Agzat
Moderátor: DYK
Re: Agzat
Dyku, je to přesně jak říkáš, jenom uvedu mou domněnku, že se těmi převody zabývali již dávno, ale hodili to k ledu. Nevím, zda mi ten převod poslali jenom proto, že jim přebýval z minulosti, nebo obnovili nabídku, která tu oficiálně vlastně nikdy nebyla. Z celého Agzatu je dobrá pouze převodovka a to jen ta s diferenciálem. Navíc jsem si dokoupil za 3000 přírubu na Vari motory, poněvadž se mi zdá spojka agzat 120 nic moc, poněvadž přechodem na čtyřtakt se značně zvýšily nároky na přenos vyšší síly v nižších otáčkách a v tom je podle mne lepší 3 čelisťová spojka na Vari. Navíc mi nikdo široko daleko nechce seřídit motor se 120 spojkou, poněvadž na ní nemá servisní stolici a celý agzat převážet nemíním.
Re: Agzat
K temu rotavatoru,no ked to jede opacne vsak sa to musi vzpirat jak mlada holka pred prvym sexsem.Musi si vecer najit to video.
Kurvac a to sem chcel id do agzatu jak mne dosluza Fortschriti...
Kurvac a to sem chcel id do agzatu jak mne dosluza Fortschriti...
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Re: Agzat
Já se budu opakovat, protože jsem to zde již také psal, spojka 120mm byla už napočátku zamýšlena proto, že bude i silnější motor na tuto převodovku. V současné době má spojka stále 120 mm ale styčná plocha dvou čelistí je menší, než u spojek 80mm. Proto si myslím, že současné tříčeliťové spojky 80mm přenesou výšší výkon. Mám dojem, že tehdy zrovna vyvíjený a částečně i vyráběný dvouválcový dvoutakt měl být další pohonnou jednotkou Agzatu. Ale to už je všechno strašně dávno.Pepa248 píše:Dyku, je to přesně jak říkáš, jenom uvedu mou domněnku, že se těmi převody zabývali již dávno, ale hodili to k ledu. Nevím, zda mi ten převod poslali jenom proto, že jim přebýval z minulosti, nebo obnovili nabídku, která tu oficiálně vlastně nikdy nebyla. Z celého Agzatu je dobrá pouze převodovka a to jen ta s diferenciálem. Navíc jsem si dokoupil za 3000 přírubu na Vari motory, poněvadž se mi zdá spojka agzat 120 nic moc, poněvadž přechodem na čtyřtakt se značně zvýšily nároky na přenos vyšší síly v nižších otáčkách a v tom je podle mne lepší 3 čelisťová spojka na Vari. Navíc mi nikdo široko daleko nechce seřídit motor se 120 spojkou, poněvadž na ní nemá servisní stolici a celý agzat převážet nemíním.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Agzat
Tak to stoji za prd,ten muj rotavator funguje kapanek lepsi,len to musim uz konecne dotahnut do konecnej faze.len teho casu je jaksik malo..dekuju za najdene video...DYK píše:Tady máš to video.
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.
Re: Agzat
náhodou som na nete narazil na zaujímavú fotku:
http://www.vtedy.sk/galeria/1980?currentPhoto=39
http://www.vtedy.sk/galeria/1980?currentPhoto=39
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: pát dub 08, 2016 7:42 am
- Bydliště: Vrchlabí
Re: Agzat
Já bych to šetření zas tak divoký neviděl - jedna věc jsou plechový disky kol a druhá například kompletně předělaný upínání tažný nápravy a to rozhodně lacinější nebude, spíš ba naopak. Co se týká pomalejšího převodu u jednoosáku - jen negativa bych v tom neviděl. Ať je to agzat či cokoliv jinýho, je to sice pomalejší, ale máš k dispozici větší sílu.Pepa248 píše:Ten převod existuje již několik let, jen ho nechtěli prodávat, poněvadž jej spočítali trochu do rychla (na jedničku tuším 4 km/hod při 3000 ot.) a ne každý se s takovou rychlostí sžije. Chtělo to znovu přepočítat, ale to již neudělali a každýmu vykládali, jak je převod do pomala výhodný. Pneu jsem koupil v Libicích, na jejich stránkách najdeš reportáž o jejich výrobě v číně i s fotkama. Průměr pneu je 56 cm, stejný jako u Mitasu, vzorek bych řekl lepší, ale v pneuservisu se při nasazování na disk ptali co to je šmejd -nějak se jim to nezdálo. Ono vůbec provedení Global je jedno velký šetření vedle druhýho. Plechové disky i se závažím má podle mne o mnoho méně kg než staré provedení, u kterýho kolo se závažíma vážilo k 50 kg.
