Fortschritt E930/931

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
malotraktor
Příspěvky: 2170
Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
Bydliště: 1

Re: Fortschritt E930/931

#2221 Nový příspěvek od malotraktor »

Tento názor tady razím už dlouho!!!
Nevěř všemu co si myslíš

Uživatelský avatar
deyva
Příspěvky: 325
Registrován: pát úno 13, 2015 11:22 am
Bydliště: Brno-Venkov

Re: Fortschritt E930/931

#2222 Nový příspěvek od deyva »

S tou Vervou? Ja to postupne davam do vseho uz. Mam Hondu XL350R jednobuch vzduchac enduro a kdyz tam davam vervu, tak to nezvoni jak s N95 (ono i v manualu pisou ze benzin 96 a vic oktanu do toho davat) Davam to aj do krovinaku, do motorovky a tedka uz i Ferda okusil :-) Jeste to zkusim do Jawy 350/640... Ono to neni zas az tolik penez navic a pri tech spotrebach je asi lepsi priplatit za benzin bez biosracek co akorat natahuji vodu, podporuji korozi v nadrzi a zasiraji kohouty u nadrze a karbecy no.

Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2798
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Fortschritt E930/931

#2223 Nový příspěvek od Killer Koly »

s tou vervou souhlasim, nad tim olejem bych tak nejasal. mogul TS bude asi vhodnejsi
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

malotraktor
Příspěvky: 2170
Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
Bydliště: 1

Re: Fortschritt E930/931

#2224 Nový příspěvek od malotraktor »

Moje řeč. Hlavně ten karbec, než jsem přešel na Vervu čistil jsem ho před každou jízdou. Do Hondy XBR taky syn netankuje nic jiného. Do Aprilie občas dám 95
Nevěř všemu co si myslíš

Uživatelský avatar
deyva
Příspěvky: 325
Registrován: pát úno 13, 2015 11:22 am
Bydliště: Brno-Venkov

Re: Fortschritt E930/931

#2225 Nový příspěvek od deyva »

no co jsem se dival na specifikace, tak Alfa 2t by melo byt snad neco mezi TS a TSF, ale treba jsem blbe cetl nebo rozumnel, pac se v tom zas tak nevyznam

Vedra
Příspěvky: 1451
Registrován: pát čer 26, 2015 6:06 pm
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fortschritt E930/931

#2226 Nový příspěvek od Vedra »

Podle dokumentace na stránkách mogulu je to skoro to samé jako TSF.

Uživatelský avatar
deyva
Příspěvky: 325
Registrován: pát úno 13, 2015 11:22 am
Bydliště: Brno-Venkov

Re: Fortschritt E930/931

#2227 Nový příspěvek od deyva »

a za tu mountfildi cenu je Alfa 2t podle me neprekonatelna :-)

Uživatelský avatar
Honza_2
Příspěvky: 482
Registrován: ned bře 09, 2014 4:37 pm
Bydliště: Dobruška

Re: Fortschritt E930/931

#2228 Nový příspěvek od Honza_2 »

Dobrý stroj. Takový by se mi líbil také. Dobrá práce.
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "

malotraktor
Příspěvky: 2170
Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
Bydliště: 1

Re: Fortschritt E930/931

#2229 Nový příspěvek od malotraktor »

https://www.youtube.com/watch?v=SD1t5QBMCYg

Jak mu funguje to startování šňůrou? To vypadá jakoby měl motor opačné otáčky, protože vždycky po nastartování šňůrou couvá a po našlápnutí jede dopředu.
Nevěř všemu co si myslíš

Vedra
Příspěvky: 1451
Registrován: pát čer 26, 2015 6:06 pm
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fortschritt E930/931

#2230 Nový příspěvek od Vedra »

Dvoutakt se dá roztočit na obě strany. Chod motoru dozadu nebude optimální pokud není použitá symetrická vačka.

Při velmi vysokém předstihu a nízkém volnoběhu se dá dokonce směr otáčení přepínat vhodným vrknutím plynu.

Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2798
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Fortschritt E930/931

#2231 Nový příspěvek od Killer Koly »

to neni tak docela pravda. ne kazdy dvoutakt se da tak jednoduse roztocit opacne. nastartovat soupatkovy motor je treba dost slozite a nejde vytocit. jde to vlastne jen u sani rizeneho pistem, tam je opravdu jedno, jak se motor toci. a s tou vackou to taky neni pravda. simson zadnou nema. jde o serizeni predstihu, predpokladam, ze tou packou otoci zakladni desku symetricky pres HU a motor se bez problemu muze tocit opacne. takto mel zpatecku vyresenou velorex, tesne pred tim nez to chciplo se otocila zakladni deska zapalovani, proslapnul se plyn a velorex mel 4 kvalty dozadu.
tehke to ma vyreseny celkem dobre, ale nema vypinani pojezdu
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

malotraktor
Příspěvky: 2170
Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
Bydliště: 1

Re: Fortschritt E930/931

#2232 Nový příspěvek od malotraktor »

Pravda má tam jakýsi pomocný rám. Asi to používá jen s tou karkou.
Nevěř všemu co si myslíš

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Fortschritt E930/931

#2233 Nový příspěvek od DYK »

Při popojetí dopředu zhasnutí motoru - slyšíte ten "dvojklik" přepínače? Cca od 1.43min.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Niko01
Příspěvky: 644
Registrován: stř led 04, 2012 7:59 pm
Bydliště: Kúty

Re: Fortschritt E930/931

#2234 Nový příspěvek od Niko01 »

Vsimnite si ze namisto sityca pretoci pomocu paky zapalovani (desku u magneta)a jak nakopne pomocu snury motor,hned ju vraca do puvodneho satavu (paku od sityca).
U nakopavacky to startuje normalne..
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.

myn
Příspěvky: 56
Registrován: pon lis 22, 2010 8:56 am

Re: Fortschritt E930/931

#2235 Nový příspěvek od myn »

Nápad zajímavý, ale pak nemůže používat volnoběžky do kol. Jak se vlastně má správně jezdit s vlekem? S volnoběžkami nebo bez? Já jezdím s nimi.

2. Nemáte někdo zkušenosti s výrobou kovových orných kol? Který tvar těch plocháčků, co zabírají, je výhodnější? Klasický šípový < < <, nebo střídavě šikmo / \ / \ ? Mám půjčená kola s šípovým tvarem a ta se trochu zalepují (nic méně i zalepená zabírají pořád dobře).

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“