Ale hledím na to a dakujem za názor.DYK píše:Ještě by se slušelo pozastavit se nad tím kolečkem, co pohání šnek. Není to vůbec přesné označení místa a funkce, ale to je jedno jde o jedno z koleček, které se na některých hřídelích trhlo a protočilo. Ano, tyto případy jsou - byly. V žádném případě se nejedná o každou převodovku a těch, co se to týkalo se vychytaly v pětileté záruce . O problémech převodovky Agzat nevím nic, asi se nic neláme a nebo je to poměrem prodejů? Znáš to - nejvíc se láme čeho se prodá nejvíc. Možná Kubo by mohl říct něco o problémech převodovek Agzat. Pokud teda nějaké jsou. Nedávno v jiném tématu se psalo o převodovkách Vari vs. Agzat a kvalitě a tech. zpracování i tech. provedení. Já jsem tam napsal, že jestli si pořídit tu nej převodovku od Agzat, tj, diferenciál apod. zvolím už úplně jiný celý stroj za velice podobné peníze, který bude mít co nemá ani Vari ani Agzat. A taky to, že prostě Vari za tu cenu má to svoje a něco na tom je. Prostě to dává větší smysl než pořizovat Agzat. Ale na to moc nehleď, to je jen můj pohled na věc.
dvojtakt alebo stvortakt
Moderátor: DYK
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Ja mam agzat 15 rokov a nemam problem. S prevodovkou ziadny.
Motor tiez povodny.akurat som menil veci v karburatore, dyzy a klapky aj ihlu plavaku. Go karburatora. Menil som este s iecku a startovaciu snuru a spojkove lamely so spruzina. Benzin nec h avam celu zimu. Na jar chyti normalne.
Ide spolahlivo. Robil som s nim vsetko okrem orby.
Riadkovanie, rotavator pleckovanie vyoravanie zemiakpv. Kosenie bubnovou kosackou.
Plus vlecka sem tam furmanka.
Sluzi v pohode.
Bol problem so startovanim tak som urobil tu go karburatora a nove sitko aj s ventilom a hadickou a ide bez problemov.
Nemam problem s biozlozkou.
V benzine je etanol, takze ten sa odpari. V nafte je repkpvy olej, ten zalepi vsetko.
Benzin s etanolom je v pohode.
Ak si das do poriadku karbes a vymeni sviecku, bude ti sluzit aj origo dvojtakt.
Motor tiez povodny.akurat som menil veci v karburatore, dyzy a klapky aj ihlu plavaku. Go karburatora. Menil som este s iecku a startovaciu snuru a spojkove lamely so spruzina. Benzin nec h avam celu zimu. Na jar chyti normalne.
Ide spolahlivo. Robil som s nim vsetko okrem orby.
Riadkovanie, rotavator pleckovanie vyoravanie zemiakpv. Kosenie bubnovou kosackou.
Plus vlecka sem tam furmanka.
Sluzi v pohode.
Bol problem so startovanim tak som urobil tu go karburatora a nove sitko aj s ventilom a hadickou a ide bez problemov.
Nemam problem s biozlozkou.
V benzine je etanol, takze ten sa odpari. V nafte je repkpvy olej, ten zalepi vsetko.
Benzin s etanolom je v pohode.
Ak si das do poriadku karbes a vymeni sviecku, bude ti sluzit aj origo dvojtakt.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: dvojtakt alebo stvortakt
tam nieje o com, ak chces kosit (pracovat)sikme plochy tak 2 takt. inak rozhodne 4 takt.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Ďakujem za názor. Inak tá 25-ka nemá chybu. Horný, dolný neutrál, uzávierka vysoká páka v pravo a ten zvuk dvojvalca............. palec horerosch8 píše:Ja mam agzat 15 rokov a nemam problem. S prevodovkou ziadny.
Motor tiez povodny.akurat som menil veci v karburatore, dyzy a klapky aj ihlu plavaku. Go karburatora. Menil som este s iecku a startovaciu snuru a spojkove lamely so spruzina. Benzin nec h avam celu zimu. Na jar chyti normalne.
Ide spolahlivo. Robil som s nim vsetko okrem orby.
Riadkovanie, rotavator pleckovanie vyoravanie zemiakpv. Kosenie bubnovou kosackou.
Plus vlecka sem tam furmanka.
Sluzi v pohode.
Bol problem so startovanim tak som urobil tu go karburatora a nove sitko aj s ventilom a hadickou a ide bez problemov.
Nemam problem s biozlozkou.
V benzine je etanol, takze ten sa odpari. V nafte je repkpvy olej, ten zalepi vsetko.
Benzin s etanolom je v pohode.
Ak si das do poriadku karbes a vymeni sviecku, bude ti sluzit aj origo dvojtakt.
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Musím tak do mesiaca rozhodnúť. Či Vari alebo Agzat, ak 2takt, tak jikov 1447DV, ak 4takt Honda, Subaru, kawasakiAtlan píše:tam nieje o com, ak chces kosit (pracovat)sikme plochy tak 2 takt. inak rozhodne 4 takt.
Kosit nebudem, okolo domu stačí krovinorez............
Ďakujem
Re: dvojtakt alebo stvortakt
S tou 25-kou mam trochu skusenosti, nostalgicky som si zavspomínal. Potom som mal zetor /major/ 3011, no ten chodil viac po zadných ako po styroch, lahký predok a teraz mam 6911, no do záhrady trochu velké. preto chcem kupiť nejakú "malorážku".MiroM píše:Ďakujem za názor. Inak tá 25-ka nemá chybu. Horný, dolný neutrál, uzávierka vysoká páka v pravo a ten zvuk dvojvalca............. palec horerosch8 píše:Ja mam agzat 15 rokov a nemam problem. S prevodovkou ziadny.
Motor tiez povodny.akurat som menil veci v karburatore, dyzy a klapky aj ihlu plavaku. Go karburatora. Menil som este s iecku a startovaciu snuru a spojkove lamely so spruzina. Benzin nec h avam celu zimu. Na jar chyti normalne.
Ide spolahlivo. Robil som s nim vsetko okrem orby.
Riadkovanie, rotavator pleckovanie vyoravanie zemiakpv. Kosenie bubnovou kosackou.
Plus vlecka sem tam furmanka.
Sluzi v pohode.
Bol problem so startovanim tak som urobil tu go karburatora a nove sitko aj s ventilom a hadickou a ide bez problemov.
Nemam problem s biozlozkou.
V benzine je etanol, takze ten sa odpari. V nafte je repkpvy olej, ten zalepi vsetko.
Benzin s etanolom je v pohode.
Ak si das do poriadku karbes a vymeni sviecku, bude ti sluzit aj origo dvojtakt.
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Já a za sebe nemám ani nic proti volbě dvoutaktu Vari mám od roku 92 tj.25 let? a s čím jiným bych to tehdy kupoval než s dvoutaktem a dodnes jede. Ovšem musím trvat na degradaci oleje v benzínu po dleší dobu ponechaného vlastně kdekoli. NaMíchat a do měsíce spotřebovat, pak se mazivost snižuje. Je to popsaný a prokázaný fakt.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Ja mám Vari Global +Hondu GSV 190 aktuálne má za sebou od leta 90 MT/h . Zatiaľ ide perfektne som veľmi rád že som kúpil najvýkonnejší motor ponúkaný na Vari systém. Žijem v kopcoch a každý Nm naviac je obrovské plus pri preprave alebo orbe. Cez leto si pekne zamakal pri kosení z lištovkou padlo za vlasť 8ha kopce som kosil také strmé že pri jazde bokom som musel držať kosu+DSK316 aby sa neprevratila. Tiež som mal obavy z mazania motora ale po skúsenostiach som tieto starosti hodil za hlavu. Povedal by som že naklony udávané pre motor sú vo väčšine prípadoch väčšie než zvládne prevodovka. Teda aspoň DSK 316 určite. Určite aj 2T má svoje čaro a prednosti ale neviem či prevážia výhody 4T. Ďalšie veľké + pre mňa bola možnosť zmeniť prevodový pomer na DSK 317 viac do sily, síce sa znížila rýchlosť ale teraz to krásne zvláda aj kopce. Pri 2T motore túto možnosť nemáš! Ale ak žiješ na rovine tak to absolútne nerieš. A na záver jednoduchá a asi najúčinnejšie a najlacnejšia rada : KARBURÁTOR VYJAZDIM DO SUCHA A SKLADUJEM BEZ BENZÍNU !!!! Aj keď len na pár hodín statia stále odstavím prívod benzínu a všetko čo je v karburátore nechám na voľnobehu vypáliť a ma to aj ďalšie plus motor pekne schladne po záťaži čo mu tiež len prospieva.
