Dakr FD-3
Moderátor: DYK
Re: Dakr FD-3
Nedá se z nějakých čísel na baterii vyčíst rok její výroby?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Dakr FD-3
Tak to netuším ale zkusím to zjistit každopádně pokud tam daly starou baterii tak by se měly snažit vyřídit reklamaci co nejdřív a ne si nasrat zákazníka co je chtěl podporovat. Popravdě jsem se pro dakr rozhodl díky jednoduchosti dostupnosti a předpokladu rychle reklamace závad. Kamarád z vedlejší vsi si chtěl pořídit téměř kompletní sestavu s jednotkou jako já ale po konzultaci s mojí zkušenosti o reklamaci se rozhodl téměř na jisto že půjde do jiného výrobce. Cituji [ si to koupim a po 20 hodinách se posere motor nebo pojezd a voni mě pošlou do piiii.] a celkem ho chápu mě to stojí nějaký ten tisíc za baterku ale být to něco jiného tak jsou to i desetitisíce.
Re: Dakr FD-3
Jestli jsem dobře pochopil, oba jste se rozhodli pro jinou značku. Můžu vědět pro kterou? Neboj, nehoní se mě v hlavě Vari, to FD3 nekonkuruje. Jen jsem zvědavej, no.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Dakr FD-3
Buď koopl nebo reform oboje hydropojezdy ale zatím vede koopl jelikož dělá i diesel a k tomu mám nějak blíže. U dakru musím mít pořád benzín za zadkem. Sekam teda louky hodně v kopci a letos tráva hustá a vysoká přez metr kde cestou proti svahu jede motor na doraz ale musím uznat že se nikdy nezastavil ani nijak výrazně nesnizil otáčky regulátor a plynulý pojezd to velmi dobře kompenzuje. Každopádně na ten kopl by se povesila čelní disková sekačka 130-140 cm z malotraktoru a to by dakr určitě nedal. Známý to bude realizovat letos na podzim to jsou příznivější ceny já jelikož stoj mám tak asi až příští podzim po jeho zkušenostech. Každopádně stoj pojedu vyzkoušet během léta s ním. Záleží kdy bude mít dodavatel volno a plochu na vyzkoušení.
Re: Dakr FD-3
Tož asi je na čase zase také přispět. Nyní už mám asi 90 mth. Posledně jsem psal, jak mi odešlo startování klíčem. Výrobce poslal součástku, sám jsem namontoval a oné matky dotáhl pořádně. Asi po dalších 30ti mth se stalo něco podobného. Klíčem už nenastartuji. Protože nyní mašinu potřebuji, dohodl jsem se s technikem, že stroj přivezu až po sezóně. Je ale udiven touto opětovnou poruchou. Podle mně je trochu jiná, pač pojistku nepálí jak posledně. Jednou si tak jedu a upadlo mi kolo od sedačky. Jednoduše se přebrousila závlačka. Po 60ti hodinách? Ložiskové tyče jsem posbíral, namazal, zasadil zpět a dal tam pořádnej hřebík, kterej asi vydrží více:) Píchlé kolo od traktoru se dá očekávat, asi to byl střep. Pravda, že pneu však zdá se i mně měkká a nízký vzorek je jen místy. Píchlá pneu od vozíku ze strany ráfku ve dvou symetrických místech však byla divná záležitost i pro slovenského pneuservisáka. Asi jsem těžkej na tu sedačku - nosnost 130 kg, teda asi v těžkém terénu (má m=112 kg)určitě a prostě jsem ji prorazil. Bohužel druhý den i tu novou duši jsem zase propíchl nevím čím - dírka jak od jehly. Tož jsem tři hodiny jezdil na měkkém kole a vše přežilo…. I duši jsem zalepil No a pak když vždy po cca 1,5 hodině dolejvám dva litry benálu, chytnu za držadlo startovací šňůry a to mi zůstalo v ruce a šňůra samo dovnitř navíječe. Jednoduše se rozvázal ten uzlík. Hanba amíkům, co to vyrábí. Tož odšroubovat horní mřížku a jedna z pěti nalisovaných matek se protáčela. Asi aby se ten kryt během opravy neztratil - GRRR. Pořád to však beru za nesmyslné opravy, které zvládám opravovat sám, ale i tak to žere čas a člověk se bojí co bude dál (už si s otcem tipujeme kurzy na další poruchy). Jen se bojím, až se podělá něco, co nezvládnu. To se hold potáhnu 200 km dom a pak vše ručně. Ve finále když si připomenu posledních 20 mth na Slovensku, kde těžkými bránami srovnané pole dík suchu ztvrdlo na kámen a místy to bylo jak jezdit po trianglech 15x15 cm a nic se neurvalo?! To jsem zase vděčný!!! Tož uvidíme co se podělá příště Jinač nelžu, když napíšu, že stroj i ve vedru vydržel jet krom dolévání benálu a několika minut pauzy na rychlý rohlík od 4:23 do 21:26. Víc zdrchmanej sem byl asi já. Každopádně druhý den upadlo kolo vozíku a ne moje
upload image online
upload image online
Rychle rostoucí dřeviny od A do Z.
