PF-62

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Pytlak
Příspěvky: 23
Registrován: úte říj 11, 2011 8:10 pm
Bydliště: Opava

Re: PF-62

#271 Nový příspěvek od Pytlak »

CHtěl jsem zeptat jestli mi mužete někdo popsat,postup co mam všechno rozebrat když se potřebuji dostat k induční civce. Na pf 62

Uživatelský avatar
brigadnik
Příspěvky: 1071
Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
Bydliště: Žatecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#272 Nový příspěvek od brigadnik »

nějaké foto s dvojmontáží zde
http://postimage.org/gallery/q5w98f2/94ca9c36/
hranice stroje s dvojmontáží už byly dalece za schopnostma chápaní, vyjelo to všude, svahová dostupnost vysoká, ale nároky na fyzičku obsluhy vedly k sundání:) Na tvrdým to byly hrozný rázy a s uzávěrkou se to už nedalo udržet. O couvání nemluvim.
K zapalování se leze následovně: Sundá se litinová přední maska, potom se musí sundat ventilátor s kuželu na klice. Ventilátor má v sobě dvě díry se závitem, který nejspíš slouží k demontáži, ale mě vždy stačilo povolit matku a dát jí tak, aby se nepoškodil závit. Pak stačila vždy jedna přesně mířená, přiměřeně velká rána zepředu a ventilátor odskočil i bez stahování.

chobotek
Příspěvky: 11693
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: PF-62

#273 Nový příspěvek od chobotek »

Ta dvojmontáž je teda mazec. Vlek na fotkách vypadá jako PV-81, ale spojení s péefkou je jakési jiné. Jak máš vyřešené otáčení kolem podélné osy?
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Uživatelský avatar
brigadnik
Příspěvky: 1071
Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
Bydliště: Žatecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#274 Nový příspěvek od brigadnik »

vlek je normální origo k PF, akorát jsem ho rozřezal a zmenšil na rozměry korby 190*110 nebo tak nějak, prostě aby jel normálně v kolejích, předtim to bylo velký a neohrabaný, i takhle se vleze dost. Jinak spojení je úplně stejný jako s origo závěsem, akorát je tenhle posvařovanej z výpalků. Ten závěs s půlměsícema na otáčení pluhu mám taky, ale používám ho jenom na orání, protože je s ním menší rejd. Jinak se teď vyrábí novej, tenhle má už velký vůle. Ještě bych dodal, že ta dvojmontáž neni nic moc do mazlavýho bahna, zalepí se a stojí.

Pytlak
Příspěvky: 23
Registrován: úte říj 11, 2011 8:10 pm
Bydliště: Opava

Re: PF-62

#275 Nový příspěvek od Pytlak »

Dékuji za radu jak se dostat k zapalování. A teď bych potreboval radu kde bych sehnal cívku do zapavování.

Uživatelský avatar
radll
Příspěvky: 145
Registrován: stř led 18, 2012 11:23 am
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Re: PF-62

#276 Nový příspěvek od radll »

ZDRAVIM
včera som videl video http://www.youtube.com/watch?v=J1ZkoIUH ... 1339837813
si myslím že pre vás PFkarov by to mohla byť inšpirácia na vyrobu
tím že hnacie kolesá na pasoch sú podstatne menšie ako obyčajne orebné by aj rýchlosť podstatne klesla
len neviem presne ako je to na pf zo stranovými brzdami pre lepšie ovládanie lebo ja mam vari
kto nič nerobí,nič nepokazí

Packard
Příspěvky: 186
Registrován: ned úno 14, 2010 7:43 pm

Re: PF-62

#277 Nový příspěvek od Packard »

Podle mne až tak pomalá rychlost na tu oračku taky není to nej,že by se tam nějak projevila výhoda pásů to taky ne protože ten prokluz tam byl taky docela značný. Jinak ta směrová spojka na PF-ce sice není ale dala by se řešit tím že by se dalo přibrzdit každé kolo zvlášť ..

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: PF-62

#278 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

Jak bys řešil směrovou spojku na PF?

Packard
Příspěvky: 186
Registrován: ned úno 14, 2010 7:43 pm

Re: PF-62

#279 Nový příspěvek od Packard »

Směrová spojka se tam řešit nedá ale dalo by se tam vyřešit brždění každého kola zvlášť.

Uživatelský avatar
kolot
Příspěvky: 204
Registrován: sob led 30, 2010 11:18 am
Bydliště: Těrlicko

Re: PF-62

#280 Nový příspěvek od kolot »

U pásových vozidel nemůže být diferenciál, protože bys vlastně neměl jak řídit (a rukama bys to asi neudržel)

Mira80
Příspěvky: 768
Registrován: ned úno 01, 2009 2:29 pm
Bydliště: Velka Bites
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#281 Nový příspěvek od Mira80 »

kolot píše:U pásových vozidel nemůže být diferenciál, protože bys vlastně neměl jak řídit (a rukama bys to asi neudržel)
pokud nema kazdy pas vlastni pohonnou jednotku (motor ci hydropohon), nybrz je to hnane z jednoho motoru, pak tam samozrejme diferencial muze byt dle meho, samozrejme za predpokladu, ze mam paku, jak zastavit jednu stranu
PF61, r.v. 1955, vyrobni cislo 0139
Rudla (brumla), r.v. neznamy,
Kubota B1402

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: PF-62

#282 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

Řekl by že kola šípy jsou lepší než pásy

Uživatelský avatar
brigadnik
Příspěvky: 1071
Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
Bydliště: Žatecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#283 Nový příspěvek od brigadnik »

něco málo z poslední doby - sekání a výroba novýho závěsu, protože ten starej už měl hrozný vůle. Teď se to ve svislým směru ani nehne!
http://postimage.org/gallery/z7u7fiu/f6b685d6/

MOTOPF62
Příspěvky: 242
Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 pm
Bydliště: čr

Re: PF-62

#284 Nový příspěvek od MOTOPF62 »

brigadnik píše:něco málo z poslední doby - sekání a výroba novýho závěsu, protože ten starej už měl hrozný vůle. Teď se to ve svislým směru ani nehne!
http://postimage.org/gallery/z7u7fiu/f6b685d6/
Kdy bude video s PF

Uživatelský avatar
brigadnik
Příspěvky: 1071
Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
Bydliště: Žatecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PF-62

#285 Nový příspěvek od brigadnik »

Momentálně není moc pro péefu práce, dvakrát letos posekala louku, dřevo je doma, takže do podzimního orání asi výjezdy moc nebudou. Mám nějaký videa z loňskýho orání, zkusím je někam nahrát. Teď je spíš aktuální stavba druhýho traktůrku, u kterýho posloužila náhradní převodovka z PF62 jako základ, více zde
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=39544

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“