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: pát dub 08, 2016 7:42 am
- Bydliště: Vrchlabí
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Rozhodně se vyprdni na cokoliv od Subaru (s motory do sekaček a křováků budou údajně končit) i Kawasaki (bídný servisní zastoupení), ač jsou určitě skvělý. Ta Honda GSV 190 je nejlepší volbou vůbec, když budeš dodržovat návod a tankovat stooktaňák, pak si budeš mnout ruce, protože ten motor je naprosto vynikající jak po stránce výkonu, tak spotřeby. Velmi podobný projevem je i často probíranej ,,ekodotační" XP-200, při běžný práci nemáš šanci poznat rozdíl - snad jen s Rapidem při kouskování silnejch větví je vyšší krouťák znát. Jo a taky má trošku hrubší zvuk, ale jinak tvrdím, že to je velmi dobrá volba, což spoludiskutující určitě rádi potvrdí. Při dnešních cenách 4T motorů bych už o 2T snad ani neuvažoval.
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Ja mam skor opacny problem. Odparenim casti benzinu sa zvysi podiel oleja v benzine. Pouzivam Stihl cerveny olej do vsetkeho, tak mam zmes v nadrzi na jar vzdy cervensiu. Preto vzdy dolejem na jar cerstvy. Motor chodi ako hodinky.DYK píše:Já a za sebe nemám ani nic proti volbě dvoutaktu Vari mám od roku 92 tj.25 let? a s čím jiným bych to tehdy kupoval než s dvoutaktem a dodnes jede. Ovšem musím trvat na degradaci oleje v benzínu po dleší dobu ponechaného vlastně kdekoli. NaMíchat a do měsíce spotřebovat, pak se mazivost snižuje. Je to popsaný a prokázaný fakt.
Ak by MiroM kupoval od ruky, tak kludne moze kupit aj s dvojtaktom. Da si dokopy karburator a pokial motor nie je vybehany, tak bude spokojny.
Neviem, ako je to s dimenzovanim prevodovky pod tou Hondou. 4-takt ma vacsi krutiaci moment, tak mozu odchadzat skor tie kolesa. Povodne bol agzat pocitany na ten 2takt.
MiroM, mne osobne sa Z25 velmi paci dizajnom aj zvukovym prejavom. Tie pomale otacky a zvuk dvojvalca su super.
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Jak jsem psal, dvoutaktní motor mám. Mám i XP 200 a 190 Hondu taky. Jen mě už vyléčilo někomu říkat - kup si to či ono. Kup si co chceš, je to tvoje volba a tvoje peníze. Já bych nerad z jakéhokoli důvodu zase obhajoval svoji volbu. I když ten XP200 mě bere nejvíc, protože má pro mne navíc nádhernej zvuk a když je v tahu, leckdo hledí co to kde je. Kdo zná Hondu GXV 160 chápe. Ale zase, to je jen moje akustická úchylka ale co už, nemůžu si pomoct.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Vidíš to!!! A to je přesně ono!!! Doleješ na jar čerství a jede to. Jinak řečeno, čerstvým domastíš - přimažeš to co tam je a ono díky rezervě oleje se to nějak umaže a přežije. Já taky používám do všeho přesně ten stejný olej. Že se benzín odpaří a olej zalepí je běžný jev dlouhodstavenek a dělalo by to i kdyby v benzínu nebyl ani ťuk bio. Jen ten líh zkurví ten olej. Dyť si vemte čerstvou směs co deckové sklínky, zavíčkujte a odstavte!! A můžete pozorovat změny - separace apod. Jistě, červený to od oleje bude pořád, ale mazivost, tu očima nevyhledíte. Mám tu jeden příklad. Sněhová fréza s dvoutaktním B&S. Na první zimní frézování namíchána petka směsy. Cosi se vypálilo a zbytek zůstal. Jak v nádrži, tak v petce. Další zimu, tedy necelých opravdu necelých 12 měsíců že bude zase potřeba frézovat sníh. Za deset minut se ten motor švihl tak, že navždy a bylo po něm. Proč? Dyť měl namíchaný od loňska? Já vím, je to dlouhá doba, ale chci tím říct, že prostě ten olej v benzínu degraduje. A vůbec? nečtete návody? Co výrobce píše o přípravě směsy a jejím skladování? Návody nepíšou úplní blbci, obzvlášť, když je to třeba návod extra k motoru, to ho jen některý blbci překládají aniž by věděli, co to motor je.rosch8 píše:Ja mam skor opacny problem. Odparenim casti benzinu sa zvysi podiel oleja v benzine. Pouzivam Stihl cerveny olej do vsetkeho, tak mam zmes v nadrzi na jar vzdy cervensiu. Preto vzdy dolejem na jar cerstvy. Motor chodi ako hodinky.DYK píše:Já a za sebe nemám ani nic proti volbě dvoutaktu Vari mám od roku 92 tj.25 let? a s čím jiným bych to tehdy kupoval než s dvoutaktem a dodnes jede. Ovšem musím trvat na degradaci oleje v benzínu po dleší dobu ponechaného vlastně kdekoli. NaMíchat a do měsíce spotřebovat, pak se mazivost snižuje. Je to popsaný a prokázaný fakt.
