PF-62
Moderátor: DYK
Re: PF-62
Kdo chce el. start nechť ho má, já to beru čistě z pohledu, který jsem napsal. Stejně - pokud je pro někoho dřina ruční start PFky, pak by ji snad ani neměl brát do ruky. No a většina čtyřtaktů má dnes "odlehčený start". Včetně těch s el. startérem.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: PF-62
OOO gratulace, o PF nebo TJ taky pořád uvažuji.
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: PF-62
Pfka byla vlastne uz pred tema 7-8 rokama prvni volba, nakonec ale nebylo nic v dobrym stavu k sehani a myslim ze prevazily i technicky parametry TJcka. No byla to vcera sranda. Par dni jsem komunikoval s prodejcem. V inzeratu krome fotek, kde pfka i zbytek byl cerstve nastetkovanej, byl text "Spolehliva plne funkcni". Lak prez nanosy smiru a blata se da jeste tak zkousnout, nektery lidi si furt jeste myslej ze kupujici je blbec. Ale ta spojka!!! Ta nemela zadnej krok-zdvih, jedinej kvalt tam nesel aniz by to jelo prez zuby. Lanko okolo packy omotany. Tak jsem koupil jen kosu a zkusim odtamtad jeste odvizt vlecku, pluh a radla do brambor jestli se majitel necha ukecat. To co jsem privez nasledne z Hradce Kralove to je nebe a dudy. No asejc zalozim vlakno.
Re: PF-62
Knotek: to vis ze jsem na nej zapomnel, hlavne ze jsem o nem mluvili Ale to se napravi uz tuhle sobotu. Budu tam muset jeste dobastlit druhy lanko ke spojce, pan to dela sikovne ze je navarena zarazka na klecich, asi 60cm bowden a pak lanko prez kladku k pacce. Takze se da spojka hezky rychle dostelovat od roditek. Jen je to nepouzitelne pro seceni.
Re: PF-62
Ten z Hradce Králové asi ví co dělá a dělá to dobře. Samotného by mě zajímalo, jak dlouho vydrží ten dvoutakt v bezproblémovém provozu. Přijdu - namotám - zatáhnu a do vypnutí jede.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: PF-62
Je to trochu mimo téma
https://www.vari.cz/rady-a-navody/faq/p ... a/art:242/
Když je majitel lajdák životnost motoru klesá.
Dvoutakt(BD-1-S-72A) když má vzduchový filtr a je dobře mazaný benzinovou směsí , jmenovité otáčky 2300ot/min
Čtyřtakt(Honda GCV190) když má vzduchový filtr a dodržují předepsané vyměny oleje a leje se tam správný olej, seřízené max 2500ot/min. Životnost by se proudloužila kdyby měl olejový filtr.
Doporučuje se 10W30 pro vzduchem chlazený motor dnes už není dostatečné, změnili se klimatické podmínky.
Okolní teplota je stanovena na 35°C, kdy může bezpečně pracovat. Je myšleno pro motory chlazené vodou, vzduchem chlazené jsou dnes něco co už jen přežívá.
Má to další haček motorová skříň se špatně chladí nemá žebra, motorový olej když se ohřeje přes 100°C přestavá efektivně mazat.Teplota oleje 150°c už kritická. Kdo si změřil teplotu oleje u své sekačky po dvou hodinovém sekaní když je venku teplo.
To jsou faktory k odkazu co jsem vložil.
Vítěz v životnosti je dvoutakt, protože je pořád mazaný čerstvým olejem. Nepohodlné je míchaní směsi paliva.Vyšší spotřeba.
https://www.vari.cz/rady-a-navody/faq/p ... a/art:242/
Když je majitel lajdák životnost motoru klesá.
Dvoutakt(BD-1-S-72A) když má vzduchový filtr a je dobře mazaný benzinovou směsí , jmenovité otáčky 2300ot/min
Čtyřtakt(Honda GCV190) když má vzduchový filtr a dodržují předepsané vyměny oleje a leje se tam správný olej, seřízené max 2500ot/min. Životnost by se proudloužila kdyby měl olejový filtr.
Doporučuje se 10W30 pro vzduchem chlazený motor dnes už není dostatečné, změnili se klimatické podmínky.
Okolní teplota je stanovena na 35°C, kdy může bezpečně pracovat. Je myšleno pro motory chlazené vodou, vzduchem chlazené jsou dnes něco co už jen přežívá.
Má to další haček motorová skříň se špatně chladí nemá žebra, motorový olej když se ohřeje přes 100°C přestavá efektivně mazat.Teplota oleje 150°c už kritická. Kdo si změřil teplotu oleje u své sekačky po dvou hodinovém sekaní když je venku teplo.
To jsou faktory k odkazu co jsem vložil.
Vítěz v životnosti je dvoutakt, protože je pořád mazaný čerstvým olejem. Nepohodlné je míchaní směsi paliva.Vyšší spotřeba.