Fortschritt E930/931
Moderátor: DYK
- Killer Koly
- Příspěvky: 2796
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
kola maji predepsanych 150kPa. pokud namontujes jine, orientuj se tim, co je na nich napsano. podstatne je, aby byly nafoukane obe stejne, jinak nedrzi rovny smer. filtr je typizovany, da se bezne koupit
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Fortschritt E930/931
jojo,dekuju tak jsem to nafoukal dobre,ja uz se pak bal aby to nekřáplo.Prece jen puvodni pneu i duse,ale jedna je stejne ko takze zitra shanet nekde novou no....ten vrchni filtr ci sani nebo co to je,jsem rozdelal a ten cerny dekl se mi rozpadl v ruce takze to budu muset vykoumat nejak cele...novy filtr i drzak.Puvodni majitel tam nacpal silonku
Re: Fortschritt E930/931
Kola musí být obě stejně velké.Jedno pneu nové a druhé staré, tak tam hrozí rozdílný obvod.
Re: Fortschritt E930/931
Rozumím . Informace o stejném tlaku a stejném obvodu pneu je do budoucna. Ještě mě napadlo jestli by ta oj vozíku nešla zapojit do stroje otočená .Jak je to na fotce tak je to proti Vari otočené o 180 st.
Re: Fortschritt E930/931
ja jsem rad za kazdou radu.No jestli zitra vzpomenu tak vyfotim reseni neorigo vyfuku...nestastne resene a nejde zatacet do plna.Kdybych to otocil neslo by to asi vubec
Re: Fortschritt E930/931
zitra vemu vyfuk do prace,trosku si stim pohraju s autogenem,prihnu trubicky a melo by to jit...diky za poznatek.Jak rikam,kazda rada dobra a zadnej ucenej z nebe nespad
- Killer Koly
- Příspěvky: 2796
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
ten spodek filtrboxu je kovovy a je z poradneho kusu zeleza. vrsek je plastovy a da se na to pouzit vhodna pixla od cehokoli. ja tam mam kus plechovky. dulezite je, aby to melo o cca 5 - 10 mm vetsi prumer nez filtracni vlozka a presahovalo to pres ten kovovy spodek.
ten vyfuk dej zpatky do toho tlumice v telese frezy. neni to idealni reseni, ale je nejlepsi mozne. teoreticky to funguje i s koncovym tlumicem z jawy 555 (parizek).musi se ale trosku upravit. je to tenhle typ https://www.automotovelo.cz/tlumic-vyfu ... -cz_z3819/
ten vyfuk dej zpatky do toho tlumice v telese frezy. neni to idealni reseni, ale je nejlepsi mozne. teoreticky to funguje i s koncovym tlumicem z jawy 555 (parizek).musi se ale trosku upravit. je to tenhle typ https://www.automotovelo.cz/tlumic-vyfu ... -cz_z3819/
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Fortschritt E930/931
tak problem s vyfukem tak nejak vyresen,oj ke karce otocena jak ma byt.Nastal ovsem dalsi problem,za studena nechce vubec startovat.Jiskra jak blazen a nic.Jestli zasrany karbec nebo co...Protoze jakmile striknu benzin pod svici,tak naskoci okamzite.Po vystydnuti opet nic.
- Killer Koly
- Příspěvky: 2796
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
presne tak, poradne vycistit karburator, obe trysky, trysku od sytice a seridit hladinu v plovakovce. tyhle karburatory jsou dost haklive na cistotu benzinu. neboj se dat i dva palivove filtry za sebou a benzin zasadne bez bioslozky. ta se moc rada usazuje na karburatoru. a idealne po kazdem pouziti vycistit odkalovaci nadobku pod nadrzi. taky dej pro jistotu novou svicku, jestli jsi uz ji nedal
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Fortschritt E930/931
Dneska jsem vyrazil kosit pruh mezi plotem a budoucím větrolamem. 5 minut to běželo v pohodě pak zakuckalo a chcíplo. Teď to nechytí vůbec, nejde do válce benzin, když dám pod svíčku tak chytí a chcípne. Karbec rozebraný vyčištěný, prostříkaný čističem, hladina nastavená loni.
Re: Fortschritt E930/931
Killer Koly píše: ↑sob črc 10, 2021 9:06 pm presne tak, poradne vycistit karburator, obe trysky, trysku od sytice a seridit hladinu v plovakovce. tyhle karburatory jsou dost haklive na cistotu benzinu. neboj se dat i dva palivove filtry za sebou a benzin zasadne bez bioslozky. ta se moc rada usazuje na karburatoru. a idealne po kazdem pouziti vycistit odkalovaci nadobku pod nadrzi. taky dej pro jistotu novou svicku, jestli jsi uz ji nedal
-
- Příspěvky: 2167
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
Nechci být jízlivý, ale je ještě jedna možnost jak tyhle problémy s Fortschrittem vyřešit. Zbavit se ho.
Nevěř všemu co si myslíš
Re: Fortschritt E930/931
Tak ono to je dobré když to funguje. Za těch 5 minut co to jelo jsem pokosil to co s křoviňákem za půl hodiny.
Mám ještě jeden karbec jiného typu bez šoupěte tak zkusím koupit šoupě a uvidím jestli ten půjde.
Ten co tam je fakt netuším co s ním je všechno je čisté rozebrané vyfoukané, vymyté a prostě nejde benzin z plovákovky dál.
Mám ještě jeden karbec jiného typu bez šoupěte tak zkusím koupit šoupě a uvidím jestli ten půjde.
Ten co tam je fakt netuším co s ním je všechno je čisté rozebrané vyfoukané, vymyté a prostě nejde benzin z plovákovky dál.
Re: Fortschritt E930/931
Nemám tento stroj, ale už som sa veľa krát stretol s "čistými" karburatormi ktoré nešli ako maly... Ak vieš čo nejde tak je to len o spôsobe ako to opraviť... Nejde benzín tak trisku ešte lepšie vycisti. Používam kompresor, kúpeľ z acetonu na celú noc a podobné (niekedy aj drôt z drotennej kefy). Už som dával aj na ultrazvukové čistenie celého karburatora na jednom plávajúcom čerpadle a až potom to išlo ako malo. Nie som odborník ale ak vieš že čo nejde tak sa to musí dať opraviť. Ibaže by bola zlá diagnostika a nejde (alebo príliš ide) niečo iné. Skús sem poslať čo najviac detailov toho karburatora ak sa ti chce, lebo vôbec neviem aký tip tam je.