AGZAT výfuk

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Pajdo
Příspěvky: 31
Registrován: ned kvě 02, 2010 5:33 pm

AGZAT výfuk

#1 Nový příspěvek od Pajdo »

Po koľkých rokoch je dobré výfuk už vymeniť? Má jeho stav zásadný vplyv na výkon motora?

vojto
Příspěvky: 19
Registrován: pát kvě 15, 2009 7:48 pm

Re: AGZAT výfuk

#2 Nový příspěvek od vojto »

Vymeniť netreba, skus radšej vypáliť

Pajdo
Příspěvky: 31
Registrován: ned kvě 02, 2010 5:33 pm

Re: AGZAT výfuk

#3 Nový příspěvek od Pajdo »

Vypáliť ... tak to neviem o čo ide ... vieš mi dať viacej informácii?

Uživatelský avatar
milanko25
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 26, 2009 7:05 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT výfuk

#4 Nový příspěvek od milanko25 »

Ak neje deravy tak menit netreba stači ho dekarbonizovat /ako ti tu pisal vypalit/ zmontujes vyfuk nalejes don trochu benzinu a zapališ tym vyhoria usadeniny a mas vyfuk čisty.Nezabudni ho dat vonku aby si niečo nepodpalil :D .

Pajdo
Příspěvky: 31
Registrován: ned kvě 02, 2010 5:33 pm

Re: AGZAT výfuk

#5 Nový příspěvek od Pajdo »

To "trochu" v objemovych jednotkách bu mohlo byť koľko? 0,5dl, 1dl,?

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: AGZAT výfuk

#6 Nový příspěvek od DYK »

Pokud jsi to nikdy nedělal může tě to překvapit a to tak, že si půjdeš koupit nový tlumič. Teda pokud se nic horšího nestane.
Je tlumič ucpaný? Jestli ne, tak to neřeš, maximálně mechanicky odstraň kam dosáhneš třeba šroubovákem a je to. Nemysli si, ten tlumič je jen plechová bedýnka. Vevnitř nehledej nějaké složitosti. Co může být tak zůžený vstup do tlumiče a to se dá bez hořlavin. Jo a co jsi používal za olej do benzínu? To má na tvorbu karbonu asi největší vliv.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Pajdo
Příspěvky: 31
Registrován: ned kvě 02, 2010 5:33 pm

Re: AGZAT výfuk

#7 Nový příspěvek od Pajdo »

M2T ...

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: AGZAT výfuk

#8 Nový příspěvek od DYK »

Asi s tím olejem nemáš problém. Fakt je, že pokud něco tvoží karbon, tak M2T je na to specialista a lze se důvodně domnívat, že nějaký karbon najdeš. Nevěřím ale tomu, že ho bude tolik, aby ti přicpal plumič výfuku. I když kdo ví. Jednu radu na závěr. Je-li tlumič výfuku opravdu KO je vzhledem k výdrži toho prvního lepší koupit nový. Vem si co vydržel. Ty ho vyčistíš a on se za rok propálí a pak zase něco a tak to půjde stále dokola.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Pajdo
Příspěvky: 31
Registrován: ned kvě 02, 2010 5:33 pm

Re: AGZAT výfuk

#9 Nový příspěvek od Pajdo »

Ten vyfuk ma 11rokov ...

Uživatelský avatar
milanko25
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 26, 2009 7:05 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT výfuk

#10 Nový příspěvek od milanko25 »

Vyskusaj este ho zmontovat a prefuknut kompresorom ci to nepomoze.A mozem sa ta opytat co mas za problem s agzatom. Mozno ze problem neje vo vyfuku ale v niecom inom.

Pajdo
Příspěvky: 31
Registrován: ned kvě 02, 2010 5:33 pm

Re: AGZAT výfuk

#11 Nový příspěvek od Pajdo »

Mam mnozstvo problemov:
1. Vymenil som valec, piest kruzky + bizuteriu, natankoval som N95+STIHL(1:33), mam subjektivny pocit ze to slabsie taha ... Dalsie tankovanie dam pomer 1:40 (alebo radsej 1:50) snad to pojde lepsie ...
2. Sekol sa mi plavak a benzin tiekol von ... nejako som to zrovnal ale neviem ako nastavit spravne vysku hladiny benzinu v plavakovej komore, nejako mi nejde nastavit volnobeh ...
3. ked sa motor zahreje (orba) tak mi po vyradeni rychlosti otacky vyletia a nejako sa nedaju stiahnut kym sa motor nevychladi
4. Ked taham vlecku nejaku tu minutu, zastavim, pridam plny kotol tak mi motor obcas zdochne (niekedy len tak tak ze nezdochne akoby rozmyslal ci vobec pojde ...)

