Fortschritt E930/931
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 2170
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
S tou Vervou? Ja to postupne davam do vseho uz. Mam Hondu XL350R jednobuch vzduchac enduro a kdyz tam davam vervu, tak to nezvoni jak s N95 (ono i v manualu pisou ze benzin 96 a vic oktanu do toho davat) Davam to aj do krovinaku, do motorovky a tedka uz i Ferda okusil :-) Jeste to zkusim do Jawy 350/640... Ono to neni zas az tolik penez navic a pri tech spotrebach je asi lepsi priplatit za benzin bez biosracek co akorat natahuji vodu, podporuji korozi v nadrzi a zasiraji kohouty u nadrze a karbecy no.
- Killer Koly
- Příspěvky: 2798
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
s tou vervou souhlasim, nad tim olejem bych tak nejasal. mogul TS bude asi vhodnejsi
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
-
- Příspěvky: 2170
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
Moje řeč. Hlavně ten karbec, než jsem přešel na Vervu čistil jsem ho před každou jízdou. Do Hondy XBR taky syn netankuje nic jiného. Do Aprilie občas dám 95
Nevěř všemu co si myslíš
Re: Fortschritt E930/931
no co jsem se dival na specifikace, tak Alfa 2t by melo byt snad neco mezi TS a TSF, ale treba jsem blbe cetl nebo rozumnel, pac se v tom zas tak nevyznam
Re: Fortschritt E930/931
Podle dokumentace na stránkách mogulu je to skoro to samé jako TSF.
Re: Fortschritt E930/931
a za tu mountfildi cenu je Alfa 2t podle me neprekonatelna :-)
Re: Fortschritt E930/931
Dobrý stroj. Takový by se mi líbil také. Dobrá práce.
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "
-
- Příspěvky: 2170
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
https://www.youtube.com/watch?v=SD1t5QBMCYg
Jak mu funguje to startování šňůrou? To vypadá jakoby měl motor opačné otáčky, protože vždycky po nastartování šňůrou couvá a po našlápnutí jede dopředu.
Jak mu funguje to startování šňůrou? To vypadá jakoby měl motor opačné otáčky, protože vždycky po nastartování šňůrou couvá a po našlápnutí jede dopředu.
Nevěř všemu co si myslíš
Re: Fortschritt E930/931
Dvoutakt se dá roztočit na obě strany. Chod motoru dozadu nebude optimální pokud není použitá symetrická vačka.
Při velmi vysokém předstihu a nízkém volnoběhu se dá dokonce směr otáčení přepínat vhodným vrknutím plynu.
Při velmi vysokém předstihu a nízkém volnoběhu se dá dokonce směr otáčení přepínat vhodným vrknutím plynu.
- Killer Koly
- Příspěvky: 2798
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
to neni tak docela pravda. ne kazdy dvoutakt se da tak jednoduse roztocit opacne. nastartovat soupatkovy motor je treba dost slozite a nejde vytocit. jde to vlastne jen u sani rizeneho pistem, tam je opravdu jedno, jak se motor toci. a s tou vackou to taky neni pravda. simson zadnou nema. jde o serizeni predstihu, predpokladam, ze tou packou otoci zakladni desku symetricky pres HU a motor se bez problemu muze tocit opacne. takto mel zpatecku vyresenou velorex, tesne pred tim nez to chciplo se otocila zakladni deska zapalovani, proslapnul se plyn a velorex mel 4 kvalty dozadu.
tehke to ma vyreseny celkem dobre, ale nema vypinani pojezdu
tehke to ma vyreseny celkem dobre, ale nema vypinani pojezdu
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
-
- Příspěvky: 2170
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
Pravda má tam jakýsi pomocný rám. Asi to používá jen s tou karkou.
Nevěř všemu co si myslíš
Re: Fortschritt E930/931
Při popojetí dopředu zhasnutí motoru - slyšíte ten "dvojklik" přepínače? Cca od 1.43min.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Fortschritt E930/931
Vsimnite si ze namisto sityca pretoci pomocu paky zapalovani (desku u magneta)a jak nakopne pomocu snury motor,hned ju vraca do puvodneho satavu (paku od sityca).
U nakopavacky to startuje normalne..
U nakopavacky to startuje normalne..
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Re: Fortschritt E930/931
Nápad zajímavý, ale pak nemůže používat volnoběžky do kol. Jak se vlastně má správně jezdit s vlekem? S volnoběžkami nebo bez? Já jezdím s nimi.
2. Nemáte někdo zkušenosti s výrobou kovových orných kol? Který tvar těch plocháčků, co zabírají, je výhodnější? Klasický šípový < < <, nebo střídavě šikmo / \ / \ ? Mám půjčená kola s šípovým tvarem a ta se trochu zalepují (nic méně i zalepená zabírají pořád dobře).
2. Nemáte někdo zkušenosti s výrobou kovových orných kol? Který tvar těch plocháčků, co zabírají, je výhodnější? Klasický šípový < < <, nebo střídavě šikmo / \ / \ ? Mám půjčená kola s šípovým tvarem a ta se trochu zalepují (nic méně i zalepená zabírají pořád dobře).