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
Re: Dakr FD-3
Celkem se to zde sešlo. Nejdřív Zetor15 a pak plevelobijec Spagre. Dost debilní závady za ty prachy. To je asi tak vše, co bych k tomu měl.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Dakr FD-3
jj lepení sem už pořídil. Dnes sem si koupil náhradní ventilek, kterej pan slovenský opravář vyhodil. Nafoukl tu původní duši a když už sem měl ty dvě díry "od ráfku" zalepené, našel jsem tu prvotní dírku zase jak od jehly. No a ty dvě díry vznikly, když jsem s tím prázdným kolem najel asi na šutr. Každopádně už mám náhradní duše i lepení:) Jak říkám, zatím jsou to prkotiny...
Rychle rostoucí dřeviny od A do Z.
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
Re: Dakr FD-3
já teda nevím jak to opravdu je, ale kdybych vyráběl stroj, tak prototyp dám do provozu a po půl roce musí bejt jasno co je dobře a co špatně, ale to se asi neděje a výrobci to prostě střílí od boku a my jsme ti testovači
....a tak stále vozím v autě bednu (60x40x40) se vším možným nářadím abych byl co nejlépe připraven na nástrahy "moderní" techniky.....protože jinak bych se do servisu ujezdil
nebo ti někde v plášti čouhá drátek z výpletu a dělá neplechu
....a tak stále vozím v autě bednu (60x40x40) se vším možným nářadím abych byl co nejlépe připraven na nástrahy "moderní" techniky.....protože jinak bych se do servisu ujezdil
nebo ti někde v plášti čouhá drátek z výpletu a dělá neplechu
Re: Dakr FD-3
Někteří výrobci netestují měsíce, ale roky a lidi to stejně nezajímá.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Dakr FD-3
To by byla ta horši varianta. Když sem to opravoval doma, taxem to samozřejmě pořádně prošahal, ofoukal a vše možné. Uvidíme až zase vyrazím, kdy to budu měnit. Osobně si myslím, že to mohli být i ostružiny, které ram rostly. Jinak pravda, že je divné, že se třeba ta závlačka tak brzy přebrousila. Nyní už to maká ve vazelině, které tam asi moc nebylo.other-side píše:já teda nevím jak to opravdu je, ale kdybych vyráběl stroj, tak prototyp dám do provozu a po půl roce musí bejt jasno co je dobře a co špatně, ale to se asi neděje a výrobci to prostě střílí od boku a my jsme ti testovači
....a tak stále vozím v autě bednu (60x40x40) se vším možným nářadím abych byl co nejlépe připraven na nástrahy "moderní" techniky.....protože jinak bych se do servisu ujezdil
nebo ti někde v plášti čouhá drátek z výpletu a dělá neplechu
Rychle rostoucí dřeviny od A do Z.
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakr FD-3
Akej vazeline, dufam ze tam je lozisko, nie ze je to rurka na oske. To by som obil vyrobcovi o hlavu.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Dakr FD-3
Koukni na foto nahoře. Jsou tam asi 5 cm dlouhé válečky okolo osy.
Rychle rostoucí dřeviny od A do Z.
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
Sadba, plantáže na klíč, poradenství...
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon čer 13, 2016 12:46 pm
- Bydliště: Bystřice p.Host.
Re: Dakr FD-3
Dobrý den, jmenuji se Marek Dančák, mám ve firmě DAKR mimo jiné sbírat náměty a připomínky od našich zákazníků, abychom je využili k našemu zlepšování. Uživateli Zetor 15 se omlouvám, pokud jsme mu zaslali zpět reklamovanou baterii bez písemného vyjádření. Je potřeba baterii alespoň 1x za tři měsíce zcela dobít nabíječkou, vyzkoušeli jsme několik značek a není mezi nimi v tomto směru žádný rozdíl. Reklamované baterie zasíláme dodavateli, který diagnostikuje příčinu poruchy a rozhoduje, zda se jedná o záruční vadu. Proto také nemůžeme vyřizovat reklamace baterií obratem, doba záleží na distributorovi baterií. Nicméně vůči zákazníkovi máme odpovědnost my a je naší povinností ho řádně a úplně seznámit s výsledkem reklamačního řízení a také mu doporučit, co udělat, aby se závada neopakovala. Potrestali jsme se sami, jeho známý koupí trojnásobně dražší německý stroj. Firmu Koepl známe, nic špatného proti nim říci nemůžeme, jsou nám sympatičtí tím, že to je skutečná německá výroba a ne nějaká čínská vydávaná za evropskou. Z příspěvku uživatele Spagre jsem pochopil, že náš stroj intenzivně používá půl roku v terénu na poli. Protože se mu povolily dvě matky, prodřela jedna závlačka a měl několik defektů tak má pocit, že my stroje před zahájením výroby vůbec nezkoušíme. Chtěl bych ho ujistit, že stroje zkoušíme velmi pečlivě a v tvrdých podmínkách. Také bych ho chtěl ujistit, že přestože si stroj sám předělal na postřikovač, tak se mu nebudeme vykrucovat se záruk, ačkoliv by to většina výrobců automaticky udělala. Když už ale stroj dlouhodobě používá pro ježdění po poli, doporučujeme občas zkontrolovat dotažení matek, opotřebení závlaček a kolíků, napnutí klínových řemenů a další věci, které jsou popsány v návodu k obsluze.
Re: Dakr FD-3
Vážený pane Dančáku ml,
za sebe jsem rád, že se konečně připojil někdo i z vaší firmy. Dovol Marku, abych vznesl pár svých dotazů. Nebylo by na místě řešit spíše dobíjení v motoru, než u takovéhoto motoru a v tekovéto kategorii ještě "občas" dobíjet baterii? V popisu motor má mít alternátor, co brání tomu, aby dobíjení standartně fungovalo? Ale připouštím, že v případě Spagre může docházet k nedstandartnímu odběru pro postřikovač a dobíjení to nestíhá. Jako další co mě zarazilo jsou ty "tyčky" které mají nahradit valivé ložisko a po kterých se kutálí střed kola na ose kola. Je to opravdu zvlátní pojetí. Také jsem se ještě nikde nesetkal s tím, že by bylo třeba kontrolovat stav "opotřebování" závlačky. To je přece věc, která slouží k zajištění snesoucí jen přiměřený tlak či tah a proti mech. poškození pohyblivých součástí je chráněna - ná být chráněna třeba podložkou, která bude na závlačku jen přiměřeně tlačit ale závlačka nebude mechanicky poškorována otěrem apod. Nejde toto nějak vyřešit? Já si myslím, že jak Zetor15 tak Spagre čekali o trošku víc, no.
