Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Moderátor: DYK
Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Zdravim,
kdyz se motorova jednotka (270 mth) vic zahreje (mulcovac), tak najednou ztrati otacky a chcipne.
Po ochladnuti pak OK, nez se opet zahreje.
Svicka ani karbec to nedelaji, je tam originalni kontaktni Iskra.
Mam podezreni na zapalovaci civku, pripadne kondik.
Nez ro rozhodim, tak se zeptam, jestli to uz nekdo resil a zvitezil.
kdyz se motorova jednotka (270 mth) vic zahreje (mulcovac), tak najednou ztrati otacky a chcipne.
Po ochladnuti pak OK, nez se opet zahreje.
Svicka ani karbec to nedelaji, je tam originalni kontaktni Iskra.
Mam podezreni na zapalovaci civku, pripadne kondik.
Nez ro rozhodim, tak se zeptam, jestli to uz nekdo resil a zvitezil.
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
V 95% je to karburátor, nedodá dostatečné množství směsi.
Jede traktor, je to Zetor 3011
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Řešil jsem něco podobného u křoviňáku. I když tam je ale bezkontaktní zapalování. Když se ohřál chcípnul a nešel nahodit po zchladnutí běžel zas jak víno, ale jen do doby než se ohřál. Vyřešia to výměna zapalování (v rámci prodloužené záruky právě na to zapalování). A stejný problém nás občas potrápil ještě když jsme jako malí kluci jezdili na fichtlech. Vyměnila se cívka a jelo se dál. Já se tedy přikláním k variantě aldrtika.
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Něco podobného jsem měl s pilou a bylo to zapalování a vnuk má takovou malou crosku dětskou made in čína byla nová ještě v záruce a to samé zapalování.
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Jednou mi tohle dělala motorová pila, studená chytla a jela, jak se ohřála chcípala, dělalo to gufero na klice.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Občas stačí vyndat svíčku a dát tam jinou. Třeba stejného značení. Stávalo se mi to u traktůrku. Jel jsem proorával brambory. Najednou v půlce práce motor ztratil výkon a chcípnul. Ne a ne nastartovat. Vyndal jsem svíčku, z kastlíku našrouboval označením tu samou jinou. Na první šlápnutí chytil a jel dál. Na tu svíčku jsem to dojel celé. Další proorávání to stejné. Na tu vyměněnou svíčku udělal půlku. Chcípnul motor a ne nastartovat. Vyndal jsem z kastlíku tu předchozí ,,zlobivou" svíčku, našrouboval a vesele jel dál. Zkoušel jsem různé druhy svíček. Ale bylo to stejné. Motor když běhal delší dobu v otáčkách a hodně se ohřál, tak tohle dělal. Když jsem vozil listí, seno, hlínu žádný problém. Ale v zápřahu delší dobu byla jasná závada svíčka.
Motorová pila mi to dělá jak píše Chose11. Vezmu ji a chytne jako nic. Řežu a dokud je benzin v nádržce jede. Nesmím ji chcípnout. Jak ji chcípnu, nebo dojde benzin v nádržce už ji teplou nenastartuju. Musím ji nechat vychladnout. Ale nadruhou stranu mám těch pil asi 5. Takže jedu do lesa s 2 motorvkama a dá se to střídat. Mechanik na pily taky povídal, no gufera na klice, bylo by to potřeba rozhodit a udělat. No jenže on to rozhodí a zjistí ještě tohle a tohle a tu pilu jsem dostal na součástky zadarmo. No když ji vezmu v zimně do lesa, dá se s ní dělat v pohodě. Nařežu si chcípnu pilu, pak sklidím naložím a než to mám je pila studená a na zatažení chytne. No a v létě do lesa skoro nejedu. A když, vezmu sebou druhou co je zánovní a jede pokaždé.
Motorová pila mi to dělá jak píše Chose11. Vezmu ji a chytne jako nic. Řežu a dokud je benzin v nádržce jede. Nesmím ji chcípnout. Jak ji chcípnu, nebo dojde benzin v nádržce už ji teplou nenastartuju. Musím ji nechat vychladnout. Ale nadruhou stranu mám těch pil asi 5. Takže jedu do lesa s 2 motorvkama a dá se to střídat. Mechanik na pily taky povídal, no gufera na klice, bylo by to potřeba rozhodit a udělat. No jenže on to rozhodí a zjistí ještě tohle a tohle a tu pilu jsem dostal na součástky zadarmo. No když ji vezmu v zimně do lesa, dá se s ní dělat v pohodě. Nařežu si chcípnu pilu, pak sklidím naložím a než to mám je pila studená a na zatažení chytne. No a v létě do lesa skoro nejedu. A když, vezmu sebou druhou co je zánovní a jede pokaždé.