Dik za rady ...

Uživatelský avatar
milanko25
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 26, 2009 7:05 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: AGZAT výfuk

#12 Nový příspěvek od milanko25 »

Pajdo píše:Mam mnozstvo problemov:
1. Vymenil som valec, piest kruzky + bizuteriu, natankoval som N95+STIHL(1:33), mam subjektivny pocit ze to slabsie taha ... Dalsie tankovanie dam pomer 1:40 (alebo radsej 1:50) snad to pojde lepsie ...
2. Sekol sa mi plavak a benzin tiekol von ... nejako som to zrovnal ale neviem ako nastavit spravne vysku hladiny benzinu v plavakovej komore, nejako mi nejde nastavit volnobeh ...
3. ked sa motor zahreje (orba) tak mi po vyradeni rychlosti otacky vyletia a nejako sa nedaju stiahnut kym sa motor nevychladi
4. Ked taham vlecku nejaku tu minutu, zastavim, pridam plny kotol tak mi motor obcas zdochne (niekedy len tak tak ze nezdochne akoby rozmyslal ci vobec pojde ...)

Dik za rady ...

Skôr by som odhadoval na problem s karburatorom.

Uživatelský avatar
ROAN
Příspěvky: 12
Registrován: pát úno 05, 2010 9:19 pm

Re: AGZAT výfuk

#13 Nový příspěvek od ROAN »

Pajdo píše:Mam mnozstvo problemov:
1. Vymenil som valec, piest kruzky + bizuteriu, natankoval som N95+STIHL(1:33), mam subjektivny pocit ze to slabsie taha ... Dalsie tankovanie dam pomer 1:40 (alebo radsej 1:50) snad to pojde lepsie ...
2. Sekol sa mi plavak a benzin tiekol von ... nejako som to zrovnal ale neviem ako nastavit spravne vysku hladiny benzinu v plavakovej komore, nejako mi nejde nastavit volnobeh ...
3. ked sa motor zahreje (orba) tak mi po vyradeni rychlosti otacky vyletia a nejako sa nedaju stiahnut kym sa motor nevychladi
4. Ked taham vlecku nejaku tu minutu, zastavim, pridam plny kotol tak mi motor obcas zdochne (niekedy len tak tak ze nezdochne akoby rozmyslal ci vobec pojde ...)

Dik za rady ...
Motor už behá ?Aj ja mám agzat v zime som robil GO vymenil som všetko skoro ale stále mi niečo nejde ako by malo

Uživatelský avatar
ROAN
Příspěvky: 12
Registrován: pát úno 05, 2010 9:19 pm

Re: AGZAT výfuk

#14 Nový příspěvek od ROAN »

milanko25 píše:
Pajdo píše:Mam mnozstvo problemov:
1. Vymenil som valec, piest kruzky + bizuteriu, natankoval som N95+STIHL(1:33), mam subjektivny pocit ze to slabsie taha ... Dalsie tankovanie dam pomer 1:40 (alebo radsej 1:50) snad to pojde lepsie ...
2. Sekol sa mi plavak a benzin tiekol von ... nejako som to zrovnal ale neviem ako nastavit spravne vysku hladiny benzinu v plavakovej komore, nejako mi nejde nastavit volnobeh ...
3. ked sa motor zahreje (orba) tak mi po vyradeni rychlosti otacky vyletia a nejako sa nedaju stiahnut kym sa motor nevychladi
4. Ked taham vlecku nejaku tu minutu, zastavim, pridam plny kotol tak mi motor obcas zdochne (niekedy len tak tak ze nezdochne akoby rozmyslal ci vobec pojde ...)

Dik za rady ...

Skôr by som odhadoval na problem s karburatorom.
Ja som dal aj nový karburátor a neviem čo ma nechce pustit do otáčok hlavne pri kosení...

Uživatelský avatar
ROAN
Příspěvky: 12
Registrován: pát úno 05, 2010 9:19 pm

Re: AGZAT výfuk

#15 Nový příspěvek od ROAN »

milanko25 píše:Ak neje deravy tak menit netreba stači ho dekarbonizovat /ako ti tu pisal vypalit/ zmontujes vyfuk nalejes don trochu benzinu a zapališ tym vyhoria usadeniny a mas vyfuk čisty.Nezabudni ho dat vonku aby si niečo nepodpalil :D .
Ja mám agzat 12 rokov a nemám ešte deravý výfuk,používal som stale kvalitný olej ale niečo v ňom trochu hrkoce nemože už byť tiež rozpadnutí...nejak mi blbnú aj otáčky samo si pridáva, uberá čo keď je aj výfuk už na srot vo vnútri :help: :help: :help:

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“