VARI PONY IIA & GLOBAL
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř lis 22, 2017 8:20 pm
- Bydliště: Medlov
Re: VARI PONY IIA
yjedli zdravim vas mam otazecku mam stejny vlek jako vy sts znojmo pony psal jste v jednom vasem prispevku ze jste daval nove brzdove desticky tak jsem se chtel zeptat kde jste je sehnal? Nemuzu na ten vozik nic najit dekuji za odpoved s pozdravem Vesely
Re: VARI PONY IIA
Ahoj,
přeposílám odkaz na příspěvek o vlečce STS Znojmo, kde jsem na stejný dotaz odpovídal, kde se dá v Brně koupit brzdové obložení, dal jsem tam i výkres. Je to na straně 2.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 9&start=15
Snad pomůže,
Honza
přeposílám odkaz na příspěvek o vlečce STS Znojmo, kde jsem na stejný dotaz odpovídal, kde se dá v Brně koupit brzdové obložení, dal jsem tam i výkres. Je to na straně 2.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 9&start=15
Snad pomůže,
Honza
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř lis 22, 2017 8:20 pm
- Bydliště: Medlov
Re: VARI PONY IIA
Dekuji za ochotu skusim to poresit
Re: VARI PONY IIA
Orba: Na to bylo moc mokro, je to vidět na pneumatikách
Re: VARI PONY IIA
Bohužel nějak nefunguje nahrávání obrázků přes postimage...
- Přílohy
-
- sestava_sulka_web.jpg (6.07 KiB) Zobrazeno 5983 x
Re: VARI PONY IIA
Stejný měřič otáček mám objednaný z Aliexpressu. Jak jsi spokojen? Máš verzi s výměnnou baterií?
Pěkně si hraješ Jen k tomu vodícímu kolu... Nebylo by dobré ho udělat nastavitelné výškově, tak jako to má origo Vari? Já mám staré provedení kolečka, ale tam to nastavení výšky je také a hodí se to
Pěkně si hraješ Jen k tomu vodícímu kolu... Nebylo by dobré ho udělat nastavitelné výškově, tak jako to má origo Vari? Já mám staré provedení kolečka, ale tam to nastavení výšky je také a hodí se to
Re: VARI PONY IIA
Ahoj,
ano, mám verzi s výměnnou baterií, ale asi by to chtělo ověřit, jak to měří přesně s nějakým jiným měřákem.
Vodící kolo jsem si zjednodušil, výšku lze nastavit otočením na šestihranu, je to konstukce jako u JK-KOVO Sobotka...
ano, mám verzi s výměnnou baterií, ale asi by to chtělo ověřit, jak to měří přesně s nějakým jiným měřákem.
Vodící kolo jsem si zjednodušil, výšku lze nastavit otočením na šestihranu, je to konstukce jako u JK-KOVO Sobotka...
Re: VARI PONY IIA & GLOBAL
Ahoj , mám tiež ponúka....
A pohravam sa z myšlienkou, aby sa nemusel prehadzovať stále remeň, použiť dva, a bve nezávislé napínacie kladky....
Inak makač na jednotku, jediné čo som teraz menil, bol karburátor, porúčal sa pánu Bohu
A pohravam sa z myšlienkou, aby sa nemusel prehadzovať stále remeň, použiť dva, a bve nezávislé napínacie kladky....
Inak makač na jednotku, jediné čo som teraz menil, bol karburátor, porúčal sa pánu Bohu
Re: VARI PONY IIA & GLOBAL
Ahoj, nápad je to zajímavý, ale nejsem si úplně jistý, zda tam dostaneš 2 napínací kladky, zda je tam dost prostoru....a aby se Ti potom neunášely oba řemeny zaráz. Kdysi bylo i PONY se zpátečkou, ale co vím, tak to snad nikdy ani VARI neprodávalo, alespoň neznám nikoho, kdo by to kdy měl.
Re: VARI PONY IIA & GLOBAL
No troška voľnejšie budú musieť byť,
Trocha špekulácie a mohlo by sa to podariť...
Možno malá úprava konštrukcie, ,,,
Musím to premerat....
Máme ho myslím asi 10 rokov
A tá spiatočka, nerobilo to galibu šnekovej prevodovke? Mohlo šnek vytláčať
Trocha špekulácie a mohlo by sa to podariť...
Možno malá úprava konštrukcie, ,,,
Musím to premerat....
Máme ho myslím asi 10 rokov
A tá spiatočka, nerobilo to galibu šnekovej prevodovke? Mohlo šnek vytláčať
Re: VARI PONY IIA & GLOBAL
Ahoj, mám strach, že to bude v záběru buďto prokluzovat, nebo se pořád unášet. To byl alespoň můj problém, na 1. převodový stupeň jsem, ani nepřehodil volnoběžky, když jsem potřeboval. Jinak to klouzalo, když jsem povolil napínáky řemenu.
Co se týká zpátečky, tak jsem přemýšlel nad druhým řemenem, který by se unášel o vodící kladku, do záběru by se dával pomocnou napínací kladkou (viz. schéma níže).
Ale potom mi pánové z VARI odpověděli následující:
Zpátečka byla řešena vloženým třecím kolem, které se pomocí zmiňované páky na vodicích rukojetích vtlačilo mezi hnací řemenici na motoru a hnanou řemenici na převodovce. V současné době již nelze zpátečku doplnit.
Tak to by mohlo být asi nějak takhle:
Co se týká zpátečky, tak jsem přemýšlel nad druhým řemenem, který by se unášel o vodící kladku, do záběru by se dával pomocnou napínací kladkou (viz. schéma níže).
Ale potom mi pánové z VARI odpověděli následující:
Zpátečka byla řešena vloženým třecím kolem, které se pomocí zmiňované páky na vodicích rukojetích vtlačilo mezi hnací řemenici na motoru a hnanou řemenici na převodovce. V současné době již nelze zpátečku doplnit.
Tak to by mohlo být asi nějak takhle:
- olin
- Příspěvky: 991
- Registrován: ned črc 08, 2007 11:17 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: VARI PONY IIA & GLOBAL
Koupil jsem Ponyho s motorem Tecumseh. Měl špatné startování a bylo mi řečeno že jinak je motor ok. Narouboval jsem tam startování z jiného motoru co jsem našel doma (proto motor vypadá jinak než znáte). Když startuji, tak jde nejprv hodně zlehka a pak naopak hodně natvrdo a nebo rovnou kopne že by urval zápěstí. Po nastartování už běží jak má. Nemáte někdo tucha čím to může být a jak tomu motoru domluvit?
Dejte mi na to pár lidí a já to udělám.....
PRSKAVEC
PRSKAVEC
Re: VARI PONY IIA & GLOBAL
Ale seš rychlej. Dáš sem dotaz a za necelý dvě hodiny po vložení vyřešeno na Facebooku?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod