BCS
Moderátor: DYK
Re: BCS
Dyku, já z toho stroje prostě musím padnout na prdel, kdyby k tomu byla funkční lišta tak bych asi padl, ale tohle bylo trápení. Takže jsem u prodejce poptal jestli má někoho kde bych laser či duplex viděl při práci, nepotřebuju si to project, prostě to chci vidět v reálu jak to maká, co dělá/nedělá obsluha, jak se u toho tváří. Ono pak sekat 2ha ve svahu s různou orientací a vysokou trávou
Za těch 50m sekání se to asi 4x ucpalo a to mě jako neomráčilo. Jak to bylo vyběhaný dost se to celý klepalo a nakonec rozpadlo.
Samotný nosič hodnotím velmi dobře, jako na realizace zahrad ideální, naprosto, včetně komunálu - kartáč/radlice. Jenže u mě i na blbejch 20° klouže i velkej traktor a abych se tam trápil s těžkou neohrabanou jednooskou, na to sem asi už starej. Představa, že tam pak ještě lítám s obracákem na jednoosce.....ta doba je už asi opravdu pryč.
Mastn: MF 70 jsem nekoupil, měl jsem jen její náhon a lištu amatérsky přidělanou na Gravely, já totiž tu repasovanou MF nechtěl s čínským motorem a bez motoru s přírubou to nešlo.
Projedu ještě nějaký videa, snad brzo vyřeším jak s balením do balíků a pak se správně rozhodnu. Ale na chodící řidítka to asi nevidím, leda že bych ještě vyštrachal nějaký zajímavý CHKO kosení aby mě to finančně oslovilo. Zatím to spíš vidím na sekačku a obracák za Zetora.
Za těch 50m sekání se to asi 4x ucpalo a to mě jako neomráčilo. Jak to bylo vyběhaný dost se to celý klepalo a nakonec rozpadlo.
Samotný nosič hodnotím velmi dobře, jako na realizace zahrad ideální, naprosto, včetně komunálu - kartáč/radlice. Jenže u mě i na blbejch 20° klouže i velkej traktor a abych se tam trápil s těžkou neohrabanou jednooskou, na to sem asi už starej. Představa, že tam pak ještě lítám s obracákem na jednoosce.....ta doba je už asi opravdu pryč.
Mastn: MF 70 jsem nekoupil, měl jsem jen její náhon a lištu amatérsky přidělanou na Gravely, já totiž tu repasovanou MF nechtěl s čínským motorem a bez motoru s přírubou to nešlo.
Projedu ještě nějaký videa, snad brzo vyřeším jak s balením do balíků a pak se správně rozhodnu. Ale na chodící řidítka to asi nevidím, leda že bych ještě vyštrachal nějaký zajímavý CHKO kosení aby mě to finančně oslovilo. Zatím to spíš vidím na sekačku a obracák za Zetora.
