AGZAT motor

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
peque
Příspěvky: 13
Registrován: pát dub 08, 2011 6:44 am
Bydliště: humenné

Re: AGZAT motor

#121 Nový příspěvek od peque »

rozober karburátor do skrutky prefukni vsetky otvory stlaceným vzduchom,vycisti aj ventil v plavakovej komore a skontroluj jeho funkcnost,privod benzinu musi byt dostatocny lebo on posobi svojim tlakom na vantil. :ano: apropo s tym guferom som mal pravdu

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#122 Nový příspěvek od marek171 »

Nazdar, tak karburátor som už mal do súčiastky rozbratý,celý som ho umyl benzínom a vyfúkal stlačením vzduchom :ano: no nič nepohlo. :-/ A ked píšeš že "privod benzinu musi byt dostatocny lebo on posobi svojim tlakom na ventil" nemôže byť chyba v palivovom kohúte? Že po nejakom čase sa v tom ventile niečo porúša a obmedzí to prívod benzínu? A inak áno s tým guferom si mal pravdu tak dík za radu. :friends: 8)

peque
Příspěvky: 13
Registrován: pát dub 08, 2011 6:44 am
Bydliště: humenné

Re: AGZAT motor

#123 Nový příspěvek od peque »

ahoj na motorke (jawa 175)mam problem s ventilom na benzinovej nadrzi sitko sa po rokoch razpadlo v nadrzi je spina rozobral som ventil bol upchaty vycistil som ho ale aj tak sa mi zanasa benzin priteka do karburatoru velmi pomaly,tak prejdem na motorke mozno 1 km potom mi skape a musim cakat az zase benzin natecie do plavakovej komory karburatora a potom to ide zase ok.takze musim kupit novy ventil asi tak 10eur. moznoze je to aj tvoj pripad na agzate.mimochodom na mojom agzate ventil pouzivam uz len na rezervu lebo je tiez nejko po..raty ale to neriesim lebo este to ide. prajem ti pevne nervy

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#124 Nový příspěvek od marek171 »

Nazdar, ja ked som robil GO tak som ventil tiež čistil a kontroloval a zdal sa mi byť ok. Ale prejavuje sa mi to asi tak isto ako tebe na motorke. Prejdem asi 300m a motor zdochne, po asi 2min. motor znovu naštartujem a zas po asi 300m zdochne a stále dokola. Teraz ked mám prehodený karburátor tak som ho prehodil rovno aj s nádržou s druhého motora lebo sa mi nechcelo odpájať hadičku. A motor ide výborne. Možno bude zádrhel práve v tom ventile z nádrže. :-/ Dnes ich prehodím a dám vedieť. A dík za rady. :friends:

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#125 Nový příspěvek od marek171 »

Nazdar,tak potvrdilo sa to s tým palivovým kohútom. Dal som naspäť starú nádrž,motor som naštartoval a išiel to odskúšať. Po prejdení úseku cca 300m motor začal vynechávať a po ubratí plynu zdochol. Ked som došiel domov tak som prehodil nádrž z druhého motora a išiel to znova otestovať. Motor išiel ako hodinky, žiadne vynechávanie a zdochnutie nebolo takže je to spôsobené tým kohútom. V priebehu budúceho týždna objednám kohút a už by mali byť obidva motory v 100% stave :ano: . A inak dakujem pequemu za pomoc pri určení závady, zas určil tú správnu fakt dík. :friends:

peque
Příspěvky: 13
Registrován: pát dub 08, 2011 6:44 am
Bydliště: humenné

Re: AGZAT motor

#126 Nový příspěvek od peque »

nazdar nechcem sa chvalit ale uz nejakych dvadsat rokov sa venujem dvajtaktnym motorom ,ci uz motorkam,traktorom alebo zahradnej technike ,som rad ze som ti pomohol. :)

Uživatelský avatar
marek171
Příspěvky: 289
Registrován: ned lis 14, 2010 9:44 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT motor

#127 Nový příspěvek od marek171 »

Ved aj vidno že sa tým veciam rozumieš. :ano: A ešte raz vdaka. :friends:

josoFSI
Příspěvky: 2
Registrován: čtv led 05, 2012 8:11 pm
Bydliště: Sabinov

Re: AGZAT motor

#128 Nový příspěvek od josoFSI »

Zdravim Vas som tu novy no hned z problemom mam motor agzat PA100 2takt 100kubikov posledy cas mal problem zo startovanim hadzal aj iskru no nenaskocil sviecka mokra no nic... potom sa uz podarilo nejako nakopnut a po 2hodinovej praci v garazi zdochol a odvtedy nic uz ani iskru nedava dnes som kupil novu inducku premeral som ju je taka ista ako povodna nahodu nevie niekto aky typ triaku sa tam nachadza? diody merane su ok kondenzatore ok co ine tam moze byt ? kontakty su ocistene skontrolovane... no nejde to.. nato ze je to tak jednoduche je to hrozne zlozite... akurat ma napadlo ze pri rozobratom motore som skusal tocit vrtulov len z rukou nie z lankom ten nasobic napetia mal okolo 5V no vystup na inducke mal 0 pomoze mi niekto forum mam precitane no s niecim takym soms a tu nestretol pripadne ake hodnoty napeti kde maju byt... dakujem za akukolvek informaciu na moj problem..