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Co tam je za fajka? Některé krámy s plechovým obalem vyrobí po zahřátí svod.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Cívka když se ohřeje a zchladne třou se závity o sebe.
Jakým olejem mažeš dvoutakt jakým poměrem .
Jakým olejem mažeš dvoutakt jakým poměrem .
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
pavel233 píše: ↑úte čer 11, 2024 6:54 am Řešil jsem něco podobného u křoviňáku. I když tam je ale bezkontaktní zapalování. Když se ohřál chcípnul a nešel nahodit po zchladnutí běžel zas jak víno, ale jen do doby než se ohřál. Vyřešia to výměna zapalování (v rámci prodloužené záruky právě na to zapalování). A stejný problém nás občas potrápil ještě když jsme jako malí kluci jezdili na fichtlech. Svíček jsme vyměnili hafo i fajfek, ale pomohlo až vyměnit cívku a bylo po problému jezdilo se dál a bez probléma i s tou svíčkou s kterou to ohřátý chcípalo až do smrti celého fichtla. Já se tedy přikláním k variantě aldrtika.
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Na zajetii doporuceny Mogul TSF 1:25, po zajeti do 2 let. 1:50, po zaruce Carlson M2T 1:50.
Ani starou DMJ-315 jsem s M2T 1:50 nezadrel, takze v tom to asi nebude.
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Ok, jak to chcípne, podívej se jestli hází jiskru. Je třeba zjistit jestli je příčina ve směsi nebo zapalování. Za problém směsi se považuje i netěsnost na karterech a guferech. Lépe zkusit s jinou svíčkou k vyloučení, že někde není svod, který se projeví s teplotou. Pak by bylo dobré se podívat na její barvu, jestli nepeckuje atp. Prostě klasický postup
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
-
- Příspěvky: 1320
- Registrován: ned bře 30, 2014 6:20 pm
- Bydliště: od Třebíča
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
než začneš rozdělávat motor, můžeš otestovat zapalování externí zapalovací cívkou připojenou na káblík který se používá na zhášení motoru. můžeš použít jakoukoliv indučku která je na 6 voltů. druhý šroubek na indučsce propoj káblíkem na kostru. připoj kabel na vývod z indučky na svíčku. mělo by to normálně fungovat. potom sem přidéj tvůj zkušební názor.
Družstva. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =9&t=69747
Kováři. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =9&t=69882
První PC- Pc 80 286 Ram úchvatných 1 mega Cpu 6 Mhz, disk 20 mega mechanika 5.25 -1.2 mg
OS Norton Commander
Kováři. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =9&t=69882
První PC- Pc 80 286 Ram úchvatných 1 mega Cpu 6 Mhz, disk 20 mega mechanika 5.25 -1.2 mg
OS Norton Commander
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Tak tohle je uplne genialni zkouseci napad.
Pri silnem zahrati motoru na plny vykon se jiskra ztraci.
Originalni svicku vytahnout, nebo ji dat na prikrokosvorkovanou indukcku (jako spotrebic) paralelne k puvodni, ktera je pri tahani za snuru zdrojem
(svicku vytocit, moc nepomaha ani zmacknout dekompresor) a pousti p.roud do te druhe jako do spotrebice, kde se naindukuje a na svicce vytlaci jiskru.
Sice polovicni energie jiskry (deli se mezi 2 civky), ale na nastartovani to staci, pokud se zasroubuje svicka do hlavy.
Takze mam pripravenou druhou indukcku a draty s krokodylkama a jakmile motor zapotim, bude to rychle zjisteny vysledek, ktery rozhodne - civka kontra kondik.
Re: Jikov 1447 DV - chcipa, teplotni zavislost
Strč si prst do fajfky a zatahni, uvidíš jestli tam je!
Já dával svíčky ze šáde, který měli aspoň 40 tisíc a byly odzkoušeny.
Není problém, hlavně ta karburace, ale ty tomu nevěříš, vše pořádně vyčistit, a filtrik pěknej.
Já dával svíčky ze šáde, který měli aspoň 40 tisíc a byly odzkoušeny.
Není problém, hlavně ta karburace, ale ty tomu nevěříš, vše pořádně vyčistit, a filtrik pěknej.
Jede traktor, je to Zetor 3011