Agzat
Dobrý deň,
potreboval by som poradiť s týmto inzerátom. https://dom.bazos.sk/inzerat/90379755/Predam.php
chcel by som to kupiť ale neviem či to je dobré... tá výmena 2-taktného motoru na 4-takt...
či to nemá na niečo vplyv ťah alebo tak ... či sa to tak môže robiť
+ je prevodovka rotavátoru agzat rovnaká na motory 2takt aj 4takt ?
potreboval by som poradiť s týmto inzerátom. https://dom.bazos.sk/inzerat/90379755/Predam.php
chcel by som to kupiť ale neviem či to je dobré... tá výmena 2-taktného motoru na 4-takt...
či to nemá na niečo vplyv ťah alebo tak ... či sa to tak môže robiť
+ je prevodovka rotavátoru agzat rovnaká na motory 2takt aj 4takt ?
Re: Agzat
Agzat nemám a ani jsem neměl, tak bych do toho neměl vůbec šťourat, ale nedá mi to.
Ptal jsi se na převodovku pro rotavátor. Z toho co jsem viděl na stránkách Agzatu jsem našel výrobce této převodovky rotavátoru, jde o výrobní družstvo Technoplast. Když se podíváš na jejich stránky http://www.technoplast-vd.sk najdeš tam, že jsou dvě verze převodů. Pro 2takt a pro 4takt.
Převodovka Agzat a čtyřtaktní motor... Mám Vari, takže to uvedu jak to je u něj. Pojezdovou převodovku 2T je možné kombinovat se 4T, je pak ale pomalejší. Čtyřtakt má nižší maximální otáčky než dvoutakt. Na druhou stranu se to může někdy hodit, navíc je taková kombinace zpřevodována více do síly. Kombinace Vari DSK-317 pro dvoutakt s čtyřtaktním motorem provozujeme už přes 20 let a je to naprosto bez problémů. Jak je to u Agzatu ti řekne někdo kdo ho má, popřípadě výrobce.
Ptal jsi se na převodovku pro rotavátor. Z toho co jsem viděl na stránkách Agzatu jsem našel výrobce této převodovky rotavátoru, jde o výrobní družstvo Technoplast. Když se podíváš na jejich stránky http://www.technoplast-vd.sk najdeš tam, že jsou dvě verze převodů. Pro 2takt a pro 4takt.
Převodovka Agzat a čtyřtaktní motor... Mám Vari, takže to uvedu jak to je u něj. Pojezdovou převodovku 2T je možné kombinovat se 4T, je pak ale pomalejší. Čtyřtakt má nižší maximální otáčky než dvoutakt. Na druhou stranu se to může někdy hodit, navíc je taková kombinace zpřevodována více do síly. Kombinace Vari DSK-317 pro dvoutakt s čtyřtaktním motorem provozujeme už přes 20 let a je to naprosto bez problémů. Jak je to u Agzatu ti řekne někdo kdo ho má, popřípadě výrobce.
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: pát dub 08, 2016 7:42 am
- Bydliště: Vrchlabí
Re: Agzat
Potvrzuju Proxiho slova - mám DSK-317 pro 2T a motor XP-200. Není jediný problém.
Co se týká motoru Subaru EA190, daleko od svého tvrzení nebudeš, protože jim to vyrábí čínský RATO. Ty motory dělají, ale nejsou tolik známý jako Zongshen nebo Loncin. U nás RATO používá na bubnovkách Motor Jikov.
Co se týká motoru Subaru EA190, daleko od svého tvrzení nebudeš, protože jim to vyrábí čínský RATO. Ty motory dělají, ale nejsou tolik známý jako Zongshen nebo Loncin. U nás RATO používá na bubnovkách Motor Jikov.
Re: Agzat
já jsem malinko ponatíral a trochu popravil převodovku koupenou v roce 92 a vyměnil 2t motor za 4t motor XP 200. se spojkou 120.
https://www.zonerama.com/libornerusil/P ... /187117482
https://www.zonerama.com/libornerusil/P ... /187117493
https://www.zonerama.com/libornerusil/P ... /187117504
https://www.zonerama.com/libornerusil/P ... /187117482
https://www.zonerama.com/libornerusil/P ... /187117493
https://www.zonerama.com/libornerusil/P ... /187117504