to neni z babety ale z parizka. jinak je to asi to nejlepsi mozne reseni ucpaneho vyfuku
Fortschritt E930/931
Moderátor: DYK
- Killer Koly
- Příspěvky: 2789
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Fortschritt E930/931
Takze zadne spatne gufera,a dejake skrteni vzduchu,karburator to taky nebyl,jedine co zostalo bola elektrika -polovodicove stelovacie zapalovanie-kua .
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Re: Fortschritt E930/931
Zdravim. Chci se zeptat jestli někoho z vás zastavily poliši s Fortschrittem na silnici? Dá se udělat povinný ručení? Ptám se protože jsem si přep pár dny jednoho pořídil.
Re: Fortschritt E930/931
Zdravíčko pánové tak jsem se asi po 4 měsících dokopal k tomu, abych sem dal aspoň pár fotek malýho "mačkače"
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: úte dub 08, 2014 8:42 pm
- Bydliště: šurany
Re: Fortschritt E930/931
Cawko všetkým mam taký problem že kvapká mi z výfuku taky hnedý sajrajt .
Re: Fortschritt E930/931
Výfuk se podařilo zavařit tak jako byl a opět má krásný zvuk. Sváry jsem zatřel na stříbrno a navíc jsem nemusel řešit při náhradním vyvedením výfuku z boku dostatek místa pro rotavátor, který jsem chtěl vyrobit.
Před touto operací jsem ale musel vyměnit tyristor. Vadný původní o polovinu kratší se projevoval tak, že nechtěl nastartovat, občas jen párkrát zakašlal, a to házel jiskru. Jako u špatného gufera. Dospěl jsem k němu postupně vylučovacím způsobem, protože nemám multimetr. Po výměně chytl téměř hned. Poté bylo potřeba řádně profoukat hlavní směšovací trysku kompresorem, protože nechtěl jít zahřátý do vyšších otáček a neměl tah, jen se sytičem na chvíli.
Nože rotavátoru jsem udělal do oblouku podobné kopinatým, inspirace přišla z východu: http://www.youtube.com/watch?v=9wK6KCoIT9I (až u konce na 3 minutě je ukázka)
Před touto operací jsem ale musel vyměnit tyristor. Vadný původní o polovinu kratší se projevoval tak, že nechtěl nastartovat, občas jen párkrát zakašlal, a to házel jiskru. Jako u špatného gufera. Dospěl jsem k němu postupně vylučovacím způsobem, protože nemám multimetr. Po výměně chytl téměř hned. Poté bylo potřeba řádně profoukat hlavní směšovací trysku kompresorem, protože nechtěl jít zahřátý do vyšších otáček a neměl tah, jen se sytičem na chvíli.
Nože rotavátoru jsem udělal do oblouku podobné kopinatým, inspirace přišla z východu: http://www.youtube.com/watch?v=9wK6KCoIT9I (až u konce na 3 minutě je ukázka)
Re: Fortschritt E930/931
Pjekni rotavator .
To ja sem dneska zlomil tu moju vlecku vejpul .Takze v pondeli ji ceka oprava .
To ja sem dneska zlomil tu moju vlecku vejpul .Takze v pondeli ji ceka oprava .
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Re: Fortschritt E930/931
Kdyby měl někdo záem. Je ktomu i ten vlek http://dum.bazos.cz/inzerat/35374777/pudni-freza.php
Re: Fortschritt E930/931
Dík Niko,
...to bude asi ta vymáklá sklápěcí vlečka s výkyvným čelem. Na mé by mě to zamrzelo a to jsem si ji jen tunil náplaťkama
...to bude asi ta vymáklá sklápěcí vlečka s výkyvným čelem. Na mé by mě to zamrzelo a to jsem si ji jen tunil náplaťkama
- Killer Koly
- Příspěvky: 2789
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
http://youtu.be/w-Eu2T2Bh0E
transport prken z pily. ještě by to chtělo trochu vychytat ten klanicový vůz, tohle byl jen upravený přívěs za auto
transport prken z pily. ještě by to chtělo trochu vychytat ten klanicový vůz, tohle byl jen upravený přívěs za auto
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Fortschritt E930/931
Tak mě ferda zase vypek .Vyjel jsem a domu jsem tlačil .Po chcípnutí že nenaskočí.Tak jsem provedl vyměnu za motor po repasy kterej odpočíval v dílně až na něj příjde řada.Ano naskočil vrněl ale neřadí ku..a jeden jde pouze jednička.Na starém je vakl na klikovce tak že vyměna ložisek a simeringu.Jde nějak seřídit to řazení bez demontáže motoru?
