MF-70 - motor - rozlazený karburátor
Moderátor: DYK
- LiborDrmota
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv srp 13, 2009 2:44 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MF-70 - motor - rozlazený karburátor
Ta firma co nabízí předělávku na čtyřtakt je od mého bydliště asi 300km, ale jinak to v mém regionu dělají tři firmy. Cena je víceméně stejná (25tis), ale nabízený motor se mi zdá slabý (3,1kw). Jedná se o motor kama 178F. Ten stojí 13tis. Košíček spojky na novou sérii MF stojí 2,6. Práce je prý za dva. To znamená, že originální příruba stojí 9tisíc (to se mi zdá moc). Ze sousedem jsme domluveni na přírubě za zajíce nebo bažanta. No a taky se mi nelíbí u motorů Kama filtr na vzduch, úhlem náklonu (navíc i bez čidla). Popravdě řečeno raději bych si tam dal Subaru Robin, ten za 19tis nabízí motor z cyklónovým předčištěním, senzorem náklonu. Tento motor je určen na motokáry a tak i chlazení je bez problémů. Co se B&S týče, tak ten v provedení, které umožňuje nasazení na košíček spojky má bohužel plastová ozubená kola ve ventilovém rozvodu (prý proto, že je určen na vodní pumpy).
Ano nad vari jsem přemýšlel jako první (hlavně proto, že jsem neznal MF70). Nicméně v březnu 2008 jsem na stroj narazil a chtěli jsme koupit původně nový stroj. Měli ještě dva v Jičíně, ale nějak se objednávka na tento stroj zatoulala a když jsem se to dověděl, tak už jsem měl doma staršího toníka a mulčovač k MF (pořídil jsem je dohromady za 5tis a navíc mi prodávající přivezl i bezprstovou lištu a rotační obraceč) a tak jsem začal řešit, jestli to co sem již měl prodat a koupit starší T19 od vari. Jenomže T19 zas tak nevyhovovala mým požadavkům - potřebuji ze strojem pojíždět na vzdálenost 200 a 700m, případně jej převést (s tonem už by to šlo těžko). Nová (dvourychlostní PSZ) s mulčovačem, obracečem a starou lištou (tenkrát ještě nebyli ve vyrobě nové lišty) vycházela kolem 50tis.
Nakonec jsem se rozhodl, že pořídím starší MF70 a myslel jsem si, že když jí nechám opravit, tak to bude sloužit až běda (máme doma BDR550 ze kterou to dříve síkl můj otec a ta za celou dobu měla jen jeden problém a to vysypanou převodovku, jinak jsem tam řemeny dával po 13letech až já letos). Všechny tři staré MF co znám jsou neuvěřitelné držáky. Netušil jsem, že s ní budou tak velké problémy a popravdě řečeno raději bych peníze rval jinam, než do výměny motoru, ale ta představa, že v senech kapituluje mně děsí (už to jednou udělala)
Těch 300tis vycházel stroj od firmy Köppl (Multitalet) taková alternativa MF70, podobně na tom byla Agria, Goldoni, Reform. To už jsou na mne velký peníze.
Ovšem děkuji za radu
Ano nad vari jsem přemýšlel jako první (hlavně proto, že jsem neznal MF70). Nicméně v březnu 2008 jsem na stroj narazil a chtěli jsme koupit původně nový stroj. Měli ještě dva v Jičíně, ale nějak se objednávka na tento stroj zatoulala a když jsem se to dověděl, tak už jsem měl doma staršího toníka a mulčovač k MF (pořídil jsem je dohromady za 5tis a navíc mi prodávající přivezl i bezprstovou lištu a rotační obraceč) a tak jsem začal řešit, jestli to co sem již měl prodat a koupit starší T19 od vari. Jenomže T19 zas tak nevyhovovala mým požadavkům - potřebuji ze strojem pojíždět na vzdálenost 200 a 700m, případně jej převést (s tonem už by to šlo těžko). Nová (dvourychlostní PSZ) s mulčovačem, obracečem a starou lištou (tenkrát ještě nebyli ve vyrobě nové lišty) vycházela kolem 50tis.
Nakonec jsem se rozhodl, že pořídím starší MF70 a myslel jsem si, že když jí nechám opravit, tak to bude sloužit až běda (máme doma BDR550 ze kterou to dříve síkl můj otec a ta za celou dobu měla jen jeden problém a to vysypanou převodovku, jinak jsem tam řemeny dával po 13letech až já letos). Všechny tři staré MF co znám jsou neuvěřitelné držáky. Netušil jsem, že s ní budou tak velké problémy a popravdě řečeno raději bych peníze rval jinam, než do výměny motoru, ale ta představa, že v senech kapituluje mně děsí (už to jednou udělala)
Těch 300tis vycházel stroj od firmy Köppl (Multitalet) taková alternativa MF70, podobně na tom byla Agria, Goldoni, Reform. To už jsou na mne velký peníze.
