroje Tj-nafťák a jezdil na nádrž jak fík,jak sem psal,měl sem vyndané přední čelo a dřevo dával co nejvíc dopředu aby dotěžovalo frézu,když sem ji prodal koupil sem Mtčko,ale to je jiná liga 8) . Ještě,docela často odcházely magnety a nakonec se jeden nepodařilo nabudit vůbec :-/
Jak píšeš že tě vyhodila ze sedačky to musí být jak když tě kopne kůň,blbý překvapení když člověk to nečeká :) uvažuji o závaží do kol ale jak vyřešit uchycení ještě nevím,nechci třeba provrtávat disky.Ale je otázka jestli vůbec závaží do kol pomůže a vyplatí. :-/

chobotek
Příspěvky: 11448
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Cena

#36 Nový příspěvek od chobotek »

PFD-63 vítězí spotřebou (při orbě 4l benzínu proti litru nafty za hodinu) a stranovými brzdami. Ty se mi moc líbí. Dodělat je na PF-62 není zas takový problém.
Tu máš pár fotek z opravy oje NN-8: http://www.lhotkanet.cz/galerie/thumbna ... ?album=114 Teď jsem dělal další oj (ohnutý čep - až zas někdo bude tvrdit, co to všechno neuveze), jak bude čas přidám fotky a výkresy původního řešení.
Jinak číslo návěsu (aspoň u NN8) je vyražené na horní části svařených U profilů v blízkosti čepu. Taktéž průvodní dokumentace k PF-62 uvádí, že číslo je vyražené na oji, alespoň do doby než bude zhotoven štítek.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: Cena

#37 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

PULDrapalik píše:Na káře taky nemám štítek,myslim že byl na féze,ale už mám připravenej jinej,protože jezdim po silnici
Kde prosím tě seženeš štítek štítek?můžeš dát typ? já taky bydlím u silnice kterou budu jenom přejíždět tak 15 metrů,ale poldové někdy jsou všude.

chobotek
Příspěvky: 11448
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Cena

#38 Nový příspěvek od chobotek »

Bez technického osvědčení k PF-62 si se štítkem můžeš tak akorát... A pokud nemáš originální, můžu Ti popřát akorát hodně štěstí. Nebo to vezmeš do vlastních rukou a budeš pátrat po archivech.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Cena

#39 Nový příspěvek od PULDrapalik »

Budu z toho pomocí štítku dělat káru NN-10,protože ho mám napsaný v tech.osvěčení http://www.uszone.cz/,zkus to tady,když nemá tak,zkus sehnat fotku a udělá.
Pfky dělal Prostějov? Muselo to projít státní zkušebnou tak možná tam by se dalo sehnat osvěčení :-/

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: Cena

#40 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

chobotek píše:PFD-63 vítězí spotřebou (při orbě 4l benzínu proti litru nafty za hodinu) a stranovými brzdami. Ty se mi moc líbí. Dodělat je na PF-62 není zas takový problém.
Tu máš pár fotek z opravy oje NN-8: http://www.lhotkanet.cz/galerie/thumbna ... ?album=114 Teď jsem dělal další oj (ohnutý čep - až zas někdo bude tvrdit, co to všechno neuveze), jak bude čas přidám fotky a výkresy původního řešení.
Jinak číslo návěsu (aspoň u NN8) je vyražené na horní části svařených U profilů v blízkosti čepu. Taktéž průvodní dokumentace k PF-62 uvádí, že číslo je vyražené na oji, alespoň do doby než bude zhotoven štítek.
Pěkná práce,svařování z CO 2 že jo,jsi svářeč?ten samí tvar co máš na foto (rám) taky mám na konci rámu jsem přidělal účko profil a nahoru jsem navařil 50x50 vyngl,co mě štve že nemám ruční brzdu co montovaly přímo ve fabrice.

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: Cena

#41 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

chobotek píše:Bez technického osvědčení k PF-62 si se štítkem můžeš tak akorát... A pokud nemáš originální, můžu Ti popřát akorát hodně štěstí. Nebo to vezmeš do vlastních rukou a budeš pátrat po archivech.
Technické osvědčení nemám tak můžu spláchnout záchod :wink:

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Cena

#42 Nový příspěvek od PULDrapalik »

myslíš ten pedál na nohu na druhý straně ozubení a do něho zapadající páku? to sem odřezával a jestli to neni v hutích tak to tady někde mám,nebo myslíš brzdu na fréze :-/ Když chceš na silnici potřebuješ pojistku,a tu ti udělaj i na fotku stroje se štítkem :-/
Naposledy upravil(a) PULDrapalik dne úte črc 17, 2012 10:11 pm, celkem upraveno 1 x.

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: Cena

#43 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

chobotek píše:PFD-63 vítězí spotřebou (při orbě 4l benzínu proti litru nafty za hodinu) a stranovými brzdami. Ty se mi moc líbí. Dodělat je na PF-62 není zas takový problém.
Tu máš pár fotek z opravy oje NN-8: http://www.lhotkanet.cz/galerie/thumbna ... ?album=114 Teď jsem dělal další oj (ohnutý čep - až zas někdo bude tvrdit, co to všechno neuveze), jak bude čas přidám fotky a výkresy původního řešení.
Jinak číslo návěsu (aspoň u NN8) je vyražené na horní části svařených U profilů v blízkosti čepu. Taktéž průvodní dokumentace k PF-62 uvádí, že číslo je vyražené na oji, alespoň do doby než bude zhotoven štítek.
Píšeš 4l benzínu tak když mám motor po výbrusu ten bere tak 5 litrů odhaduji,jak bys řešil stranové brzdy? dost mě zajímá.

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: Cena

#44 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

PULDrapalik píše:myslíš ten pedál na nohu na druhý straně ozubení a do něho zapadající páku? to sem odřezával a jestli to neni v hutích tak to tady někde mám,nebo myslíš brzdu na fréze :-/ Když chceš na silnici potřebuješ pojistku,a tu ti udělaj i na fotku stroje se štítkem :-/
Měl jsem na mysli ruční brzdu na vlečce co byla na pravé straně když sedíš na sedačce.

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Cena

#45 Nový příspěvek od PULDrapalik »

Aha já to měl řešený jinak,šláp sem na pedál a na druhé straně zajistil ozupení pákou

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“