Re: Fortschritt E930/931
Tak vlecku sem povaril a jelo se dal,chudato Ferda jak se natahal i manzelke ho bolo luto .
Killer super ,to bola upravena vlecka od Ferdu a vozik,jak to bolo preboha dlhe,a co prislusnici .
Vasiku u mne je odkaz na video o servise simsonackem motoru i prevodovky,jenom skoda ze je to v nemcine ale da se to,tet mna napadlo jestli se nesteluju este i rychlostky tym sakramentem na vrchu prevodovky vedla karburatora,je tam takovi sroubek z maticku,ale nejsem si na 100% isti.
Killer super ,to bola upravena vlecka od Ferdu a vozik,jak to bolo preboha dlhe,a co prislusnici .
Vasiku u mne je odkaz na video o servise simsonackem motoru i prevodovky,jenom skoda ze je to v nemcine ale da se to,tet mna napadlo jestli se nesteluju este i rychlostky tym sakramentem na vrchu prevodovky vedla karburatora,je tam takovi sroubek z maticku,ale nejsem si na 100% isti.
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
- Killer Koly
- Příspěvky: 2789
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Fortschritt E930/931
Niko: policajti nic nerikali. potkal jsem je jen jednou, ale to jsem jeste nemel nalozeno a bylo to v obci, takze jen blbe koukali. cele po nalozeni to bylo dlouhe minimalne 7 metru, mozna i vic. prives za frezu byl upraveny tak, ze vzadu byla takova tocna z tramu a prkna a teprve na ni jsem pokladal ty prkna. prives za auto mel prodlouzenou oj a demontovanou korbu. mam ale pripraveny primo klanicovy vuz, na kterem se to bude vozit mnohem lip
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Fortschritt E930/931
Zdravím majitele a přátele tohoto malého pomocníka. Protože začala jeho jarní sezóna, chci se podělit o mé zážitky s ním. Koupil jsem ho v roce 1988 a celá ta léta jsem s ním víceméně spokojen - klasické a mnohokrát zde jmenované problémy s teplým startem jsem také zažil. Toho skákání po jedné noze při nekonečném našlapování - ne a ne chytit. Bral jsem to jako nutné zlo. To vše však skončilo před dvěma roky po koupi náhradního motoru, který byl zabudován v domácím samohybu na tahání vozíku. Měl jednu odlišnost od origo motoru, kterou jsem původně chtěl odstranit, ale po velmi krátké době mi došlo že by to byla hloupost. Zahnutá část klasické našlapovací páky je uříznuta a navařena rovná tyčka, aby délka od osy byla 30cm. Páka je nastavena vodorovně směrem dopředu a startuje se rukou. Odpadne tak skákání po jedné noze a nadměrné namáhání a otlačení tisícihranu na hřídeli.
Re: Fortschritt E930/931
Zapínání pohonu žací lišty.
Co jsem si toto zlepšení před lety (čili dodnes funkční) zhotovil, nestačil jsem se divit kolik výkonu odebírá úhlová převodovka na prázdno při přejezdu s vlečkou. Před tím jsem na jednom kopci s plnou vlečkou trávy vždycky podřazoval. Pak ho ferda čile zvládal na dvojku s nasazenou lištou (nemusel jsem ji pořád oddělávat a nasazovat).
Co jsem si toto zlepšení před lety (čili dodnes funkční) zhotovil, nestačil jsem se divit kolik výkonu odebírá úhlová převodovka na prázdno při přejezdu s vlečkou. Před tím jsem na jednom kopci s plnou vlečkou trávy vždycky podřazoval. Pak ho ferda čile zvládal na dvojku s nasazenou lištou (nemusel jsem ji pořád oddělávat a nasazovat).