Ovšem děkuji za radu
Re: MF-70 - motor - rozlazený karburátor
měli jsme se čtyřtaktem problémy taktéž, opravy drahé, a když odešlo zapalování, tak to byl konec. nechali jsme tam dát noftový motor. nemá elektriku, jen pár trubiček, 4kW 3000ot. ofotím klidně štítek.
je tam něakej mezikus, aby to šlo na MF. celkem to vyšlo na dvacet tisíc, mínus asi čtyři tisíce co od nás odkoupili starý motor. má to bezproblémový chod, stačí popotáhnout na kompresi, zamáčknout dekompresor, dát půl plynu a zatáhnout. chytne napoprvé.
spotřeba motoru při vysokých otáčkách je tak malá, že si vystačím na jednu dvoulitrovou nádrž (odhadem) na minimálně 4hodiny v kuse. no spíš na 20 litrů nafty posekám, obrátím shrnu, posekám otavu obrátím otavu a shrnu otavu na pěti hektarech, a ještě mi zbyde.
motor se nedusí, má takovej výkon, že se začne pálit spojka
je tam něakej mezikus, aby to šlo na MF. celkem to vyšlo na dvacet tisíc, mínus asi čtyři tisíce co od nás odkoupili starý motor. má to bezproblémový chod, stačí popotáhnout na kompresi, zamáčknout dekompresor, dát půl plynu a zatáhnout. chytne napoprvé.
spotřeba motoru při vysokých otáčkách je tak malá, že si vystačím na jednu dvoulitrovou nádrž (odhadem) na minimálně 4hodiny v kuse. no spíš na 20 litrů nafty posekám, obrátím shrnu, posekám otavu obrátím otavu a shrnu otavu na pěti hektarech, a ještě mi zbyde.
motor se nedusí, má takovej výkon, že se začne pálit spojka
- Atlan
- Příspěvky: 9589
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: MF-70 - motor - rozlazený karburátor
Neviem vlakno stare 4 roky.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: MF-70 - motor - rozlazený karburátor
Zdravím,ja sem u emefy řešil problém s neustále chudou směsí,no než sem se naštval udělal go motoru,a nakonec byl problém v guferech klikovky(podsávalo to falešný vzduch),pak sem se dozvěděl,že je to věčná bolest MF,no bohužel,až sem měl složený motor sem zjistil,že gufera je dobré použít speciální vystužené (http://www.agromepshop.eu/agromep/eshop ... ni-25-52-8),no zatím mi fungujou i obyčejné dvoubřité.No jak sem dodělal motor,měnil sem v karburátoru plovák,trysky ,jehlu ,ventil..jak sem to smontoval,ejhle taky byl přebytek benzínu ve směsi,trysku sem nechal na záběh přiotevřenou a hrál sem si jenom s výškou hladiny...ale jako hlavní slabinu toho karbecu vidím plovákový ventil,který se mi občas přisekával jak ve spodní ,tak vrchní poloze a i když se ty ventily zdají být dobré(chodí volně) tak mužou zlobit,a to i když sou nové!!No až se mi podařilo ustavit výšku hladiny,tak sem si hrál se vzdušníkem a taky sem jestě zkoušel přiotevřít jehlu(jenom co to udělá)a za žádnych podmínek se nestalo,že by se udělal snopel na svíčce(několik hodin provozu v kuse).A co se týče opraven na mfky,raději bych zašel za nějakým chlapem,co se zabývá opravou motorek,hlavně krosek,to sou vesměs lidi,co maji dvoutakty v uchu,a mužou případně doporučit i jiný karburátor..
Re: MF-70 - motor - rozlazený karburátor
Ahoj neví někdo kolik je oleje v převodovce mf70?
- druzstevnik
- Příspěvky: 98
- Registrován: stř kvě 29, 2013 9:53 am
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MF-70 - motor - rozlazený karburátor
Když jsem ho měnil vloni bylo to něco přes litr, v manuálu píšou cca 1,3l PP90H. Takže asi tak.
MF70+ŽTR-61+FS-75+pluh+prstová lišta 140+bezprstá lišta 120+vozík
Do ženské, do melounu a do enefy nevidíš...
Do ženské, do melounu a do enefy nevidíš...
Re: MF-70 - motor - rozlazený karburátor
ahoj včera jsem připravoval MFku na sezonu vystrkal jsem ji ze stodoli chytla na první potáhnutí to se ještě nikdy nestalo přijel jsem sni před garáž nafoukal kola vypucoval a při vyměně hadice sání protože byla prasklá se mě podařilo ulomit karburátor zní to šíleně ale opravdu sem na nej vubec netlačil a prasknul ... na lomu je vidět že byl prasklej takže nejse zase až takový hovado... ale pořádně mě to naštvalo novej karbec stojí cca 1500,- a už má plovákovou komuru plast... vrtalo mě to hlavou a vyšpatnil jsem karbec z jawy propiloval díry na šrouby je tam rozdíl cca 3mm v rozteči namontoval
máte stím někdo zkušenosti ?? mužu říct že tak krásně vyladit volnoběh se mě na ni nikdy nepodařilo asi to tou prasklinou podfukovalo každopádně klidný chod jde krásně za plynem tak přemejšlím jestli budu vubec originál kupovat ...
jen to chce ještě mezikus na karburátor a sání je tam rozdíl v průměrech
máte stím někdo zkušenosti ?? mužu říct že tak krásně vyladit volnoběh se mě na ni nikdy nepodařilo asi to tou prasklinou podfukovalo každopádně klidný chod jde krásně za plynem tak přemejšlím jestli budu vubec originál kupovat ...
jen to chce ještě mezikus na karburátor a sání je tam rozdíl v průměrech
Re: MF-70 - motor - rozlazený karburátor
Měl jsem na dvoutaktu MF taky motorkovej karbec. Byl z CZ 150, ten se nechá i natáčet, aby byl svisle. A jezdilo to v pohodě. Mám tam teď 4takt MAC - to je jiný kafe. Má regulátor otáček, startování bez nejistoty, prostě paráda.
Re: MF-70 - motor - rozlazený karburátor
Kdo ti to předělával na 4taktZdeněk 23 píše:Měl jsem na dvoutaktu MF taky motorkovej karbec. Byl z CZ 150, ten se nechá i natáčet, aby byl svisle. A jezdilo to v pohodě. Mám tam teď 4takt MAC - to je jiný kafe. Má regulátor otáček, startování bez nejistoty, prostě paráda.