Terra
Moderátor: DYK
Re: Terra
To je dost běžná závada, když se tím člověk pere. Chce to lehce potáhnout až zapadne ten jazyk a potom plynule táhnout a hlavně nepolevit když jde motor do komprese. S trochou cviku se to dá bez problémů jednou rukou za jakékoliv teploty.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Terra
Jsem z Pardubic dávali jsme to odpravit do Hradce Králové. Právě tam jde o to zaklapnutí a to já nevím kdy to přesně je a tak třeba škubnu a ono se to zasekne a jde to strašně ztuha a neuhorší je, když to chytne zpětný chod, to je takovej škubb, že by to snad dítěti urvalo ruku... Hele nedáte mi někdo mail?? Mám 4 fotky a rád bych je někomu poslal a třeba to rozebíral s tím, portřeboval bych zjistit, co přesně mám za typ motorové jednotky...
Re: Terra
Dekompresní ventil je taková mechanická věc ve spalovacím prostoru a jako taková je zdrojem naprosto zbytečných poruch. Stačí se naučit startovat a je po problému. Jestli je všechno správně sesazené, lze motorem protáčet lehce, jediný odpor pochází od stlačované směsi nad pístem. Nestaruje se škubem, jak často vidíme třeba u motorových pil, ale tahem. Zpočátku to můžeš zkusit třeba tak, že budeš velmi pomalu vytahovat šňůru až západka zapadne a potom silou, ale plynule zatáhneš.
Větší kola podle mě nemají smysl.
Větší kola podle mě nemají smysl.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Terra
Na liště je napsáno: JM4 -003V
Rok Výroby 1995 a výrobní číslo 01661
Jde mi o to, jaký má výkon a nějaké další informace, kdyby někdo chtěl, tak mu můžu poslal fotku...
Potřeboval bych ten tip a zatím se mi to nepodařilo sehnat nebo najít..
Rok Výroby 1995 a výrobní číslo 01661
Jde mi o to, jaký má výkon a nějaké další informace, kdyby někdo chtěl, tak mu můžu poslal fotku...
Potřeboval bych ten tip a zatím se mi to nepodařilo sehnat nebo najít..
Re: Terra
Tři rychlosti v před a jedna zpět=DSK Dvě rychlosti vpředa jedna zpátečka=T20. Štítek na převodovce je hned pod motorem na vchním dílu převodovky a dívat se na něj dá myslím ze předu od místa pro přední 33kg závaží.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- Ráďa Škoda
- Příspěvky: 120
- Registrován: pon pro 22, 2008 7:16 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terra
Hele myslím že o dekompesáku je to tu již napsané, jeden zdroj problému navíc.Jeto jen pro pohodlnější startování.Ale to startování je tu popsané zcela jasně a zřetelně,z lehka táhnout dokud nezapadne západka a potom už jen táhnout silou Né trhnout nebo škubnout.A to zpětné Kopnutí přikláním se k špatnému předstihu.chobotek píše:Dekompresní ventil je taková mechanická věc ve spalovacím prostoru a jako taková je zdrojem naprosto zbytečných poruch. Stačí se naučit startovat a je po problému. Jestli je všechno správně sesazené, lze motorem protáčet lehce, jediný odpor pochází od stlačované směsi nad pístem. Nestaruje se škubem, jak často vidíme třeba u motorových pil, ale tahem. Zpočátku to můžeš zkusit třeba tak, že budeš velmi pomalu vytahovat šňůru až západka zapadne a potom silou, ale plynule zatáhneš.
Větší kola podle mě nemají smysl.
-
- Příspěvky: 529
- Registrován: ned čer 26, 2011 8:30 pm
- Bydliště: Hořešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terra
Zdravím!
Ještě k tomu dekompresoru. Kamarád ho dával na 6 koňovku, má větší obsah, nevim jestli i kompresy. Na tuten silnější motor je to dobrý. Jeho děda na tom zkracoval šňůru Po montáži dekompresoru přestal měnit šňůru.
Ještě k tomu dekompresoru. Kamarád ho dával na 6 koňovku, má větší obsah, nevim jestli i kompresy. Na tuten silnější motor je to dobrý. Jeho děda na tom zkracoval šňůru Po montáži dekompresoru přestal měnit šňůru.
Re: Terra
Jinak boudo, téma o dekompresoru zde už je http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=13260 doufám, že jsi ho četl.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Terra
Jelikož jsem docela trénoval a tak trochu už to chápu, tak uvidím... Nicméně časem to snad půjde..
Teďka mně akrát vrtá hlavou jiná věc co si myslíte je silnější honda 190 nebo Jikov 1447. To je zakové zajímavější porovnání a pořád řeším ty větší kola od Mitasu. Asi do nich půjdu a uvidim o kolik se zlepší adheze.
Teďka mně akrát vrtá hlavou jiná věc co si myslíte je silnější honda 190 nebo Jikov 1447. To je zakové zajímavější porovnání a pořád řeším ty větší kola od Mitasu. Asi do nich půjdu a uvidim o kolik se zlepší adheze.
Re: Terra
Nevím, jak je na tom který motor s výkonem, ale obecně platíl, že dvoutakty jdo "lépe za plynem"... jsou agilnější ke změně otáček, tudíž dokáží v určitých chvílích lépe využít svůj výkonový potenciál. Čtyřtakty jsou zase lepší pro práci v konstantních otáčkách (samozřejmě to konstantní je relativní pojem ) A dvoutakty mají více otáček, takže pokud na převodovku pro dvoutakt dáš čtyřtakt, tak to celé trošku zpomalíš, ovšem pokud budeš dávat větší kola tak by se to zase mohlo vyrovnat.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz