Dakr FD-3

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Karel Dančák - DAKR
Příspěvky: 6
Registrován: sob črc 23, 2016 7:51 am
Bydliště: Vsetín

Re: Dakr FD-3

#61 Nový příspěvek od Karel Dančák - DAKR »

teslanicola píše:Viem ze budem :OT: ale nemožem odolat, kedze tu mame pana Karla z Dakru. Som agzatak, teda mam motorovu jednotku s odstredivou spojkou 120 mm. V ponuke Dakru je stavebnice panter RSZ - podvozok urceny na pripojenie dakr adapterov a motora agzat. Tu je moja otazka: ma to spiatočku ?
Panter RZS s odstředivou spojkou 120 mm pro Agzat má tři rychlosti dopředu, zpátečku nemá.
DYK píše:Prosím tě, nemůžeš mě napsat alespoň ty, nebo zetor15 co je tam za akumulátor, když je to tak tajný?
Po pravdě nechce se mi zveřejňovat značku, typ a kapacitu baterie, když konkurence musí dobíjet každý měsíc a my 1x za tři měsíce. Není to nic světoborného a všichni naši zákazníci to vědí, ale to by měla konkurence moc jednoduché, že to zjistí, aniž by museli zvednout zadek ze židle. My jsme se k tomu dostali po vyzkoušení několika jiných variant. DYKa to ale zajímá kvůli srovnání ceny, takže nás baterie v nákupu stojí 810 Kč, ročně nakupujeme stovky kusů. Autobaterie v těch počtech bychom nakupovali pravděpodobně za podobnou cenu.

gupa
Příspěvky: 74
Registrován: čtv dub 30, 2015 7:58 am
Bydliště: Brno

Re: Dakr FD-3

#62 Nový příspěvek od gupa »

No pokud mohu psát o dalším výrobku z Hranic, (to město kvůli němu už znám) tak po zakoupení mulčovače enduro, mi přišlo divný, že ipřes ukázkový start prodejce, ulomený startovací držadlo asi z recyklátu, nemohu toho briggse nastartovat. Po konverzaci s prodejcem, prý zabalit a zaslat zpět. Jenže jsem na druhý straně ČR a von měl tu věc v takový neodolatelný akci. No nakonec jsem to po zkurveném dni v kterém jsem chtěl pracovat zavolal výrobci no a jediné, co k jejich funglnovému výrobku byli schopni sdělit, ať ho dovezu, že se ví kde je chyba, že nejsem první.

No byl to nedotáhlý setrvák, který přeťal střižný klínek a ten otočil asi čím, takže startovat jsem mohl jak dement a koho by to napadlo že u novýho motoru někdo při skládání v ČR nedotáhne setrvák. Takže Hranice není tak daleko, ale cestovný navíc mi nikdo nenabídl. Což je první věc která se mi nelíbila.

Druhá věc co je blbá je ta, že ikdyž jde o takový kočárek do kufru, jde o silný stroj s docela dobrou předlohou a docela odolným řešení. Nevím ale, proč když povolím ty plastový matky na vraťák šroubu kterými se skládá držení stroje, proč mi ty rukojeti mačkaj docela drahý motor, prostě nelze tu rukojeť složit tak aby neměl kontakt s plasty na motoru. A to je odnovoty furt stejný, takže mám už ten motor docela vočmáranej od té kočárkové rukojeti.

Kočárkové řešení jsem si vybral jako výhodnější protože v jedné osobě lze bez vážnější újmy zatím naložit i do malých aut.

Řešil jsem také defekty po najetí na myrobalál, prostě měkká směs a málo pláten. Ty trny ale projeli i pneu osobního auta, takže nic co by bylo zásadní, pár fleků to spravilo a myrobalán se objíždí a staví srnkám okolo kmínků stromků.

Takže až naty podělaný nervy z toho že jsem koupil hned problém a trochu konstrukční těsnosti, jde o dobrý stroj.

Jakub Svoboda
Příspěvky: 1295
Registrován: pát bře 21, 2014 7:43 pm
Bydliště: Senec u Rakovníka

Re: Dakr FD-3

#63 Nový příspěvek od Jakub Svoboda »

gupa píše:......, ale cestovný navíc mi nikdo nenabídl. Což je první věc která se mi nelíbila.
Škoda že sis nepřečetl něco o reklamacích v občanském zákoníku. Ze zákona ti musí při uznání reklamace proplatit veškeré náklady spojené s dopravením věci do místa reklamace. A to dokonce i pohonné hmoty dle TP. Já zatím reklamoval buď osobně v místě bydliště nebo poštou a vždy mi proplatily podací lístek.
Zetor 5611
Fendt F12HL
Bibošuv špalíčkovač v.č.278
Paletizační vidle do 3.bodu, PAJ 1V-sklopka, Nesené brány a smyk,
Fekál 3m3, Fahr KM22

Rostan
Příspěvky: 12
Registrován: sob lis 08, 2014 8:58 pm
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Re: Dakr FD-3

#64 Nový příspěvek od Rostan »

Hoši, Mára je ve firmě pár let po škole, ale už zřejmě prošel "školením" svého strýčka….??? a... přeju Vám pevné zdraví ať máte nad firmou ještě dlouho účinný "dohled". S vámi se dá alespoň rozumně promluvit a víte o čem mluvíte.!!!

Pro mne trochu divná argumentace...

Karel Dančák - DAKR
Příspěvky: 6
Registrován: sob črc 23, 2016 7:51 am
Bydliště: Vsetín

Re: Dakr FD-3

#65 Nový příspěvek od Karel Dančák - DAKR »

gupa píše:No pokud mohu psát o dalším výrobku z Hranic, (to město kvůli němu už znám) tak po zakoupení mulčovače enduro, mi přišlo divný, že ipřes ukázkový start prodejce, ulomený startovací držadlo asi z recyklátu, nemohu toho briggse nastartovat. Po konverzaci s prodejcem, prý zabalit a zaslat zpět. Jenže jsem na druhý straně ČR a von měl tu věc v takový neodolatelný akci. No nakonec jsem to po zkurveném dni v kterém jsem chtěl pracovat zavolal výrobci no a jediné, co k jejich funglnovému výrobku byli schopni sdělit, ať ho dovezu, že se ví kde je chyba, že nejsem první.

No byl to nedotáhlý setrvák, který přeťal střižný klínek a ten otočil asi čím, takže startovat jsem mohl jak dement a koho by to napadlo že u novýho motoru někdo při skládání v ČR nedotáhne setrvák. Takže Hranice není tak daleko, ale cestovný navíc mi nikdo nenabídl. Což je první věc která se mi nelíbila.

Druhá věc co je blbá je ta, že ikdyž jde o takový kočárek do kufru, jde o silný stroj s docela dobrou předlohou a docela odolným řešení. Nevím ale, proč když povolím ty plastový matky na vraťák šroubu kterými se skládá držení stroje, proč mi ty rukojeti mačkaj docela drahý motor, prostě nelze tu rukojeť složit tak aby neměl kontakt s plasty na motoru. A to je odnovoty furt stejný, takže mám už ten motor docela vočmáranej od té kočárkové rukojeti.

Kočárkové řešení jsem si vybral jako výhodnější protože v jedné osobě lze bez vážnější újmy zatím naložit i do malých aut.

Řešil jsem také defekty po najetí na myrobalál, prostě měkká směs a málo pláten. Ty trny ale projeli i pneu osobního auta, takže nic co by bylo zásadní, pár fleků to spravilo a myrobalán se objíždí a staví srnkám okolo kmínků stromků.

Takže až naty podělaný nervy z toho že jsem koupil hned problém a trochu konstrukční těsnosti, jde o dobrý stroj.
Kompletní motor včetně startování se montuje v USA, nikoliv v Hranicích, každý stroj testujeme, ale pokud se volný setrvačník neprojevil při běhu motoru v průběhu zkoušky, tak na to nepřijdeme. Pokud má kdokoliv problém s tímto motorem, je povinen mu ho opravit kterýkoliv značkový servis firmy Briggs, nejblíže jeho bydliště. I pokud byste koupil stroj s motorem Briggs v Brazilii, tak jsou Vám povinny ho značkové servisy Briggs v Brně opravit. Rád bych znal jméno prodejce, které měl neodolatelnou akci, stroj Vám z prodal z druhého konce republiky a když jste měl problém, tak Vám sdělil, abyste stroj zabalil a poslal mu ho na své náklady. Na našich stránkách doporučujeme, aby zákazníci kupovali stroje poblíž svého bydliště. Prodejce je povinen zákazníkovi stroj předvést, vysvětlit jeho obsluhu a údržbu, včetně toho jak a kde je možné uplatňovat záruční vady motorů. Pokud to prodejce poruší, vypovídáme mu smlouvu a přestává být součástí naší prodejní sítě. Obávám se ale, že si vymýšlíte, protože jsme v DAKRu nikdy povolený setrvačník s přestřiženým klínkem na Tektonu Enduro neopravovali. Zvolil jste nevhodně závadu, které se stává u jiných motorů na sekačkách na nízkou trávu. Pokud mi pošlete kopii našeho protokolu s opravou povoleného setrvačníku a přestřiženého klínku, rád se Vám veřejně omluvím a zdarma Vám zašleme sadu 4 žacích nožů se šrouby.
Pneumatiky jsou čtyřplátnové, řídítka jdou při složení těsně kolem motoru, používáme 4 druhy motoru, každý je rozměrově trochu jiný. Pokud jsou řídítka znečištěné hlínou nebo něčím podobným, tak věřím, že nějaké škrábance mohou být na krytu motoru vidět.