Re: BCS
Já su asi úplně blbej, ale tak všude píšeš, jak ti chození za strojem nevadí a teď jako bych četl něco jinýho? Uvažuješ o sečení za Zetorem, no nakonec skončíš u (polského) rotačního sečení, co jiného a budeš schánět lis, což je další velká samostatná kapitola.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: BCS
https://www.youtube.com/watch?v=ubzquQ3dOsU
https://www.youtube.com/watch?v=csVyqp_cnPY
takhle si nějak představuju chození za lištou a to chci
https://www.youtube.com/watch?v=csVyqp_cnPY
takhle si nějak představuju chození za lištou a to chci
Re: BCS
Tohle by se libilo me
https://www.youtube.com/watch?v=o9hv9Sr0TSQ
https://www.youtube.com/watch?v=o9hv9Sr0TSQ
Re: BCS
no, ale on má trávu do kolen, já k pasu
vypadá to, že další díl z mého puzzle je správně, asi už jsem konečně našel kdo mi bude balit a rovnou si to seno odveze, malý kulatý a hlavně bude mít čas - 40km "daleko"
nakonec to dobře dopadne, ještě naštuduju hydru, protože to řazení kvedlákem je strašný, kupodivu se mi víc líbí duplex než laser lišta, protože duplex je sice složitější, ale jednodušší na seřízení
vypadá to, že další díl z mého puzzle je správně, asi už jsem konečně našel kdo mi bude balit a rovnou si to seno odveze, malý kulatý a hlavně bude mít čas - 40km "daleko"
nakonec to dobře dopadne, ještě naštuduju hydru, protože to řazení kvedlákem je strašný, kupodivu se mi víc líbí duplex než laser lišta, protože duplex je sice složitější, ale jednodušší na seřízení
Re: BCS
Zdravím, především other-side. Já mám Ferrari 340 s motorem Honda GX 390, duplex lištu, pásový obraceč OP-1,2. Dělám s tím asi 2ha a jsem spokojený. Hodně jsem toho nastudoval, kontaktoval prodejce u nás, v Polsku, v Německu. Na stránkách výrobce našel zastoupení a servis. Řešil jsem značky Reform, Agria, Koeppl, Brielmaier, Rapid, BCS (Ferrari, Pasquali), Labin Progres, Vari, Dakr, MF 70 ... . Některé odradily cenou (za sekačku nedám to co za novou fábii) a jiné konstrukcí (plechová kostra pohon klínovými řemeny-to se mi nezdálo pro mou práci to pravé, i když diskovka od dakru byla dlouho ve hře, ale kolega v práci ji měl o moc nechválil). Nad MF 70 jsem přemýšlel jen k vůli obraceči, ale je to už starý stroj i když díly se ještě dají sehnat (no a v sousedství mám 3 mfky a moc dobře nešlapou, střílí a pak nechtějí nastartovat prý je to jejich slabina).
Otázka bubnové nebo lištové sekačky byla vyřešena záběrem min. 1m-dvoububnová sekačka od vari dělá pokos-práce navíc a s trávou do pasu jsem si nebyl jistý, že to zvládne a byla tam absence připojení obraceče.
Nakonec vyhrála BCS-přijatelná cena, klasická převodovka, připojení různého nářadí, jeden čas to nabízel i reform v červené barvě označení asi také 740.
Motor byl vyřešen nejsilnější nabízenou hondou-gx 390 (myslím si, že na hondu seženu líp náhradní díly).
Kosa Duplex doporučení prodejců, nejsou takové vibrace, líp se sama očistí od hlíny po krtkovi (krtinců), tolik se neucpává a na prstech se nedrží mech. Jinak sečeme ve dvou i třech lidech. Když je více trávy, je zapotřebí trochu odhrábnout posečenou trávu od neposečené (lišta nemá odhrnovací křídla). A když je vysoká, polehlá a podrostlá tráva je lepší ji na lištu nahrábnout je to pak pěkněji posekáno.
Obraceč pásový OP-1,2 byl také jasný, i když rotorový obraceč se také vyrábí, ale zase ta cena-mám pocit asi 80000Kč-tak to už raději něco za zetora.
S obracečem je třeba dělat po větru jinak do moc nefunguje. Sem tam se ta kopa udělá, ale doladí to hrábě. Co jsme dřív otáčeli ručně v pěti lidech hodinu až dvě dnes to ve dvou je za 30 minut a to ten s hráběmi moc nemává.
Oslovil jsem prodejce BCS, Ferrari, Pasquali, zadal parametry. Rozdíl mezi nejvyšší a nejnižší cenou byl 40000Kč. Vybral jsem nejlevnějšího prodejce.
Obraceč jsem koupil od výrobce z Líšova, stejný vyrábí pro vari-dostupnost náhradních dílů.
Mohu to porovnat s reformem 158. Reform je nepřekonatelný, jednoduchý, lehký. Bohužel řešil jsem náhradní díly a GO pohonu kosy a GO lišty (GO lišty a dvou kos asi 2000Kč). Pohon kosy je problém, ale údajně v Žamberku, kontakt někde v předchozím komentáři, díly jsou. Měl jsem jim poslat seznam požadovaných dílů a oni by řekli co jde a za kolik. Já chtěl ale ten obraceč tak jsem od oprav upustil, nicméně reforma stále máme.
