Vari vlečka - starý model dokumentácia
Moderátor: DYK
Re: Vari vlečka - starý model dokumentácia
Našiel som to na stránke,
ďakujem za trpezlivosť
ďakujem za trpezlivosť
Re: Vari vlečka - starý model dokumentácia
Já su tak ščasnééé
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Vari vlečka - starý model dokumentácia
Dobrý den,
dá se k tomuhle vozíku sehnat brzdové obložení?
Re: Vari vlečka - starý model dokumentácia
Ahoj,
tento vozík má brzdové kotouče, "destičky" jsou nýtované, brzdový mateiál "Ferodo" na kovovou nosnou podpěru. Ferodo jsem koupil v Brně v Renovaku, ale určitě to mají v každé prodejně se zemědělskou technikou. Možná bych našel aji nějaké fotky....
tento vozík má brzdové kotouče, "destičky" jsou nýtované, brzdový mateiál "Ferodo" na kovovou nosnou podpěru. Ferodo jsem koupil v Brně v Renovaku, ale určitě to mají v každé prodejně se zemědělskou technikou. Možná bych našel aji nějaké fotky....
Re: Vari vlečka - starý model dokumentácia
Děkuji za informaci k brzdam. Ještě bych potřeboval fotku jak jsou brzdy poskládáné, někdo se pře demnou v nich před x lety hrabal, tak nevím jestli náhodou něco nechybí aby fungovali tak jak mají.
Re: Vari vlečka - starý model dokumentácia
Ahoj, níže posílám pár fotek, jak to má být poskládané. Jedna destička je přinýtovaná na té plechové "plovoucí" podložce, druhá destička je přinýtovaná na pevném plechu u náboje. Je to stažené (s vůlí, aby to nepřibržďovalo) takovým šroubem bez hlavy na klíč a zajištěno kontra matkou. Při správném seřízení ten vozík pěkně smykuje :-)
Re: Vari vlečka - starý model dokumentácia
Moc děkuji, za pomoc. Ještě bych měl poslední dotaz, kde je v Brně ten Renovák? Nemůžu to na netu nikde najít kde sídlí.
Děkuji
Děkuji
Re: Vari vlečka - starý model dokumentácia
Ahoj,
mas pravdu, take tu firmu nemuzu jiz najit...
Jmenovalo se to Renova Luhacovice, Auto-Brzdy Brno, Dornych 90. Ted to ale otevira stranku www.renopart.cz , Trávníky 969/62, 613 00 Brno - Černá Pole. Asi bych tam radeji zavolal, nebo napsal, zda jsou to oni a maji to. Nasel jsem potvrzujici email, kde mi psali, ze maji brzdove pasy v rozmeru 30 x 4 mm (70 Kc za 1 m). A nebo maji kruhove desky 350 x 4 mm, ty jsou tvrde a neohebne. Jedna stoji cca 500 Kc. Ja jsem vzal ten pas, narezal na miru a nanytoval. Honza
mas pravdu, take tu firmu nemuzu jiz najit...
Jmenovalo se to Renova Luhacovice, Auto-Brzdy Brno, Dornych 90. Ted to ale otevira stranku www.renopart.cz , Trávníky 969/62, 613 00 Brno - Černá Pole. Asi bych tam radeji zavolal, nebo napsal, zda jsou to oni a maji to. Nasel jsem potvrzujici email, kde mi psali, ze maji brzdove pasy v rozmeru 30 x 4 mm (70 Kc za 1 m). A nebo maji kruhove desky 350 x 4 mm, ty jsou tvrde a neohebne. Jedna stoji cca 500 Kc. Ja jsem vzal ten pas, narezal na miru a nanytoval. Honza
- Pajka
- Příspěvky: 549
- Registrován: pon zář 08, 2014 10:36 am
- Bydliště: Uherský Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vari vlečka - starý model dokumentácia
Ahoj. Nemohl byste někdo vyfotit mechanismus ruční brzdy na tomto vozíku?
"Devatero řemesel, desátá bída..."
http://www.pajka.info - osobní stránky
http://www.jawa-50.cz - můj web o pionýrech
http://www.trabikit.cz - nový projekt...
http://www.pajka.info - osobní stránky
http://www.jawa-50.cz - můj web o pionýrech
http://www.trabikit.cz - nový projekt...
- Pajka
- Příspěvky: 549
- Registrován: pon zář 08, 2014 10:36 am
- Bydliště: Uherský Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vari vlečka - starý model dokumentácia
Ahoj. Aktuální to pořád je, mám tento vozíček zrovna na dvoře (nyní pod sněhem) a budu ho dávat do kupy. Funkci jsem si tak nějak představoval. Ale mám to rozbité. Nemohl bys prosím vyfotit detaily té páky a pedálu?
"Devatero řemesel, desátá bída..."
http://www.pajka.info - osobní stránky
http://www.jawa-50.cz - můj web o pionýrech
http://www.trabikit.cz - nový projekt...
http://www.pajka.info - osobní stránky
http://www.jawa-50.cz - můj web o pionýrech
http://www.trabikit.cz - nový projekt...