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5608
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Dakr FD-3

#66 Nový příspěvek od thovt »

U motoru briggs straton pokud byl volný setrvák byl by slyšet kovový skřípavy zvuk a nepravidelný chod motoru.
Slyšel jsem takový motor majitel byl celkem v klidu sekal trávu, řešil to když už nenastartoval motor.
Mě se stalo dvakrat kdy se mi střihnul klínek u motoru a to když se prudce zastavila kliková hřídel.
Naposled když vypadl pojistný kroužek z pístu a motor se zasekl. Setrvačník už nešel sundat, motor KO.
Motor se rozbije když jsou volné šrouby měl jsem na opravu už dost různých motoru.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14629
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Dakr FD-3

#67 Nový příspěvek od DYK »

Karel Dančák - DAKR píše:
teslanicola píše:Viem ze budem :OT: ale nemožem odolat, kedze tu mame pana Karla z Dakru. Som agzatak, teda mam motorovu jednotku s odstredivou spojkou 120 mm. V ponuke Dakru je stavebnice panter RSZ - podvozok urceny na pripojenie dakr adapterov a motora agzat. Tu je moja otazka: ma to spiatočku ?
Panter RZS s odstředivou spojkou 120 mm pro Agzat má tři rychlosti dopředu, zpátečku nemá.
DYK píše:Prosím tě, nemůžeš mě napsat alespoň ty, nebo zetor15 co je tam za akumulátor, když je to tak tajný?
Po pravdě nechce se mi zveřejňovat značku, typ a kapacitu baterie, když konkurence musí dobíjet každý měsíc a my 1x za tři měsíce. Není to nic světoborného a všichni naši zákazníci to vědí, ale to by měla konkurence moc jednoduché, že to zjistí, aniž by museli zvednout zadek ze židle. My jsme se k tomu dostali po vyzkoušení několika jiných variant. DYKa to ale zajímá kvůli srovnání ceny, takže nás baterie v nákupu stojí 810 Kč, ročně nakupujeme stovky kusů. Autobaterie v těch počtech bychom nakupovali pravděpodobně za podobnou cenu.
Dovolím si upozornit, že značku (Vatra) už prozradil Marek na straně tři dne 18. července 2016. Mě už postačí hodnota napětí, tj, s největší pravděpodobností 12V a kapacita akumulátoru. Třeba 24 aph nebo že by 30 aph? Nedovedu si představit, co by na těchto údajích mohlo být tajného. Leda ta nechuť, to pochopil lze. Vy uvádíte nákup za 810 kč, informace dobrá, ale pro zákazníka k ničemu, leda by chtěl porovnat moje zjištění prodejní ceny 1260kč.
Karel Dančák - DAKR píše: Pokud neustále kritizujete a zpochybňujete, že doporučujeme baterií 1x za tři měsíce dobít, tak firma VARI uvádí v aktuálním návodu k motoru VARI XP 200 (User manuál XP200 (CZ+SK) na straně 16 na konci kapitoly 1.6.3. Vypouštění palivové nádrže a karburátoru následující: „Pokud je motor vybaven baterií pro elektrický startér, dobíjejte baterii během skladování motoru jednou za měsíc.“ Nevybavuji si žádný výrobek VARI s elektrickým startem a baterií (pokud ano předem se omlouvám, neznám detailně celý sortiment), v návodu to asi možná mají protože něco s baterií chystají.
Obdařil jste mě mmj také touto připomínkou. Myslím, že je to dosti laciné překrucování a "dopasovávání" co se hodí. Přitom tam máte jasně uvedeno, během skladování motoru a ne během provozu, což je tak trošku rozdíl, nemyslíte? Udržovat tak malý akumulátor jako "uloženku" přes třeba zimní měsíce třeba měsíčním připojením k nabíječce celkem záslužný čin a krok k co největší životnosti akumulátoru. Sám Marek chápe, že tento trpí samovybíjením. Pokud akumulátor během provozu ztrácí napětí, je to pro něj věc škodlivá a zkracuje se akumulátoru životnost. Čím je déle a více vybitý, tím se dřív zničí. Více by Vám o tom snad mohl říci konstruktér "Z". Takže proto se ne mě, ale nám nelíbí tento způsob provozování akumulátoru. Vždyť kdo by si ho chtěl zbytečně ničit nad rámec životnosti? To raděj ať tam není a ušetří třeba co dva roky náklady na provoz a zlevní FD3?
A jestli Vari uvažuje o něčem se el. startem? Jak bych to mohl vědět? Vy o tom budete vědět určitě daleko dřív, nežli já. Proto je tam v návodu použito Pokud je motor vybaven baterií pro elektrický startér... Prostě motor může být v různých "vyhotoveních". Třeba Honda GXV 390 má kryt motoru již uzpůsoben pro el. startér, ale řekl bych záměrně tato varianta není použita. Chápu také, že to není věc jen krytu. Ale o nic nejde, prostě asi jiný pohled na věc. Ten motor natočí rukou i ženská (alespoň moje dcera ano) a jistě to s B&S nebude jiné.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Sulfatace
Mountfield je asi polečný "nepřítel" Vari i Dakru. Ale je to tak, jak jste poznamenal - je to obchod pro určitou sortu zákazníků. Kam jste mířil poznámkou ke pseudotestům - četl jsem Vaše firemní vjádření k hodnocení reklamní "testerské" i-Test. Máte pravdu a plně Vás chápu.
Narazil jsem však i na "testovací videa" firmy Namir. Nechci hodnotit Dakr vs. Vari, ale celkovou úroveň toho, jak a co tam dělají. Nepřijde Vám to snad ještě horší než i- test? K některým výrobkům a to zase nemířím na Dakr, je to cirkus hadra. Je tedy otázkou, jestli tyto testy, jako celek, vzhledem k některým obsahům, jsou vlastně přínosné jak pro Dakr, tak Vari.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