Ak by MiroM kupoval od ruky, tak kludne moze kupit aj s dvojtaktom. Da si dokopy karburator a pokial motor nie je vybehany, tak bude spokojny.
Neviem, ako je to s dimenzovanim prevodovky pod tou Hondou. 4-takt ma vacsi krutiaci moment, tak mozu odchadzat skor tie kolesa. Povodne bol agzat pocitany na ten 2takt.
MiroM, mne osobne sa Z25 velmi paci dizajnom aj zvukovym prejavom. Tie pomale otacky a zvuk dvojvalca su super.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Ja zmes nikdy neskladujem. Mam malu 4 litrovu bandasku, namiesam, kolko potrebujem, na boku bandasky mam stupnicu po 0.5 litroch.
Olej Stihl kvoli pile, vyhrazali sa mi, ze stratim zaruku, ked dam iny olej, nez cerveny, ze oni to vraj spoznaju. Nie som si isty, ze ako by na to prisli, ale neriskoval som.
Zaruka je uz za nami, ale ostal som uz pri nom. A zas mat 10 druhov oleja... Tak pouzivam tento do vsetkych dvojtaktov co mam. Nestazuju si zatial.
Ak narazi MiroM na inzerat agzat s dvojtaktom, moze kludne kupit. Ten agzat chodi s tym motorom dobre.
Starat sa treba o kazdy motor, tam si nevyberies...
Olej Stihl kvoli pile, vyhrazali sa mi, ze stratim zaruku, ked dam iny olej, nez cerveny, ze oni to vraj spoznaju. Nie som si isty, ze ako by na to prisli, ale neriskoval som.
Zaruka je uz za nami, ale ostal som uz pri nom. A zas mat 10 druhov oleja... Tak pouzivam tento do vsetkych dvojtaktov co mam. Nestazuju si zatial.
Ak narazi MiroM na inzerat agzat s dvojtaktom, moze kludne kupit. Ten agzat chodi s tym motorom dobre.
Starat sa treba o kazdy motor, tam si nevyberies...
Re: dvojtakt alebo stvortakt
Přesně. Já to mám taky kvůli pile, je to nejnáročnější motor, tak dostává co mu výrobce předepsal a pro zbytek motorů musí být dobrej taky. No a pokud na jaře namýcháš čerstvou směs a doleješ tak o to víc to doženeš co to přes zimu ztratilo. Jistě, pokud narazí na inzerát s dvoutaktním motorem může vzít. Ale i s tím PA100?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: dvojtakt alebo stvortakt
ano, ja ho mam a nemam problem.
Skor prehrabnu kolesa, ako keby som ho zastavil.
A pokial sa clovek aspon trochu onho stara, tak sluzi dobre...
Pokial by chcel novy, tak na vyber je toho dost, ale skusenosti nemam, Tam by som siel skor po znacke a Honda je istota.
http://www.agzat.sk/httpwww.agzat.skobc ... gzat.xhtml
Tu je moj stroj:
Skor prehrabnu kolesa, ako keby som ho zastavil.
A pokial sa clovek aspon trochu onho stara, tak sluzi dobre...
Pokial by chcel novy, tak na vyber je toho dost, ale skusenosti nemam, Tam by som siel skor po znacke a Honda je istota.
http://www.agzat.sk/httpwww.agzat.skobc ... gzat.xhtml
Tu je moj stroj: