Fortschritt E930/931
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon kvě 24, 2010 11:02 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Fortschritt E930/931
čudla: ahoj tak jsem po dlouhé době nastartoval ferdu.....vůbec se mu nechtělo a zasmradil mi celý sklep, kouří jak blázen.....dnes na něj ale nemám čas, chtěl jsem se zeptat jak se sundává nástavec na sečení abych tam mohl dát závaží když budu vyorávat zemáky??? nevím jak shodit řemenici na motoře?
jsekera: ahoj chlape ty jsi z Kostelan od bunče???
jsekera: ahoj chlape ty jsi z Kostelan od bunče???
Re: Fortschritt E930/931
sundáš deklík co řadíš pojezd-povolíš 2 šrouby co drží celej převod na spodku ferdy-nadzvedneš-schodíš řemen a vyndáš mino-zaděláš deklík,řemenice zůstavá.
Re: Fortschritt E930/931
Tak tak...
já teda řemen nesundávám. Jenom povolím dva šrouby kuželového převodu. Vyháknu řemen z řemenice a kuželový převod sundám. Pak tam můžeš namontit co chcěš. Jinak ten řemen přetočím k řídítkám a kolem můstku k řídítkám mám kurtnu, která mi ten řemen drží. Měl jsem strach, že mi velká řemenice u motoru ten klíňák prodře, ale opak je pravdou. Už tak jezdím od té doby co mám ferdu a klíňák o ničem neví... Další věc co jsem udělal bylo, že jak je páka pojezdu tak je tam takový šroub-hřídelka. Kterou když pomocí páky převodu zasunete, tak se vypne převod, když jej vytáhnete tak ferda jede. Měl jsem velké problémy s tím, že i když jsem měl páku precizně seštelovanou tak když jsem jel po hrbech, stalo se mi že mi páka vyhodila pojezd, což v mírném kopečku s vozíkem není zrovna příjemné. Tento problém sem vyřešil tak, že hřídelku mi stále drží vytáhlou pružina a jekmile potřebuju vypnout pojezd, použiju páku. Páka se v klidu vůbec hřídelky nedotýká. Když budu někdy potřebovat vypnout pojezd na delší dobu, pořeším to nějakou jednoduchou vzpěrou páky...
Kouření může způsobovat buď špatně nastavený karbec, přicpaný přívod vzduchu - vzduchový filtr a nebo jen moc oleje v benzínu, nebo olej klesl v karbecu a v nádrži jak to dlouho nejelo a pak si to při startu nasálo tento hnus. Taky to může dělat starý benzín. Když ferda chvilku bude klapat, tak dým by měl zmizet.
to jsekera : někdyse můžem domluvit, jen teď mám honičku v práci...hrůza...
to Vašik : zapalování nejlépe nastavíš podle dílenské příručky. Je to tam solidně popsané. Pokud máš bezkontakt, tak to zvládne i malé dítě.
já teda řemen nesundávám. Jenom povolím dva šrouby kuželového převodu. Vyháknu řemen z řemenice a kuželový převod sundám. Pak tam můžeš namontit co chcěš. Jinak ten řemen přetočím k řídítkám a kolem můstku k řídítkám mám kurtnu, která mi ten řemen drží. Měl jsem strach, že mi velká řemenice u motoru ten klíňák prodře, ale opak je pravdou. Už tak jezdím od té doby co mám ferdu a klíňák o ničem neví... Další věc co jsem udělal bylo, že jak je páka pojezdu tak je tam takový šroub-hřídelka. Kterou když pomocí páky převodu zasunete, tak se vypne převod, když jej vytáhnete tak ferda jede. Měl jsem velké problémy s tím, že i když jsem měl páku precizně seštelovanou tak když jsem jel po hrbech, stalo se mi že mi páka vyhodila pojezd, což v mírném kopečku s vozíkem není zrovna příjemné. Tento problém sem vyřešil tak, že hřídelku mi stále drží vytáhlou pružina a jekmile potřebuju vypnout pojezd, použiju páku. Páka se v klidu vůbec hřídelky nedotýká. Když budu někdy potřebovat vypnout pojezd na delší dobu, pořeším to nějakou jednoduchou vzpěrou páky...
Kouření může způsobovat buď špatně nastavený karbec, přicpaný přívod vzduchu - vzduchový filtr a nebo jen moc oleje v benzínu, nebo olej klesl v karbecu a v nádrži jak to dlouho nejelo a pak si to při startu nasálo tento hnus. Taky to může dělat starý benzín. Když ferda chvilku bude klapat, tak dým by měl zmizet.
to jsekera : někdyse můžem domluvit, jen teď mám honičku v práci...hrůza...
to Vašik : zapalování nejlépe nastavíš podle dílenské příručky. Je to tam solidně popsané. Pokud máš bezkontakt, tak to zvládne i malé dítě.
-
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon kvě 24, 2010 11:02 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Fortschritt E930/931
Chlapi až se budete domlouvat na srazu, přijel bych potřebuji probrat celého ferdu ať vím jak na něj do UH to nemám daleko
Re: Fortschritt E930/931
Tak jsem dneska asi zprovoznil ferdu,zatím vrčí Vyměnil jsen simering u zapalování a on pořád mlčel tak jsem sundal hlavu a ejhle on byl jednokrožák 1kroužek byl fuč.Následoval ůprk koupit novej píst Pak už jenom seštelovat předstich to byl taky porod Na potřetí se povedlo Musel jsem natlačit zakladovou desku co nejvíc dopředu uplne mimo ty značky
Tak a jinej problém:asi mám ucpanej přivod vzduchu když se přiblížím ke karburátoru stou gumovou přechodkou tak chcípe prostě nemá vzduch Zatím jsem to vyřešil molitanem v kabce nasazené na hrdlo karbce.
Tak a jinej problém:asi mám ucpanej přivod vzduchu když se přiblížím ke karburátoru stou gumovou přechodkou tak chcípe prostě nemá vzduch Zatím jsem to vyřešil molitanem v kabce nasazené na hrdlo karbce.
Re: Fortschritt E930/931
Dobrý večer. Jsem také čerstvým majitelem E931.50 verze A02. Stroj jsem koupil nekompletní a s malým nekompletním příslušenstvím. Po vyčistění karburátoru chytá dobře a je pojízdný. Má také dvě rychlosti dopředu a zpátečku. Řadit jde dobře. Zpátečka k sobě,čili dozadu a dopředu napřed dvojka a úplně dopředu jednička. Zatím jsem s ním nic nedělal a připravuji ho na převoz materiálu, kde budu muset dost couvat. Ostatní problémy s příslušenstvím budu řešit přes zimu. S pozdravem lafa1.
Re: Fortschritt E930/931
Myslel jsem že zpátečku potřebovat nebudu. Zatím jsem opravdu nepotřeboval, ale minulý týden by bodla...
Začínám koketovat s myšlenkou zpátečku tam nějak dodělat (mám motor z motorky bez zpátečky). Zatím ale nevím jak
Začínám koketovat s myšlenkou zpátečku tam nějak dodělat (mám motor z motorky bez zpátečky). Zatím ale nevím jak
Re: Fortschritt E930/931
Dobry vecer. Shanim kuzelovy prevod na F. 931.50 nevite kde ho sehnat? Dik
-
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon kvě 24, 2010 11:02 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Fortschritt E930/931
jeden mám na kolik si ho ceníš?? ale nemám kněmu ten plech ten si musíš
Re: Fortschritt E930/931
Prosím o zkušenosti s vřetenovou sekačkou na ferdu chodíte sní nebo máte udělaný pojezdný sezení ?Muže se posekaná tráva nechat ležet bez uklízení?Atd...
Re: Fortschritt E930/931
Když už jsme u té vřetenové sekačky, nemáte ji někdo na prodej???
Re: Fortschritt E930/931
Chodim s nou, da sa to pouzit iba na 1.prev stupen. Pokial sa stym kosi aspon 1x do tyzdna, zhrabovanie ani velmi nemusi byt.vašík píše:Prosím o zkušenosti s vřetenovou sekačkou na ferdu chodíte sní nebo máte udělaný pojezdný sezení ?Muže se posekaná tráva nechat ležet bez uklízení?Atd...
Sediet na voziku v clenitej zahrade si neviem celkom predstavit.
Re: Fortschritt E930/931
Jak vysokou trávu to zvládne? Zvládne i půl metra? Co to s trávou udělá? Rozšmelcuje ji to?
Děkuji za info.
Děkuji za info.
-
- Příspěvky: 2170
- Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
- Bydliště: 1
Re: Fortschritt E930/931
V příručce mladého sviště stojí, že travní porost nesmí být vyšší než 0.1 metru.
Nevěř všemu co si myslíš
Re: Fortschritt E930/931
Tak ako pise malotraktor.
Nesmie to prerast, lebo potom to nevie zobrat. Cast ustrihne a cast zvali. To nieje mulcovac. Odborne sa to vola vretenova kosacka a pouziva sa na najkvalitnejsie travniky - travnate kurty, Greeny na golfovom ihrisku(miesta v blizkosti jamiek).
Je to urcene na pravidelne kosenie, ked travnik ma byt tip top.
Kosi to tak, ze to vreteno v dolnej casti, rotuje v tesnej blizkosti noza a na nozi travu ustrihne. Vzdialenost noza a vretena je cca 0,1-0,3 mm. Cize ani kamene to nema moc rado.
Nesmie to prerast, lebo potom to nevie zobrat. Cast ustrihne a cast zvali. To nieje mulcovac. Odborne sa to vola vretenova kosacka a pouziva sa na najkvalitnejsie travniky - travnate kurty, Greeny na golfovom ihrisku(miesta v blizkosti jamiek).
Je to urcene na pravidelne kosenie, ked travnik ma byt tip top.
Kosi to tak, ze to vreteno v dolnej casti, rotuje v tesnej blizkosti noza a na nozi travu ustrihne. Vzdialenost noza a vretena je cca 0,1-0,3 mm. Cize ani kamene to nema moc rado.