gupa
Příspěvky: 74
Registrován: čtv dub 30, 2015 7:58 am
Bydliště: Brno

Re: Dakr FD-3

#68 Nový příspěvek od gupa »

Karel Dančák - DAKR píše:
gupa píše:Obávám se ale, že si vymýšlíte, protože jsme v DAKRu nikdy povolený setrvačník s přestřiženým klínkem na Tektonu Enduro neopravovali. Zvolil jste nevhodně závadu, které se stává u jiných motorů na sekačkách na nízkou trávu. Pokud mi pošlete kopii našeho protokolu s opravou povoleného setrvačníku a přestřiženého klínku, rád se Vám veřejně omluvím a zdarma Vám zašleme sadu 4 žacích nožů se šrouby.
Víte donutil jste mne tedy prohledat záznamy okolo dané opravy. Nebudu zde veřejně nikoho hanit jako Vy s následným příběhem o omluvě a nějakém dárku. To jste si opravdu mohl nechat pro sebe a také si své nože nechte. Enduro je dobrý stroj a chyby jak vidno si nepřipouštíte. Dobře Vám tak. Chtěl jsem Vás jen informovat.

Datum prodeje byl 25.9.2013, emailová komunikace ohledně závady, na který nebylo odpovězeno protože jsem ještě raději k Vám do podniku zavolal, mi od Vás nějakou paní a následně technikem bylo doporučeno pro urychlení záležitosti, že mám dojet bylo 26.9.2013. Pamatuji si, že den pote 27.9.2013 jsem ráno byl v Hranicích a Váš technik mi problém opravil bez jakkýchkoli problémů. Nato, jestli vydal protokol o opravě si nepamatuji, ale možná na ten papír narazím. V prodejně jsem si u Vás při příležitosti řešení problému přímo v Hranicích dokoupil další nějaké ND, faktura a datum řada 404 č.doklalu 130755, je to beze jména kdyby jste to hledal. Mail ale beze jména není.