Co se týká defektů těhle malých pneu, to je asi problém hlavně v kvalitě pláště, kterou neovlivníte a sehnat kvalitu někdy ani nejde, nebo stojí nesmysl. Tady bych si dovolil s poukazem na tu volbu Köpplu - kvalita něco stojí, no. Spagremu píšeš, že stroj používá dlouhodobě k ježdění poli. No stroj má od letošního března a kde jinde by s tím měl jezdit? Navíc ten postřikovač, co si tam dal je moucha pro zatížení stroje a tak si myslím, že stroj vlastně jen jezdí procházkou po relativně rovném poli a vozí obsluhu. Třeba hmotnostně se to nedá vůbec srovnat s originál sto dvacítkou bubnovkou. O výrobcích, komponentech, dílech z činy vs. "domácí" výroba bych se vůbec nepouštěl. Sám jistě víš, že je to i pro vás tenký led. Jste strašně hodní, že mu nekrátíte záruku, ale když ten postřikovač sundá, přistaví FD3 se sedačkou do servisu kdo co pozná? A znova zopakuju, způsob, jakým stroj Spagre používá, těžko může být lehčí. Jo, má tam teda ještě slunečník.
Marku, mým cílem není vás urážet opovrhovat apod, píšu jen svůj názor na věc, který se od ostatních může lišit a při té příležitosti mi dovol jednu upřímnost. Vaše výrobky bych si já nekoupil protože nejsem připraven akceptovat některá vaše technická řešení.
Pro všechny otatní: nebudu tohoto zástupce výrobce Dakr mazat, protože prostě neporušil pravidla registrace. Jeho přítomnost a dosavadní prezentaci spíše vítám a chválím.
za sebe jsem rád, že se konečně připojil někdo i z vaší firmy. Dovol Marku, abych vznesl pár svých dotazů. Nebylo by na místě řešit spíše dobíjení v motoru, než u takovéhoto motoru a v tekovéto kategorii ještě "občas" dobíjet baterii? V popisu motor má mít alternátor, co brání tomu, aby dobíjení standartně fungovalo? Ale připouštím, že v případě Spagre může docházet k nedstandartnímu odběru pro postřikovač a dobíjení to nestíhá. Jako další co mě zarazilo jsou ty "tyčky" které mají nahradit valivé ložisko a po kterých se kutálí střed kola na ose kola. Je to opravdu zvlátní pojetí. Také jsem se ještě nikde nesetkal s tím, že by bylo třeba kontrolovat stav "opotřebování" závlačky. To je přece věc, která slouží k zajištění snesoucí jen přiměřený tlak či tah a proti mech. poškození pohyblivých součástí je chráněna - ná být chráněna třeba podložkou, která bude na závlačku jen přiměřeně tlačit ale závlačka nebude mechanicky poškorována otěrem apod. Nejde toto nějak vyřešit? Já si myslím, že jak Zetor15 tak Spagre čekali o trošku víc, no.
Co se týká defektů těhle malých pneu, to je asi problém hlavně v kvalitě pláště, kterou neovlivníte a sehnat kvalitu někdy ani nejde, nebo stojí nesmysl. Tady bych si dovolil s poukazem na tu volbu Köpplu - kvalita něco stojí, no. Spagremu píšeš, že stroj používá dlouhodobě k ježdění poli. No stroj má od letošního března a kde jinde by s tím měl jezdit? Navíc ten postřikovač, co si tam dal je moucha pro zatížení stroje a tak si myslím, že stroj vlastně jen jezdí procházkou po relativně rovném poli a vozí obsluhu. Třeba hmotnostně se to nedá vůbec srovnat s originál sto dvacítkou bubnovkou. O výrobcích, komponentech, dílech z činy vs. "domácí" výroba bych se vůbec nepouštěl. Sám jistě víš, že je to i pro vás tenký led. Jste strašně hodní, že mu nekrátíte záruku, ale když ten postřikovač sundá, přistaví FD3 se sedačkou do servisu kdo co pozná? A znova zopakuju, způsob, jakým stroj Spagre používá, těžko může být lehčí. Jo, má tam teda ještě slunečník.
Marku, mým cílem není vás urážet opovrhovat apod, píšu jen svůj názor na věc, který se od ostatních může lišit a při té příležitosti mi dovol jednu upřímnost. Vaše výrobky bych si já nekoupil protože nejsem připraven akceptovat některá vaše technická řešení.
Pro všechny otatní: nebudu tohoto zástupce výrobce Dakr mazat, protože prostě neporušil pravidla registrace. Jeho přítomnost a dosavadní prezentaci spíše vítám a chválím.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod