Terra

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
chobotek
Příspěvky: 11448
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Terra

#451 Nový příspěvek od chobotek »

To je dost běžná závada, když se tím člověk pere. Chce to lehce potáhnout až zapadne ten jazyk a potom plynule táhnout a hlavně nepolevit když jde motor do komprese. S trochou cviku se to dá bez problémů jednou rukou za jakékoliv teploty.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

bouda14
Příspěvky: 19
Registrován: pon úno 13, 2012 7:48 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Terra

#452 Nový příspěvek od bouda14 »

Jsem z Pardubic dávali jsme to odpravit do Hradce Králové. Právě tam jde o to zaklapnutí a to já nevím kdy to přesně je a tak třeba škubnu a ono se to zasekne a jde to strašně ztuha a neuhorší je, když to chytne zpětný chod, to je takovej škubb, že by to snad dítěti urvalo ruku... Hele nedáte mi někdo mail?? Mám 4 fotky a rád bych je někomu poslal a třeba to rozebíral s tím, portřeboval bych zjistit, co přesně mám za typ motorové jednotky...

bouda14
Příspěvky: 19
Registrován: pon úno 13, 2012 7:48 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Terra

#453 Nový příspěvek od bouda14 »

Hele proč bych se měl vyprdnout na dekompresák??? Máte někdo ykušenosti s většími koly??? a dáme mi tedy pls někdo mail, abych mu mohl poslat ty fotky?? Potřeboval bych zjistit ten motor

chobotek
Příspěvky: 11448
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Terra

#454 Nový příspěvek od chobotek »

Dekompresní ventil je taková mechanická věc ve spalovacím prostoru a jako taková je zdrojem naprosto zbytečných poruch. Stačí se naučit startovat a je po problému. Jestli je všechno správně sesazené, lze motorem protáčet lehce, jediný odpor pochází od stlačované směsi nad pístem. Nestaruje se škubem, jak často vidíme třeba u motorových pil, ale tahem. Zpočátku to můžeš zkusit třeba tak, že budeš velmi pomalu vytahovat šňůru až západka zapadne a potom silou, ale plynule zatáhneš.
Větší kola podle mě nemají smysl.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

bouda14
Příspěvky: 19
Registrován: pon úno 13, 2012 7:48 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Terra

#455 Nový příspěvek od bouda14 »

No jelikož používám já tu terru na vožení dřeva a hnoje pro zahradu a občas něčeho jiného, tak se mi stává, že na jedničku se mi prokluzujou kola, tak si myslím, že bych zvýšel adhezi..

bouda14
Příspěvky: 19
Registrován: pon úno 13, 2012 7:48 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Terra

#456 Nový příspěvek od bouda14 »

Jinak nevíte kdy se začli vyrábět přebodovky DSK 317.. Nejsem si jist, jestli ještě nemám T - 20 a jako docela laik to nejse schopen poznat sice divné, ale je to tak, přece jenom se ještě učím.. Díky

bouda14
Příspěvky: 19
Registrován: pon úno 13, 2012 7:48 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Terra

#457 Nový příspěvek od bouda14 »

Na liště je napsáno: JM4 -003V
Rok Výroby 1995 a výrobní číslo 01661
Jde mi o to, jaký má výkon a nějaké další informace, kdyby někdo chtěl, tak mu můžu poslal fotku...
Potřeboval bych ten tip a zatím se mi to nepodařilo sehnat nebo najít..

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14628
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Terra

#458 Nový příspěvek od DYK »

Tři rychlosti v před a jedna zpět=DSK Dvě rychlosti vpředa jedna zpátečka=T20. Štítek na převodovce je hned pod motorem na vchním dílu převodovky a dívat se na něj dá myslím ze předu od místa pro přední 33kg závaží.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Ráďa Škoda
Příspěvky: 120
Registrován: pon pro 22, 2008 7:16 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Terra

#459 Nový příspěvek od Ráďa Škoda »

chobotek píše:Dekompresní ventil je taková mechanická věc ve spalovacím prostoru a jako taková je zdrojem naprosto zbytečných poruch. Stačí se naučit startovat a je po problému. Jestli je všechno správně sesazené, lze motorem protáčet lehce, jediný odpor pochází od stlačované směsi nad pístem. Nestaruje se škubem, jak často vidíme třeba u motorových pil, ale tahem. Zpočátku to můžeš zkusit třeba tak, že budeš velmi pomalu vytahovat šňůru až západka zapadne a potom silou, ale plynule zatáhneš.
Větší kola podle mě nemají smysl.
Hele myslím že o dekompesáku je to tu již napsané, jeden zdroj problému navíc.Jeto jen pro pohodlnější startování.Ale to startování je tu popsané zcela jasně a zřetelně,z lehka táhnout dokud nezapadne západka a potom už jen táhnout silou Né trhnout nebo škubnout.A to zpětné Kopnutí přikláním se k špatnému předstihu. :obchod:

bouda14
Příspěvky: 19
Registrován: pon úno 13, 2012 7:48 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Terra

#460 Nový příspěvek od bouda14 »

Hoši díky za odpovědi... mám 3 rychlosti vpřed a zpátečku, takže DSK... to starotvání to je asi o tom tréninku, zapracuji na tom.. a ten typ motoru byste nevěděli????

J.Pucera
Příspěvky: 529
Registrován: ned čer 26, 2011 8:30 pm
Bydliště: Hořešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Terra

#461 Nový příspěvek od J.Pucera »

Zdravím!
Ještě k tomu dekompresoru. Kamarád ho dával na 6 koňovku, má větší obsah, nevim jestli i kompresy. Na tuten silnější motor je to dobrý. Jeho děda na tom zkracoval šňůru :smich: Po montáži dekompresoru přestal měnit šňůru.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14628
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Terra

#462 Nový příspěvek od DYK »

Jinak boudo, téma o dekompresoru zde už je http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=13260 doufám, že jsi ho četl.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

bouda14
Příspěvky: 19
Registrován: pon úno 13, 2012 7:48 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Terra

#463 Nový příspěvek od bouda14 »

Jelikož jsem docela trénoval a tak trochu už to chápu, tak uvidím... Nicméně časem to snad půjde..
Teďka mně akrát vrtá hlavou jiná věc co si myslíte je silnější honda 190 nebo Jikov 1447. To je zakové zajímavější porovnání a pořád řeším ty větší kola od Mitasu. Asi do nich půjdu a uvidim o kolik se zlepší adheze.

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Terra

#464 Nový příspěvek od Tom »

Nevím, jak je na tom který motor s výkonem, ale obecně platíl, že dvoutakty jdo "lépe za plynem"... jsou agilnější ke změně otáček, tudíž dokáží v určitých chvílích lépe využít svůj výkonový potenciál. Čtyřtakty jsou zase lepší pro práci v konstantních otáčkách (samozřejmě to konstantní je relativní pojem ;-) ) A dvoutakty mají více otáček, takže pokud na převodovku pro dvoutakt dáš čtyřtakt, tak to celé trošku zpomalíš, ovšem pokud budeš dávat větší kola tak by se to zase mohlo vyrovnat.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14628
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Terra

#465 Nový příspěvek od DYK »

Ono Vari Profi, motor Honda GCV 190 není nic jinýho, než dvoutaktní převodovka na 14" kolech a čtyřtaktní motor.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“