K motoru mi nebyl vydán seznam servisních středisek, ale úplně poslední informace silným písmem v papírech od motoru - Návod k obsluze - překlad do češtiny dodaný při prodeji je následující mírně zkráceně:

Záruční servis je dostupný výhradně prostřednictvím autorizovaných servisních středisek BS. Své nejbližší středisko si můžete najít na mapě briggsandstratton.com nebo prostřednictvím telefonního čísla 1-800-233-3723.

Ta mapa si nejsem jistý, ale v roce 2013 ještě nefungovala dobře. Pokud se podívám na mapu dnes, tak do Hodonína do Manfildu bych nedal nic, Lednice - tak tam jsem vybíral a nabízeli mi varinu a dejte tam po nějaké obhlídce jejich zboží nakonec úplně jiný zboží zakoupený jinde, Dakra tušímže nevedou. Za rohem místní železářství, tak tam znají dobře své zákazníky kterým jsem také, ale také Dakra neprodávají pokud vím a to že mají zastoupení BandS neznamená, že může být enduro nefukční kvůli montáži a sestavení. Nebo si představujete, že jsem měl na své náklady sundat funglofku z Vašeho kočárku kterou jsem včera koupi kvůli opravě v autorizované středisku amerického výrobce? Víte proto jsem jel do Hranic kvůli tomuto všemu přímo k Vám protože Vy jste danou věc sestavily a asi podle doporučení před prvním startem jste si neověřily dotažení setrvačníku.

Motor jsem chtěl a mám nejsilnější co se na enduro dává.


Na telefonní číslo začínající 1 volat určitě nebudu. Původně jsem chtěl prodejci stroj obratem vrátit protože mi ta chyba vyrazila dech. Mám problém na lidi co se semnou hádají o věcech které popisuji jak se staly, jako vy mne nazývají lhářem, mám štěstí a asi přitahuji se navzájem se zboží zakoupené - nové as mnohými následnými reklamacemi. Jsem asi rizikový zákazník který má okolo sebe reklamační fluidum a je potřeba mne hned nazvat lhářem jak jste to pěkně a veřejně udělal.

Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20858
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: Dakr FD-3

#69 Nový příspěvek od vitex »

Pan Dančák Tě nikde lhářem nenazval,pouze že si vymýšlíš.Ale to vyjde vlastně nastejno.Začíná mě to tady zajímat,do budoucna plánuji pořízení nějaké mašinky.Tak jsem zvědav. :)

Karel Dančák - DAKR
Příspěvky: 6
Registrován: sob črc 23, 2016 7:51 am
Bydliště: Vsetín

Re: Dakr FD-3

#70 Nový příspěvek od Karel Dančák - DAKR »

Pro Gupa: Vše jsem prověřil, vedeme a archivujeme záznamy o všech záručních i pozáručních závadách, tyto záznamy vedeme v papírové podobě a nelze je pozměnit. 26.9. a 27.9. 2013 jsme žádného Tektona v záruce ani po záruce neopravovali. Nejblíže je tomu Tekton 25.9.2013 a to byla banalita, kterou opravil řidič přímo u zákazníka v Kosmonosech. Servisní opravenku nevystavuje servisní technik, ale pracovnice velkoobchodu, bez ní by Vám to mohl náš servisní technik opravit pouze, kdyby to chtěl udělat bez nároku na mzdu a díly zaplatit ze svého. Nám by tím ale nic neušetřil, protože náklady na záruční opravy motorů účtujeme jejich výrobci.

To, že jste v 7:25 dne 27.9.2013 v našem velkoobchodě kupoval náhradní díly je pravda, číslo prodejky i datum sedí a šlo o díly na stroj Tekton Enduro v celkové hodnotě 925 Kč.

Zkuste si vzpomenout, nebo dohledat tu Servisní opravenku. Nechci kolem toho dál spekulovat a vytvářet hypotézy, jak se to mohlo stát.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9587
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakr FD-3

#71 Nový příspěvek od Atlan »

Servisny technik (res zodpovedny pracovnik) to mohol dat nauctovat niekomu druhemu jemu je to jedno ked diely plati vyrobca. A islo to na zaruku.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

gupa
Příspěvky: 74
Registrován: čtv dub 30, 2015 7:58 am
Bydliště: Brno

Re: Dakr FD-3

#72 Nový příspěvek od gupa »

Náhradní díl byl jen ten střižný klínek.