Takže to porovnání. Rozdíl hlavně ve váze, stabilita ve svahu asi stejná s MF 70-těžiště vysoko, ale já to mám rozšířené a na širokých kolech tak to jde, otáčení díky diferáku super, ale bez uzávěrky to na hrbolatém terénu, na mezi, nebo do kopce nejde, kola prokluzují. Uzávěrku je nutno vypnout před otáčením jinak se člověk hodně nadře. Nejvíc mně vadí ta bezpečnostní hydraulická spojka je to hrozny nesmysl, ale po stránce bezpečnosti to smysl má. Nemůžete pustit levé ředítko-kleč, spojka se rozpojí a stroj se zastaví, ale motor běží. Při sečení pod stromy jsem reforma řídil jednou rukou nebo úplně pustil, bylo to lepší (tak jsem ořezal trochu stromy, abych se tolik nehrbil, ale hlavně abych nezničil ovládací prvky na řídítkách nebo neurval nějaké lanko-a těch tam je).
Nevím jestli ferrari 340 vydrží tolik co reform 158, ale zatím jsem měl problém jen se spojkou (komentář výše) jinak liji jenom benzín. Kosu jen čistím, ještě jsem ji nebrousil.
Dnes bych volil motor honda s označením alps je určený do svahů, bohužel když jsem stroj pořizoval nebyl tenhle motor v nabídce (a mám pocit že gx 390 alps tam není dodnes), ale já s tím gx 390 problém nemám. Prodejce tvrdil, že tam je jen problém při práci ve svahu, že bude docházet k zaolejování vzduchového filtru-tenhle problém nemám, tím nechci říct, že stroj honím někdo po černé sjezdovce, měl jsem na mysli ty meze, ale ty stejně seču křoviňákem. Problém s mazáním motoru by byl pří dlouhodobé práci ve svahu.
Zatím jsem spokojený.
Jo a kdyby měl někdo možnost a chuť, nebo věděl kde sehnat dílenskou příručku, nebo i katalog náhradních dílů k BCS (740), FERRARI (340), PASQUALI (XB40) a motoru HONDA GX390 bylo by to super-možno i za odměnu.
Děkuji.
Otázka bubnové nebo lištové sekačky byla vyřešena záběrem min. 1m-dvoububnová sekačka od vari dělá pokos-práce navíc a s trávou do pasu jsem si nebyl jistý, že to zvládne a byla tam absence připojení obraceče.
Nakonec vyhrála BCS-přijatelná cena, klasická převodovka, připojení různého nářadí, jeden čas to nabízel i reform v červené barvě označení asi také 740.
Motor byl vyřešen nejsilnější nabízenou hondou-gx 390 (myslím si, že na hondu seženu líp náhradní díly).
Kosa Duplex doporučení prodejců, nejsou takové vibrace, líp se sama očistí od hlíny po krtkovi (krtinců), tolik se neucpává a na prstech se nedrží mech. Jinak sečeme ve dvou i třech lidech. Když je více trávy, je zapotřebí trochu odhrábnout posečenou trávu od neposečené (lišta nemá odhrnovací křídla). A když je vysoká, polehlá a podrostlá tráva je lepší ji na lištu nahrábnout je to pak pěkněji posekáno.
Obraceč pásový OP-1,2 byl také jasný, i když rotorový obraceč se také vyrábí, ale zase ta cena-mám pocit asi 80000Kč-tak to už raději něco za zetora.
S obracečem je třeba dělat po větru jinak do moc nefunguje. Sem tam se ta kopa udělá, ale doladí to hrábě. Co jsme dřív otáčeli ručně v pěti lidech hodinu až dvě dnes to ve dvou je za 30 minut a to ten s hráběmi moc nemává.
Oslovil jsem prodejce BCS, Ferrari, Pasquali, zadal parametry. Rozdíl mezi nejvyšší a nejnižší cenou byl 40000Kč. Vybral jsem nejlevnějšího prodejce.
Obraceč jsem koupil od výrobce z Líšova, stejný vyrábí pro vari-dostupnost náhradních dílů.
Mohu to porovnat s reformem 158. Reform je nepřekonatelný, jednoduchý, lehký. Bohužel řešil jsem náhradní díly a GO pohonu kosy a GO lišty (GO lišty a dvou kos asi 2000Kč). Pohon kosy je problém, ale údajně v Žamberku, kontakt někde v předchozím komentáři, díly jsou. Měl jsem jim poslat seznam požadovaných dílů a oni by řekli co jde a za kolik. Já chtěl ale ten obraceč tak jsem od oprav upustil, nicméně reforma stále máme.
Takže to porovnání. Rozdíl hlavně ve váze, stabilita ve svahu asi stejná s MF 70-těžiště vysoko, ale já to mám rozšířené a na širokých kolech tak to jde, otáčení díky diferáku super, ale bez uzávěrky to na hrbolatém terénu, na mezi, nebo do kopce nejde, kola prokluzují. Uzávěrku je nutno vypnout před otáčením jinak se člověk hodně nadře. Nejvíc mně vadí ta bezpečnostní hydraulická spojka je to hrozny nesmysl, ale po stránce bezpečnosti to smysl má. Nemůžete pustit levé ředítko-kleč, spojka se rozpojí a stroj se zastaví, ale motor běží. Při sečení pod stromy jsem reforma řídil jednou rukou nebo úplně pustil, bylo to lepší (tak jsem ořezal trochu stromy, abych se tolik nehrbil, ale hlavně abych nezničil ovládací prvky na řídítkách nebo neurval nějaké lanko-a těch tam je).
Nevím jestli ferrari 340 vydrží tolik co reform 158, ale zatím jsem měl problém jen se spojkou (komentář výše) jinak liji jenom benzín. Kosu jen čistím, ještě jsem ji nebrousil.
Dnes bych volil motor honda s označením alps je určený do svahů, bohužel když jsem stroj pořizoval nebyl tenhle motor v nabídce (a mám pocit že gx 390 alps tam není dodnes), ale já s tím gx 390 problém nemám. Prodejce tvrdil, že tam je jen problém při práci ve svahu, že bude docházet k zaolejování vzduchového filtru-tenhle problém nemám, tím nechci říct, že stroj honím někdo po černé sjezdovce, měl jsem na mysli ty meze, ale ty stejně seču křoviňákem. Problém s mazáním motoru by byl pří dlouhodobé práci ve svahu.
Zatím jsem spokojený.
Jo a kdyby měl někdo možnost a chuť, nebo věděl kde sehnat dílenskou příručku, nebo i katalog náhradních dílů k BCS (740), FERRARI (340), PASQUALI (XB40) a motoru HONDA GX390 bylo by to super-možno i za odměnu.
Děkuji.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: BCS
Na gx390 su nejake veci vo vlakne k motoru berlan tomu vecsiemu.
Inak na strankach hondy samozrejme.
Inak na strankach hondy samozrejme.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: BCS
Atlan, dík, to jsou jen návody k základní údržbě, ale já chci dílenskou příručku (něco podrobnějšího, nějaké data, jako jsou rozměry, utahovací momenty, postupy práce, …) a katalog náhradních dílů. Kde jsou ty časy, kdy člověk koupil knížku ke Škodě 120 a tam bylo vše.
Tak prosím, kdyby někdo něco takového měl na BCS 740, FERRARI 340, HONDA GX 390, SEČENÍ DUPLEX a chtěl se poděli, moc děkuji.
Tak prosím, kdyby někdo něco takového měl na BCS 740, FERRARI 340, HONDA GX 390, SEČENÍ DUPLEX a chtěl se poděli, moc děkuji.