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: AGZAT motor

#129 Nový příspěvek od Tom »

Kopíruji tady i svou odpověď: Ano, já jsem tady taky pokládal dotaz, po skoro měsíci jsem sice dostal odpověď, ale když jsem to tedy rozmontil a přinesl do servisu na přeměření, tak na nic nepřišli, prý je všechno v pořádku. Takže jsem se naštval, z půdy sudnal starý sekačkový motor, jak budu mít čas tak narýsuju přírubu pro původní spojku, nechám to vytočit a bude klid. Já mám padesátku, ale prý to od novoty pořádně nejelo (už jak to bylo nové, tak s tím byly problémy). Ten BaS motor jsem po třech letech uložení (bez jakékoliv konzervace nastartoval na druhé zatáhnutí.... To se mi u původního motoru stát nemůže.
Jinak na tento nápad s výměnou motorů mě přivedl Juraj (tady je jeho vlákno: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=36879 ) Doufám, že ke konci ledna se dostanu k tomu, abych tu přírubu nakreslil a následně nechal vytočit, takže určitě sem dám své postřehy a samozřejmě i dostatek fotek :)
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

jofi
Příspěvky: 25
Registrován: sob led 07, 2012 4:00 pm
Bydliště: slovensko

Re: AGZAT motor

#130 Nový příspěvek od jofi »

jozoh91 píše:zdravym mam problem z agzatom robil som vybrus klukaca a valca a teraz nechce ist do otaciek ked mu pridam dusiho a vynechava a striela podla mna to bude elekrikou neviete mi poradit


Indukčná cievka

jofi
Příspěvky: 25
Registrován: sob led 07, 2012 4:00 pm
Bydliště: slovensko

Re: AGZAT motor

#131 Nový příspěvek od jofi »

josoFSI píše:Zdravim Vas som tu novy no hned z problemom mam motor agzat PA100 2takt 100kubikov posledy cas mal problem zo startovanim hadzal aj iskru no nenaskocil sviecka mokra no nic... potom sa uz podarilo nejako nakopnut a po 2hodinovej praci v garazi zdochol a odvtedy nic uz ani iskru nedava dnes som kupil novu inducku premeral som ju je taka ista ako povodna nahodu nevie niekto aky typ triaku sa tam nachadza? diody merane su ok kondenzatore ok co ine tam moze byt ? kontakty su ocistene skontrolovane... no nejde to.. nato ze je to tak jednoduche je to hrozne zlozite... akurat ma napadlo ze pri rozobratom motore som skusal tocit vrtulov len z rukou nie z lankom ten nasobic napetia mal okolo 5V no vystup na inducke mal 0 pomoze mi niekto forum mam precitane no s niecim takym soms a tu nestretol pripadne ake hodnoty napeti kde maju byt... dakujem za akukolvek informaciu na moj problem..
Najprv prekontroluj elektroniku t.j. zapalovacia sviečka,polovodičová jednotka,indukčná cievka,zapalovací pól,impulzný pól,bezpečnostný vypínač,káblovanie atď...
Napíš mi na e-mail jofi.jofi@zoznam.sk

jofi
Příspěvky: 25
Registrován: sob led 07, 2012 4:00 pm
Bydliště: slovensko

Re: AGZAT motor

#132 Nový příspěvek od jofi »

peque píše:ahoj na motorke (jawa 175)mam problem s ventilom na benzinovej nadrzi sitko sa po rokoch razpadlo v nadrzi je spina rozobral som ventil bol upchaty vycistil som ho ale aj tak sa mi zanasa benzin priteka do karburatoru velmi pomaly,tak prejdem na motorke mozno 1 km potom mi skape a musim cakat az zase benzin natecie do plavakovej komory karburatora a potom to ide zase ok.takze musim kupit novy ventil asi tak 10eur. moznoze je to aj tvoj pripad na agzate.mimochodom na mojom agzate ventil pouzivam uz len na rezervu lebo je tiez nejko po..raty ale to neriesim lebo este to ide. prajem ti pevne nervy

Čím skôr vyrieš problém s ventilom na AGZAT-e ,preto že sa ti môže odpáliť v lepšom prípade zapaľovacia sviečka ,alebo indukčná cievka...!

malotraktor
Příspěvky: 2169
Registrován: stř črc 04, 2007 7:00 am
Bydliště: 1

Re: AGZAT motor

#133 Nový příspěvek od malotraktor »

To fakt špatný palivový kohout může " odpáliť " svíčku nebo indukční cívkku? Jak k tomu dojde?
Nevěř všemu co si myslíš

Uživatelský avatar
palo.dalas
Příspěvky: 12
Registrován: pát črc 17, 2009 12:14 am

Re: AGZAT motor

#134 Nový příspěvek od palo.dalas »

jofi aj mňa zaujíma ako vďaka zlému ventilu na nádrži dôjde k odpáleniu sviečky alebo indučky. Súvis? Pouč nás.

jofi
Příspěvky: 25
Registrován: sob led 07, 2012 4:00 pm
Bydliště: slovensko

Re: AGZAT motor

#135 Nový příspěvek od jofi »

palo.dalas píše:jofi aj mňa zaujíma ako vďaka zlému ventilu na nádrži dôjde k odpáleniu sviečky alebo indučky. Súvis? Pouč nás.
Chybný palivový kohút má za príčinu,že do karburátora nedoteká dostatočné množstvo zmesi a tým vzniká nepomer v karburátore /---zmes:vzduch---/ tzv. "chudobná zmes" ,čo má za následok vyššie teploty v spaľovacom priestore a následné odpálenie elektródy v zapalovacej sviečke ,poprípade vo vinutí indukčnej cievky ,alebo zapalovacej cievke /póle/.
Zmes má za úlohu nie len ako palivo ,ale aj ako chladiaca zložka najmä pri dvojtaktných motoroch chladených vzduchom/AGZAT,VARI.../!
Samozrejmosťou je aj kvalitný olej,ktorý sa v palive dôkladne rozloží a neusadá.

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“