AGZAT motor

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Pajdo
Příspěvky: 31
Registrován: ned kvě 02, 2010 5:33 pm

Re: AGZAT motor

#16 Nový příspěvek od Pajdo »

Toto je riešenie dôsledku, mne by bodlo vyriešiť dôvod, teda vysoké otáčky na voľnobeh ...

rado
Příspěvky: 163
Registrován: pát črc 13, 2007 11:12 am
Bydliště: SVK

Re: AGZAT motor

#17 Nový příspěvek od rado »

kludne to moze robit aj zle vedene a tym nasponovane plynove lanko...
alebo natiahnuta pruzina regulatora

Pajdo
Příspěvky: 31
Registrován: ned kvě 02, 2010 5:33 pm

AGZAT zmena motora

#18 Nový příspěvek od Pajdo »

Na co sa mam pripravit pri zmene motora z 2T na 4T? Aku znacku motora pouzit?

Uživatelský avatar
CB750
Příspěvky: 1486
Registrován: úte úno 09, 2010 1:35 pm
Bydliště: Senec

Re: AGZAT motor

#19 Nový příspěvek od CB750 »

Pačka sytiča nemá volu?

Kto ste menili karburátor za iný typ bez masívnych úprav?
Ja mám karbec už druhý za 10r a bracho asi 4 v poradí a zakaždým to končí na na vyťahanom telesa karbeca od pačky sytiča :vztek:
Keď ste už neúspešne vyskúšali všetky možnosti, prišiel čas prečítať si návod.

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#20 Nový příspěvek od marek171 »

to:Pajdo no tak jeden od nas menil motor dvojtakt za stvortakt musel prerabat uchytenie riadidiel lebo nepasovali a neviem ci nemusel dorabat medzikus medzi motor a prevodovku kvoli dlzke hriadela od motora on mal motor briggs&stratton intec pro 65 a ked sa smiem opytat preco ho chces vymenit lebo vies stvortakt ma aj svoje nevyhody

Pajdo
Příspěvky: 31
Registrován: ned kvě 02, 2010 5:33 pm

Re: AGZAT motor

#21 Nový příspěvek od Pajdo »

marek171 píše:to:Pajdo no tak jeden od nas menil motor dvojtakt za stvortakt musel prerabat uchytenie riadidiel lebo nepasovali a neviem ci nemusel dorabat medzikus medzi motor a prevodovku kvoli dlzke hriadela od motora on mal motor briggs&stratton intec pro 65 a ked sa smiem opytat preco ho chces vymenit lebo vies stvortakt ma aj svoje nevyhody
Lebo prvy karburator vydrzal 10rokov, druhy 2roky, teraz mam treti ... a uz po polroku vidim/citim volu na klapkach ... A ten stvortakt ma predsa len kaltivovanejsi chod ako dvojtakt ... či?!

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#22 Nový příspěvek od marek171 »

no tak chod má urcite kultivovanejší ako dvojtakt na dvojtakte to raz ide a raz nejde :vztek: no musim poklopkat moja PA100vka zatial fachčí s karburatorom od vyroby uz 10.rok zatial bez vaznejsej poruchy.No stvortakt to je uz zloziteisia konstrukcia co az tak nevadi ale niektore veci doma na kolene uz neopravis tak ako na dvojtakte.Na stvortaktoch je asi len jeden zadrhel a to ze maju oddelene mazanie takze do velkych kopcov to nieje lebo ked to prilis nakloniš mozes ho zadrhnut a ak chces stvortakt tak ja by som na tvojom mieste volil znacku bud honda,alebo co ten novy motor kawasaki fj180 nemusi to byt tiez crep.Moj sused ma tiez agzat a s motorom briggs and stratton obsah:190ccm fahčí to celkom dobe len ta spotreba pomali vsade kde ide musi brat bandasku.A este jedna vec zo stvortaktom musis pocitat aj so snizenim rychlosti.Ale to uz necham na teba,pre co sa rozhodneš :)

matfes
Příspěvky: 3
Registrován: ned led 02, 2011 6:38 pm

Re: AGZAT motor

#23 Nový příspěvek od matfes »

cavte ludia menil uz niekto sitič ma uz dost vôlu moze tym padom zvysovat agzat volnobech??

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#24 Nový příspěvek od marek171 »

Ahojte,prosim vas o pomoc neviete nahodou niekto ako mam dat dolu magnet s kluky,lebo si stim nemozem dat rady skuste napisatz nejake tipy ako to urobit dakujem

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: AGZAT motor

#25 Nový příspěvek od DYK »

Stahovákem?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#26 Nový příspěvek od marek171 »

to som uz skusal no nechce ist ani za frasa von neviete niekto nahodou nejaky iny sposob

Uživatelský avatar
Lišák1
Příspěvky: 1175
Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
Bydliště: Sklené nad Oslavou
Kontaktovat uživatele:

Re: AGZAT motor

#27 Nový příspěvek od Lišák1 »

Výrobce na to vymyslel stahovák a zatím nikdo nic lepšího nevymyslel. Už jsem pár motorů rozdělal a nikdy nebyl problém. Jaký stahovák používáš?
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#28 Nový příspěvek od marek171 »

pouzivam dvojramenny stahovak a ten magnet nie a nie von asi sa stim budem musiet lepsie pohrat dufam ze sa mi ho podari vybrat

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#29 Nový příspěvek od marek171 »

nakoniec sa mi ho podarilo vytiahnut stahovakom dakujem za rady

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#30 Nový příspěvek od marek171 »

Ahojte prosim vas neviete mi poradit co mam robit prave som dokoncil GO na mojej druhej PA100 natankoval som N95+STIHLolej 1:33 motor ide aj studeny startuje dobre no tie otacky su nanic do necel polovice polohy plynovej packy normale pridavaju ale od polovice sa vobec nezvisuju poradte co to moze byt a co mam este nastavit

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“