motorobot pf-62
Moderátor: DYK
Re: motorobot pf-62
No dobře, ale v PF-62 je motor, jehož jmenovité otáčky odpovídají volnoběžným otáčkám motorové pily.
BD-1-S-72A, 317 ccm, 3,73 kW, 2.300 ot/min.
MS 362, 59 ccm, 3,5 kW, 10.000 ot/min.
A teď z čeho se počítá ta polovina jmenovitých otáček? M2T je mnohem lepší olej než byl pro tyhle stoje doporučený výrobcem (stejně nic jiného nebylo), tak mi nějak uniká proč tam dávat olej ještě lepší.
BD-1-S-72A, 317 ccm, 3,73 kW, 2.300 ot/min.
MS 362, 59 ccm, 3,5 kW, 10.000 ot/min.
A teď z čeho se počítá ta polovina jmenovitých otáček? M2T je mnohem lepší olej než byl pro tyhle stoje doporučený výrobcem (stejně nic jiného nebylo), tak mi nějak uniká proč tam dávat olej ještě lepší.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: motorobot pf-62
Už som to písal - moderné oleje takmer nerobia karbon. Mne to za ten ušetrený čas stojí, oleje kupujem zväčša, ked sú niekde v akcii, vtedy je liter "syntetiky" pre crosy za 5-6 euro - M2T som u nás nikdy nevidel pod 3 eurá. Takže ušetríme 2-3 eurá a to sa oplatí....
Motor sa na piestnom čape kusne málokedy, ale to futro sa viac zoderie a to je to tvoje bežné opotrebenie.
Motor sa na piestnom čape kusne málokedy, ale to futro sa viac zoderie a to je to tvoje bežné opotrebenie.
Re: motorobot pf-62
M2T je moderní olej a pokud je mazací poměr rozumný, nějaký výraznější usazování karbonu nehrozí. Až bude chvíle času, zkusím udělat nějaké srovnávací měření naivním způsobem: spálit olej rozprášený vstřikovačem strčeným do měděné trubky. Pak by mělo stačit zjistit rozdíl hmotností.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: motorobot pf-62
jeane, ty usetreny penize... nevim kolik kdo spali benzinu v jednoosaku za rok, ale za me tady setreni neni potreba. Ale jako tema k diskuzi je to vdecne .)))
Chobotku, to se ti vazne chce zkouset? ))
Chobotku, to se ti vazne chce zkouset? ))
Re: motorobot pf-62
Ne, připravím to děckám jako pokus. A na závěr rozeberou chyby měření a zkusí z toho udělat nějaký závěr. Doufám, že někde vyhrabu dost přesnou váhu, aby se toho oleje nemusel spálit metrák
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: motorobot pf-62
Chobotku, toto je overené tisícmi užívateľov jawičiek, nemusíš to skúšať. Na jawamania nájdeš dosť vlákien, kde sa to preberalo. Ja motory olejom doslova prelievam a ked som mal jeden otvorený, tak tam bolo akurát trochu mastných sadzí, ktoré šli utrieť prstom. M2T je hnus fialovej a nie moderný olej. Robí to tvrdý karbon jak kameň. Ale ja som za M2T vdačný, lebo vdaka nemu mám zadarmo rotavátor a lacno motorovú pílu, bývalí majitelia vdaka tým sračkám upchali karbece, výfuky a už to nedali dokopy...
Re: motorobot pf-62
jeane, mozna to ze to nekdo odpravi jde ruku v ruce se spatne nastavenym predstihem, smesi na karbosi a taky pouzivanim. Ja treba vim, ze PFku solicham, vetsi ceres dostane jen pri orbe. Svicku cihlove vypalenou rozhodne nemam.
Re: motorobot pf-62
Já spočítal rozdíl v ceně mazání litru benzínu olejem Husqvarna LS+ v poměru 1:50 (který takto používám i do čínských dvoutaktů majících na sobě popisky MIX 1:25) a ceně za M2T, když bych jej dával v tom poměru 1:25 a vyšlo mě to na 5,38Kč/l oproti 4,0Kč/l u toho M2T. Takže vzhledem k rozdílu, který snadno eliminuje samotná cena benzínu, respektive jeho nákup ve vhodném místě a ve vhodný čas, nemám důvod mít do dvoutaktů několik olejů a míchat různý poměr směsi. Možná by ty motory snesli méně oleje i u toho M2T, čímž by se cenový rozdíl zvětšil, ale takhle mi to vyhovuje a motorům evidentně taky.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: motorobot pf-62
A to je ono. Mazat s M2T v poměru 1:25 je kravina. Jawamania kvůli tomu číst nebudu, co okolo projede jawa průvod - to jsou předpokládám přispěvatelé tamějších diskusí, takové ty nově opravené stroje - je za ním modrý mrak. Pak mají ty motory vypadat. I s M2T motor zakouří jen studený, pak je klid. Ale nahlodali jsme mě, asi se podívám, jak vypadá fichtl po 15tis. km a skútr po 45tis. km. Podle toho, co tady čtu to budu muset pomalu ofrézovat
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: motorobot pf-62
Tady je krásné video není lepší dobře namazat než dělat zbytečnou práci .
https://www.youtube.com/watch?v=emYKDXAfat8
Stačí se podívat na youtube odborníku je tam dost.
https://www.youtube.com/watch?v=emYKDXAfat8
Stačí se podívat na youtube odborníku je tam dost.
Re: motorobot pf-62
A stačí počuť prvú minutu a zistíš, že žiadny olej ani množstvo by tomu zadretiu nezabránilo. Sám som raz takto vybrúsený motor mal, výkon "ohromný", ale bolo to háklivé jak predkožka na penise, musel som to dať prebrúsiť na väčšiu vôľu, furt sa to pridieralo
Re: motorobot pf-62
Repsol si nezkoušel co .
Když si to načal zde taky maže https://www.sexshop51.cz/lubrikacni-gel ... ix-250-ml/ každá potřebu jiné mazivo
Analogie pístu a válce :-)
Když si to načal zde taky maže https://www.sexshop51.cz/lubrikacni-gel ... ix-250-ml/ každá potřebu jiné mazivo
Analogie pístu a válce :-)
Re: motorobot pf-62
Dobře, vložil jsi sem video, na začátku se říká cosi o vůlích, ty píšeš o oleji, tak bys mohl taky chvíli počítat, než zase napíšeš nějakou chytrost. Motor se zašvihnul v zimě, předpokládám, že motorista nastartoval a odjel. Kdyby se ten píst proti válci ohřál o 50°C (to není v zimě až takový problém), o kolik se zvětší jeho průměr? A kdyby se ohříval současně s litinovou vložkou, jak se bude s teplotou měnit vůle? Považoval bych za vhodné sem alespoň krátké odpovědi k tématu vůle pístu ve válci napsat, abys zbytečně nemátl širokou veřejnost.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: motorobot pf-62
Ve videu taky kecá , namíchal špatnou směs to se blbě jede.
Viděl si někdy válec litinový a válec povrchovou ůprávou nicasil pod mikroskopem to jsou velké rozdíly.
Viděl si někdy válec litinový a válec povrchovou ůprávou nicasil pod mikroskopem to jsou velké rozdíly.
Re: motorobot pf-62
Ahoj chlapi. Potřeboval bych poradit.Moje pfka jde pomalu do otáček. Mám ji teprve chvíli a nevím čím by to mohlo být. Motor dobře startuje,drží volnoběh,nestřílí do karburátoru ani výfuku. Jen když se přidá plyn ji trvá než se roztočí. Měl jste někdo podobný problém?