Přestavba PF-62 na 63D
Moderátor: DYK
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Specialitu jsem si vyrobil. Okolo setrvačníku se ramena nevejdou, takže nezbývá než stahovák přišroubovat. Někde mám výkres, pohledám.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Tak nějak jsem si to myslel
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Tak se mi dnes podařilo vydolovat vstřikovač, je to tam pěkně vyžraný a navíc jsem tam nenašel žádnou těsnící podložku, je to normální nebo už se tam někdo šťáral a nedal ji tam? Vypadá to že spíš těsnila špička trysky než ta dosedaci plocha vstřiku.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Je to jednoduché urobiť, už som to robil ale je to zložité vysvetlovať. Nafotím ten vyrobený sťahovák a dám k tomu podrobný popis. Daj mi deň.
Čo nejde silou, pôjde ešte väčšou silou. Ak to nejde ani tak, treba si prečítať návod na používanie! :D
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Sťahovák vyzerá takto:
Vzhľadom na moju skúsenosť je nevyhnutné použiť tvrdenú závitovú tyč lebo obyčajná sa pri silnom tlaku a údere kladiva deformuje.
Vzhľadom na moju skúsenosť je nevyhnutné použiť tvrdenú závitovú tyč lebo obyčajná sa pri silnom tlaku a údere kladiva deformuje.
Čo nejde silou, pôjde ešte väčšou silou. Ak to nejde ani tak, treba si prečítať návod na používanie! :D
Re: Přestavba PF-62 na 63D
A ešte: Pod vstrekovacou tryskou musí byť medenná podložka.
Čo nejde silou, pôjde ešte väčšou silou. Ak to nejde ani tak, treba si prečítať návod na používanie! :D
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Se správnou tloušťkou.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Zdravím, nemohl by sem dát někdo fotku originál napojení naftového čerpadla 1d80ky na to táhlo od regulátoru otáček a to stejné na druhé straně toho přepínání startovací dávky? Nemůžu to nikde najít a na živo jsem to taky ještě nikdy neviděl v origo stavu. Děkuji
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Je to sytič otevře to naplno čerpadlo , je to distanční odklapěcí podložka.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Neví někdo jak to bylo s origo barvama na PFD 63?Hlavně myslím barvy motoru a pletu se když si myslím že stejně jako u benzínového motoru se hliníkové části nelakovali do barvy?
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Výrobce motoru měl jinou barvu něž traktoru .
Výrobce traktoru, šetřil barvou, minimalizoval počet barev. Agrostroj používal dle jiných strojů z té doby dvě barvy. Hliník nebarvili, válec musí být barven vysokoteplotní barvou musí vést dobře teplo ,aby se dobře chladil válec, vzduch. filtr černá , (tohle nevím koleno, kryt válce), výfuk černá. některé nechával dle původního výrobce dílu.
Výrobce traktoru, šetřil barvou, minimalizoval počet barev. Agrostroj používal dle jiných strojů z té doby dvě barvy. Hliník nebarvili, válec musí být barven vysokoteplotní barvou musí vést dobře teplo ,aby se dobře chladil válec, vzduch. filtr černá , (tohle nevím koleno, kryt válce), výfuk černá. některé nechával dle původního výrobce dílu.
Re: Přestavba PF-62 na 63D
Mrkni sem ale někdo si hrál fabrika s tím tolik nezdržovala https://pf62.wbs.cz/Renovace-motoru.html