Enduro jsem koupil, bylo mi hodně věcí vysvětleno, k novému při koupi stroje jsem si zakoupil orig, oleje, klíňáky filtry, odsávačky, dále příslušenství možnost diskové kosy, ale tu jsem nikdy nenasadil. Kní nějaké nože a náhradní nůž k mulčovači zn. Oregon. Tusím že nějakou podložku a šrouby pro upevnění nožů.

Bylo mi hodně věcí vysvětleno a stroj byl před obchodem nastartován, ponechán chvíly běžet a byl uveden do klidu. Potom jsem ho jen složil jak kočárek naložil do malé fabie a doma byl vyložen a druhý den jsem chtěl jen překontrolovat olej naložit a vyrazit sním na mulčování. Vtu chvíly jsem chtěl ještě udělat test před prací protože je to můj zvyk prostě stroj než ho převezu na druhou stranu okresu nastartovat abych věděl že funguje, šlo prostě o funglnový stroj nikdy neviděl práci a prostě jsem ho nenastartoval. To, žeby se mohl povolit setrvák a střihnout klínek - asi před prodejnou když se stroj zastavil, mne vůbec nenapadlo.

Servisní technik když jsem dorazil do Hranic byl velmi vstřícný a jako by ihned už i z telefonního hovoru věděl oco jde, vysvětlil mi že střižný klínek musí být protože se v případě povolení tohoto těžkého typu setrváku se stříhají klikové hřídele, kdyby nebyl klínek z hliníku. Slouží pouze k vystředění a nalezení správné polohy setrvačníku a tak prostě sundal kryt, sundal povolený setrvák rukou, ofoukl zbytky klínku vytáhl klínek z kapsy a vložil do drážky, nasadil setrvák usadil ho a dotáhl momenťákem na několikrát a věc byla hotova.

Od té doby enduro funguje. Nechtěl jem varinu kvůli váze, menšímu výkonu motoru a menší šíři záběru. Také když jsem zhlédl videa na youtube, tak jsem viděl, že varina se prostě ucpává, je slabá a taková mahatná. Podle těch videí jak který stroj pracuje a jak jej lze převážet jsem se v podstatě rozhodl pouze pro enduro. Chtěl jsem stroj silný, pro snadný převoz a občasnou práci na větší plochy. Uvažoval jsem o FD-3 ale to bych tak snadno nemohl převážet. Naty plastový díly na motoru při skládání si musím dávat dost pozor.

Mám několik strojů za kterými se běhá a toto je jeden znich.

Karel Dančák - DAKR
Příspěvky: 6
Registrován: sob črc 23, 2016 7:51 am
Bydliště: Vsetín

Re: Dakr FD-3

#73 Nový příspěvek od Karel Dančák - DAKR »

Ke Gupovi omluva: V jednom z předchozích příspěvků jsem napsal, že se obávám, že si vymýšlíte. Je pravděpodobné, že se to stalo, tak jak jste to nyní popsal. Šlo o několika minutovou opravu na počkání, cena použitého náhradního dílu byla zanedbatelná a tak se kolem toho žádné papírování neuskutečnilo, protože papírovat a účtovat výrobci motorů cca 20 Kč nestálo za to. Chyba ale byla v tom, že jsme si to měli poznamenat alespoň pro sebe pro vyhodnocování četnosti závad. Omlouvám se Vám.

Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20858
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: Dakr FD-3

#74 Nový příspěvek od vitex »

Tak a nyní si kolega gupa bude muset vystát na poště frontu pro balíček se sadou nožů a šroubů.

gupa
Příspěvky: 74
Registrován: čtv dub 30, 2015 7:58 am
Bydliště: Brno

Re: Dakr FD-3

#75 Nový příspěvek od gupa »

No já hlavně oceňuji ten obrat, omluvu samozřejmě zvořile přijímám a ohledně dalšího komunikace probíhá jiným způsobem. Pokud tu je otázka mulčování a lehkého a silného řešení, hodně vybírám co si pořizuji, u volby endura to bylo různého porovnávání asi měsíc, než jsem objednal a při příležitostní plánované cestě JM HK UL Praha JM si stroj na této cestě naložil.

Omlouvám se ostatním zato, že jsem mimo téma k FD-3, ale je pravdou a psal jsem to tu už, že tato alternativa byla také hodnocena při vybírání nového malého stroje.

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“