Romanova PF 62
Moderátor: DYK
Re: Cena
Co je "origo" vlečka? Starší je PV-81, ta to zcela jistě není, ale PF-62 byl schválen (*) k provozu i s NN-8 a tahle vlečka má stejně řešenou oj i namontování oje k rámu. Mohl bys vyfotit detail oje? Nejlíp brzdu a pak tam, kde je přišroubovaná k rámu.
(*) Je to sice napsané v originálním technickém osvědčení, ale typové schválení jsem od toho nikdy neviděl.
(*) Je to sice napsané v originálním technickém osvědčení, ale typové schválení jsem od toho nikdy neviděl.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Cena
Nemá to štítek a proto nemohu napsat o jaký typ jde,jestli bylo víc typů to bohužel nevím.Detaily nafotím a pak mi písni o jaký typ jde.chobotek píše:Co je "origo" vlečka? Starší je PV-81, ta to zcela jistě není, ale PF-62 byl schválen (*) k provozu i s NN-8 a tahle vlečka má stejně řešenou oj i namontování oje k rámu. Mohl bys vyfotit detail oje? Nejlíp brzdu a pak tam, kde je přišroubovaná k rámu.
(*) Je to sice napsané v originálním technickém osvědčení, ale typové schválení jsem od toho nikdy neviděl.
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Cena
Na káře taky nemám štítek,myslim že byl na féze,ale už mám připravenej jinej,protože jezdim po silnici
Re: Cena
Jak píšeš že tě vyhodila ze sedačky to musí být jak když tě kopne kůň,blbý překvapení když člověk to nečeká uvažuji o závaží do kol ale jak vyřešit uchycení ještě nevím,nechci třeba provrtávat disky.Ale je otázka jestli vůbec závaží do kol pomůže a vyplatí.PULDrapalik píše:Hlavně bacha na zarostlý malý pařezy,dvakrát mě řiditka vyhodily za sedla ,tahoun to je,ale taky si veme,mluvil sem s majitelem podobného stroje Tj-nafťák a jezdil na nádrž jak fík,jak sem psal,měl sem vyndané přední čelo a dřevo dával co nejvíc dopředu aby dotěžovalo frézu,když sem ji prodal koupil sem Mtčko,ale to je jiná liga . Ještě,docela často odcházely magnety a nakonec se jeden nepodařilo nabudit vůbec
Re: Cena
PFD-63 vítězí spotřebou (při orbě 4l benzínu proti litru nafty za hodinu) a stranovými brzdami. Ty se mi moc líbí. Dodělat je na PF-62 není zas takový problém.
Tu máš pár fotek z opravy oje NN-8: http://www.lhotkanet.cz/galerie/thumbna ... ?album=114 Teď jsem dělal další oj (ohnutý čep - až zas někdo bude tvrdit, co to všechno neuveze), jak bude čas přidám fotky a výkresy původního řešení.
Jinak číslo návěsu (aspoň u NN8) je vyražené na horní části svařených U profilů v blízkosti čepu. Taktéž průvodní dokumentace k PF-62 uvádí, že číslo je vyražené na oji, alespoň do doby než bude zhotoven štítek.
Tu máš pár fotek z opravy oje NN-8: http://www.lhotkanet.cz/galerie/thumbna ... ?album=114 Teď jsem dělal další oj (ohnutý čep - až zas někdo bude tvrdit, co to všechno neuveze), jak bude čas přidám fotky a výkresy původního řešení.
Jinak číslo návěsu (aspoň u NN8) je vyražené na horní části svařených U profilů v blízkosti čepu. Taktéž průvodní dokumentace k PF-62 uvádí, že číslo je vyražené na oji, alespoň do doby než bude zhotoven štítek.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Cena
Kde prosím tě seženeš štítek štítek?můžeš dát typ? já taky bydlím u silnice kterou budu jenom přejíždět tak 15 metrů,ale poldové někdy jsou všude.PULDrapalik píše:Na káře taky nemám štítek,myslim že byl na féze,ale už mám připravenej jinej,protože jezdim po silnici
Re: Cena
Bez technického osvědčení k PF-62 si se štítkem můžeš tak akorát... A pokud nemáš originální, můžu Ti popřát akorát hodně štěstí. Nebo to vezmeš do vlastních rukou a budeš pátrat po archivech.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Cena
Budu z toho pomocí štítku dělat káru NN-10,protože ho mám napsaný v tech.osvěčení http://www.uszone.cz/,zkus to tady,když nemá tak,zkus sehnat fotku a udělá.
Pfky dělal Prostějov? Muselo to projít státní zkušebnou tak možná tam by se dalo sehnat osvěčení
Pfky dělal Prostějov? Muselo to projít státní zkušebnou tak možná tam by se dalo sehnat osvěčení
Re: Cena
Pěkná práce,svařování z CO 2 že jo,jsi svářeč?ten samí tvar co máš na foto (rám) taky mám na konci rámu jsem přidělal účko profil a nahoru jsem navařil 50x50 vyngl,co mě štve že nemám ruční brzdu co montovaly přímo ve fabrice.chobotek píše:PFD-63 vítězí spotřebou (při orbě 4l benzínu proti litru nafty za hodinu) a stranovými brzdami. Ty se mi moc líbí. Dodělat je na PF-62 není zas takový problém.
Tu máš pár fotek z opravy oje NN-8: http://www.lhotkanet.cz/galerie/thumbna ... ?album=114 Teď jsem dělal další oj (ohnutý čep - až zas někdo bude tvrdit, co to všechno neuveze), jak bude čas přidám fotky a výkresy původního řešení.
Jinak číslo návěsu (aspoň u NN8) je vyražené na horní části svařených U profilů v blízkosti čepu. Taktéž průvodní dokumentace k PF-62 uvádí, že číslo je vyražené na oji, alespoň do doby než bude zhotoven štítek.
Re: Cena
Technické osvědčení nemám tak můžu spláchnout záchodchobotek píše:Bez technického osvědčení k PF-62 si se štítkem můžeš tak akorát... A pokud nemáš originální, můžu Ti popřát akorát hodně štěstí. Nebo to vezmeš do vlastních rukou a budeš pátrat po archivech.
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Cena
myslíš ten pedál na nohu na druhý straně ozubení a do něho zapadající páku? to sem odřezával a jestli to neni v hutích tak to tady někde mám,nebo myslíš brzdu na fréze Když chceš na silnici potřebuješ pojistku,a tu ti udělaj i na fotku stroje se štítkem
Naposledy upravil(a) PULDrapalik dne úte črc 17, 2012 10:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Cena
Píšeš 4l benzínu tak když mám motor po výbrusu ten bere tak 5 litrů odhaduji,jak bys řešil stranové brzdy? dost mě zajímá.chobotek píše:PFD-63 vítězí spotřebou (při orbě 4l benzínu proti litru nafty za hodinu) a stranovými brzdami. Ty se mi moc líbí. Dodělat je na PF-62 není zas takový problém.
Tu máš pár fotek z opravy oje NN-8: http://www.lhotkanet.cz/galerie/thumbna ... ?album=114 Teď jsem dělal další oj (ohnutý čep - až zas někdo bude tvrdit, co to všechno neuveze), jak bude čas přidám fotky a výkresy původního řešení.
Jinak číslo návěsu (aspoň u NN8) je vyražené na horní části svařených U profilů v blízkosti čepu. Taktéž průvodní dokumentace k PF-62 uvádí, že číslo je vyražené na oji, alespoň do doby než bude zhotoven štítek.
Re: Cena
Měl jsem na mysli ruční brzdu na vlečce co byla na pravé straně když sedíš na sedačce.PULDrapalik píše:myslíš ten pedál na nohu na druhý straně ozubení a do něho zapadající páku? to sem odřezával a jestli to neni v hutích tak to tady někde mám,nebo myslíš brzdu na fréze Když chceš na silnici potřebuješ pojistku,a tu ti udělaj i na fotku stroje se štítkem
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Cena
Aha já to měl řešený jinak,šláp sem na pedál a na druhé straně zajistil ozupení pákou