PF-62
Moderátor: DYK
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
nějaké foto s dvojmontáží zde
http://postimage.org/gallery/q5w98f2/94ca9c36/
hranice stroje s dvojmontáží už byly dalece za schopnostma chápaní, vyjelo to všude, svahová dostupnost vysoká, ale nároky na fyzičku obsluhy vedly k sundání:) Na tvrdým to byly hrozný rázy a s uzávěrkou se to už nedalo udržet. O couvání nemluvim.
K zapalování se leze následovně: Sundá se litinová přední maska, potom se musí sundat ventilátor s kuželu na klice. Ventilátor má v sobě dvě díry se závitem, který nejspíš slouží k demontáži, ale mě vždy stačilo povolit matku a dát jí tak, aby se nepoškodil závit. Pak stačila vždy jedna přesně mířená, přiměřeně velká rána zepředu a ventilátor odskočil i bez stahování.
http://postimage.org/gallery/q5w98f2/94ca9c36/
hranice stroje s dvojmontáží už byly dalece za schopnostma chápaní, vyjelo to všude, svahová dostupnost vysoká, ale nároky na fyzičku obsluhy vedly k sundání:) Na tvrdým to byly hrozný rázy a s uzávěrkou se to už nedalo udržet. O couvání nemluvim.
K zapalování se leze následovně: Sundá se litinová přední maska, potom se musí sundat ventilátor s kuželu na klice. Ventilátor má v sobě dvě díry se závitem, který nejspíš slouží k demontáži, ale mě vždy stačilo povolit matku a dát jí tak, aby se nepoškodil závit. Pak stačila vždy jedna přesně mířená, přiměřeně velká rána zepředu a ventilátor odskočil i bez stahování.
Re: PF-62
Ta dvojmontáž je teda mazec. Vlek na fotkách vypadá jako PV-81, ale spojení s péefkou je jakési jiné. Jak máš vyřešené otáčení kolem podélné osy?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
vlek je normální origo k PF, akorát jsem ho rozřezal a zmenšil na rozměry korby 190*110 nebo tak nějak, prostě aby jel normálně v kolejích, předtim to bylo velký a neohrabaný, i takhle se vleze dost. Jinak spojení je úplně stejný jako s origo závěsem, akorát je tenhle posvařovanej z výpalků. Ten závěs s půlměsícema na otáčení pluhu mám taky, ale používám ho jenom na orání, protože je s ním menší rejd. Jinak se teď vyrábí novej, tenhle má už velký vůle. Ještě bych dodal, že ta dvojmontáž neni nic moc do mazlavýho bahna, zalepí se a stojí.
Re: PF-62
ZDRAVIM
včera som videl video http://www.youtube.com/watch?v=J1ZkoIUH ... 1339837813
si myslím že pre vás PFkarov by to mohla byť inšpirácia na vyrobu
tím že hnacie kolesá na pasoch sú podstatne menšie ako obyčajne orebné by aj rýchlosť podstatne klesla
len neviem presne ako je to na pf zo stranovými brzdami pre lepšie ovládanie lebo ja mam vari
včera som videl video http://www.youtube.com/watch?v=J1ZkoIUH ... 1339837813
si myslím že pre vás PFkarov by to mohla byť inšpirácia na vyrobu
tím že hnacie kolesá na pasoch sú podstatne menšie ako obyčajne orebné by aj rýchlosť podstatne klesla
len neviem presne ako je to na pf zo stranovými brzdami pre lepšie ovládanie lebo ja mam vari
kto nič nerobí,nič nepokazí
Re: PF-62
Podle mne až tak pomalá rychlost na tu oračku taky není to nej,že by se tam nějak projevila výhoda pásů to taky ne protože ten prokluz tam byl taky docela značný. Jinak ta směrová spojka na PF-ce sice není ale dala by se řešit tím že by se dalo přibrzdit každé kolo zvlášť ..
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
- Bydliště: Velka Bites
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
pokud nema kazdy pas vlastni pohonnou jednotku (motor ci hydropohon), nybrz je to hnane z jednoho motoru, pak tam samozrejme diferencial muze byt dle meho, samozrejme za predpokladu, ze mam paku, jak zastavit jednu stranukolot píše:U pásových vozidel nemůže být diferenciál, protože bys vlastně neměl jak řídit (a rukama bys to asi neudržel)
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
něco málo z poslední doby - sekání a výroba novýho závěsu, protože ten starej už měl hrozný vůle. Teď se to ve svislým směru ani nehne!
http://postimage.org/gallery/z7u7fiu/f6b685d6/
http://postimage.org/gallery/z7u7fiu/f6b685d6/
Re: PF-62
Kdy bude video s PFbrigadnik píše:něco málo z poslední doby - sekání a výroba novýho závěsu, protože ten starej už měl hrozný vůle. Teď se to ve svislým směru ani nehne!
http://postimage.org/gallery/z7u7fiu/f6b685d6/
- brigadnik
- Příspěvky: 1071
- Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
- Bydliště: Žatecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: PF-62
Momentálně není moc pro péefu práce, dvakrát letos posekala louku, dřevo je doma, takže do podzimního orání asi výjezdy moc nebudou. Mám nějaký videa z loňskýho orání, zkusím je někam nahrát. Teď je spíš aktuální stavba druhýho traktůrku, u kterýho posloužila náhradní převodovka z PF62 jako základ, více zde
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=39544
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=39544